ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
Yanochka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 127
З нами з: 16 жовтня 2012, 11:06
Регіон: Днепропетровская область
Звідки: Дніпропетровськ
Дякував (ла): 20 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Yanochka »

Доброго дня. При імпорті документів через СДО система змінює букву в назві платника, як можна виправити?

mironenkonv@i.ua
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 16 січня 2019, 10:55
Регіон: Днепропетровская область
Подякували: 2 рази

Повідомлення mironenkonv@i.ua »

natazayca писав:Підкажіть, будь ласка, як підписати лікарняні директором і печаткою. Дякую. Заходжу директорським ключем і не бачу введених документів для підпису
Попробуйте там раскрыть фильтр и проверить дату, может быть такое что их не видно, потому что дата выбрана не та, когда делали импорт

S_vet.lanka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 22 червня 2016, 10:58
Регіон: Запорожская область

Повідомлення S_vet.lanka »

[font="Noto Sans", sans-serif]Підкажіть будь-ласка, чи друкуються в СДО проведені реєстри юридичних та фінансових зобов'язань з штампом казначейства? Чи просто друкуємо їх з Мережі??[/font]

warden4ik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 21 лютого 2018, 13:00
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення warden4ik »

Підскажіть як здружити Клієнт Казначейство та Автоматизовну систему Є-Звітність? При роботі з Клієнт Казначейство, а саме зміні токенів вибиває барс-криптор Є-звітності, просить його знову запустити, допомогає тільки перезавантаження. Навіщо Клієнт Казначейству барс криптор я не розумію. Можно якось це вирішити? Чи потрібно ставити на різні машини?

stranger
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 13 березня 2019, 20:36
Регіон: Винницкая область

Повідомлення stranger »

Здравствуйте. 
Столкнулись с такой проблемой: при вводе финансовых обязательств через ручную форму дата погашения автоматически выставляется текущая, что бы мы в это поле не вводили. Подскажите, пожалуйста, можно ли это исправить и ввести нужную дату?

ibox_town
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 14 березня 2019, 17:19
Регіон: Луганская область

Повідомлення ibox_town »

Добрый день!
Подскажите, какова минимально допустимая версияAnyConnect ? Интересует установка на Windows XP

tacama
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 14 листопада 2017, 16:17
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення tacama »

Скажите, пожалуйста, работает ли СДО? 
Выдает сообщение: "Не удается получить доступ к сайту".

Аватар користувача
MSerega
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 11 березня 2013, 16:09
Регіон: Кировоградская область

Повідомлення MSerega »

Всім доброго ранку. У мене питання. Чи можна в СДО роздрукувати пакетно платіжки з печатками казначейства, які було імпортовано через "СДО Введення документів". У нас дуже багато платіжок і клацать по одній це дуже довго.

tanyachichirko
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 11 січня 2018, 20:18
Регіон: Винницкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення tanyachichirko »

Доброго дня! Допоможіть розібратись із помилкою. Що робити??
При вході в систему видає:
Server Error in '/ibank' Application.
Could not load file or assembly 'AAL2Wrap' or one of its dependencies. There is not enough space on the disk. (Exception from HRESULT: 0x80070070)

DarthNihilus
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 74
З нами з: 11 січня 2012, 16:48
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення DarthNihilus »

Значить не в мене одного ця помилка.

dawuk
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 23 лютого 2015, 12:13
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення dawuk »

Підскажіть, будь ласка, в СДО можна якось подивитися які були взяті юридичні зобов`язання?

rayrada
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 188
З нами з: 17 жовтня 2013, 09:23
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення rayrada »

Як відправити платіжні доручення по лікарняних , які сформовані у К-файлі?

rayrada
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 188
З нами з: 17 жовтня 2013, 09:23
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення rayrada »

А де взагаллі знаходяться модератори форуму, якщо на прості запитання ніхто не може дати відповіді?

