ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2477
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 433 рази

Повідомлення yaoleg »

ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство» призначений для надання зовнішнім клієнтам Державної казначейської служби України (розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів) віддаленого доступу за допомогою мережі Інтернет до інформаційних ресурсів ДКСУ для автоматизації процесу виконання бюджетів усіх рівнів. Це дозволить оптимізувати витрати на підтримку цього процесу завдяки відмові від потоку вхідних та вихідних паперових документів, прискорити обробку інформації, скоротити час на казначейське обслуговування бюджетів та зменшити кількість помилок в даних. 

Доступ зовнішніх клієнтів до ресурсів інформаційного середовища ДКСУ відбувається через стандартні web-браузери, які зазвичай розповсюджуються вільно, тому їх використання не збільшить вартість ні інформаційних ресурсів ДКСУ, ні програмного забезпечення на боці розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів. 
До переліку функцій АС «Є-КАЗНА», доступ до яких можуть отримати розпорядники та одержувачі бюджетних коштів, належать:
[li]функції ведення Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів;  [/li]
[li]функції ведення мережі;  [/li]
[li]функції обміну плановими бюджетними документами (річний розпис призначень державного бюджету, розписи місцевих бюджетів, планові показники, розподіли, кошториси тощо);  [/li]
[li]функції створення та підписання меморіальних документів;  [/li]
[li]функції завантаження інформації щодо бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань;  [/li]
[li]функції отримання даних щодо руху коштів.  [/li]
Виключення потоку паперових документів, окрім прямої економії коштів та часу, надає ще одну перевагу. Підтверджуючі документи (бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання тощо), якими супроводжуються платіжні документи, достатньо буде передати до органу ДКСУ лише один раз. Електронна копія такого документа буде збережена у базі даних, тому подальше використання цього документа для підтвердження наступного платежу (що буває, наприклад, при виконанні окремих етапів по довгостроковим договорам) буде виконуватись завдяки лише посиланню на збережену копію. Оскільки усі електронні документи (електронні копії паперових документів) підписуються електронним цифровим підписом, інформація, що знаходяться у базі даних є повним, достовірним та цілком легітимним відбитком оригінального документа. 
Завдяки такому рішенню, зменшиться навантаження на канали передачі даних між органами ДКСУ та розпорядниками державних коштів, спроститься процес обслуговування видаткової частини бюджетів усіх рівнів, та зменшиться ризик внесення помилок. 

Адаптація та впровадження системи віддаленого доступу клієнтів Казначейства через ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство» спростить проходження платежів, підвисить відмовостійкість інформаційного середовища ДКСУ, спростить обслуговування розпорядників бюджетних коштів всіх рівнів органами Державного казначейства. При цьому розпорядники та одержувачі бюджетних коштів отримають можливість в режимі реального часу відстежувати стан рахунків, відкритих в територіальних органах Державної казначейської служби України, проходження платежів, отримання виписок по рахунках тощо. 
  1. У січні 2016 року в ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство" запроваджено електронну реєстрацію юридичних та фінансових зобов’язань. 
  2. Для допомоги та технічної підтримки ДКСУ планує впровадження контактного центру із безкоштовним номером телефону типу 0 (800). 
  3. Мінімальні вимоги до ПК клієнта не встановлені, але головне щоб даний ПК мав вихід в Інтернет та сканер для сканування підтвердних документів, які будуть надсиластись в казначейство для реєстрації зобов’язань. 
  4. Для входу в ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство" будуть використовуватись пристрої типу eToken, просто за допомогою паролю в систему не можливо увійти. Тому бюджетним установам потрібно придбати за власні кошти ці пристрої. Для входу та формування виписок по власним рахункам достатньо лише одного пристрою. А для підписання платіжних доручень мінімум 3 eToken.(Для одержувачів бюджетних коштів в яких в штатному розписі не передбачено посади бухгалтера може бути два токени - один для печатки, а інший для підпису керівника) 
  5. Орієнтовна вартість одного носія ключової інформації від 380 до 950 грн
  6. Документи можна подавати і в електронному і в паперовому вигляді. 
  7. Для надійного захисту каналу передачі інформації між бюджетною установою і ДКСУ, бюджетній установі надаються CD диски із програмним забезпеченням, яке потрібно встановити на кожному ПК для надійної роботи із ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство". А також ПЗ "Cisco AnyConnect".

