Меморіальні ордери та котлові рахунки

Обсуждаем Документи, бланки, форми бухгалтеров
Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8745
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1186 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

вишня писав:доброго вечора всім! відділ освіти при територіальній громаді-запускаємось з ноля... поділіться, хто може, робочим планом рахунків та головною книгою  векселі
План рахунків
Головна книга і всі МО

M.A.G.I.S.T.R.U.M
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 53
З нами з: 07 червня 2016, 12:17
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення M.A.G.I.S.T.R.U.M »

Хтось може скинути приклад заповненого МО №4?
Як правильно відобразити відшкодування збитків?

Светлана1736
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 215
З нами з: 04 січня 2013, 11:06
Регіон: Херсонская Область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Светлана1736 »

Добрий день! Підскажіть будь ласка в якому м/о проводять нарахування екологічного податку?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8745
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1186 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Светлана1736 писав:Добрий день! Підскажіть будь ласка в якому м/о проводять нарахування екологічного податку?
17

shaten
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 62
З нами з: 13 липня 2017, 23:33
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення shaten »

подскажите пожалуйста,в м/о №6 нужно вкладывать накладные и акты(если услуги),а вот счета на оплату,счета- фактуры,договора тоже сюда или в отдельной мем ордер или вообще не прикладывать их к мем ордерам??

Ira555
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 111
З нами з: 15 березня 2017, 11:19
Регіон: Херсонская область
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 20 разів

Повідомлення Ira555 »

shaten писав:подскажите пожалуйста,в м/о №6 нужно вкладывать накладные и акты(если услуги),а вот счета на оплату,счета- фактуры,договора тоже сюда или в отдельной мем ордер или вообще не прикладывать их к мем ордерам??
Я роблю так: рахунки - до МО 1, 2, 3 (під платіжки), договори - окрема справа.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8745
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1186 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

shaten писав:подскажите пожалуйста,в м/о №6 нужно вкладывать накладные и акты(если услуги),а вот счета на оплату,счета- фактуры,договора тоже сюда или в отдельной мем ордер или вообще не прикладывать их к мем ордерам??
счета на оплату, єто попередня оплата, следовательно єто к МО 4! Договора конечно отдельно их к МО ненужно, Порядок роботи и хранения договор єто юридическая работа, в установе должно бить отдельное положение про договірну роботу!

Ira555
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 111
З нами з: 15 березня 2017, 11:19
Регіон: Херсонская область
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 20 разів

Повідомлення Ira555 »

В мене таке питання: сплатила судовий збір, зробила проведення 8511/6312, склала МО 17, а чи потрібно щось до меморіального ордеру прикладати, як підтверджувальний документ? Платіжка в МО 2, всі документи по справі у юриста, заявки на кошти в окремій справі, а що до МО 17 не можу вигадати, бухгалтерську довідку зробити?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8745
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1186 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Ira555 писав:В мене таке питання: сплатила судовий збір, зробила проведення 8511/6312, склала МО 17, а чи потрібно щось до меморіального ордеру прикладати, як підтверджувальний документ? Платіжка в МО 2, всі документи по справі у юриста, заявки на кошти в окремій справі, а що до МО 17 не можу вигадати, бухгалтерську довідку зробити?
зробіть копію і підшийте в 17 мо, що там буде, що ви казну під ФЗ підкладали?

shaten
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 62
З нами з: 13 липня 2017, 23:33
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення shaten »

здраствуйте,я имел ввиду тот случай когда вместе с накладными поставщики присылают счета,накладные и договор одним пакетом документов.Ира меня правильно поняла.У меня возник еще такой вопрос где хранить реестр финансовых и юридических документов,то что мы несем в казну для регистрации в какой мем/ордер вложить их или завести для них отдельную папку

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8745
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1186 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

shaten писав:здраствуйте,я имел ввиду тот случай когда вместе с накладными поставщики присылают счета,накладные и договор одним пакетом документов.Ира меня правильно поняла.У меня возник еще такой вопрос где хранить реестр финансовых и юридических документов,то что мы несем в казну для регистрации в какой мем/ордер вложить их или завести для них отдельную папку
Счет и накладная єто разние документи по своей природе, єто только в нашей стране дают все возможніе документы лиш бы оплатили и лиш бы устроило казначейство, не устроит один вот вам другой! Одну казну устраивает одно другую казну другое! И вот такой бардак получется! 
Счет это значит вы еще не получили услугу или товар и это предоплата (расчеты с дебиторами)
Накладная это факт получения товара (расчеты с кредиторами)
Акт услуг это тоже уже факт получения (расчеты с кредиторами)
Поэтому счет и накладную тулить в одно и то же место и хранить одновременно это не понятно что! Оплатили за факт получения товара таким образом счет уже нужно сжечь. так как он противоречит вашей оплате!