Lubocka
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 11 листопада 2012, 16:11
Регіон: Закарпатская Область
Звідки: Мукачево
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Lubocka »

Дали токены , дали инструкцию.
 Не соединяет 
пишит ошибку "Під час перевірки PIN-коду сталася помилка. Код помилки 0х80100004"

Lubocka
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 11 листопада 2012, 16:11
Регіон: Закарпатская Область
Звідки: Мукачево
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Lubocka »

Пробую на другом компьютере.
Windows 7 Service Pack 1
эта программа установилась AvtorCc337Md_Setup.msi
а на этой выбивает ошибку anyconnect-win-4.5.03040-core-vpn-webdeploy-k9.exe

Зображення

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

Lubocka писав:а на этой выбивает ошибку anyconnect-win-4.5.03040-core-vpn-webdeploy-k9.exe
Встречал такую ошибку, но вот не помню - какую-то службу отключал. В понедельник гляну записи свои. А у Вас случайно не установлен Касперский или Доктор Веб?

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

ibox_town писав:Добрый день!
Подскажите, какова минимально допустимая версияAnyConnect ? Интересует установка на Windows XP
Добрый. AnyConnect на ХР вобще не запустится. Минимальная версия операционки для него - Win 7 SP1. Под ХР работайте с криптосервером.

Lubocka
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 11 листопада 2012, 16:11
Регіон: Закарпатская Область
Звідки: Мукачево
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Lubocka »

Sneman писав:
Lubocka писав:а на этой выбивает ошибку anyconnect-win-4.5.03040-core-vpn-webdeploy-k9.exe
Встречал такую ошибку, но вот не помню - какую-то службу отключал. В понедельник гляну записи свои. А у Вас случайно не установлен Касперский или Доктор Веб?
Касперский лицензионный установлен. С домашнего пытаюсь. На работе писало
либо "certificate validation failure"
либо "Під час перевірки PIN-коду сталася помилка. Код помилки 0х80100004"
притом временами то впускало без ошибок, то с этими ошибками

Как на сайт заходила (через -надцатый раз з перезагрузками, поереустановками, сменами токенов), то в окне входа второе поле было ВСЕГДА пустое, нажимая зеленое колесико, оно все равно было пустое.Зображення

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

Lubocka писав: Касперский лицензионный установлен. С домашнего пытаюсь. На работе писало
Но вот касперский может и мешать. AnyConnect не понимает, домашний или рабочий комп. А антивирус - под санкциями...

Аватар користувача
nessa-iness
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 160
З нами з: 08 січня 2015, 16:53
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Херсон
Дякував (ла): 56 разів
Подякували: 58 разів

Повідомлення nessa-iness »

Sneman писав:
Lubocka писав: Касперский лицензионный установлен. С домашнего пытаюсь. На работе писало
Но вот касперский может и мешать. AnyConnect не понимает, домашний или рабочий комп. А антивирус - под санкциями...
Касперский не мешает, у меня установлен дома, работает нормально

buhg
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 734
З нами з: 21 січня 2014, 14:27
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 89 разів
Подякували: 9 разів

Повідомлення buhg »

подскажите, поменяла ключи СДО после окончания их срока и когда захожу пишет ключи не знайдено , что не так может надо скачать сертификати и вставить куда-то их ,помогите

Ddd
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 42
З нами з: 14 серпня 2017, 19:08
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 18 разів

Повідомлення Ddd »

В нас була така сама ситуація. Казна ще не підтягла нові сертифікати. Треба просто зачекати.

1nata
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 112
З нами з: 12 квітня 2011, 08:55
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавская обл
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 27 разів

Повідомлення 1nata »

с сайта ацск дксу скачайте сертификаты и установите их

80welkommi
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 10 вересня 2015, 10:41
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 25 разів
Подякували: 12 разів

Повідомлення 80welkommi »

Наталія Melnyk писав:
Катерина 0507 писав:

Доброго дня,проблема з програмою.При імпорті документів, вибираю"юридичні зобов'язання" вибираю документ і імпортую, а нічого не імпортується??? Чи було в когось подібне і що з цим робити???

Було подібне, не потрібно нажимати імпорт,а тільки вибрати документ  і перечитати і вибрати тиждень чи місяць.
 ми іпортували фінансові- підписали бухгалтер  -документи в переліку зникли..і я ніде більше іх не бачу. ні через введені документи ні через філтр. ні іпортовані-ніяк. дата сьогодні.все перевіряла. після підпису бухгалтер - видало документи підписано успішно.

