Доброго дня. Не відкриватися сайт е звіту з закордону. Встановили український айпі. Не допомогах. З одного смартфону відчиняється. З лептопу ні. Ні з яких браузерів. В чому можлива проблема?
Marfa2012 писав:Доброго дня. Не відкриватися сайт е звіту з закордону. Встановили український айпі. Не допомогах. З одного смартфону відчиняється. З лептопу ні. Ні з яких браузерів. В чому можлива проблема?
Мені просто цікаво, а як ви встановили Український айпі??
Добрый день. Подскажите пожалуйста в версии 3.1.0.0 на странице диагностики, в списке центров сертификации нет АЦСК Приватбанк. Как проверить сертификаты Приватбанка? Не могу зайти в Е-Звітність.
Marfa2012 писав:Доброго дня. Не відкриватися сайт е звіту з закордону. Встановили український айпі. Не допомогах. З одного смартфону відчиняється. З лептопу ні. Ні з яких браузерів. В чому можлива проблема?
Мені просто цікаво, а як ви встановили Український айпі??
mari3 писав:Добрый день. Подскажите пожалуйста в версии 3.1.0.0 на странице диагностики, в списке центров сертификации нет АЦСК Приватбанк. Как проверить сертификаты Приватбанка? Не могу зайти в Е-Звітність.
[font="Noto Sans", sans-serif]Доброго дня. При створені бюджетної ліквідаційної звітності, у полі "коди бюджетів" не має жодного варіанту вибору? Отже, надалі неможливе продовження створення звіту. Це системна помилка чи є шляхи вирішення цього питання? Дякую.[/font]
crl admin писав:[font="Noto Sans", sans-serif]Доброго дня. При створені бюджетної ліквідаційної звітності, у полі "коди бюджетів" не має жодного варіанту вибору? Отже, надалі неможливе продовження створення звіту. Це системна помилка чи є шляхи вирішення цього питання? Дякую.[/font]
mari3 писав:Добрый день. Подскажите пожалуйста в версии 3.1.0.0 на странице диагностики, в списке центров сертификации нет АЦСК Приватбанк. Как проверить сертификаты Приватбанка? Не могу зайти в Е-Звітність.
mari3 писав:Добрый день. Подскажите пожалуйста в версии 3.1.0.0 на странице диагностики, в списке центров сертификации нет АЦСК Приватбанк. Как проверить сертификаты Приватбанка? Не могу зайти в Е-Звітність.
АЦСК пропускаєте.
Дальше не пускает
Значить у Вас щось не так налаштовано. В мене все ініціалізується.
mari3 писав:Добрый день. Подскажите пожалуйста в версии 3.1.0.0 на странице диагностики, в списке центров сертификации нет АЦСК Приватбанк. Как проверить сертификаты Приватбанка? Не могу зайти в Е-Звітність.
АЦСК пропускаєте.
Дальше не пускает
Значить у Вас щось не так налаштовано. В мене все ініціалізується.
[font="Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Помилка ініціалізації програмного забезпечення для накладення ЕЦП. Зверніться до адміністратора. Не знайдено приватного ключа Key-6.dat[/font]
Доброго дня. Вчора зранку нормально зайшла в Є-Звітність, сформувала, відправила звіти. Пізніш - після обіду - знов треба зайти туди - не змогла. Все роблю, як завжди. Вибір є - "Токен автор", "ПІБ..." Вводжу пароль, а воно пише: "Невірний індентифікатор користувача або пароль..."
Підкажіть, будь ласка, заходимо до Є-звітності і під бухгалтером і під директором - на головному екрані тільки Новини, а зліва меню нема. Пробували через різні браузери кругом нема лівого меню. В чому може бути проблема?
Vombat писав:Підкажіть, будь ласка, заходимо до Є-звітності і під бухгалтером і під директором - на головному екрані тільки Новини, а зліва меню нема. Пробували через різні браузери кругом нема лівого меню. В чому може бути проблема?
Думаю, что параметры монитора не подходят для полного отображения меню. В левом верхнем углу есть квадрат с разноцветными полосками? Его нажимайте, "выедет" меню. Ну есть и второй вариант, но маловероятный - при регистрации в казначействе Вам не выдали ни одного АРМа для работы, только завели пользователя. Если первый совет не поможет - уточните в своем казначействе, какие функции для работы Вам выдали (если, конечно, Вы только зарегистрировались в Е-звитности)
Vombat писав:Підкажіть, будь ласка, заходимо до Є-звітності і під бухгалтером і під директором - на головному екрані тільки Новини, а зліва меню нема. Пробували через різні браузери кругом нема лівого меню. В чому може бути проблема?
Думаю, что параметры монитора не подходят для полного отображения меню. В левом верхнем углу есть квадрат с разноцветными полосками? Его нажимайте, "выедет" меню. Ну есть и второй вариант, но маловероятный - при регистрации в казначействе Вам не выдали ни одного АРМа для работы, только завели пользователя. Если первый совет не поможет - уточните в своем казначействе, какие функции для работы Вам выдали (если, конечно, Вы только зарегистрировались в Е-звитности)
Ноутбук. Замучав його параметрами екрана. Полоски є але меню не з'являлось.
Виявилось дійсно не були надані права користувачам )))
Все працює
Добрый день! Подскажите, пожалуйста. Сделала ключи на токенах, подключилась к СДО. Все работает нормально. Пытаюсь зайти в е-звітність под этими токенами, но пишет "не вірний ідентифікатор користувача або пароль". Я что-то не то делаю? Или в казначейство надо было еще отдельно подавать заявку на подключение токенов к е-звітності?
dyuhaaa писав:Доброго дня. Браузери не бачать Bars Cryptor, хоча вона працює на інших сайтах. В чому проблема?
Доброго дня! По-перше, барскріптор має бути встановлений, про його встановлення свідчить наявність його значка у нижньому правому куті.
По-друге, після цього браузер не бачить барскріптор тому, що не довіряє йому. Необхідно додати барскріптор у виключення. Для цього на значку барскріптора в правому нижньому куті клацаєте правою кнопкою миші, потім лівою "Сторінка діагностики". Комп'ютер запустить браузер встановлений основним і спробує відкрити сторінку діагностики. Браузер повідомить про помилку і запропонує додатково, вам туди. Там буде можливість додати сайт ..localhost.barscryptor... до виключень. Така метода відносно Хрома і Фаєрфокса. Після додавання виключення спробуйте знайти в Є-Звітність. Для браузера який не є основним (по-замовчуванню) треба скопіювати з основного браузера адресу сайта сторінки діагностики і спробувати її відкрити, після чого також її додати у виключення. Internet Explorer'ом краще не користуватися.
Ребята, не подскажите, в чем может быть проблема? Дело в том, что одной посылкой отправили ликвид отчетность все формы и по фин и по бюджету, но вышестоящая не видит одной формы (конкретно Баланс), мы уже и удалили ее в казначействе и снова сдали, но результат тот же. Никто не знает в чем может быть причина?
Добрый вечер! Поменяли ключи, теперь не можем пройти диагностику,пишет [font="Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Не знайдено особистих ключів на носії.[/font]
Поставил барскриптор на домашний комп( с рабочего счас не могу отправить отчет), но проблема в том что его просто как бы нет, устанавливал все правильно, кто то еще сталкивался?
Скрины прилагаю
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
А в браузері Google Chrone пробували? Попробуйте вийти з барскріптера нажавши кнопку на значку барскріптер в правому нижньому кутку і знову запустити його на ярлику на робочому столі.