Легалізувати самобуди 1992-2011 років за спрощеною процедурою можливо до кінця 2015 року
В Україні почала діяти «будівельна амністія».
Це доступний та швидкий спосіб легалізувати самочинні будівництва, якщо будівельні роботи відбувалися в період з 5 серпня 1992 по 12 березня 2011 року і не порушують державних будівельних норм щодо розміщення об’єкту.
Легалізація самобудів в рамках «будівельної амністії» відбуватиметься відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» щодо прийняття в експлуатацію об'єктів будівництва, збудованих без дозволу на виконання будівельних робіт» від 13 січня 2015 року № 92-VIII та наказу Мінрегіону №79 «Про затвердження Порядку прийняття в експлуатацію і проведення технічного обстеження індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, громадських будинків та будівель і споруд сільськогосподарського призначення І та ІІ категорії складності, які збудовано без дозволу на виконання будівельних робіт».
Згідно з цими документами під «будівельну амністію» підпадають:
1) Індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди;
2) Громадські будинки І та ІІ категорій складності;
3) Будівлі і споруди сільськогосподарського призначення І і ІІ категорій складності.
Для того щоб узаконити самочинне будівництво житлового будинку до 300 кв. м. або господарської будівлі до 100 кв. м. громадянину слід зібрати наступний пакет документів:
- Заяву.
- Два примірники заповненої декларації про прийняття об’єкту в експлуатацію.
- Засвідчені у встановленому порядку копії документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, на якій розміщено об’єкт. Та копію технічного паспорта (з відміткою про проведене технічне обстеження).
Порядком передбачена можливість використання технічних паспортів, складених до набрання чинності Порядку, а також звітів про проведення технічного обстеження, складених у період з 29 квітня 2013 року до набрання чинності вказаним Порядком.
Для легалізації будинку площею більше 300 кв. м. або іншого об’єкту слід зібрати наступний пакет документів:
1) Заяву.
2) Два примірники заповненої декларації про прийняття об’єкту до експлуатації.
3) Звіт про проведення технічного обстеження об’єкта з інформацією щодо можливості його надійної та безпечної експлуатації.
4) Засвідчені у встановленому порядку копії документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, на якій розміщено об’єкт та копію технічного паспорта.
З даним пакетом документів слід звернутися до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) в обласному центрі, який прийме документи і передасть їх до відповідної інспекції. Інспекція протягом 10 робочих днів з дати надходження до неї декларації перевіряє повноту зазначених там даних та на безоплатній основі реєструє подану декларацію. Після проведення реєстрації один примірник залишається в Інспекції,  яка її зареєструвала, а другий примірник з відміткою Інспекції через ЦНАП повертається замовнику.
Легалізувати самобуди 1992-2011 років за спрощеною процедурою буде можливо до кінця 2015 року. При цьому «будівельна амністія» не передбачає сплати громадянами штрафних санкцій.
Наразі Держархбудінспекція готує практичні коментарі щодо дій заявників у всіх можливих ситуаціях. Наказ Мінрегіону щодо затвердження Порядку дії «будівельної амністії» вступає в силу з часу його опублікування. 
(За матеріалами офіційного сайту АМУ: )
			
			
									
						Легалізувати самобуди за спрощеною процедурою
Тут можна ділитися новинами, або обговорювати останні новини ;)
			- Брусенцова Яна
 - Місцевий

 - Повідомлень: 954
 - З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
 - Регіон: Харків
 - Подякували: 3 рази
 - Контактна інформація:
 
			
				Перейти
				
			
		
			
			
