shaten писав:подскажите пожалуйста,в м/о №6 нужно вкладывать накладные и акты(если услуги),а вот счета на оплату,счета- фактуры,договора тоже сюда или в отдельной мем ордер или вообще не прикладывать их к мем ордерам??
Я роблю так: рахунки - до МО 1, 2, 3 (під платіжки), договори - окрема справа.
shaten писав:подскажите пожалуйста,в м/о №6 нужно вкладывать накладные и акты(если услуги),а вот счета на оплату,счета- фактуры,договора тоже сюда или в отдельной мем ордер или вообще не прикладывать их к мем ордерам??
счета на оплату, єто попередня оплата, следовательно єто к МО 4! Договора конечно отдельно их к МО ненужно, Порядок роботи и хранения договор єто юридическая работа, в установе должно бить отдельное положение про договірну роботу!
В мене таке питання: сплатила судовий збір, зробила проведення 8511/6312, склала МО 17, а чи потрібно щось до меморіального ордеру прикладати, як підтверджувальний документ? Платіжка в МО 2, всі документи по справі у юриста, заявки на кошти в окремій справі, а що до МО 17 не можу вигадати, бухгалтерську довідку зробити?
Ira555 писав:В мене таке питання: сплатила судовий збір, зробила проведення 8511/6312, склала МО 17, а чи потрібно щось до меморіального ордеру прикладати, як підтверджувальний документ? Платіжка в МО 2, всі документи по справі у юриста, заявки на кошти в окремій справі, а що до МО 17 не можу вигадати, бухгалтерську довідку зробити?
зробіть копію і підшийте в 17 мо, що там буде, що ви казну під ФЗ підкладали?
здраствуйте,я имел ввиду тот случай когда вместе с накладными поставщики присылают счета,накладные и договор одним пакетом документов.Ира меня правильно поняла.У меня возник еще такой вопрос где хранить реестр финансовых и юридических документов,то что мы несем в казну для регистрации в какой мем/ордер вложить их или завести для них отдельную папку
shaten писав:здраствуйте,я имел ввиду тот случай когда вместе с накладными поставщики присылают счета,накладные и договор одним пакетом документов.Ира меня правильно поняла.У меня возник еще такой вопрос где хранить реестр финансовых и юридических документов,то что мы несем в казну для регистрации в какой мем/ордер вложить их или завести для них отдельную папку
Счет и накладная єто разние документи по своей природе, єто только в нашей стране дают все возможніе документы лиш бы оплатили и лиш бы устроило казначейство, не устроит один вот вам другой! Одну казну устраивает одно другую казну другое! И вот такой бардак получется!
Счет это значит вы еще не получили услугу или товар и это предоплата (расчеты с дебиторами)
Накладная это факт получения товара (расчеты с кредиторами)
Акт услуг это тоже уже факт получения (расчеты с кредиторами)
Поэтому счет и накладную тулить в одно и то же место и хранить одновременно это не понятно что! Оплатили за факт получения товара таким образом счет уже нужно сжечь. так как он противоречит вашей оплате!
Доброго дня. Я працюю бухгалтером в управлінні соц.захисту. Підскажіть будь-ласка чи правильно я заповнюю МО2 (проблема з відновленнями та поверненнями переплат) або чи може у когось є приклад заповнення буду дуже вдячна, щоб переглянути. Дебет субрахунку 2313 - 7011 це фінансування, 6415 - це повернення переплат, кредит субрахунку 2313: 6414 - касові по 2730, 6415 - поштові видатки, 7011 відновлення та 6312 - повернення в дохід бюджету. Отримується якщо у мене приходять повернення я їх відображаю по дебету 2313 рахунок 6415, і в кредиті 2313 по рахунку 7011 якщо це переплата цього року і 6312 - якщо це переплата минулих років. А як бути з касовими? я їх зменшую на суму повернень? та які ще потрібно вести меморіальні? МО4?Сподіваюсь детально описала мою проблему, буду дуже вдячна за відповідь)
