28.01.15 р. в Укрдержреєстрі обговорили з громадськістю Концепцію реформи системи реєстрації прав на нерухомість.
27 січня 2015 року у приміщенні Державної реєстраційної служби України відбулася зустріч Першого заступника Голови Укрдержреєстру Артема Янчука, фахівців служби, грузинського експерта Джаби Ебаноїдзе з представниками громадськості, на якій було представлено Концепцію реформи системи реєстрації прав на нерухомість.
Серед учасників обговорення – засновник та Голова правління Центру політико-правових реформ Ігор Коліушко; адвокат, член правління Всеукраїнської Громадської організації «Асоціація правників України» Микола Очкольда; приватний нотаріус, член Нотаріальної палати України Валентина Якименко; Голова Громадської організації «Кримська діаспора» Анатолій Засоба; адвокат, представник Асоціації адвокатів України Зоя Ярош та інші.
Відповідно до презентованої Концепції, основні фактори ефективності функціонування нової системи – це орієнтація на потреби громадян, публічність та доступність інформації про зареєстровані права на нерухоме майно, спрощення та прозорість процедур реєстрації, максимальне залучення приватного сектору до процесу реєстрації, зокрема, в якості фронт-офісів.
«Однією з пріоритетних функцій реєстраційної служби, повинно стати створення дієвої системи контролю за якістю прийнятих рішень у сфері реєстрації», – зазначив Джаба Ебаноїдзе.
Засновник та Голова правління Центру політико-правових реформ Ігор Коліушко навів аргументи щодо необхідності максимального залучення до процесу реєстрації речових прав на нерухоме майно центрів надання адміністративних послуг та нотаріусів, а також зазаначив, що система повинна бути прозорою та доступною для громадянина – користувача адміністративними послугами.
У свою чергу Голова Громадської організації «Кримська діаспора» Анатолій Засоба наголосив на необхідності врахування інтересів внутрішньо переміщених громадян з АР Крим, Донецької та Луганської областей при реформуванні системи реєстрації прав на нерухомість, та, при можливості, безкоштовного отримання ними інформації з державного реєстру прав.
Представник Нотаріальної палати України Валентина Якименко виступила з пропозицією максимально розширити повноваження нотаріусів у сфері реєстрації нерухомого майна. «Кращих спеціалістів ніж нотаріуси не існує, а всі справи повинні робитись професіоналами, спеціально навченими людьми», – зазначила вона. Також приватний нотаріус виступила проти скасування такого документу як свідоцтво про реєстрацію.
Пропозиції щодо реформи у сфері державної реєстрації прав надали також адвокати – член правління Всеукраїнської Громадської організації «Асоціація правників України» Микола Очкольда та представник Асоціації адвокатів України Зоя Ярош.
За результатами зустрічі присутні дійшли згоди щодо можливості презентації Концепції реформи системи реєстрації прав на нерухоме майно у Міністерстві юстиції України та необхідності обговорення з представниками громадськості заходів реформування у сферах державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та реєстрації актів цивільного стану.
(За матеріалами офіційного сайту Укрджерреєстру )
Реформа системи реєстрації прав на нерухомість
Тут можна ділитися новинами, або обговорювати останні новини ;)
- Брусенцова Яна
- Місцевий

- Повідомлень: 954
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
- Регіон: Харків
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
Перейти
- Бухгалтерський облік
- ↳ Новини
- ↳ Медичні установи із КУ в КНП
- ↳ Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій
- ↳ Облік запасів
- ↳ Інші питання обліку активів (ТМЦ)
- ↳ Бухгалтерська служба
- ↳ Перевірки та відповідальність
- ↳ Надання платних послуг
- ↳ Кореспонденція субрахунків
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Позабалансовi рахунки
- ↳ Документи, бланки, форми
- ↳ Різне
- Оплата праці та кадрова справа
- ↳ Виплати працівникам
- ↳ Індексація і компенсація заробітної плати
- ↳ Лікарняні та декретні
- ↳ Відпускні
- ↳ Середня зарплата
- ↳ ЄСВ, ПДФО, ВЗ
- ↳ Військовий збір
- ↳ Податкова соціальна пільга (ПСП)
- ↳ Стипендії, соціальні виплати та пільги
- ↳ Трудові відносини
- ↳ Звітність
- ↳ Інші питання оплати праці
- ↳ Відрядження
- Казначейське обслуговування
- ↳ Застосування КЕКВ
- ↳ Закупівлі за рахунок бюджетних коштів
- ↳ Складання та виконання кошторису
- ↳ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВИЙ МЕТОД СКЛАДАННЯ БЮДЖЕТУ
- ↳ Різне
- Звітність
- ↳ Оприлюднення публічних коштів, робота з e-data
- ↳ Звітність до казначейства
- ↳ Звітність до фіскальної служби
- ↳ Статистична звітність
- ↳ Звітність до Пенсійного фонду
- Автоматизацiя облiку бюджетних установ
- ↳ FIT-Бюджет
- ↳ Звітність в Excel яка викладена на сайті
- ↳ Наш помічник - Excel
- ↳ Програма Payments (фіндокументи)
- ↳ СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"
- ↳ Безкоштовні програми
- ↳ Платні програми
- ↳ Різне
- Законодавство
- ↳ Виборче законодавство
- ↳ Земельне законодавство у бюджетній сфері
- ↳ Антикорупційне законодавство
- ↳ Люстрація влади
- Галузеві напрямки
- ↳ Освіта
- ↳ Соціальна політика (УПСЗН)
- ↳ Медицина
- ↳ МВС та армія
- ↳ Державна служба
- ↳ Інші
- Різне
- ↳ Архів чату buhgalter.com.ua
- ↳ Дiловодство
- ↳ Новое в законодательстве
- ↳ Ваші пропозиції та побажання, щоб ви ще хотіли бачити на сайті?!?
- ↳ Курилка
- ↳ Свіжі плітки
- ФОРУМ (АРХІВ)
- ↳ Діяльність органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Регламент районної ради
- ↳ Проходження служби в органах місцевого самоврядування
- ↳ Прийняття рішень органами місцевого самоврядування
- ↳ Вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування
- ↳ Реформа місцевого самоврядування
- ↳ Правовий супровід реформи (децентралізація)
- ↳ Правові питання реорганізації ОМС ОТГ
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Питання передачі майна
- ↳ Кадрові питання
- ↳ Питання передачі документації
- ↳ Бюджетний процес у ОМС ОТГ
- ↳ Статути та інші публічні документи ОТГ
- ↳ Реалізація ОМС ОТГ нових повноважень: реєстрація, держархбудконтроль тощо
- ↳ Земельні відносини у зв'язку зі створенням громади
- ↳ Питання діяльності комунальних підприємств та установ, що належать ОТГ
- ↳ Сторінки видань
- ↳ Бюджетна бухгалтерія
- ↳ Оплата праці
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Держслужбовець
- ↳ Правила форума
- ↳ Как пользоваться форумом
- ↳ Как создавать темы
- ↳ Куда заливать файлы и скриншоты
- ↳ Архів тем
- ↳ Всі бланки з єдиного внеску на соціальне страхування
- ↳ Увійти на форум стало ще легше!!!
- ↳ Всі бланки податкової звітності
- ↳ Бланки кошторису
- ↳ Робота з інформацією у бюджетних установах
- ↳ Загальні питання
- ↳ Акції та пропозиції
- ↳ Безкоштовні вебінари та література
- ↳ Ваші коментарії та побажання по бюджетним виданням