	
	- Бухгалтерський облік
 - ↳ Новини
 - ↳ Медичні установи із КУ в КНП
 - ↳ Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій
 - ↳ Облік запасів
 - ↳ Інші питання обліку активів (ТМЦ)
 - ↳ Бухгалтерська служба
 - ↳ Перевірки та відповідальність
 - ↳ Надання платних послуг
 - ↳ Кореспонденція субрахунків
 - ↳ Інвентаризація
 - ↳ Позабалансовi рахунки
 - ↳ Документи, бланки, форми
 - ↳ Різне
 - Оплата праці та кадрова справа
 - ↳ Виплати працівникам
 - ↳ Індексація і компенсація заробітної плати
 - ↳ Лікарняні та декретні
 - ↳ Відпускні
 - ↳ Середня зарплата
 - ↳ ЄСВ, ПДФО, ВЗ
 - ↳ Військовий збір
 - ↳ Податкова соціальна пільга (ПСП)
 - ↳ Стипендії, соціальні виплати та пільги
 - ↳ Трудові відносини
 - ↳ Звітність
 - ↳ Інші питання оплати праці
 - ↳ Відрядження
 - Казначейське обслуговування
 - ↳ Застосування КЕКВ
 - ↳ Закупівлі за рахунок бюджетних коштів
 - ↳ Складання та виконання кошторису
 - ↳ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВИЙ МЕТОД СКЛАДАННЯ БЮДЖЕТУ
 - ↳ Різне
 - Звітність
 - ↳ Оприлюднення публічних коштів, робота з e-data
 - ↳ Звітність до казначейства
 - ↳ Звітність до фіскальної служби
 - ↳ Статистична звітність
 - ↳ Звітність до Пенсійного фонду
 - Автоматизацiя облiку бюджетних установ
 - ↳ FIT-Бюджет
 - ↳ Звітність в Excel яка викладена на сайті
 - ↳ Наш помічник - Excel
 - ↳ Програма Payments (фіндокументи)
 - ↳ СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"
 - ↳ Безкоштовні програми
 - ↳ Платні програми
 - ↳ Різне
 - Законодавство
 - ↳ Виборче законодавство
 - ↳ Земельне законодавство у бюджетній сфері
 - ↳ Антикорупційне законодавство
 - ↳ Люстрація влади
 - Галузеві напрямки
 - ↳ Освіта
 - ↳ Соціальна політика (УПСЗН)
 - ↳ Медицина
 - ↳ МВС та армія
 - ↳ Державна служба
 - ↳ Інші
 - Різне
 - ↳ Архів чату buhgalter.com.ua
 - ↳ Дiловодство
 - ↳ Новое в законодательстве
 - ↳ Ваші пропозиції та побажання, щоб ви ще хотіли бачити на сайті?!?
 - ↳ Курилка
 - ↳ Свіжі плітки
 - ФОРУМ (АРХІВ)
 - ↳ Діяльність органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб
 - ↳ Місцеве самоврядування
 - ↳ Регламент районної ради
 - ↳ Проходження служби в органах місцевого самоврядування
 - ↳ Прийняття рішень органами місцевого самоврядування
 - ↳ Вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування
 - ↳ Реформа місцевого самоврядування
 - ↳ Правовий супровід реформи (децентралізація)
 - ↳ Правові питання реорганізації ОМС ОТГ
 - ↳ Інвентаризація
 - ↳ Питання передачі майна
 - ↳ Кадрові питання
 - ↳ Питання передачі документації
 - ↳ Бюджетний процес у ОМС ОТГ
 - ↳ Статути та інші публічні документи ОТГ
 - ↳ Реалізація ОМС ОТГ нових повноважень: реєстрація, держархбудконтроль тощо
 - ↳ Земельні відносини у зв'язку зі створенням громади
 - ↳ Питання діяльності комунальних підприємств та установ, що належать ОТГ
 - ↳ Сторінки видань
 - ↳ Бюджетна бухгалтерія
 - ↳ Оплата праці
 - ↳ Місцеве самоврядування
 - ↳ Держслужбовець
 - ↳ Правила форума
 - ↳ Как пользоваться форумом
 - ↳ Как создавать темы
 - ↳ Куда заливать файлы и скриншоты
 - ↳ Архів тем
 - ↳ Всі бланки з єдиного внеску на соціальне страхування
 - ↳ Увійти на форум стало ще легше!!!
 - ↳ Всі бланки податкової звітності
 - ↳ Бланки кошторису
 - ↳ Робота з інформацією у бюджетних установах
 - ↳ Загальні питання
 - ↳ Акції та пропозиції
 - ↳ Безкоштовні вебінари та література
 - ↳ Ваші коментарії та побажання по бюджетним виданням