Розділ "Клієнт Казначейства - Казначейство" на сайті ДКСУ

Консультацію щодо процедури отримання послуг електронного цифрового підпису в рамках впровадження системи дистанційного обслуговування клієнтів можна одержати за телефонами розміщеними на офіційному інформаційному ресурсі акредитованого центру сертифікації ключів Державної казначейської служби України в рубриці ″Контакти″

Інформація про види та вартість захищених носіїв ключової інформації
P.S. Для підключення/зміна КЕП/додвання нових рахунків в СДО потрібно надавати Заявки про надання доступу

Державна казначейська служби України (Казначейство) нагадує, що відповідно вимог Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України (Наказ МФУ № 308 від 02.03.2012) органи Казначейства не реєструють фінансові зобов'язання у разі відсутності відповідного бюджетного зобов'язання, відображеного у бухгалтерському обліку виконання державного та місцевих бюджетів. При застосуванні дистанційної форми обслуговування підтвердженням для розпорядника бюджетних коштів успішної передачі його електронних документів до системи Казначейства є відповідне сповіщення системи Казначейства (СДО).
З метою уникнення непорозумінь під час обробки направлених електронних документів, Казначейство радить клієнтам дотримуватись черговості подання документів та направляти електронні реєстри фінансових зобов’язань не раніше, ніж для відправлених реєстрів бюджетних зобов’язань системою встановлено статус "Перепідписаний " або "Отриманий Казначейством", та направляти електронні платіжні доручення на оплату зобов’язань НЕ РАНІШЕ, ніж для направлених реєстрів фінансових зобов’язань системою встановлено статус "Перепідписаний " або "Отриманий Казначейством".
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Аватар користувача
Ярина
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 62
З нами з: 20 серпня 2012, 15:41
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 31 раз
Подякували: 4 рази

Повідомлення Ярина »

Добрий день. Підскажіть будь ласка, де можно знайти анкету та договір для отримання доступу цієї програми. Буду дуже вдячна за відповідь.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 9285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 127 разів
Подякували: 1267 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »


galaxy84
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 09 липня 2015, 20:24
Регіон: Луганская область

Повідомлення galaxy84 »

А есть ли у кого-нибудь инструкция администратора? А то я новый спец. ИТ в казне, начальник настаивает, что я должна быть готова "внедрять" данное ПТК. Я и так в казначейских программах не ахти, хотелось бы быть готовой... Так что если у кого есть - киньте на vik.84@list.ru

galaxy84
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 09 липня 2015, 20:24
Регіон: Луганская область

Повідомлення galaxy84 »

Да, и еще, поделитесь впечатлениями кто уже работает. Буду благодарна за ответ

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2477
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 433 рази

Повідомлення yaoleg »

Який адмін, якщо районного рівня, то такої інструкції не потрібно! Райони працюють лише АС "Є-Казна". А обласні адміни надають права користувачам ПТК "Клєнт-Казначейства - Казначейство" і "прив’язують" рахунки з сертифікатами.
А взагалі дивіться відеоконфенції ДКСУ, які відбуваються майже кожного місяця. Ну і на сайті ДКСУ розділ "Електронні сервіси" :69:

fyuriy1
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 23 вересня 2015, 14:04
Регіон: Полтавская область

Повідомлення fyuriy1 »

Дякую за надане посилання!
Тепер стало більш зрозуміле впровадження СДО)

Форум Держслужбовців
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 18 листопада 2015, 22:22
Регіон: Киевская область

Повідомлення Форум Держслужбовців »

токени ще досі тільки від "Автор"?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2477
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 433 рази

Повідомлення yaoleg »

Ось вичерпний перелік НКІ сумісних із програмно-технічним комплексом «Клієнт Казначейства – Казначейство» :69:

avs
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 10 березня 2016, 05:31
Регіон: Сумская область

Повідомлення avs »

Не зрозуміло, чому бюджетна установа, повинна платити кошти за ЕЦП, якщо в неї вже є безкоштовне ЕЦП ДФС. Отримання ще одних ЕЦП порушує закон України про ЕЦП від 2003 року!  Вимивання бюджетних коштів в якісь ТОВ та ПАТ? В ДСЗ таку схему вже прикрили.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2477
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 433 рази

Повідомлення yaoleg »

