Підсумки круглого столу "Децентралізація та реформа системи охорони здоров'я"проводило 17 червня Міністерство охорони здоров'я України/
У процесі реформування системи охорони здоров'я та децентралізації є ряд багатоаспектних питань, що потребують вироблення спільних позицій між усіма зацікавленими сторонами, зокрема, щодо забезпечення автономізації діяльноіст закладів охорони здоров'я та структурно-організаційних змін медичного обслуговування населення у регіонах.
17 червня в Міністерстві охорони здоров'я відбулося екcпертне обговорення проблемних питань, що виникають на межі двох реформ - охорони здоров'я та децентралізації. У ньому взяли участь представники Міністерства охорони здоров'я та Міністерства фінансів, проектного офісу Національної ради реформ, експерти громадської ініціативи "Реанімаційний пакет реформ", представники Світового банку, Асоціації міст України та регіональних закладів охорони здоров'я. Асоціацію міст України представляв заступник Виконавчого директора О.Слобожан.
Ключовим питанням в дискусії стало який рівень уряду повинен бути базовим у фінансуванні охорони здоров'я - областей або нових районів ("повітів").
Реформа децентралізації передбачає утворення нових адміністративно-територіальних одиниць - нових районів або "повітів", що формуються на базі так званих "госпітальних округів". На думку одних експертів, саме цей рівень є оптимальним для фінансування охорони здоров'я на субнаціональному рівні.
Заступник міністра охорони здоров'я Ігор Перегінець наголосив, що в процесі реформи охорони здоров'я принциповим є нерозділення первинного та вторинного рівнів медичної допомоги між різними рівнями урядів (громад та нових районів). Важливою є також консолідація фінансування на одному рівні уряду і найбільш оптимальним варіантом МОЗ вважає рівень областей.
Рівень нових районів або "повітів" є також прийнятний, однак лише за умови чіткого розмежування замовника та надавача медичних послуг. Закупівля та надання медичних послуг не повинні здійснюватися одним і тим же органом влади - це загрожує "консервацією" існуючої неефективної інфраструктури охорони здоров'я.
Планується, що діалог щодо узгодження двох реформ буде продовжено. Зокрема, це питання буде обговорене 23 червня на засіданні Національної ради реформ.
(За матеріалами офіційного сайту АМУ: )
Децентралізація та реформа системи охорони здоров'я
- Брусенцова Яна
- Місцевий

- Повідомлень: 954
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
- Регіон: Харків
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
Повернутись до “Реформа місцевого самоврядування”
Перейти
- Бухгалтерський облік
- ↳ Новини
- ↳ Медичні установи із КУ в КНП
- ↳ Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій
- ↳ Облік запасів
- ↳ Інші питання обліку активів (ТМЦ)
- ↳ Бухгалтерська служба
- ↳ Перевірки та відповідальність
- ↳ Надання платних послуг
- ↳ Кореспонденція субрахунків
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Позабалансовi рахунки
- ↳ Документи, бланки, форми
- ↳ Різне
- Оплата праці та кадрова справа
- ↳ Виплати працівникам
- ↳ Індексація і компенсація заробітної плати
- ↳ Лікарняні та декретні
- ↳ Відпускні
- ↳ Середня зарплата
- ↳ ЄСВ, ПДФО, ВЗ
- ↳ Військовий збір
- ↳ Податкова соціальна пільга (ПСП)
- ↳ Стипендії, соціальні виплати та пільги
- ↳ Трудові відносини
- ↳ Звітність
- ↳ Інші питання оплати праці
- ↳ Відрядження
- Казначейське обслуговування
- ↳ Застосування КЕКВ
- ↳ Закупівлі за рахунок бюджетних коштів
- ↳ Складання та виконання кошторису
- ↳ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВИЙ МЕТОД СКЛАДАННЯ БЮДЖЕТУ
- ↳ Різне
- Звітність
- ↳ Оприлюднення публічних коштів, робота з e-data
- ↳ Звітність до казначейства
- ↳ Звітність до фіскальної служби
- ↳ Статистична звітність
- ↳ Звітність до Пенсійного фонду
- Автоматизацiя облiку бюджетних установ
- ↳ FIT-Бюджет
- ↳ Звітність в Excel яка викладена на сайті
- ↳ Наш помічник - Excel
- ↳ Програма Payments (фіндокументи)
- ↳ СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"
- ↳ Безкоштовні програми
- ↳ Платні програми
- ↳ Різне
- Законодавство
- ↳ Виборче законодавство
- ↳ Земельне законодавство у бюджетній сфері
- ↳ Антикорупційне законодавство
- ↳ Люстрація влади
- Галузеві напрямки
- ↳ Освіта
- ↳ Соціальна політика (УПСЗН)
- ↳ Медицина
- ↳ МВС та армія
- ↳ Державна служба
- ↳ Інші
- Різне
- ↳ Архів чату buhgalter.com.ua
- ↳ Дiловодство
- ↳ Новое в законодательстве
- ↳ Ваші пропозиції та побажання, щоб ви ще хотіли бачити на сайті?!?
- ↳ Курилка
- ↳ Свіжі плітки
- ФОРУМ (АРХІВ)
- ↳ Діяльність органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Регламент районної ради
- ↳ Проходження служби в органах місцевого самоврядування
- ↳ Прийняття рішень органами місцевого самоврядування
- ↳ Вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування
- ↳ Реформа місцевого самоврядування
- ↳ Правовий супровід реформи (децентралізація)
- ↳ Правові питання реорганізації ОМС ОТГ
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Питання передачі майна
- ↳ Кадрові питання
- ↳ Питання передачі документації
- ↳ Бюджетний процес у ОМС ОТГ
- ↳ Статути та інші публічні документи ОТГ
- ↳ Реалізація ОМС ОТГ нових повноважень: реєстрація, держархбудконтроль тощо
- ↳ Земельні відносини у зв'язку зі створенням громади
- ↳ Питання діяльності комунальних підприємств та установ, що належать ОТГ
- ↳ Сторінки видань
- ↳ Бюджетна бухгалтерія
- ↳ Оплата праці
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Держслужбовець
- ↳ Правила форума
- ↳ Как пользоваться форумом
- ↳ Как создавать темы
- ↳ Куда заливать файлы и скриншоты
- ↳ Архів тем
- ↳ Всі бланки з єдиного внеску на соціальне страхування
- ↳ Увійти на форум стало ще легше!!!
- ↳ Всі бланки податкової звітності
- ↳ Бланки кошторису
- ↳ Робота з інформацією у бюджетних установах
- ↳ Загальні питання
- ↳ Акції та пропозиції
- ↳ Безкоштовні вебінари та література
- ↳ Ваші коментарії та побажання по бюджетним виданням