80welkommi
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 10 вересня 2015, 10:41
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 25 разів
Подякували: 12 разів

Повідомлення 80welkommi »

nessa-iness писав:
Чорноброва писав:Допоможіть!!! Уже пішов третій місяць як я не можу відправити ні платіжку, ні розподіл. Під бухгалтером імпортую файл підписую, коли хочу поставити підпис директора або поставити печатку, а імпортований розподіл не відображається. Тоді загоджу знову під бухгалтером, то знову потрібно імпортувати бо коли перечитати нічого нема. Звертаюся до нашого казначейства, неможу дати відповідь, бо ніхто незнає. Кажуть читайте інструкцію, інструкцію перечитала 100 разів. Може хтось знає, чи була така ж пробоема.
А ви не забуваєте виходити і заходити? Імпортували під бухгалтером, підписали (підписані пропадають), вийшли. Зайшли під директором - імпортовані документи, вибрати які(юридичні,фінансові, платіжки і тд)-перечитати - підписали (підписані пропадають) Якщо щось не так - перечитати. Вийшли директором і зайшли печаткою. Імпортовані документи- перечитати- підписати (тут не пропадають) і потім відправити.
дякую разобрались

Ирина спорт
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 07 грудня 2015, 14:13
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Ирина спорт »

Правомочно ли требование казначея:

скан реестра финансовых обязательств подписаные и с печатью предприятия
скан распечатанных и подписаных платежных поручений 

Если эти документы введены и подписаны электронными подписями, зачем тогда сканы этих же распечатаных документов из Мережи?

Чем подтвердить то, что к зарплате ничего сканировать не нужно?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2488
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Вінницька область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 453 рази

Повідомлення yaoleg »

Ирина спорт писав:Правомочно ли требование казначея:

скан реестра финансовых обязательств подписаные и с печатью предприятия
скан распечатанных и подписаных платежных поручений 

Если эти документы введены и подписаны электронными подписями, зачем тогда сканы этих же распечатаных документов из Мережи?

Чем подтвердить то, что к зарплате ничего сканировать не нужно?
ДО зобов'язань прикрпілюємо договора, до фінансових - акти, накладні та рахунки, а до платіжних доручень нічого прикріплювати не потрібно. Є наказ по обслуговування ропорядників та одержувачів бюджетних коштів, відповідно ним і маємо керуватись, незалежно від того, що хоче конкретний казначей.

Ирина спорт
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 07 грудня 2015, 14:13
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Ирина спорт »

Все верно, но казначей тоже ссылается на Наказ№309  и в Разделе 3 про электронную форму идет ссылка на пункт 2.2 2.4, а там пишется что принимается на "папірових(у двох примірниках) та електронних носіях і оригінали документів" вот нас и заставляют  казначеи сканировать все что несли им раньше кроме акта, договора требуют сканы бумажных реестров финансовых  и т.д.
Как быть? замкнутый круг

Раньше если не было средств и  платежки несли позже, то для их проведения, требовали прикладывать ранее зарегистрированные акт и договор. Вот и сейчас требуют прикрепить скан договора, хотя казначеем договор уже пропечатан - когда сажали юридические 

Кроме Наказа № 309 нет ли других подобных разьяснений?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2488
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Вінницька область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 453 рази

Повідомлення yaoleg »

Ирина спорт писав:Все верно, но казначей тоже ссылается на Наказ№309  и в Разделе 3 про электронную форму идет ссылка на пункт 2.2 2.4, а там пишется что принимается на "папірових(у двох примірниках) та електронних носіях і оригінали документів" вот нас и заставляют  казначеи сканировать все что несли им раньше кроме акта, договора требуют сканы бумажных реестров финансовых  и т.д.
Как быть? замкнутый круг

Раньше если не было средств и  платежки несли позже, то для их проведения, требовали прикладывать ранее зарегистрированные акт и договор. Вот и сейчас требуют прикрепить скан договора, хотя казначеем договор уже пропечатан - когда сажали юридические 

Кроме Наказа № 309 нет ли других подобных разьяснений?
Напишіть офіційний запит на ДКСУ і які розяснення нададуть так і будете робити надалі.

almonds
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 35
З нами з: 06 жовтня 2016, 11:55
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 13 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення almonds »

За 12.04. немає оборотів по рахунках в СДО .скажіть це якийсь збій в системі?

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”