По перше, електронно-цифровий підпис в АЦСК ДКСУ виготовляють БЕЗКОШТОВНО! По друге, Ви для безпеки власного ЕЦП, який буде накладатися на ПЛАТІЖНІ ДОКУМЕНТИ, а не простий звіт купуєте носій ключової інформації, який убезпечує копіювання Вашого ЕЦП зловмисниками і т.д. і т.п.
Ну і щодо закону, якщо робити все правильно, то ЕЦП надається відповідно до покладених обов'язків, одна людина може накладати ЕЦП від ДФС, а інша від ДКСУ. Звісно, що в кожної установи свої нюанси в роботі, тому потрібно завжди шукати компроміс, поки законодавчо вс е не буде урегульовано.

P.S. Взагалі то, планують що будь-який ЕЦП виготовлений будь-яким Акредитованим центром може бути взаємозамінним і буде "розумітися" і підписуватися усіма програмами і сервісами.

avs
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 10 березня 2016, 05:31
Регіон: Сумская область

Повідомлення avs »

Аргумент, про "безпечний" носій, який униможливлює крадіжку так собі, що заважає вкрасти сам носій? В сільській місцевості в основному примушують сільські ради, право першого и другого підпису як на звітах так і на платіжних документах у головного бухгалтера і сільського голови. Ну і як тут зробити "все правільно" не порушуючи закон? Коли зроблять що ЕЦП всіх Акредитованих центрів будут працювати, тоді і не буде порушуватися закон. Обслуговування бюджетної установи бюджетною повинно буди безкоштовним. Коштовне обслуговавання тагне на корупцію з боку кервництва ДКСУ.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2477
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 433 рази

Повідомлення yaoleg »

Якщо стороння особа заволодіє носієм ключової інформації, то вона навряд чи зможе використати ЕЦП, який записано на ньому. Адже для цього неохідно знати пароль доступу до нього. А також, існує ще програма шифрування "Криптосервер" до якого АЦСК ДКСУ також генерує ключі шифрування і там також є пароль. Тому, сторонній особі буде практично неможливо заволодіти усіма цими ключами та й паролями до них одночасно при умові, що сам розпорядник не буде їх розголошувати.

Щодо заробляння керівництва ДКСУ на продажі НКІ, то Вам краще дізнатися у них, яка їхня зацікавленність. Але, якщо Вас цікавить моя думка, працівники ДКСУ не отримують жодної копійки із продажу чи не продажу носіїв ключової інформації. Тим паче, що ці носії реалізовують щонайменше два різних підприємтсвах. Одне знаходиться у м.Київ, а інші у м.Харків.

На сьогодні, робота бюджетної установи без використання ПТК "Клієнт-Казначейства - Казначейство" є неефективною! Без використання цієї системи бюджетні кошти витрачаються нераціонально. Адже, через систему інтернет-банкінгу платежі можна проводити в електронному вигляді та не потрібно везти в казначейство. Завдяки системі бухгалтер економить свій час, а це основна "валюта" у XXI столітті, коли стільки новацій у законодавчій базі. Якщо бухгалтер дійсно зацікавлений у ефективній роботі установи, то він буде використовувати ПТК "Клієнт-Казначейства - Казначейство", тим більше, що планується подача електронної звітності з накладанням ЕЦП.

Аватар користувача
valic
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 82
З нами з: 31 жовтня 2011, 15:32
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення valic »

У який термін часу розглядається надання доступу до бази ДКС? Всі документи  здані, лишається чекати тильки це.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2477
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 433 рази

Повідомлення yaoleg »

В залежності від кількості поданих заявок та від завантаженості працівників казначейства.Від кількох днів до кількох тижнів.

Форум Держслужбовців
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 18 листопада 2015, 22:22
Регіон: Киевская область

Повідомлення Форум Держслужбовців »

