Автоматизована система «Є-Звітність»
- 
				Allochk@
 - Мандрівник

 - Повідомлень: 10
 - З нами з: 27 грудня 2017, 16:21
 - Регіон: Сумская область
 - Подякували: 1 раз
 
Elena_Ruslanovna, у меня подобная ситуация, диагностику прошла, ключи видит, но не пускает.  Пишет неверный идентификатор пользователя или пароль. Вы решили проблему? Напишите пожалуйста как.
			
			
									
						- 
				Dim_On
 - Квартирант

 - Повідомлень: 66
 - З нами з: 15 січня 2018, 14:47
 - Регіон: Кировоградская область
 - Дякував (ла): 3 рази
 - Подякували: 64 рази
 
ІДД ДФС - 3004751def2c78ae01000000010000004d000000TALA6371 писав:Допоможіть, хто знає серійний номер сертифікату Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС CZOROOT ? ну ніяк неможу знайти
CZOROOT - 3004751def2c78ae010000000100000001000000
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
							
					Востаннє редагувалось 21 лютого 2018, 12:08 користувачем Dim_On, всього редагувалось 1 раз.
									
			
						- 
				Dim_On
 - Квартирант

 - Повідомлень: 66
 - З нами з: 15 січня 2018, 14:47
 - Регіон: Кировоградская область
 - Дякував (ла): 3 рази
 - Подякували: 64 рази
 
Я уже отвечал на такой вопрос, и не один раз. Если "Сторінку діагностики" Вы проходите успешно - проблема на стороне казначейства!!!Allochk@ писав:Elena_Ruslanovna, у меня подобная ситуация, диагностику прошла, ключи видит, но не пускает. Пишет неверный идентификатор пользователя или пароль. Вы решили проблему? Напишите пожалуйста как.
- 
				Allochk@
 - Мандрівник

 - Повідомлень: 10
 - З нами з: 27 грудня 2017, 16:21
 - Регіон: Сумская область
 - Подякували: 1 раз
 
Спасибо за помощь. Казначейство вообще не поймет, в чем проблема, драйвера установлены, Хром соответствует, Барскриптор обновлен, проверен, все ключи видит,у себя проверяют по ЕДРПОУ, все подключено. Зашла в тупик ((Dim_On писав:Я уже отвечал на такой вопрос, и не один раз. Если "Сторінку діагностики" Вы проходите успешно - проблема на стороне казначейства!!!Allochk@ писав:Elena_Ruslanovna, у меня подобная ситуация, диагностику прошла, ключи видит, но не пускает. Пишет неверный идентификатор пользователя или пароль. Вы решили проблему? Напишите пожалуйста как.
- 
				Dim_On
 - Квартирант

 - Повідомлень: 66
 - З нами з: 15 січня 2018, 14:47
 - Регіон: Кировоградская область
 - Дякував (ла): 3 рази
 - Подякували: 64 рази
 
Allochk@, Вот, что я писал по этому поводу:
			
			
									
						Dim_On 20 лютого 2018, 16:22 писав:Справа в тому, що з подібною ситуацією я зіштовхнувся - коли в казначействі опрацювали заявку на підключення без втягування сертифікатів. Тобто, вони внесли в себе серійний номер сертифіката вручну. Після того, як ця організація занесла їм сертифікати - вони їх підтягнули і все запрацювало.Elena_Ruslanovna писав:Dim_On, yaoleg в списку тих, кому надали доступ до Є-звітність, наша організація є (без особистого кабінету поки що), вже мабуть два тижні тому я давала заявки на доступ і мені відразу їх опрацювали. При підключенні в мене теж виникає помилка "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль", сьогодні була у программіста в казначействі, він все перевірив, все у нас вірно, доступ є. Але зайти все ж не виходить..
Може зв'язатись з головним управлінням, як вважаєте?
- 
				Elena_Ruslanovna
 - Мандрівник

 - Повідомлень: 29
 - З нами з: 16 січня 2017, 14:51
 - Регіон: Киевская область
 - Дякував (ла): 3 рази
 - Подякували: 2 рази
 
