у межах граничної чисельності затверджується штатний розпис з урахуванням
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 3 травня 1994 р. N 283
Київ
Про порядок обчислення стажу державної служби http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/283-94-%D0%BF
Це на основі статті 25 нині чинного ЗУ "Про державну службу".
Буде новий закон, будуть і нові підгрунтя.
Шановна, Олено! По-перше, посадова особа місцевого самоврядування не має права займатися підприємницькою діяльністю. По-друге, поясніть, будьте ласкаві, що це нове поняття "сезонна підприємницька діяльність" та ще й "за довіреністю"?
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, при принятии на должность заместителя сельского головы и управляющеголами исполкома новой объединенной громады необходимо ли проводить конкурс? Могут ли занимать эти должности депутаты сельского совета? Спасибо.
Заступник голови і секретар виконкому (керуючий справами) - посади, призначення на які затверджується радою, тобто конкурс не проводиться, а ці посади в якійсь мірі прирівнюються до виборних. До складу виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради не можуть входити депутати відповідної ради, крім секретаря ради.
Добрый день! Сложилась следующая ситуация. в январе этого года был объявлен конкурс на вакантные должности. Люди прошли его и началась спец.проверка. В феврале было принято решение о реорганизации отдела, в кот.будут приняты люди, в сектор! Следовательно должности отдела сокращаются в апреле, а новые - вводятся. Но люди-то прошли конкурс на нынешние должности. Как быть? Получается, их нельзя принимать (даже если спецпроверка пройдет до апреля), а нужно будет потом снова конкурс проходить? Подскажите пожалуйста
спецперевірка дійсна не лише за попередньою посадою, а й за попереднім місцем роботи при переведенні: "4. Претенденти на посади, стосовно яких спеціальна перевірка вже проводилася, під час призначення в порядку переведення на посаду до іншого державного органу, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування письмово повідомляють про це відповідному органу із зазначенням найменування органу, яким організовано проведення такої перевірки.
Керівник (заступник керівника) державного органу, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування або їх апарату, на зайняття посади в якому претендує особа, не пізніше наступного робочого дня після одержання повідомлення від претендента на посаду надсилає запит про надання копії довідки про результати спеціальної перевірки до органу, де проводилася така перевірка.
Копія зазначеної довідки надається відповідним державним органом, органом влади Автономної Республіки Крим, органом місцевого самоврядування протягом п’яти робочих днів з дня одержання запиту.
Питання про призначення претендента на посаду розглядається після отримання копії такої довідки."
По перше, на мій погляд, спецперевірка не потрібна;
по-друге, чи підпадають ці посади під другий пункт Порядку 171?
yaoleg писав:Так, потрібно знову продити конкурс вже на нові посади!
Спасибо. Это конечно в идеале и правильно. А возможен ли вариант, что они будут-таки приняты до даты реорганизации и напишут заявление о переводе на новую должность? ну, в крайнем случае...
Козиренко Віталій писав:спецперевірка дійсна не лише за попередньою посадою, а й за попереднім місцем роботи при переведенні: "4. Претенденти на посади, стосовно яких спеціальна перевірка вже проводилася, під час призначення в порядку переведення на посаду до іншого державного органу, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування письмово повідомляють про це відповідному органу із зазначенням найменування органу, яким організовано проведення такої перевірки.
Керівник (заступник керівника) державного органу, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування або їх апарату, на зайняття посади в якому претендує особа, не пізніше наступного робочого дня після одержання повідомлення від претендента на посаду надсилає запит про надання копії довідки про результати спеціальної перевірки до органу, де проводилася така перевірка.
Копія зазначеної довідки надається відповідним державним органом, органом влади Автономної Республіки Крим, органом місцевого самоврядування протягом п’яти робочих днів з дня одержання запиту.
Питання про призначення претендента на посаду розглядається після отримання копії такої довідки."
По перше, на мій погляд, спецперевірка не потрібна;
по-друге, чи підпадають ці посади під другий пункт Порядку 171?
Я з Вами згоден щодо того, що не всім потрібно проходити спец перевірку. Але якщо потрібно, тоді конкурс, а вже потім спецперевірка, адже результаів попередньої перевірки ще немає та й посади у запиті на спецперевірку різні. Ну й, це ж не переведення? Я так зрозумів, що кандидати на заміщення вакантних посад не працюють в державному органі, от переведення не можливе.
Добрый день! Был проведен конкурс на занятие вакантной должности в ОМС, проведена спец.проверка...но теперь кандидат на должность отказывается писать заявление на принятие (явно оттягивает этот момент)...каковы должны быть мои действия? есть ли определенный срок, в течении которого необходимо принять на работу по результатам спецпроверки? или может мне потребовать заявление об отказе от должности? чтоб потом не было у меня проблем (будто я не оформила вовремя!!!)