Дійсно, програма була б чудова, але те що ми маємо на даний момент, то про економію часу не може бути й мови, а буває і навпаки: простіше завезти самим документи в електронному вигляді та на папері в казначейство.
Вирішення помилок програми затягується на години, а бувають випадки коли і протягом декількох днів, а по скільки служба підтримки досі не працює, то над вирішенням проблем звертаємось до казначейства яке нас обслуговує.
Не повезе вам якщо ви у свого УДКСУ будете першим клієнтом підключеним до СДО, тому що вони і самі не знають що до чого і вони в ньому ніколи не працювали. А спілкування проходе в такому вигляді: виникає проблема з якою ви звертаєтесь до свого казначейства, вони з вашою проблемою звертаються до свого ГУДКСУ, потім ГУДКСУ з цим питанням звертається до спеціалістів ДКСУ і вам повезе якщо спеціалісти ДКСУ вчасно зможуть вирішити дану проблему - це називається гра в "зіпсований телефон".
Також потрібно бути готовим до того що замість трьох НКІ потрібно 5: два директора, 2 бухгалтера та печатка установи, тобто 5 носіїв ключової інформації, а кожен НКІ коштує приблизно 900 гривень. 
Між іншим, дохідну виписку ви теж не зможете побачити в СДО, можливо в майбутньому, але коли це буде ніхто не дає конкретної відповіді, так само як і на питання про службу підтримки.
Важко назвати це готовим програмним продуктом, правильніше було б - тестовим. Обіцяли "золоті гори", а поки що маємо кучу проблем та зіпсованих нервів.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2477
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 433 рази

Повідомлення yaoleg »

Всі послуги, які надається ПТК "Клієнт-Казначейства - Казначейство" відображенні в договорі, який укладає розпорядник бюджетних коштів. І цих послуг на даному етапі нашим клієнтам достатньо. Звісно є багато зауважень та питань, але хіба можливо отримати систему на, яка на 100% задовільняє усі потреби усіх розпорядників коштів України та ще й за БЮДЖЕТНІ КОШТИ? Ви не порівнюйте інтернет-банкінг комерційних банків та ПТК "Клієнт-Казначейства - Казначейство" - це зовсім різні по функціоналу сервіси. Ну і в подальшому фунції будуть додаватись, а робота системи покращуватись.
Ну і, щодо НКІ. Для перегляду виписок достатньо придбати 1 НКІ, а для проплати платіжних документів 3 носія ключової інформації(можна і більше). Якщо брати картрідер+картки, то вартість 3 НКІ буде 1500 грн. Зважаючи на сьогоднішню вартість паперу та витратних матеріалів, паливно-мастильних матеріалів за рік ці кошти окуповуються.
Ну і на останок, все нове здається якесь не таке, але хто знає, як робити, той задоволений.

Sedrik
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 24 березня 2016, 12:55
Регіон: Житомирская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення Sedrik »

Да не така вже велика проблема кількість і вартість НКІ, найголовніша проблема що данне ПО працює ТЕСТОВО...а точніше практично не працює...Перед тим як відправити платежі до Казни в СДО їх необхідно набрати чи в мережі чи в інших прогах, а потім втягнути в СДО та підписати.... а це дуже цікаво, тому що зробити це практично не можливо, останій експеримент в нас зайняв півдня і в результаті дійшли лише юридичні та фінансові, а платежі тупо зникли.....Так що перш доробіть продукт а потім впихайте його розпорядникам.

Аватар користувача
Slavker
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 75
З нами з: 20 травня 2014, 14:43
Регіон: Кировоградская область

Повідомлення Slavker »

Після Вашого повідомлення уже навіть і не знаю, робити ключі чи ні)

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2477
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 433 рази

Повідомлення yaoleg »

Ключі робіть і підключайтесь до системи. Всі ваші зауваження будуть почуті і відповідно скоріше їх опрацюють. А якщо нічого не будете робити, то будуть усі казати, що ні в кого проблем ніяких не виникають. Відповідно усім нам потрібно співпрацювати і покращувати роботу системи.

Sedrik
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 24 березня 2016, 12:55
Регіон: Житомирская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення Sedrik »

Можливо перш покращити роботу системи? Ми не проти СДО, вона потрібна і залюбки будемо нею користуватись. А сьогодні як в тому анекдоті : "....Пірнайте в басейн! З часом ми покращимо його роботу і напустимо туди води...." нажаль...

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2477
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 433 рази

Повідомлення yaoleg »

Якщо у Вас є конкретні питання/пропозиції звертайтесь за контаками у посиланні http://www.treasury.gov.ua/main/uk/publ ... cle/264713.
А те, що багато ще нюансів і недоопрацьовано, так і світ не за один день з'явився.