Allochk@, проблема осталась, но еще ничего не решала.  В казначействе бываю редко, так как работаем по сдо. Если наберусь смелости и наглости, позвоню нашему программисту с казначейства, уточню втягивал ли он сами сертификаты, либо просто внес данные сертификата, как писал Dim_On. Если узнаю, то напишу сюда. Вы тоже дайте знать, пожалуйста, если решите проблему )
			
			
									
						- 
				Анна Малиновская
 - Мандрівник

 - Повідомлень: 25
 - З нами з: 20 лютого 2017, 17:29
 - Регіон: Черниговская область
 - Подякували: 1 раз
 
Ура! Я зашла через хром. У нас ключи ДКСУ. Может кому я помогу. Справа внизу на компьютере  обязательно должно быть "Використовувати у вигляді файлу". Заходим в на сайт  . Тут тоже обязательно должно внизу справа BarsCryptor 3.0.0.0. Выбираем носій таємного ключа "Токе Автор". Нажимаем на файл таємного ключа. Там  2 файла и методом тыка подбираем нужный ключ.[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]
ar[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Barscryptor ver. 3.0.0.0[/font]scryptor ver. 3.0.0.0[/font]
			
			
													ar[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Barscryptor ver. 3.0.0.0[/font]scryptor ver. 3.0.0.0[/font]
					Востаннє редагувалось 21 лютого 2018, 14:28 користувачем Анна Малиновская, всього редагувалось 1 раз.
									
			
						- 
				Анна Малиновская
 - Мандрівник

 - Повідомлень: 25
 - З нами з: 20 лютого 2017, 17:29
 - Регіон: Черниговская область
 - Подякували: 1 раз
 
					Востаннє редагувалось 21 лютого 2018, 14:46 користувачем Анна Малиновская, всього редагувалось 1 раз.
									
			
						- nps-licey
 - Мандрівник

 - Повідомлень: 22
 - З нами з: 05 квітня 2012, 10:24
 - Регіон: Николаевская область
 - Звідки: Николаев
 - Дякував (ла): 7 разів
 - Подякували: 13 разів
 
Лише в кого АЦСК "Україна". Архів папки з сертифікатами (My Certificates and CRLs 13)  працює .Лише додайте сюди свої особисті сертифікати (з АЦСК  Україна" -  скачайте через пошук сертифікатів.
			
			
						У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
			
						- 
				Natali16
 - Новачок

 - Повідомлень: 6
 - З нами з: 20 лютого 2018, 13:43
 - Регіон: Ровенская область
 - Дякував (ла): 2 рази
 - Подякували: 2 рази
 
А що робити, якщо на сторінці діагностики пропускає через ініціалізацію, а при перевірці ключа вказує "помилка накладення ЄЦП, зверніться до адміністратора, сертифікат не знайдено". Хоча я в папку внесла і сертифікат ЦЗО, і з сайту АЦСК "Україна", і особисті. При тому, що перейменовувала і через Тotal Kommander, і через інструкцію в інтернеті (формат змінений на cer).Dim_On писав:Я уже отвечал на такой вопрос, и не один раз. Если "Сторінку діагностики" Вы проходите успешно - проблема на стороне казначейства!!!Allochk@ писав:Elena_Ruslanovna, у меня подобная ситуация, диагностику прошла, ключи видит, но не пускает. Пишет неверный идентификатор пользователя или пароль. Вы решили проблему? Напишите пожалуйста как.
- 
				Natali16
 - Новачок

 - Повідомлень: 6
 - З нами з: 20 лютого 2018, 13:43
 - Регіон: Ровенская область
 - Дякував (ла): 2 рази
 - Подякували: 2 рази
 
Дякую за відповідь. Але я додала всі сертифікати із завантаженого вами архіву. А воно всеодно не пускає. Можливо, це казначейство його ще не втягло?nps-licey писав:Natali16, додай те у папку сертифікатів ще з ЦЗО у папку My Certificates and CRLs 13 посилання
- 
				Dim_On
 - Квартирант

