10.10.14 р. на офіційному сайті Мінрегіону розміщено повідомлення про оприлюднення проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» (доопрацьований з урахуванням зауважень та пропозицій, отриманих від зацікавлених центральних органів виконавчої влади та громадських організацій).
Розробником проекту є Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства.
Проектом постанови Кабінету Міністрів України передбачається удосконалити діючий Порядок формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869, а також забезпечити можливість формування економічно обґрунтованих тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
Проект постанови «Про внесення змін до Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій», пояснювальну записку та аналіз регуляторного впливу розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства в мережі Інтернет ().
Зауваження та пропозиції приймаються протягом місяця на адресу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства. Управління економіки систем життєзабезпечення:
01601, м. Київ, вул. Велика Житомирська, 9, тел. 207-17-11, ekonom_2008@ukr.net.
Державна служба України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва:
01001, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11, тел. 285-05-55, факс 254-43-93
info@dkpp.gov.ua.
Зауваження та пропозиції надсилати електронною та звичайною поштою.
Зокрема, в пояснювальній записці до проекту постанови зазначено, що Постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 р. №o 869
«Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово
-комунальні послуги» затверджено Порядок формування тарифів
на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі
- Порядок), який визначає механізм розрахунку тарифів на
вказані послуги і поширюється на суб'єктів
господарювання всіх форм власності, які надають послуги (виконавців), суб'єктів господарювання всіх форм власності, що спеціалізуються на виконанні окремих послуг, на умовах субпідрядних договорів з виконавцями (субпідрядників), органи місцевого самоврядування, власників, орендарів житлових будинків (гуртожитків), власників (наймачів) квартир (житлових приміщень у гуртожитках), власників нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках).
Практична реалізація Порядку вказала на ряд питань, які потребують
врегулювання, зокрема, шляхом внесення змін до цього Порядку.
По-перше, на сьогодні норми Порядк у передбачають, що при розрахунку
витрат з прибирання прибудинкової території, прибирання сходових кліток,
вивезення побутових відходів та інших послуг, враховуються площі, які зазначені у технічному паспорті житлового будинку (гуртожитку) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та нежитлових приміщень у житловому будинку(гуртожитку). Однак на практиці є випадки коли технічні паспорти будинку відсутні, або їх положення не відповідають дійсності (площа,
яка наведена у паспорті не відповідає фактичній площі будинку).
Відновлення та коригування технічних паспортів вимагає значних фінансових
ресурсів та є досить тривалим у часі. Тому, проектом передбачається визначити альтернативу, яка дозволить підприємству (у разі
якщо в технічному паспорті житлового будинку не відображені та невідкореговані площі, необхідні для розрахунку тарифу на послуги)
в цілях розрахунк у тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій використати дані стосовно площ,
як і зазначені в описах або інших документах в яких зафіксовані
результати проведених обмірів житлового фонду.
По-друге, положеннями Порядку не передбачено механізму визначення
витрат на деякі послуги (наприклад, прибирання прибудинкової території,
прибирання сходових кліток тощо), які є складовими тарифу на послуги з
утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, у разі якщо вони
надаються відповідно до укладених угод з іншими організаціями, тобто
субпідрядним способом.
Наразі в багатьох випадках запроваджуються саме субпідрядні відносини на
виконання окремих (або усіх) послуг, які входять до переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що має свої позитивні аспекти.
Крім того, на сьогодні стає досить поширеною практика, коли прибирання
прибудинкової території та сходових кліток здійснюється механізованим способом (за допомогою спеціалізованих машин (механізмів), що дозволяє оперативно та якісно виконувати необхідний обсяг робіт, скорочу
ючи при цьому витрати обслуговуючого підприємства.
За таких обставин виникає необхідність врегулювати ціпитання,
передбачивши відповідні норми у Порядку.
При цьому з метою уникнення необґрунтованого зростання тарифів на
послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
проектом передбачаються норми, що зобов’язують субпідрядників
здійснювати розрахунок вартості послуг, що ними надаватимуться,
з дотриманням вимог Порядку. Також проектом передбачено, що під час розрахунку нормативних витрат субпідрядником враховуються
плановані трудовитрати, що не можуть перевищувати розмір, передбачений нормами часу та нормами обслуговування для робітників і виробничого персоналу, що встановлюються Мінрегіоном.
По-третє, при запровадженні субпідрядних відносин Порядок
має передбачати механізм визначення накладних витрат
(як загальновиробничих, так і адміністративних).
Також доцільно визначити механізм розподілу накладних
витрат у разі коли виконавець послуг з утримання будинків і споруд та
прибудинкових територій надає інші види послуг, що не пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (наприклад,
вивезення побутових відходів, централізоване водопостачання та водовідведення, централізоване опалення та постачання гарячої води тощо).
