выдаётся вот такое сообщение Помилка імпорту документа:ORA-20000: Помилка імпорту документа:ORA-20000: Не знайдено в МЕРЕЖІ SRK=1,KRK=212,KPOL=3848КВК=6КПК=615031КФК=0БЮДЖ=6520600000 (27.12.2018 16:58:01)yaoleg писав:Зміни до кошторису можна проводити через СДО, але разом із сканованою копією цього документу.000 000 писав:Підкажіть будь ласка, хтось довідки проводить через ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство»? Я вивантажую давідки через , підтягую в ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство» і після всіх підписань відправляю на казначейство. А в казначействі з тим що до них надійшло, не знають що робити і посилають читати форуми.(
ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"
-
Наталія Melnyk
- Квартирант

- Повідомлень: 55
- З нами з: 31 травня 2018, 11:08
- Регіон: Закарпатская область
- Дякував (ла): 18 разів
- Подякували: 3 рази
Пароль обычно Ваш ЕДРПОУНаталія Melnyk писав:Доброго дня,підскажіть будь ласка що робити:???? В нас всі налаштування цієї програми робив компютерщик, зараз ми не можемо увійтти бо незнаємо паролі до токенів,куди нам звертатись, і взагалі хто видумує паролі до ключів???
-
Наталія Melnyk
- Квартирант

- Повідомлень: 55
- З нами з: 31 травня 2018, 11:08
- Регіон: Закарпатская область
- Дякував (ла): 18 разів
- Подякували: 3 рази
і до кожного токену??? До бухгалтера,директора і печатки???janet писав:Пароль обычно Ваш ЕДРПОУНаталія Melnyk писав:Доброго дня,підскажіть будь ласка що робити:???? В нас всі налаштування цієї програми робив компютерщик, зараз ми не можемо увійтти бо незнаємо паролі до токенів,куди нам звертатись, і взагалі хто видумує паролі до ключів???
-
Наталія Melnyk
- Квартирант

- Повідомлень: 55
- З нами з: 31 травня 2018, 11:08
- Регіон: Закарпатская область
- Дякував (ла): 18 разів
- Подякували: 3 рази
Наталія Melnyk писав:і до кожного токену??? До бухгалтера,директора і печатки???janet писав:Пароль обычно Ваш ЕДРПОУНаталія Melnyk писав:Доброго дня,підскажіть будь ласка що робити:???? В нас всі налаштування цієї програми робив компютерщик, зараз ми не можемо увійтти бо незнаємо паролі до токенів,куди нам звертатись, і взагалі хто видумує паролі до ключів???
не можу це зрозуміти??? вводимо пароль від ключа
-
Наталія Melnyk
- Квартирант

- Повідомлень: 55
- З нами з: 31 травня 2018, 11:08
- Регіон: Закарпатская область
- Дякував (ла): 18 разів
- Подякували: 3 рази
ДЯКУЮЮЮ Зайшла)))Наталія Melnyk писав:Наталія Melnyk писав:і до кожного токену??? До бухгалтера,директора і печатки???janet писав:Пароль обычно Ваш ЕДРПОУНаталія Melnyk писав:Доброго дня,підскажіть будь ласка що робити:???? В нас всі налаштування цієї програми робив компютерщик, зараз ми не можемо увійтти бо незнаємо паролі до токенів,куди нам звертатись, і взагалі хто видумує паролі до ключів???
не можу це зрозуміти??? вводимо пароль від ключа
-
Наталія Melnyk
- Квартирант

- Повідомлень: 55
- З нами з: 31 травня 2018, 11:08
- Регіон: Закарпатская область
- Дякував (ла): 18 разів
- Подякували: 3 рази
При імпорті документів, вибираю"фінансові зобов'язання" вибираю документ і імпортую, а нічого не імпортується??? Чи було в когось подібне і що з цим робити???
- Просто_человек
- Мешканець

