Вже не раз тут писалося, що індексація - це державна соціальна гарантія (ст. 95 КЗпПУ, ст. 33 ЗУ Про оплату праці). Ні один, навіть самий генеральний деректор не може відмінити, чи щось змінити в нарахування індексації. А от адміністративна і навіть кримінальна відповідальність за невиплату встановлених законом виплат існує (ст. 15 ЗУ 1282, ст. 265 КЗпП, ч. 1 ст. 41 КУпАП, ч.1 ст.172 ККУ, ч. 1,2 ст. 175 ККУ). Для бюджетних організацій також ст. 164-2 КУпАП.Елена Добровольская писав:Доброго ранку. Ситуація в закладі наступна: Запланованих на заробітну плату коштів вистачило на січень-квітень . За цей період індексація виплачувалася в повному обсязі і , зрозуміло, наказів видавати ніяких не потрібно. В травні виплатили 30% від належної суми індексації , в червні вистачає на 35% від нарахованого. Тут , я думаю, потрібна службова записка головбуха на ім"я керівника та на підставі цієї записки - наказ про виплату індексації в межах наявного фінансового ресурсу в травні, потім в червні. Доповнення, внесені до ст.5 ЗУ" Про індексацію.." , на мою думку, це і передбачають. Я не зустрічала рекомендацій щодо нарахування індексації в наступних місяцях за попередні до закриття суми в повному обсязі. Наше обласне управління другий місяць ( в травні та в червні) бере інформацію для міністерства щодо недостатності ФОПу по схемі: нараховано зарплати , в т.ч. індексація ; виплачено; недостатньо.
P.S. Нікого не залякую, тільки констатую закони.