Вікторія92
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 02 січня 2019, 12:23
Регіон: Херсонская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Вікторія92 »

Доброго дня. Я працюю бухгалтером в управлінні соц.захисту. Підскажіть будь-ласка чи правильно я заповнюю МО2 (проблема з відновленнями та поверненнями переплат) або чи може у когось є приклад заповнення буду дуже вдячна, щоб переглянути. Дебет субрахунку 2313 - 7011 це фінансування, 6415 - це повернення переплат, кредит субрахунку 2313: 6414 - касові по 2730, 6415 - поштові видатки, 7011 відновлення та 6312 - повернення в дохід бюджету. Отримується якщо у мене приходять повернення я їх відображаю по дебету 2313 рахунок 6415, і в кредиті 2313 по рахунку 7011 якщо це переплата цього року і 6312 - якщо це переплата минулих років. А як бути з касовими? я їх зменшую на суму повернень? та які ще потрібно вести меморіальні? МО4?Сподіваюсь детально описала мою проблему, буду дуже вдячна за відповідь)

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8745
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1186 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Вікторія92 писав:Доброго дня. Я працюю бухгалтером в управлінні соц.захисту. Підскажіть будь-ласка чи правильно я заповнюю МО2 (проблема з відновленнями та поверненнями переплат) або чи може у когось є приклад заповнення буду дуже вдячна, щоб переглянути. Дебет субрахунку 2313 - 7011 це фінансування, 6415 - це повернення переплат, кредит субрахунку 2313: 6414 - касові по 2730, 6415 - поштові видатки, 7011 відновлення та 6312 - повернення в дохід бюджету. Отримується якщо у мене приходять повернення я їх відображаю по дебету 2313 рахунок 6415, і в кредиті 2313 по рахунку 7011 якщо це переплата цього року і 6312 - якщо це переплата минулих років. А як бути з касовими? я їх зменшую на суму повернень? та які ще потрібно вести меморіальні? МО4?Сподіваюсь детально описала мою проблему, буду дуже вдячна за відповідь)
33 хвилина
https://buhgalter.com.ua/other/bezkosht ... pada-2018/

shaten
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 62
З нами з: 13 липня 2017, 23:33
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення shaten »

Здравствуйте,коллеги.Подскажите по поводу заполнения М/О №13,а именно правая часть у т.ч за МВО...там надо расписывать фамилии ответственных за материалы по каждой строке и затем в графах с 19 по 26 снова дублировать суммы с 5 по 18 графу или как.нигде не могу найти образец заполнения ,выписываем журнал а они описывают инструкцию по заполнению вместо того,чтобы показать пример заполнения,так бы отпали многие вопросы

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1113
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 207 разів

Повідомлення VOV »

shaten писав:Здравствуйте,коллеги.Подскажите по поводу заполнения М/О №13,а именно правая часть у т.ч за МВО...там надо расписывать фамилии ответственных за материалы по каждой строке и затем в графах с 19 по 26 снова дублировать суммы с 5 по 18 графу или как.нигде не могу найти образец заполнения ,выписываем журнал а они описывают инструкцию по заполнению вместо того,чтобы показать пример заполнения,так бы отпали многие вопросы
Так, Ви  вірно розумієте. Справа потрібно добавити необхідну кількість колонок (скільки матеріально відповідальних осіб задіяно) від цього ордер у деяких установах дуже сильно розростається в ширину. Вигляд від цього не найкращий, але така плата за відображення інформації за трьома признаками (якби можна було робити ордер у тримірному вигляді то був би мабуть менший)
Програма РБюджет
Скачати версію 18.1.1 можна за посиланням
http://rbudjet.com.ua/obnov/RBudjet_18.1.1_Setup.zip

shaten
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 62
З нами з: 13 липня 2017, 23:33
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення shaten »

подскажите как расчитывается сумма оборотов по 2 мем/ордеру,какую сумму разом надо ставить правую или левую в случае если они не равны

shaten
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 62
З нами з: 13 липня 2017, 23:33
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення shaten »

здавствуйте коллеги! подскажите пожалуйста ...такая ситуация из загального фонду профинансировали работи по монтажу газсчетчиков на сумму 1600 грн,ето отражается в мем/ордере №2 д-т 2313-к-т 7011(финансирование), затем нужно показать изъятие этих доходов на целевое финансирование,так как монтаж входит в первонач стоимость ОС проводка д-т7011    к-т5411. Так в  каком мем/ордере это должно отражаться???
В журнале,что выписывали в прошлом году указано что в 14 мем ордере,хотя он для доходов спецфонду,а у нас загальний.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8745
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1186 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

shaten писав:здавствуйте коллеги! подскажите пожалуйста ...такая ситуация из загального фонду профинансировали работи по монтажу газсчетчиков на сумму 1600 грн,ето отражается в мем/ордере №2 д-т 2313-к-т 7011(финансирование), затем нужно показать изъятие этих доходов на целевое финансирование,так как монтаж входит в первонач стоимость ОС проводка д-т7011    к-т5411. Так в  каком мем/ордере это должно отражаться???
В журнале,что выписывали в прошлом году указано что в 14 мем ордере,хотя он для доходов спецфонду,а у нас загальний.
д-т7011    к-т5411  - 17 МО
Вы могли делать сразу 2313 5411 

Відповісти

Повернутись до “Документи, бланки, форми”