- Повідомлень: 245
- З нами з: 23 грудня 2014, 11:15
- Регіон: Днепропетровская область
- Звідки: Днепр
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 18 разів
У вкладенні - скрин вдалого підключення, з яким працювали увесь час.
На іншому компі пише помилку за IP 34211, спочатку намагається з'єднатися, а потім пише: помилка.
Потім пише, що за IP 34202 клієнт підключений, але коли відкриваю посилання localhost/ibank/login.aspx , нічого не відбувається, пише: неможливо перейти за цим посиланням
Будь ласка, напишіть, як це лікується?
P.S. кіоц-укр/klient-kazna зараз не працює
-
Катерина 0507
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 11 січня 2019, 16:11
- Регіон: Донецкая область
Доброго дня,проблема з програмою.При імпорті документів, вибираю"юридичні зобов'язання" вибираю документ і імпортую, а нічого не імпортується??? Чи було в когось подібне і що з цим робити???
-
Наталія Melnyk
- Квартирант

- Повідомлень: 55
- З нами з: 31 травня 2018, 11:08
- Регіон: Закарпатская область
- Дякував (ла): 18 разів
- Подякували: 3 рази
Було подібне, не потрібно нажимати імпорт,а тільки вибрати документ і перечитати і вибрати тиждень чи місяць.Катерина 0507 писав:Доброго дня,проблема з програмою.При імпорті документів, вибираю"юридичні зобов'язання" вибираю документ і імпортую, а нічого не імпортується??? Чи було в когось подібне і що з цим робити???
-
samoylenko
- Новачок

- Повідомлень: 1
- З нами з: 12 січня 2019, 23:28
- Регіон: Одесская область
-
Катерина 0507
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 11 січня 2019, 16:11
- Регіон: Донецкая область
не помогает, документ все равно не импортируется((((Наталія Melnyk писав:Було подібне, не потрібно нажимати імпорт,а тільки вибрати документ і перечитати і вибрати тиждень чи місяць.Катерина 0507 писав:Доброго дня,проблема з програмою.При імпорті документів, вибираю"юридичні зобов'язання" вибираю документ і імпортую, а нічого не імпортується??? Чи було в когось подібне і що з цим робити???
- Брагунец Илья1
- Новачок

- Повідомлень: 5
- З нами з: 09 січня 2019, 16:56
- Звідки: Ukraine, Северодонецк
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 1 раз
- Брагунец Илья1
- Новачок

- Повідомлень: 5
- З нами з: 09 січня 2019, 16:56
- Звідки: Ukraine, Северодонецк
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 1 раз
А вам рахунки часом не змінювали?Катерина 0507 писав:не помогает, документ все равно не импортируется((((Наталія Melnyk писав:Було подібне, не потрібно нажимати імпорт,а тільки вибрати документ і перечитати і вибрати тиждень чи місяць.Катерина 0507 писав:Доброго дня,проблема з програмою.При імпорті документів, вибираю"юридичні зобов'язання" вибираю документ і імпортую, а нічого не імпортується??? Чи було в когось подібне і що з цим робити???
-
Катерина 0507
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 11 січня 2019, 16:11
- Регіон: Донецкая область
нет, не менялиБрагунец Илья1 писав:А вам рахунки часом не змінювали?Катерина 0507 писав:не помогает, документ все равно не импортируется((((Наталія Melnyk писав:Було подібне, не потрібно нажимати імпорт,а тільки вибрати документ і перечитати і вибрати тиждень чи місяць.Катерина 0507 писав:Доброго дня,проблема з програмою.При імпорті документів, вибираю"юридичні зобов'язання" вибираю документ і імпортую, а нічого не імпортується??? Чи було в когось подібне і що з цим робити???
- Брагунец Илья1
- Новачок

- Повідомлень: 5
- З нами з: 09 січня 2019, 16:56
- Звідки: Ukraine, Северодонецк
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 1 раз
- Брагунец Илья1
- Новачок

- Повідомлень: 5
- З нами з: 09 січня 2019, 16:56
- Звідки: Ukraine, Северодонецк
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 1 раз
-
К.Потоки сільрада
- Новачок

