Як зазначалося під час розгляду, результати аналізу в цілому засвідчили, що, виконуючи тотожні функції держави щодо управління територіями, місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування застосовують різні підходи до формування власної структури і чисельності працівників та видатків на їх утримання. На думку учасників обговорення, це розбалансовує систему управління відповідними територіями, негативно впливає на оперативність і якість прийняття управлінських рішень, надання адміністративних послуг, призводить до нераціонального витрачання фінансових ресурсів на функціонування органів управління на місцях.
Зазначалося також, що у структурі апарату державних адміністрацій і органів місцевого самоврядування нерідко функціонують підрозділи, які дублюють функції територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади та один одного; має місце значна кількість дрібних за чисельністю підрозділів, що обумовлює великий відсоток керівників відносно інших посадових осіб. Чисельність державних службовців у місцевих державних адміністраціях і посадових осіб в органах місцевого самоврядування зростає і у 2013 році досягла 71,5 тис. і 98 тис. осіб відповідно.
Заслухавши інформацію запрошених на засідання представників Рахункової палати та Міністерства фінансів України, Комітет вирішив взяти Звіт Рахункової палати до відома та рекомендувати Кабінету Міністрів України врахувати викладені у ньому висновки Рахункової палати при підготовці проектів законів України та виданні власних нормативно-правових актів, що стосуються здійснення децентралізації влади та реформи місцевого самоврядування в Україні.
(За матеріалами офіційного сайту Верховної Ради України