Доброго дня , після оновлення Барскриптора до версії 3.1.0.0.
не працює ключ-токен
помилка: [font="Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Невірний пароль (пін-код)[/font] [font="Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Що робити?[/font]
bogcpmsd писав:якщо встановлена версія 3.1.0.0, а при запуску є-звітність пише встановіть версію 3.0.0.3, що треба зробить?
Не поверите - нужно установить версию 3.0.0.3. У нас так с СДО - работает на 3.0.0.3, а Є-Звітність требует 3.1.0.0. Хорошо обновило Казначейство сервисы... Наверняка, ещё и премии получили или получат...
Сегодня столкнулись с такой же проблемой. Для входа в Е-звітність барскриптор закомандовал обновить себя до версии 3.1.0.0, потом для входа в СДО вернули барскриптор версии 3.0.0.3. До этих всех установок никаких проблем не было в использовании 8-ми портового юсбишного хаба. Токены (три штуки) определялись сразу все. Теперь СДО видит только один токен (винда видит их все три). Чем-то это лечится? К хорошему ведь быстро привыкаешь.
tacama писав:Сегодня столкнулись с такой же проблемой. Для входа в Е-звітність барскриптор закомандовал обновить себя до версии 3.1.0.0, потом для входа в СДО вернули барскриптор версии 3.0.0.3. До этих всех установок никаких проблем не было в использовании 8-ми портового юсбишного хаба. Токены (три штуки) определялись сразу все. Теперь СДО видит только один токен (винда видит их все три). Чем-то это лечится? К хорошему ведь быстро привыкаешь.
В настройках браузера очистите Cookie и Кэш. Перезапустите браузер и будет счастье!))) версию естественно оставляете 3.1.0.0. А по поводу ключа так и будет видеть по одному, т.к. каждый ключ должен быть установлен в свой ПК на каждом рабочем месте подписанта. (теперь это неудобство характерно для маленьких организаций в которых все три ключа находятся у одного подписанта)
заявку подавали в казне ничего не могут ответить на прошлой неделе я заходила под этим ключом инициализация проходит успешно,а зайти не могу пишет неверный идентификатор или пароль.
Евдокимова Оксана писав:заявку подавали в казне ничего не могут ответить на прошлой неделе я заходила под этим ключом инициализация проходит успешно,а зайти не могу пишет неверный идентификатор или пароль.
С ключом проводились какие-либо манипуляции? В другие сервисы с этим же самым ключом входите нормально?
відправили фінансову звітність. Казна повернула, мол невірні дані минулого періода. Пропала сума з рядка 2210 минулого періоду.
Перед відправкою була цифра , є роздрукований звіт. Відправили, вона зникла. ДКСУ вимагає її заповнити, поле закрито для редагування.
Як покласти цифру?
доказати, що самі не видаляли , а видалилось в ДКСУ не є можливим.
Добрий день!
Підскажіть будь - ласка що робити у такому випадку:
На цих днях треба здати ліквідаційний звіт фінансова звітність ліквідаційна все добре коли доходжу до бюджетної звітність ліквідаційна в протоколі перевірки по всіх колонках написано не відповідає даним ДКСУ та відхилення на всю суму, а на сам перед сума відповідє даним ДКСУ та квартальному звіту в якому все будо добре та прийняли його
???
buh_9 писав:Не могу зайти в є-звітність на разных браузерах, пишет, что отсутствует BarsCryptor , хотя я его уже загрузила несколько раз и компьютер перезагружала
Доброго дня. Не відкриватися сайт е звіту з закордону. Встановили український айпі. Не допомогах. З одного смартфону відчиняється. З лептопу ні. Ні з яких браузерів. В чому можлива проблема?
Marfa2012 писав:Доброго дня. Не відкриватися сайт е звіту з закордону. Встановили український айпі. Не допомогах. З одного смартфону відчиняється. З лептопу ні. Ні з яких браузерів. В чому можлива проблема?
Мені просто цікаво, а як ви встановили Український айпі??
Добрый день. Подскажите пожалуйста в версии 3.1.0.0 на странице диагностики, в списке центров сертификации нет АЦСК Приватбанк. Как проверить сертификаты Приватбанка? Не могу зайти в Е-Звітність.
Marfa2012 писав:Доброго дня. Не відкриватися сайт е звіту з закордону. Встановили український айпі. Не допомогах. З одного смартфону відчиняється. З лептопу ні. Ні з яких браузерів. В чому можлива проблема?
Мені просто цікаво, а як ви встановили Український айпі??
mari3 писав:Добрый день. Подскажите пожалуйста в версии 3.1.0.0 на странице диагностики, в списке центров сертификации нет АЦСК Приватбанк. Как проверить сертификаты Приватбанка? Не могу зайти в Е-Звітність.
[font="Noto Sans", sans-serif]Доброго дня. При створені бюджетної ліквідаційної звітності, у полі "коди бюджетів" не має жодного варіанту вибору? Отже, надалі неможливе продовження створення звіту. Це системна помилка чи є шляхи вирішення цього питання? Дякую.[/font]
crl admin писав:[font="Noto Sans", sans-serif]Доброго дня. При створені бюджетної ліквідаційної звітності, у полі "коди бюджетів" не має жодного варіанту вибору? Отже, надалі неможливе продовження створення звіту. Це системна помилка чи є шляхи вирішення цього питання? Дякую.[/font]
mari3 писав:Добрый день. Подскажите пожалуйста в версии 3.1.0.0 на странице диагностики, в списке центров сертификации нет АЦСК Приватбанк. Как проверить сертификаты Приватбанка? Не могу зайти в Е-Звітність.