Будь- ласка підскажіть! Чи поширюється Постанова КМУ від 11 лютого 2016 року №65 Про затвердження Правил етичної поведінки державних службовців " на посадових осіб місцевого самоврядування? Чи лише на керівників державних підприємств?
У зв'язку з набранням чинності нового закону "Про держслужбу" та НПА стосовно його виконання у мене питання: який порядок проведення конкурсів на заняття посад до органів місцевого самоврядування, адже згідно ст.10 ЗУ "Про службу в ОМС" проведення конкурсу здійснюється в порядку, визначеному законодавством про держслужбу? А як застосувати ПКМУ №246 від 25.03.2016р. якщо посади ОМС не поділяються на категорії А,Б,В?
П. 2 постанови КМУ від 25 березня 2016 р. № 246: 2. Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 р. № 169 (Офіційний вісник України, 2002 р., № 8, ст. 351), застосовується під час прийняття на службу в органи місцевого самоврядування відповідно до Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування”.
Будь ласка, може в когось була така ситуація.
Чи можна об'явити конкурс на заміщення вакантної посади головного бухгалтера державного службовця на час перебування основного працівника у відпустці по вагітності і пологам (листок непрацездатності) не чекаючи вихода у відпустку по догляду до 3-х років?
ОМС продовжують користуватися нормативною базою, яка утворена під ЗУ "Про ДС" 1993 року. ПКМУ 169 не втратила чинність, а держслужбовці перейшли на ПКМУ 246. Якось воно так.
Krinevaelena писав:Будь ласка, може в когось була така ситуація.
Чи можна об'явити конкурс на заміщення вакантної посади головного бухгалтера державного службовця на час перебування основного працівника у відпустці по вагітності і пологам (листок непрацездатності) не чекаючи вихода у відпустку по догляду до 3-х років?
призначати працівника можна не лише на вакантну посаду, але й на тимчасово не зайняту, як у цьому випадку. Різниця лише у строковості трудового договору. А конкурс - це лише процедура за необхідності.
Krinevaelena писав:Будь ласка, може в когось була така ситуація.
Чи можна об'явити конкурс на заміщення вакантної посади головного бухгалтера державного службовця на час перебування основного працівника у відпустці по вагітності і пологам (листок непрацездатності) не чекаючи вихода у відпустку по догляду до 3-х років?
призначати працівника можна не лише на вакантну посаду, але й на тимчасово не зайняту, як у цьому випадку. Різниця лише у строковості трудового договору. А конкурс - це лише процедура за необхідності.
А это не будет трактоваться как задвоение штата (имею ввиду в случае беременности и родов)?
это никак не отличается от "по уходу за ребенком до ..." или от длительного больничного - трудовой договор не разрывается, но должность временно незанята.
Виталий, а есть какое-то подтверждение в законодательстве? То, что фирмы так делают - это я знаю. Но вот в бюджете...
Как правило, условно вакантной должность считается с момента ухода до 3 лет, и кадровые службы заставляют делать штатные именно с этого момента. Хотя, конечно, это может быть связано просто с удобством.
Также они отказываются принимать сотрудников на период больничного из страха, что им впаяют внештатных сотрудников
Радистка_Кэт писав:Виталий, а есть какое-то подтверждение в законодательстве? То, что фирмы так делают - это я знаю. Но вот в бюджете...
Как правило, условно вакантной должность считается с момента ухода до 3 лет, и кадровые службы заставляют делать штатные именно с этого момента. Хотя, конечно, это может быть связано просто с удобством.
Также они отказываются принимать сотрудников на период больничного из страха, что им впаяют внештатных сотрудников
Да, вот и я о том же. По срочному договору мы приняли бухгалтера, а объявить конкурс кадровик не хочет и объяснить не может причину. Только потому, что никто так раньше не делал. Нигде не могу найти в законодательстве о таком случае.
для этого достаточно открыть КЗоТ и принять человека на временно не занятую должность согласно п2 ч1 ст23. расшифровку ч2 ст23 можно посмотреть в инструкции по статотчетности, из которой следует, что понятия "условно вакантной" нет.
Козиренко Віталій писав:для этого достаточно открыть КЗоТ и принять человека на временно не занятую должность согласно п2 ч1 ст23. расшифровку ч2 ст23 можно посмотреть в инструкции по статотчетности, из которой следует, что понятия "условно вакантной" нет.
По срочному договору мы приняли. Вопрос о том, чтобы принять в штат.