Якщо головний спеціаліст - бухгалтер виконує обов"язки головного бухгалтера на період щорічної відпустки, чи треба виплачувати головному спеціалісту-бухгалтеру різницю в окладах чи може 50% заробітної плати? Або взагалі ніякої доплати не виплачують?
P.S. В посадовій інструкції головного спеціаліста-бухгалтера в розділі "Права" є пункт : на період відпустки головного бухгалтера виконувати його обов"язки.
Виконання обов"язків головного бухгалтера на період його відпустки
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10824
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10824
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Я колись був заступником главбуха, і в мене в посадовій так само було написано! так ось я не пам'ятаю щоб мені доплачували!hamster писав:Увы, ответа на мой вопрос в этих ссылках нет :((EVGENIY писав:
-
hamster
- Мешканець

- Повідомлень: 109
- З нами з: 17 січня 2015, 10:33
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 3 рази
Заступником!EVGENIY писав:Я колись був заступником главбуха, і в мене в посадовій так само було написано! так ось я не пам'ятаю щоб мені доплачували!hamster писав:Увы, ответа на мой вопрос в этих ссылках нет :((EVGENIY писав:
А если просто специалист?
- yaoleg
- Коронована особа

- Повідомлень: 2490
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 453 рази
Я вважаю, якщо в посадовій інструкції спеціаліста передбачено виконання обов'язків головного бухгалтера на період його тимчасової відсутності, то ніяких доплат не потрібно робити. Адже, це є обов'язок спеціаліста під яким він поставив свій підпис коли його призначали на цю посаду.
Ніхто. У нас принаймні так. По наших Центрах (закладах) місцевогр самоврядування працює по одному бухгалтеру. Коли бухгалтер іде у відпустку то його обов'язки ніхто не виконує. Потрібно бігати на роботу і все самому робити, а потім десь-колисть (коли дозволить керівник ( у який день хоче керівник) можна прийти або піти на годинку пізніше. І то лише раз, незалежно скільки раз і на скільки виходив під час відпустки. В нас є такі випадки, що бухгалтер по документах іде у відпустку на 14 днів, а насправні в ній 2-3 дні. І нікого це не цікавить. Відгули забрати за ці дні не можна.Калинка писав:Доброго дня! Підкажіть, в органах місцевого самоврядування хто виконує обов’язки головного бухгалтера, якщо він іде у відпустку? Іншого бухгалтера немає. Дякую.
- yaoleg
- Коронована особа

- Повідомлень: 2490
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 453 рази
Зазвичай в посадових інструкціях вказується взаємозаміна працівників на час тимчасової відсутності.Калинка писав:Доброго дня! Підкажіть, в органах місцевого самоврядування хто виконує обов’язки головного бухгалтера, якщо він іде у відпустку? Іншого бухгалтера немає. Дякую.
У нас такого немає. Є 5 Закладів, які маленькі за розмірром (5-15). Та найголовніша проблема, що інші працівники ніякого відношення до бухгалтерії немають (вчителі, вихователі, психологи, метолисти, муз.керівники, соціальні працівники, прибиральниці і т.д). Вони навіть не знають як рахується зарплата, а все інше доя них взагалі " темний ліс".yaoleg писав:Зазвичай в посадових інструкціях вказується взаємозаміна працівників на час тимчасової відсутності.Калинка писав:Доброго дня! Підкажіть, в органах місцевого самоврядування хто виконує обов’язки головного бухгалтера, якщо він іде у відпустку? Іншого бухгалтера немає. Дякую.
- Olga_K
- Коронована особа

- Повідомлень: 1244
- З нами з: 02 квітня 2014, 12:09
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 130 разів
як кажуть, бачили очі...
це проблема майже всіх бухгалтерів- у кожного є своя доля відповідальності і треба в такому випадку спланувати так всі свої справи та так підгадати свою відпустку, щоб не виникало (або майже не виникало) ніяких проблем в бухгалтерії.
відпустка частинами та в період відпустки робота в телефонному режимі-це ж таке звичне явище для нас, що й не варто піднімати питання.
головне- щоб розуміла ситуацію та підтримувала сім"я
це проблема майже всіх бухгалтерів- у кожного є своя доля відповідальності і треба в такому випадку спланувати так всі свої справи та так підгадати свою відпустку, щоб не виникало (або майже не виникало) ніяких проблем в бухгалтерії.
відпустка частинами та в період відпустки робота в телефонному режимі-це ж таке звичне явище для нас, що й не варто піднімати питання.
головне- щоб розуміла ситуацію та підтримувала сім"я