Регіональні офіси реформ за чотири місяці мають довести свою ефективність (23.04.2015 р.)
Регіональні офіси з питань впровадження реформ у сфері місцевого самоврядування, децентралізації повноважень органів виконавчої влади, так звані офіси реформ, мають за чотири місяці довести свою ефективність. Про це під час наради-семінару з питань впровадження в регіонах реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України В’ячеслав Негода.
«Сьогодні юридично ми готові заключати контракти з експертами, які працюватимуть в усіх 24-х запланованих регіональних офісах реформ і допомагатимуть облдержадміністраціям у комунікаціях з громадськістю щодо процесу створення спроможних територіальних громад, формування перспективних планів розвитку територій. Є домовленість з міжнародними партнерами про технічну допомогу у цьому питанні і відповідне доручення Віце-прем’єр-міністра», - сказав В’ячеслав Негода.
Заступник Міністра нагадав, що найближчим часом усі обласні державні адміністрації мають виділити приміщення, технічно оснастити майбутні офіси реформ, а також запропонувати кандидатури керівників офісів, які сформують експертну команду з чотирьох спеціалістів.
«У разі необхідності є можливість чисельність експертів розширювати. Більше важлива не кількість, а ефективність цих людей. Підкреслю також, що усі працівники офісів реформ є найманими спеціалістами і не можуть бути держслужбовцями», - зазначив В’ячеслав Негода.
За його інформацією, контракти з працівниками офісів заключатимуть на термін до 5 вересня цього року. «За чотири місяці експерти офісів реформ мають довести свою ефективність, щоб у міжнародних партнерів були аргументи щодо продовження цього проекту. Тобто майбутнє офісів реформ знаходитиметься у руках тих, хто там працюватиме», - зазначив заступник Міністра.
За його інформацією, планується, що наступного тижня Мінрегіон спільно з Асоціацією міст України, яка в рамках міжнародного проекту «Діалог» надає фінансову підтримку у створенні регіональних офісів реформ, проведе робочу нараду з майбутніми працівниками цих офісів, під час якої будуть обговорені плани роботи, організаційні питання і підписані відповідні робочі контракти.
Як повідомлялося, у створенні та підтримці діяльності Офісів реформ в областях Мінрегіон заручився технічною підтримкою Ради Європи, а також Асоціації міст України в рамках проекту «Діалог», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку.
(За матеріалами офіційного сайту Кабінету Міністрів України: )
Про регіональні офіси реформ
- Брусенцова Яна
- Місцевий

- Повідомлень: 954
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
- Регіон: Харків
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
Повернутись до “Реформа місцевого самоврядування”
Перейти
- Бухгалтерський облік
- ↳ Новини
- ↳ Медичні установи із КУ в КНП
- ↳ Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій
- ↳ Облік запасів
- ↳ Інші питання обліку активів (ТМЦ)
- ↳ Бухгалтерська служба
- ↳ Перевірки та відповідальність
- ↳ Надання платних послуг
- ↳ Кореспонденція субрахунків
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Позабалансовi рахунки
- ↳ Документи, бланки, форми
- ↳ Різне
- Оплата праці та кадрова справа
- ↳ Виплати працівникам
- ↳ Індексація і компенсація заробітної плати
- ↳ Лікарняні та декретні
- ↳ Відпускні
- ↳ Середня зарплата
- ↳ ЄСВ, ПДФО, ВЗ
- ↳ Військовий збір
- ↳ Податкова соціальна пільга (ПСП)
- ↳ Стипендії, соціальні виплати та пільги
- ↳ Трудові відносини
- ↳ Звітність
- ↳ Інші питання оплати праці
- ↳ Відрядження
- Казначейське обслуговування
- ↳ Застосування КЕКВ
- ↳ Закупівлі за рахунок бюджетних коштів
- ↳ Складання та виконання кошторису
- ↳ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВИЙ МЕТОД СКЛАДАННЯ БЮДЖЕТУ
- ↳ Різне
- Звітність
- ↳ Оприлюднення публічних коштів, робота з e-data
- ↳ Звітність до казначейства
- ↳ Звітність до фіскальної служби
- ↳ Статистична звітність
- ↳ Звітність до Пенсійного фонду
- Автоматизацiя облiку бюджетних установ
- ↳ FIT-Бюджет
- ↳ Звітність в Excel яка викладена на сайті
- ↳ Наш помічник - Excel
- ↳ Програма Payments (фіндокументи)
- ↳ СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"
- ↳ Безкоштовні програми
- ↳ Платні програми
- ↳ Різне
- Законодавство
- ↳ Виборче законодавство
- ↳ Земельне законодавство у бюджетній сфері
- ↳ Антикорупційне законодавство
- ↳ Люстрація влади
- Галузеві напрямки
- ↳ Освіта
- ↳ Соціальна політика (УПСЗН)
- ↳ Медицина
- ↳ МВС та армія
- ↳ Державна служба
- ↳ Інші
- Різне
- ↳ Архів чату buhgalter.com.ua
- ↳ Дiловодство
- ↳ Новое в законодательстве
- ↳ Ваші пропозиції та побажання, щоб ви ще хотіли бачити на сайті?!?
- ↳ Курилка
- ↳ Свіжі плітки
- ФОРУМ (АРХІВ)
- ↳ Діяльність органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Регламент районної ради
- ↳ Проходження служби в органах місцевого самоврядування
- ↳ Прийняття рішень органами місцевого самоврядування
- ↳ Вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування
- ↳ Реформа місцевого самоврядування
- ↳ Правовий супровід реформи (децентралізація)
- ↳ Правові питання реорганізації ОМС ОТГ
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Питання передачі майна
- ↳ Кадрові питання
- ↳ Питання передачі документації
- ↳ Бюджетний процес у ОМС ОТГ
- ↳ Статути та інші публічні документи ОТГ
- ↳ Реалізація ОМС ОТГ нових повноважень: реєстрація, держархбудконтроль тощо
- ↳ Земельні відносини у зв'язку зі створенням громади
- ↳ Питання діяльності комунальних підприємств та установ, що належать ОТГ
- ↳ Сторінки видань
- ↳ Бюджетна бухгалтерія
- ↳ Оплата праці
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Держслужбовець
- ↳ Правила форума
- ↳ Как пользоваться форумом
- ↳ Как создавать темы
- ↳ Куда заливать файлы и скриншоты
- ↳ Архів тем
- ↳ Всі бланки з єдиного внеску на соціальне страхування
- ↳ Увійти на форум стало ще легше!!!
- ↳ Всі бланки податкової звітності
- ↳ Бланки кошторису
- ↳ Робота з інформацією у бюджетних установах
- ↳ Загальні питання
- ↳ Акції та пропозиції
- ↳ Безкоштовні вебінари та література
- ↳ Ваші коментарії та побажання по бюджетним виданням