не вистачає лімітів.

Відповісти
Sentiabrina
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 29 липня 2016, 19:10
Регіон: Харьковская область

Повідомлення Sentiabrina »

доброго дня. прошу вашої допомоги у такому питанні. при виплаті заробітної плати не вистачило лімітів виділиних на цей місяць. в зв*язку з чим з працівників було вирахувано певну суму грошей (в відомості ці суми в цьому місяці показуємо з мінусом,) в наступному місяці все доплачуємо. питання :Як я, бухгалтер, повинна показати це документально? Тобто, чи потрібно писати пояснення ,чому гроші виплатили в наступному місяці,чи може складати акт? Вибачаюсь за таке питання, бухгалтером працюю менше року ,багато чому ще треба навчитись....
На перед велике дякую за пораду )))))

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2476
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 424 рази

Повідомлення yaoleg »

Якщо у Вас є зайвий час можете складити якийсь акт. Мені відомі такі випадки коли бухгалтери взагалі невиплачують зарплату людям, тому що забулися її нарахувати!!! То ті бухгалтери точно ніяких актів на себе не складають!

Sentiabrina
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 29 липня 2016, 19:10
Регіон: Харьковская область

Повідомлення Sentiabrina »

дякую ще раз за відповідь. та до нашого НВК приїздить в цьому місяці перевірка.. тому хочу все зробити як слід... бо не хочу підвести свого директора та і штрафи самі розумієте теж платити не хочу....

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2219
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Лучше так не делать. Если у меня вдруг не хватает зарплаты - лучше "ошибиться" в чем-то при расчетах в меньшую сторону, а в следующем месяце "найти и исправить".

Тогда вопросов при проверке не будет.

Sentiabrina
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 29 липня 2016, 19:10
Регіон: Харьковская область

Повідомлення Sentiabrina »

а якщо бухгалтер порахував не вірно заробітну плату врахувавши менше робочих днів... потім в наступному місяці просто доплатив цю суму в графі перерахунки. при перевірці як пояснити цю помилку? на мою думку повинен бути документ в якому цей випадок пояснюється... ось і питаю як це пояснити що це за перерахунки..... допоможіть будьласка дуже хвилююсь так як до цього місяця цим займався інший бухгалтер ,який зараз у відпусці ...дякую всім за допомогу.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2219
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Делаете пояснительную записку, где указываете, в чем ошибка.

Відповісти

Повернутись до “Інші питання оплати праці”