 - Повідомлень: 66
 - З нами з: 15 січня 2018, 14:47
 - Регіон: Кировоградская область
 - Дякував (ла): 3 рази
 - Подякували: 64 рази
 
А казна хоче, щоб бухгалтер, сам налаштував Bars Cryptor.nps-licey писав:Dim_On, а де ж повідомлення
Ваші приватні повідомлення в Вашому кабінеті користувача на форумі.
- nps-licey
 - Мандрівник

 - Повідомлень: 22
 - З нами з: 05 квітня 2012, 10:24
 - Регіон: Николаевская область
 - Звідки: Николаев
 - Дякував (ла): 7 разів
 - Подякували: 13 разів
 
в Моєму кабінеті користувача чомусь немає повідомлень. А людям-бухгалтерам треба допомагати!Dim_On писав:А казна хоче, щоб бухгалтер, сам налаштував Bars Cryptor.nps-licey писав:Dim_On, а де ж повідомлення
Ваші приватні повідомлення в Вашому кабінеті користувача на форумі.
- 
				Dim_On
 - Квартирант

 - Повідомлень: 66
 - З нами з: 15 січня 2018, 14:47
 - Регіон: Кировоградская область
 - Дякував (ла): 3 рази
 - Подякували: 64 рази
 
nps-licey, вибачаюсь.  В приват написав Natali16 пропозицію віддаленої допомоги з номером тел. А на форумі промазав і написав Вам.  
 
Natali16, прочитайте приватне повідомлення.
			
			
									
						Natali16, прочитайте приватне повідомлення.
- 
				ck_dstomat
 - Новачок

 - Повідомлень: 6
 - З нами з: 21 лютого 2018, 16:45
 - Регіон: Черкасская область
 - Дякував (ла): 2 рази
 - Подякували: 2 рази
 
Доброго дня! Можливо хтось знає що може бути - сторінку діагностики пройдено, все добре, а коли за посиланням намагаюся увійти в кабінет то просить пароль, а після введення паролю нічого не відбувається, тобто кнопка "вхід до системи" не активна. Ніяких помилок не з'являється, оновлюю сторінку і теж саме.
			
			
									
						- 
				Elena_Ruslanovna
 - Мандрівник

 - Повідомлень: 29
 - З нами з: 16 січня 2017, 14:51
 - Регіон: Киевская область
 - Дякував (ла): 3 рази
 - Подякували: 2 рази
 
ck_dstomat, було подібне. Спробуйте через інший браузер або зачекайте. Можливо низька швидкість інтернету, а може щось з сайтом. В мене, наприклад, після такої паузи з'являлась вже рідна мені помилка
			
			
									
						- ssvet_ubr
 - Мешканець

 - Повідомлень: 209
 - З нами з: 07 липня 2011, 17:37
 - Регіон: Киев
 - Звідки: Киев
 - Дякував (ла): 4 рази
 - Подякували: 5 разів
 
Через браузер Хром бачить і ключ і файл, вношу пароль- помилки не видає, але ... крутить, крутить і повертається назад в положення як і було.  Пробувала декілька разів різними ключами - те саме. 
Перевірку підписів пройшла успішно.
На Опері так само, що і у Хромі. На інших брайзерах не бачить нової версії Барс взагалі.
			
			
									
						Перевірку підписів пройшла успішно.
На Опері так само, що і у Хромі. На інших брайзерах не бачить нової версії Барс взагалі.
- 
				novi4ok
 - Квартирант

 - Повідомлень: 77
 - З нами з: 12 жовтня 2012, 08:21
 - Регіон: Киев
 - Звідки: Киев
 - Дякував (ла): 8 разів
 - Подякували: 5 разів
 
маю таку ж проблемуNatali16 писав:Дякую за відповідь. Але я додала всі сертифікати із завантаженого вами архіву. А воно всеодно не пускає. Можливо, це казначейство його ще не втягло?nps-licey писав:Natali16, додай те у папку сертифікатів ще з ЦЗО у папку My Certificates and CRLs 13 посилання