- Повідомлень: 6
- З нами з: 02 жовтня 2017, 11:54
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 1 раз
-
natik222
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 14 квітня 2016, 01:26
- Регіон: Киевская область
- Подякували: 1 раз
Підкажіть будь-ласка як через СДО відправити план використання, казначей не знає, а через імпорт документів в кошториси та довідки пише що файл не вибрано, хоч вибираю, може хтось вже відправляв?
Лог ошибки:
18.01.2019
0:31:05 Ready to connect.
0:31:09 Contacting .
0:31:11 No valid certificates available for authentication.
0:31:16 User credentials prompt cancelled.
0:31:16 Ready to connect.
Система - Windows 10 64. Токен видит в диспетчере задач, но не могу понять почему выдает ошибку! Захожу в учет. запись в качестве администратора со всеми привилегиями, запускал даже от имени администратора - ничего не меняется. Выдал права на изменение папки для разных пользователей со всеми привилегиями где находится anyconnect и в program files x86 и в program data, также запускал программу с разной совместимостью, но ничего не меняется! Прошарил разные тематические сайты по cisco any connect именно по этой ошибке - все напрасно!
Гуру или просто люди, я еще такого не встречал в природе, ставил на win7 x86 там никаких проблем нет, работает как по маслу. И к стати на разных 10-тых пробовал ставить - все напрасно! Другие говорят что на 10тых оно отлично подключается - вот не знаю как-так? Оно как бы читает ключ, то есть токен светится но потом обратно же выдает "certificate validation failure" см. в логе ошибки "No valid certificates available for authentication - Нет доступных сертификатов для аутентификации". На форумах узнал что-то типа того что оно токен видит но как-бы доступ к нему в последствии подключения запрещается.
Вопрос - кому не лень, скажите в чем проблема?!
Спасибо за внимание!
-
rusya_1000@ukr.net
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 13 листопада 2017, 10:22
- Регіон: Львовская область
Система - Windows 10 64. Токен видит в диспетчере задач, но не могу понять почему выдает ошибку! Захожу в учет. запись в качестве администратора со всеми привилегиями, запускал даже от имени администратора - ничего не меняется. Выдал права на изменение папки для разных пользователей со всеми привилегиями где находится anyconnect и в program files x86 и в program data, также запускал программу с разной совместимостью, но ничего не меняется! Прошарил разные тематические сайты по cisco any connect именно по этой ошибке - все напрасно!
Гуру или просто люди, я еще такого не встречал в природе, ставил на win7 x86 там никаких проблем нет, работает как по маслу. И к стати на разных 10-тых пробовал ставить - все напрасно! Другие говорят что на 10тых оно отлично подключается - вот не знаю как-так? Оно как бы читает ключ, то есть токен светится но потом обратно же выдает "certificate validation failure" см. в логе ошибки "No valid certificates available for authentication - Нет доступных сертификатов для аутентификации". На форумах узнал что-то типа того что оно токен видит но как-бы доступ к нему в последствии подключения запрещается.
Вопрос - кому не лень, скажите в чем проблема?!
Спасибо за внимание!
Я в такому випадку,переробляла ключі на токені.
Причина: відформатував у нормальний вигляд
-
rusya_1000@ukr.net
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 13 листопада 2017, 10:22
- Регіон: Львовская область
-
Arci87
- Мандрівник

- Повідомлень: 32
- З нами з: 09 січня 2018, 22:39
- Регіон: Черновицкая область
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 4 рази
-
Хворостяновка
- Мандрівник

- Повідомлень: 49
- З нами з: 11 лютого 2014, 12:12
- Регіон: Луганская Область
- Звідки: Луганск
- Дякував (ла): 5 разів
- Брагунец Илья1
- Новачок

- Повідомлень: 5
- З нами з: 09 січня 2019, 16:56
- Звідки: Ukraine, Северодонецк
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 1 раз
Ні, не потрібноYanochka писав:Доброго дня. Хочу подати заявку в Казну з новими рахунками для СДО,підкажіть чи потрібно повторювати і старі рахунки?