По-четверте, у ході реалізації Порядку визначено деякі норми, які потребують
редакційних змін та уточнень.
Таким чином, відповідно до положень проекту постанови пропонується у
досконалити діючий Порядок та забезпечити можливість формування економічно обґрунтованих тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, враховуючи останні зміни, які відбулися в організації надання вказаних послуг.
(За матеріалами офіційного сайта Мінрегіону )
Зміни до порядку формування тарифів
Тут можна ділитися новинами, або обговорювати останні новини ;)
- Брусенцова Яна
- Місцевий

- Повідомлень: 954
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
- Регіон: Харків
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
Перейти
- Бухгалтерський облік
- ↳ Новини
- ↳ Медичні установи із КУ в КНП
- ↳ Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій
- ↳ Облік запасів
- ↳ Інші питання обліку активів (ТМЦ)
- ↳ Бухгалтерська служба
- ↳ Перевірки та відповідальність
- ↳ Надання платних послуг
- ↳ Кореспонденція субрахунків
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Позабалансовi рахунки
- ↳ Документи, бланки, форми
- ↳ Різне
- Оплата праці та кадрова справа
- ↳ Виплати працівникам
- ↳ Індексація і компенсація заробітної плати
- ↳ Лікарняні та декретні
- ↳ Відпускні
- ↳ Середня зарплата
- ↳ ЄСВ, ПДФО, ВЗ
- ↳ Військовий збір
- ↳ Податкова соціальна пільга (ПСП)
- ↳ Стипендії, соціальні виплати та пільги
- ↳ Трудові відносини
- ↳ Звітність
- ↳ Інші питання оплати праці
- ↳ Відрядження
- Казначейське обслуговування
- ↳ Застосування КЕКВ
- ↳ Закупівлі за рахунок бюджетних коштів
- ↳ Складання та виконання кошторису
- ↳ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВИЙ МЕТОД СКЛАДАННЯ БЮДЖЕТУ
- ↳ Різне
- Звітність
- ↳ Оприлюднення публічних коштів, робота з e-data
- ↳ Звітність до казначейства
- ↳ Звітність до фіскальної служби
- ↳ Статистична звітність
- ↳ Звітність до Пенсійного фонду
- Автоматизацiя облiку бюджетних установ
- ↳ FIT-Бюджет
- ↳ Звітність в Excel яка викладена на сайті
- ↳ Наш помічник - Excel
- ↳ Програма Payments (фіндокументи)
- ↳ СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"
- ↳ Безкоштовні програми
- ↳ Платні програми
- ↳ Різне
- Законодавство
- ↳ Виборче законодавство
- ↳ Земельне законодавство у бюджетній сфері
- ↳ Антикорупційне законодавство
- ↳ Люстрація влади
- Галузеві напрямки
- ↳ Освіта
- ↳ Соціальна політика (УПСЗН)
- ↳ Медицина
- ↳ МВС та армія
- ↳ Державна служба
- ↳ Інші
- Різне
- ↳ Архів чату buhgalter.com.ua
- ↳ Дiловодство
- ↳ Новое в законодательстве
- ↳ Ваші пропозиції та побажання, щоб ви ще хотіли бачити на сайті?!?
- ↳ Курилка
- ↳ Свіжі плітки
- ФОРУМ (АРХІВ)
- ↳ Діяльність органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Регламент районної ради
- ↳ Проходження служби в органах місцевого самоврядування
- ↳ Прийняття рішень органами місцевого самоврядування
- ↳ Вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування
- ↳ Реформа місцевого самоврядування
- ↳ Правовий супровід реформи (децентралізація)
- ↳ Правові питання реорганізації ОМС ОТГ
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Питання передачі майна
- ↳ Кадрові питання
- ↳ Питання передачі документації
- ↳ Бюджетний процес у ОМС ОТГ
- ↳ Статути та інші публічні документи ОТГ
- ↳ Реалізація ОМС ОТГ нових повноважень: реєстрація, держархбудконтроль тощо
- ↳ Земельні відносини у зв'язку зі створенням громади
- ↳ Питання діяльності комунальних підприємств та установ, що належать ОТГ
- ↳ Сторінки видань
- ↳ Бюджетна бухгалтерія
- ↳ Оплата праці
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Держслужбовець
- ↳ Правила форума
- ↳ Как пользоваться форумом
- ↳ Как создавать темы
- ↳ Куда заливать файлы и скриншоты
- ↳ Архів тем
- ↳ Всі бланки з єдиного внеску на соціальне страхування
- ↳ Увійти на форум стало ще легше!!!
- ↳ Всі бланки податкової звітності
- ↳ Бланки кошторису
- ↳ Робота з інформацією у бюджетних установах
- ↳ Загальні питання
- ↳ Акції та пропозиції
- ↳ Безкоштовні вебінари та література
- ↳ Ваші коментарії та побажання по бюджетним виданням