ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
berezovosk
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 02 серпня 2017, 10:22
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 8 разів

Повідомлення berezovosk »

Доброго дня , при імпорті платіжних доручень виникає помилка MFOP встановлено N має бути C. підкажіть будь ласка як виправити

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10369
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1375 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

berezovosk писав:
18 січня 2022, 10:54
Доброго дня , при імпорті платіжних доручень виникає помилка MFOP встановлено N має бути C. підкажіть будь ласка як виправити
Оновіть програму Мережа М, на сайті казначейства є оновлення!

berezovosk
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 02 серпня 2017, 10:22
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 8 разів

Повідомлення berezovosk »

berezovosk писав:
18 січня 2022, 10:54
Доброго дня , при імпорті платіжних доручень виникає помилка MFOP встановлено N має бути C. підкажіть будь ласка як виправити
Структура dbf не відповідає структурі таблиці. Тип колонки MFOP встановлено N має бути C

berezovosk
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 02 серпня 2017, 10:22
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 8 разів

Повідомлення berezovosk »

EVGENIY писав:
18 січня 2022, 10:55
berezovosk писав:
18 січня 2022, 10:54
Доброго дня , при імпорті платіжних доручень виникає помилка MFOP встановлено N має бути C. підкажіть будь ласка як виправити
Оновіть програму Мережа М, на сайті казначейства є оновлення!
встановлено два останніх оновлення помилкане зникає

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10369
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1375 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

berezovosk писав:
18 січня 2022, 11:17
EVGENIY писав:
18 січня 2022, 10:55
berezovosk писав:
18 січня 2022, 10:54
Доброго дня , при імпорті платіжних доручень виникає помилка MFOP встановлено N має бути C. підкажіть будь ласка як виправити
Оновіть програму Мережа М, на сайті казначейства є оновлення!
встановлено два останніх оновлення помилкане зникає
в чаті пишуть що це в СДО глюк

ЕВА
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 10 січня 2019, 13:33
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення ЕВА »

Добрый день. Подскажите, кто столкнулся с проблемой восстановления кассовых в ДБ по 4 модели. Для проведения соцвыплат финансирование получаем по ДБ на 901 счет (ассигнования), возвраты соцвыплат текущего бюджетного года восстанавливаем по 4 модели по бюджетному счету на КЕКВ 2730, при этом уменьшая заявку на финансирование на сумму возвратов. При перечислении соцвыплат на банк для проведения выплаты получателям, Казначейство требует делать два платежных поручения: 1 - с бюджетного счета на сумму восстановлений, 2 - тоже с бюджетного счета, но на сумму выделенного финансирования. По Порядку выплаты соцпомощи через банки сумма платежного поручения должна соответствовать сумме ведомости на зачисление соцпомощи. В связи с этим провести перечисление на банк двумя платежками нельзя. Можем ли мы решить этот вопрос с нашей стороны? Или Казначейство должно само решить проблему в своей работе?

Vita_86
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 11 квітня 2020, 22:22
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Vita_86 »

Здравствуйте!Очень прошу помочь :15:
Коллега заболела,у меня на руках кошторис,мне нужно отправить его через СДО в казну завтра,заходила сегодня посмотреть ,не пойму что да как…
Пожалуйста,подскажите куда заходить/что нужно набрать или просто сделать скан и к чему-то прикрепить подписав подписями?Заранее благодарю откликнувшихся !

Viktoriya.Kilimnik
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 24 січня 2022, 11:38
Регіон: Харьковская

Повідомлення Viktoriya.Kilimnik »

Здравствуйте! Подскажите, как в СДО 2022 к довидке в натуральной форме присоединить скан копии? Кто уже делал? Спасибо

Sheriff2515
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 21 березня 2022, 22:42
Регіон: ЧерKQNJVнігів

Повідомлення Sheriff2515 »

Доброго вечора. Підкажіть будь-ласка як вирішити проблему із входом в СДО помилка TSP сервера на Win 10

Shershneva U.
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 25 березня 2022, 15:47
Регіон: Харків

Повідомлення Shershneva U. »

Добрий день, Ви вирішили проблему з СДО?. Я не можу вже неділю зайти. Пише "не вдалося накласти підпис, оскільки TSP-сервери не доступні"

Sergon
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 27 травня 2022, 19:06
Регіон: Вінницька область

Повідомлення Sergon »

Доброго дня. Можливо хтось допоможе. Потрібно підключитися до сдо з одного ноутбука різними організаціями. Першу організацію vpn токени приймає, а на інших помилка, безпека віндовс- виберіть пристрій читання смарт-карт - смарт-карта не може виконати операцію або операція потребує іншу смарт-карту. Дякую за допомогою

Вікторія K
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 05 січня 2022, 15:12
Регіон: Донецька область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Вікторія K »

Shershneva U. писав:
25 березня 2022, 15:52
Добрий день, Ви вирішили проблему з СДО?. Я не можу вже неділю зайти. Пише "не вдалося накласти підпис, оскільки TSP-сервери не доступні"
І мені так пише.Що робити не уявляю!

