Офіси з децентралізації стануть важливим "містком" між центральною та місцевою владою, - Геннадій Зубко (05.03.2015 р.)
Регіональні офіси з впровадження реформи децентралізації стануть «містком» між центральною та місцевою владою й допоможуть у налагодженні зворотного зв’язку в ході проведення реформи.
Про це заявив Віце-прем’єр-міністр України – Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Геннадій Зубко під час Презентації Фахового огляду «Муніципальна консолідація в Україні: тенденції і рішення щодо об’єднання та співробітництва», організованого Мінрегіоном у співпраці з Радою Європи.
«Ми вважаємо, що сьогодні потрібно на базі місцевих адміністрацій разом з місцевими радами відкрити офіси з впровадження цих реформ, які дозволили б налагодити тісну комунікацію між територіальними громадами, Урядом та Парламентом. Це дасть можливість доносити інформацію не тільки на місцях, де ми впроваджуємо реформи, а й отримувати зворотній зв'язок про перебіг цього процесу», – сказав Віце-прем’єр-міністр України.
За словами Геннадія Зубка, це другий важливий етап реформи після ухвалення необхідних законів.
«На сьогодні ми вже маємо частку законодавчої бази, яка дозволяє нам розпочати реформу місцевого самоврядування. Але все це прийнято на центральному рівні. Сьогодні дуже важливий етап із просування цих реформ саме на місцях», – сказав він.
Як зазначив Віце-прем’єр-міністр, наразі необхідно провести велику роботу з роз’яснення того, як громади можуть стати конкурентоспроможними, як вони можуть формувати свій бюджет, фінансові надходження і видатки, щоб стати більш самостійними.
«Це дуже непроста робота. Але ми вважаємо, що такий інструмент допоможе пришвидшити заплановані кроки по децентралізації влади в Україні», - підкреслив він.
Віце-прем’єр-міністр України подякував Раді Європи за ту роботу, яка була проведена для презентації Фахового Огляду «Муніципальна консолідація в Україні: тенденції і рішення щодо об’єднання та співробітництва», а також роботу по всім 22 галузевим напрямкам, які стосуються проведення реформи, питань децентралізації і підсилення місцевого самоврядування.
(За матеріалами офіційного сайту Кабінету Міністрів України )
Щодо офісів з децентралізації
- Брусенцова Яна
- Місцевий

- Повідомлень: 954
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
- Регіон: Харків
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
Повернутись до “Реформа місцевого самоврядування”
Перейти
- Бухгалтерський облік
- ↳ Новини
- ↳ Медичні установи із КУ в КНП
- ↳ Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій
- ↳ Облік запасів
- ↳ Інші питання обліку активів (ТМЦ)
- ↳ Бухгалтерська служба
- ↳ Перевірки та відповідальність
- ↳ Надання платних послуг
- ↳ Кореспонденція субрахунків
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Позабалансовi рахунки
- ↳ Документи, бланки, форми
- ↳ Різне
- Оплата праці та кадрова справа
- ↳ Виплати працівникам
- ↳ Індексація і компенсація заробітної плати
- ↳ Лікарняні та декретні
- ↳ Відпускні
- ↳ Середня зарплата
- ↳ ЄСВ, ПДФО, ВЗ
- ↳ Військовий збір
- ↳ Податкова соціальна пільга (ПСП)
- ↳ Стипендії, соціальні виплати та пільги
- ↳ Трудові відносини
- ↳ Звітність
- ↳ Інші питання оплати праці
- ↳ Відрядження
- Казначейське обслуговування
- ↳ Застосування КЕКВ
- ↳ Закупівлі за рахунок бюджетних коштів
- ↳ Складання та виконання кошторису
- ↳ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВИЙ МЕТОД СКЛАДАННЯ БЮДЖЕТУ
- ↳ Різне
- Звітність
- ↳ Оприлюднення публічних коштів, робота з e-data
- ↳ Звітність до казначейства
- ↳ Звітність до фіскальної служби
- ↳ Статистична звітність
- ↳ Звітність до Пенсійного фонду
- Автоматизацiя облiку бюджетних установ
- ↳ FIT-Бюджет
- ↳ Звітність в Excel яка викладена на сайті
- ↳ Наш помічник - Excel
- ↳ Програма Payments (фіндокументи)
- ↳ СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"
- ↳ Безкоштовні програми
- ↳ Платні програми
- ↳ Різне
- Законодавство
- ↳ Виборче законодавство
- ↳ Земельне законодавство у бюджетній сфері
- ↳ Антикорупційне законодавство
- ↳ Люстрація влади
- Галузеві напрямки
- ↳ Освіта
- ↳ Соціальна політика (УПСЗН)
- ↳ Медицина
- ↳ МВС та армія
- ↳ Державна служба
- ↳ Інші
- Різне
- ↳ Архів чату buhgalter.com.ua
- ↳ Дiловодство
- ↳ Новое в законодательстве
- ↳ Ваші пропозиції та побажання, щоб ви ще хотіли бачити на сайті?!?
- ↳ Курилка
- ↳ Свіжі плітки
- ФОРУМ (АРХІВ)
- ↳ Діяльність органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Регламент районної ради
- ↳ Проходження служби в органах місцевого самоврядування
- ↳ Прийняття рішень органами місцевого самоврядування
- ↳ Вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування
- ↳ Реформа місцевого самоврядування
- ↳ Правовий супровід реформи (децентралізація)
- ↳ Правові питання реорганізації ОМС ОТГ
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Питання передачі майна
- ↳ Кадрові питання
- ↳ Питання передачі документації
- ↳ Бюджетний процес у ОМС ОТГ
- ↳ Статути та інші публічні документи ОТГ
- ↳ Реалізація ОМС ОТГ нових повноважень: реєстрація, держархбудконтроль тощо
- ↳ Земельні відносини у зв'язку зі створенням громади
- ↳ Питання діяльності комунальних підприємств та установ, що належать ОТГ
- ↳ Сторінки видань
- ↳ Бюджетна бухгалтерія
- ↳ Оплата праці
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Держслужбовець
- ↳ Правила форума
- ↳ Как пользоваться форумом
- ↳ Как создавать темы
- ↳ Куда заливать файлы и скриншоты
- ↳ Архів тем
- ↳ Всі бланки з єдиного внеску на соціальне страхування
- ↳ Увійти на форум стало ще легше!!!
- ↳ Всі бланки податкової звітності
- ↳ Бланки кошторису
- ↳ Робота з інформацією у бюджетних установах
- ↳ Загальні питання
- ↳ Акції та пропозиції
- ↳ Безкоштовні вебінари та література
- ↳ Ваші коментарії та побажання по бюджетним виданням