Держенергоефективності роз’яснює умови надання компенсацій на придбання енергоефективного обладнання (17.04.15 р.)
Держенергоефективності спільно з органами місцевого самоврядування розпочинає проведення інформаційно-роз’яснювальної кампанії щодо утеплення будинків.
Перший відповідний семінар, організований Мінрегіоном та Агентством, відбувся 17 квітня за участі представників Житомирської міської ради, АТ «Ощадбанк» та АБ «Укргазбанку».
В ході семінару Голова Агентства Сергій Савчук роз’яснив учасникам за яких умов надається компенсація частини тіла кредитів на придбання енергоефективного обладнання та матеріалів для утеплення багатоквартирних та індивідуальних будинків.
«Запропонований механізм є надзвичайно простий і прозорий. Отримати компенсацію на утеплення можуть як фізичні особи – мешканці приватних будинків, так і організовані об’єднання співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) та житлово-будівельних кооперативів (ЖБК). Розмір відшкодування становить 40% тіла кредиту для юридичних осіб (ОСББ та ЖБК), 30% - для фізичних осіб», - зазначив Сергій Савчук.
За його словами, на компенсацію можуть розраховувати усі, хто візьме кредит, коли програма запрацює. При цьому, компенсація не розповсюджується на тих, хто взяв кредит до того як програма почала діяти. Сергій Савчук висловив сподівання, що даний механізм користуватиметься попитом серед населення та ОСББ Житомирщини.
У свою чергу успішним досвідом термомодернізації житлових будинків із залученням кредитних коштів поділилися депутат Луцької міської ради Роман Бондарук та Голова Асоціації об’єднань співвласників багатоквартирних будинків «Лучани» Юлія Сабатюк.
За їхньою інформацією, у Луцьку діє місцева програма з відшкодування частини відсотків за кредитами на термомодернізацію для ОСББ. А з 2006 року - Львівська регіональна програма з відшкодування відсотків за кредитами на утеплення.
(За матеріалами офіційного сайту Мінрегіону: )
Щодо придбання енергоефективного обладнання
- Брусенцова Яна
- Місцевий

- Повідомлень: 954
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
- Регіон: Харків
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
Повернутись до “Реформа місцевого самоврядування”
Перейти
- Бухгалтерський облік
- ↳ Новини
- ↳ Медичні установи із КУ в КНП
- ↳ Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій
- ↳ Облік запасів
- ↳ Інші питання обліку активів (ТМЦ)
- ↳ Бухгалтерська служба
- ↳ Перевірки та відповідальність
- ↳ Надання платних послуг
- ↳ Кореспонденція субрахунків
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Позабалансовi рахунки
- ↳ Документи, бланки, форми
- ↳ Різне
- Оплата праці та кадрова справа
- ↳ Виплати працівникам
- ↳ Індексація і компенсація заробітної плати
- ↳ Лікарняні та декретні
- ↳ Відпускні
- ↳ Середня зарплата
- ↳ ЄСВ, ПДФО, ВЗ
- ↳ Військовий збір
- ↳ Податкова соціальна пільга (ПСП)
- ↳ Стипендії, соціальні виплати та пільги
- ↳ Трудові відносини
- ↳ Звітність
- ↳ Інші питання оплати праці
- ↳ Відрядження
- Казначейське обслуговування
- ↳ Застосування КЕКВ
- ↳ Закупівлі за рахунок бюджетних коштів
- ↳ Складання та виконання кошторису
- ↳ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВИЙ МЕТОД СКЛАДАННЯ БЮДЖЕТУ
- ↳ Різне
- Звітність
- ↳ Оприлюднення публічних коштів, робота з e-data
- ↳ Звітність до казначейства
- ↳ Звітність до фіскальної служби
- ↳ Статистична звітність
- ↳ Звітність до Пенсійного фонду
- Автоматизацiя облiку бюджетних установ
- ↳ FIT-Бюджет
- ↳ Звітність в Excel яка викладена на сайті
- ↳ Наш помічник - Excel
- ↳ Програма Payments (фіндокументи)
- ↳ СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"
- ↳ Безкоштовні програми
- ↳ Платні програми
- ↳ Різне
- Законодавство
- ↳ Виборче законодавство
- ↳ Земельне законодавство у бюджетній сфері
- ↳ Антикорупційне законодавство
- ↳ Люстрація влади
- Галузеві напрямки
- ↳ Освіта
- ↳ Соціальна політика (УПСЗН)
- ↳ Медицина
- ↳ МВС та армія
- ↳ Державна служба
- ↳ Інші
- Різне
- ↳ Архів чату buhgalter.com.ua
- ↳ Дiловодство
- ↳ Новое в законодательстве
- ↳ Ваші пропозиції та побажання, щоб ви ще хотіли бачити на сайті?!?
- ↳ Курилка
- ↳ Свіжі плітки
- ФОРУМ (АРХІВ)
- ↳ Діяльність органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Регламент районної ради
- ↳ Проходження служби в органах місцевого самоврядування
- ↳ Прийняття рішень органами місцевого самоврядування
- ↳ Вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування
- ↳ Реформа місцевого самоврядування
- ↳ Правовий супровід реформи (децентралізація)
- ↳ Правові питання реорганізації ОМС ОТГ
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Питання передачі майна
- ↳ Кадрові питання
- ↳ Питання передачі документації
- ↳ Бюджетний процес у ОМС ОТГ
- ↳ Статути та інші публічні документи ОТГ
- ↳ Реалізація ОМС ОТГ нових повноважень: реєстрація, держархбудконтроль тощо
- ↳ Земельні відносини у зв'язку зі створенням громади
- ↳ Питання діяльності комунальних підприємств та установ, що належать ОТГ
- ↳ Сторінки видань
- ↳ Бюджетна бухгалтерія
- ↳ Оплата праці
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Держслужбовець
- ↳ Правила форума
- ↳ Как пользоваться форумом
- ↳ Как создавать темы
- ↳ Куда заливать файлы и скриншоты
- ↳ Архів тем
- ↳ Всі бланки з єдиного внеску на соціальне страхування
- ↳ Увійти на форум стало ще легше!!!
- ↳ Всі бланки податкової звітності
- ↳ Бланки кошторису
- ↳ Робота з інформацією у бюджетних установах
- ↳ Загальні питання
- ↳ Акції та пропозиції
- ↳ Безкоштовні вебінари та література
- ↳ Ваші коментарії та побажання по бюджетним виданням