27.11.14 р. на офіційному сайті Мінекономрозвитку розміщено оголошення про оприлюднення проекту наказу Мінекономрозвитку “ Про затвердження Порядку здійснення моніторингу державних закупівель ”.
Проект наказу розроблено Міністерством у зв’язку з необхідність приведення норм та правил регулювання системи державних закупівель до стандартів та кращих практик Європейського Союзу, та удосконалення порядку здійснення Уповноваженим органом функцій передбачених Законом України “Про здійснення державних закупівель”.
Метою прийняття цього проекту наказу є удосконалення нормативно-правової бази, що регулює систему державних закупівель шляхом викладення наказу в новій редакції та визнання таким, що втратив чинність діючого наказу.
Так, пропонується здійснювати моніторинг закупівель не лише окремих процедур закупівлі, а також й аналітичний моніторинг шляхом здійснення аналізу за період від одного кварталу до двох років статистичних даних, даних отриманих за результатами проведення моніторингу окремих процедур закупівель, інформації про здійснення держаних закупівель, що розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, рішень за результатами розгляду скарг, інформації отриманої від контролюючих та правоохоронних органів.
Здійснюється аналітичний моніторинг за планом, який затверджується Мінекономрозвитку.
Водночас проектом наказу пропонується встановити види аналітичного моніторингу, критерії, які можуть використовуватися для аналізу інформації під час здійснення зазначеного моніторингу.
Також, у зв’язку з тим, що наказ щодо здійснення моніторингу закупівель викладається у новій редакції, наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 19.10.2011 № 155 "Про здійснення моніторингу державних закупівель" (зі змінами) зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01 грудня 2011 року за № 1377/20115, необхідно визнати таким, що втратив чинність.
Проект наказу та аналіз його регуляторного впливу розміщено на
веб-сайті Мінекономрозвитку в розділі "Обговорення проектів документів".
Зауваження та пропозиції до зазначеного проекту наказу приймаються впродовж 1 місяця з дати оприлюднення проекту на адресу:
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
01008, Київ-8, вул. Грушевського, 12/2.
(За матеріалами офіційного сайта Мінекономрозвитку )
Новий проект від Мінекономрозвитку
Тут можна ділитися новинами, або обговорювати останні новини ;)
- Брусенцова Яна
- Місцевий

- Повідомлень: 954
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
- Регіон: Харків
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
Перейти
- Бухгалтерський облік
- ↳ Новини
- ↳ Медичні установи із КУ в КНП
- ↳ Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій
- ↳ Облік запасів
- ↳ Інші питання обліку активів (ТМЦ)
- ↳ Бухгалтерська служба
- ↳ Перевірки та відповідальність
- ↳ Надання платних послуг
- ↳ Кореспонденція субрахунків
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Позабалансовi рахунки
- ↳ Документи, бланки, форми
- ↳ Різне
- Оплата праці та кадрова справа
- ↳ Виплати працівникам
- ↳ Індексація і компенсація заробітної плати
- ↳ Лікарняні та декретні
- ↳ Відпускні
- ↳ Середня зарплата
- ↳ ЄСВ, ПДФО, ВЗ
- ↳ Військовий збір
- ↳ Податкова соціальна пільга (ПСП)
- ↳ Стипендії, соціальні виплати та пільги
- ↳ Трудові відносини
- ↳ Звітність
- ↳ Інші питання оплати праці
- ↳ Відрядження
- Казначейське обслуговування
- ↳ Застосування КЕКВ
- ↳ Закупівлі за рахунок бюджетних коштів
- ↳ Складання та виконання кошторису
- ↳ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВИЙ МЕТОД СКЛАДАННЯ БЮДЖЕТУ
- ↳ Різне
- Звітність
- ↳ Оприлюднення публічних коштів, робота з e-data
- ↳ Звітність до казначейства
- ↳ Звітність до фіскальної служби
- ↳ Статистична звітність
- ↳ Звітність до Пенсійного фонду
- Автоматизацiя облiку бюджетних установ
- ↳ FIT-Бюджет
- ↳ Звітність в Excel яка викладена на сайті
- ↳ Наш помічник - Excel
- ↳ Програма Payments (фіндокументи)
- ↳ СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"
- ↳ Безкоштовні програми
- ↳ Платні програми
- ↳ Різне
- Законодавство
- ↳ Виборче законодавство
- ↳ Земельне законодавство у бюджетній сфері
- ↳ Антикорупційне законодавство
- ↳ Люстрація влади
- Галузеві напрямки
- ↳ Освіта
- ↳ Соціальна політика (УПСЗН)
- ↳ Медицина
- ↳ МВС та армія
- ↳ Державна служба
- ↳ Інші
- Різне
- ↳ Архів чату buhgalter.com.ua
- ↳ Дiловодство
- ↳ Новое в законодательстве
- ↳ Ваші пропозиції та побажання, щоб ви ще хотіли бачити на сайті?!?
- ↳ Курилка
- ↳ Свіжі плітки
- ФОРУМ (АРХІВ)
- ↳ Діяльність органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Регламент районної ради
- ↳ Проходження служби в органах місцевого самоврядування
- ↳ Прийняття рішень органами місцевого самоврядування
- ↳ Вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування
- ↳ Реформа місцевого самоврядування
- ↳ Правовий супровід реформи (децентралізація)
- ↳ Правові питання реорганізації ОМС ОТГ
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Питання передачі майна
- ↳ Кадрові питання
- ↳ Питання передачі документації
- ↳ Бюджетний процес у ОМС ОТГ
- ↳ Статути та інші публічні документи ОТГ
- ↳ Реалізація ОМС ОТГ нових повноважень: реєстрація, держархбудконтроль тощо
- ↳ Земельні відносини у зв'язку зі створенням громади
- ↳ Питання діяльності комунальних підприємств та установ, що належать ОТГ
- ↳ Сторінки видань
- ↳ Бюджетна бухгалтерія
- ↳ Оплата праці
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Держслужбовець
- ↳ Правила форума
- ↳ Как пользоваться форумом
- ↳ Как создавать темы
- ↳ Куда заливать файлы и скриншоты
- ↳ Архів тем
- ↳ Всі бланки з єдиного внеску на соціальне страхування
- ↳ Увійти на форум стало ще легше!!!
- ↳ Всі бланки податкової звітності
- ↳ Бланки кошторису
- ↳ Робота з інформацією у бюджетних установах
- ↳ Загальні питання
- ↳ Акції та пропозиції
- ↳ Безкоштовні вебінари та література
- ↳ Ваші коментарії та побажання по бюджетним виданням