Сергій K
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 11 липня 2022, 16:13
Регіон: Черкаська область

Повідомлення Сергій K »

Добрий день.
Не вдається завантажити в ПТК ККК СДО юридичне зобовязання, сформоване в к-файлах.
При спробі вивантажити отримую повідомлення "Заборонено імпортувати файли інших організацій!" і не можу зрозуміти до чого саме претензії : до назви нашої організації (військова частина) чи до отримувача (ГУ ДКСУ).
Може хтось стикався з подібним останнім часом - прохання підказати куди копати.
Дякую

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10369
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1375 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Сергій K писав:
11 липня 2022, 16:18
Добрий день.
Не вдається завантажити в ПТК ККК СДО юридичне зобовязання, сформоване в к-файлах.
При спробі вивантажити отримую повідомлення "Заборонено імпортувати файли інших організацій!" і не можу зрозуміти до чого саме претензії : до назви нашої організації (військова частина) чи до отримувача (ГУ ДКСУ).
Може хтось стикався з подібним останнім часом - прохання підказати куди копати.
Дякую
перевірте код ЄДРПОУ та КПОЛ в налаштуваннях програми

Надія Думка
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 16 лютого 2017, 15:11
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Надія Думка »

Оновився на ноуті віндовс. Не можу зайти в СДО. Пише "не вдалося накласти підпис, оскільки TSP-сервери не доступні". Як можна вирішити цю проблему? Або до кого звернутися з цим питанням?

mbo
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 09 жовтня 2020, 20:11
Регіон: Львов

Повідомлення mbo »

Відключити в параметрах мережевої картки протокол ІР v 6.
https://www.youtube.com/watch?v=eaug_xyUuAk

Лариса79
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 74
З нами з: 05 листопада 2015, 13:49
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Лариса79 »

Надія Думка писав:
14 вересня 2022, 09:02
Оновився на ноуті віндовс. Не можу зайти в СДО. Пише "не вдалося накласти підпис, оскільки TSP-сервери не доступні". Як можна вирішити цю проблему? Або до кого звернутися з цим питанням?
Так що ви тоді вирішили? В мене зараз така фігня і програміст казни не знає,що робити

Dusya
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 15 січня 2013, 12:27
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье

Повідомлення Dusya »

Теж саме пишіть: "не вдалося накласти підпис , оскільки TSP-сервери не доступні". Це наслідки відключення електрики? Що с цим робити? Просто чекати?

sojournua
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 24 листопада 2022, 12:38
Регіон: Одеська область

Повідомлення sojournua »

Dusya писав:
24 листопада 2022, 11:15
Теж саме пишіть: "не вдалося накласти підпис , оскільки TSP-сервери не доступні". Це наслідки відключення електрики? Що с цим робити? Просто чекати?
Ні, така помилка у меня наявна у Google Chrome. Спробуйте, наприклад, вхід через Opera - в мене запрацювало.

Yulianna
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 24 листопада 2022, 14:52
Регіон: Рівне

Повідомлення Yulianna »

Була аналогічна проблема сьогодні вранці, але тільки із браузером Chrome.Через Opera зайшла без проблем.

Yulianna
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 24 листопада 2022, 14:52
Регіон: Рівне

Повідомлення Yulianna »

Dusya писав:
24 листопада 2022, 11:15
Теж саме пишіть: "не вдалося накласти підпис , оскільки TSP-сервери не доступні". Це наслідки відключення електрики? Що с цим робити? Просто чекати?
Була аналогічна проблема сьогодні вранці, але тільки із браузером Chrome.Через Opera зайшла без проблем.

liliia33
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 25 листопада 2022, 09:57
Регіон: Житомирська

Повідомлення liliia33 »

У мене теж аисало що сервер не доступний в хром. Я оновила браузер, почистила кеш і все запрацювало.

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”