Форум Держслужбовців
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 18 листопада 2015, 22:22
Регіон: Киевская область

Повідомлення Форум Держслужбовців »

yaoleg писав: Ну і, щодо НКІ. Для перегляду виписок достатньо придбати 1 НКІ, а для проплати платіжних документів 3 носія ключової інформації(можна і більше). Якщо брати картрідер+картки, то вартість 3 НКІ буде 1500 грн. 
так, дійсно, тільки 3, поки ваш, наприклад, бухгалтер не піде на лікарняний чи у відпустку, тому вам прийдеться везти документи в казначейство. а щоб такої ситуації не виникало то потрібно мати 5 ЕЦП. Стосовно картрідера+карток, то так, дійсно, дешевше.
Всі проблеми можливо зрозуміти: і програма недороблена, і служба підтримки відсутня, але нам про цей комплекс розповідали від середини 2015 року, а вже весна 2016. Всім не вгодиш і в кожного забаганки свої, але навіть те що так часто без попередження програма не працює наводить на думки, що краще б ми дочекались більш-менш відтестованого продукту, а не те що витрачаючи свій час бути тестувальниками і заручниками недопрацьованої програми. Казначейство обіцяло інше, а зараз просто знизують плечима, тому що від них мало що залежить. 
Якщо ми тестувальники, то чому про це не попереджали? Чому самі УДКСУ не підключаться до СДО і самі не пройдуть більшість грабель, адже їх бухгалтер набирає такі ж самі документи в тій же казначейській програмі "фіндокументи" що і ми, або хоча б тестовому режимі, щоб виявити хоч якісь нюанси. Будемо надіятись що все це вирішиться в майбутньому та буде працювати, щоб впершу чергу полегшити роботу нам - розпорядникам, а вже потім казначейства, а поки що тільки головний біль і в одних і в інших.

Elenamirop
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 03 листопада 2015, 22:02
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення Elenamirop »

А куда обращаться с замечаниями и вопросами ? Мучаемся с этой программой. Юридические исчезают, при отправке финансовых пишет, что не найдены документы для отправки в банк. Платежки "садятся" в казне как больничные. Бьемся - только время тратим. Не понятно, то ли мы что-то не то делаем, то ли программа не работает.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2477
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 433 рази

Повідомлення yaoleg »

Elenamirop писав:А куда обращаться с замечаниями  и вопросами ? Мучаемся с этой программой. Юридические исчезают, при отправке финансовых пишет, что не найдены документы для отправки в банк. Платежки "садятся" в казне как больничные. Бьемся - только время тратим.  Не понятно, то ли мы что-то не то делаем, то ли программа  не работает.
Якщо у Вас є конкретні питання/пропозиції звертайтесь за контаками у посиланні http://www.treasury.gov.ua/main/uk/publ ... cle/264713

Аватар користувача
valic
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 82
З нами з: 31 жовтня 2011, 15:32
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення valic »

Как добавить юридические? Никак не могу найти. Спасибо

vikosok
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 84
З нами з: 02 червня 2011, 21:08
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення vikosok »

Как добавить юридические? Никак не могу найти. Спасибо
Через імпорт документів.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2477
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 433 рази

Повідомлення yaoleg »

Кому потрібно завантажуйте інструкцію користувача ПТК "Клієнт-Казначейства - Казначейство"

Ksu_ha
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 115
З нами з: 31 жовтня 2013, 16:04
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Мариуполь
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Ksu_ha »

На впровадження СДО ми підписали договір с казначейством ще в серпні 2015 року і "впроваджували" аж до березня 2016. Звісно були проблеми, деякі залишилися досі, вирішуємо їх по мірі виникнення. Але, якби не наш штатний ІТішник, наврядчи б ми впоралися власними силами. Зараз ми реєструємо і юридичні, і фінансові зобовязання, прикріплюємо скановані підтверджуючі документи, проводимо платежі. Плюси: значне зменшення паперових носіїв. Мінуси: витрачені нерви та час на впровадження. Залишилася одна найбільша проблема - система не працює в мережі при підключенні на ІР-адресу станції де встановлений кріптосервер, тому працюємо на одному комп'ютері і начальник приходить зі своїм ключем.

Аватар користувача
valic
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 82
З нами з: 31 жовтня 2011, 15:32
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення valic »

хорошо, а финансовые не нужно импортировать? только юридические и платежки? Просто при импорте финансовых выдает кучу ошибок на английском.

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”