Вікторія92 писав:Доброго дня. Я працюю бухгалтером в управлінні соц.захисту. Підскажіть будь-ласка чи правильно я заповнюю МО2 (проблема з відновленнями та поверненнями переплат) або чи може у когось є приклад заповнення буду дуже вдячна, щоб переглянути. Дебет субрахунку 2313 - 7011 це фінансування, 6415 - це повернення переплат, кредит субрахунку 2313: 6414 - касові по 2730, 6415 - поштові видатки, 7011 відновлення та 6312 - повернення в дохід бюджету. Отримується якщо у мене приходять повернення я їх відображаю по дебету 2313 рахунок 6415, і в кредиті 2313 по рахунку 7011 якщо це переплата цього року і 6312 - якщо це переплата минулих років. А як бути з касовими? я їх зменшую на суму повернень? та які ще потрібно вести меморіальні? МО4?Сподіваюсь детально описала мою проблему, буду дуже вдячна за відповідь)
Здравствуйте,коллеги.Подскажите по поводу заполнения М/О №13,а именно правая часть у т.ч за МВО...там надо расписывать фамилии ответственных за материалы по каждой строке и затем в графах с 19 по 26 снова дублировать суммы с 5 по 18 графу или как.нигде не могу найти образец заполнения ,выписываем журнал а они описывают инструкцию по заполнению вместо того,чтобы показать пример заполнения,так бы отпали многие вопросы
shaten писав:Здравствуйте,коллеги.Подскажите по поводу заполнения М/О №13,а именно правая часть у т.ч за МВО...там надо расписывать фамилии ответственных за материалы по каждой строке и затем в графах с 19 по 26 снова дублировать суммы с 5 по 18 графу или как.нигде не могу найти образец заполнения ,выписываем журнал а они описывают инструкцию по заполнению вместо того,чтобы показать пример заполнения,так бы отпали многие вопросы
Так, Ви вірно розумієте. Справа потрібно добавити необхідну кількість колонок (скільки матеріально відповідальних осіб задіяно) від цього ордер у деяких установах дуже сильно розростається в ширину. Вигляд від цього не найкращий, але така плата за відображення інформації за трьома признаками (якби можна було робити ордер у тримірному вигляді то був би мабуть менший)
здавствуйте коллеги! подскажите пожалуйста ...такая ситуация из загального фонду профинансировали работи по монтажу газсчетчиков на сумму 1600 грн,ето отражается в мем/ордере №2 д-т 2313-к-т 7011(финансирование), затем нужно показать изъятие этих доходов на целевое финансирование,так как монтаж входит в первонач стоимость ОС проводка д-т7011 к-т5411. Так в каком мем/ордере это должно отражаться???
В журнале,что выписывали в прошлом году указано что в 14 мем ордере,хотя он для доходов спецфонду,а у нас загальний.
shaten писав:здавствуйте коллеги! подскажите пожалуйста ...такая ситуация из загального фонду профинансировали работи по монтажу газсчетчиков на сумму 1600 грн,ето отражается в мем/ордере №2 д-т 2313-к-т 7011(финансирование), затем нужно показать изъятие этих доходов на целевое финансирование,так как монтаж входит в первонач стоимость ОС проводка д-т7011 к-т5411. Так в каком мем/ордере это должно отражаться???
В журнале,что выписывали в прошлом году указано что в 14 мем ордере,хотя он для доходов спецфонду,а у нас загальний.
д-т7011 к-т5411 - 17 МО Вы могли делать сразу 2313 5411
Доброго дня! Допоможіть, будь ласка! при придбанні імна:
6211/2313 (перераховано постачальнику) відображаю в МО2
1312/6211 (отримано імна) відображаю в мо 6.
мо 2 закриється 2313, а в мо 6 6211 залишиться в кредиті. Що в цьому я роблю не так?
Доброго дня! Допоможіть, будь ласка! при придбанні імна:
6211/2313 (перераховано постачальнику) відображаю в МО2
1312/6211 (отримано імна) відображаю в мо 6.
мо 2 закриється 2313, а в мо 6 6211 залишиться в кредиті. Що в цьому я роблю не так?
Доброго дня! Допоможіть, будь ласка! при придбанні імна:
6211/2313 (перераховано постачальнику) відображаю в МО2
1312/6211 (отримано імна) відображаю в мо 6.
мо 2 закриється 2313, а в мо 6 6211 залишиться в кредиті. Що в цьому я роблю не так?
Доброго вечора! Скажіть будь-ласка, як правильно відображати в меморіальних ордерах N 4 ,14 нарахування орендної плати, відшкодування комунальних послуг орендарем?
Добрий день. Скажіть будь-ласка, як в обліку відображається сума відкритих асигнувань по загальному фонду, яка не використана весь лютий місяць (тобто на видатковий рахунок ця сума не потрапила взагалі)? В МО2 таку суму відображають? Чи ніяк в обліку не відображають такі суми?
Добрий день. Скажіть будь-ласка, як в обліку відображається сума відкритих асигнувань по загальному фонду, яка не використана весь лютий місяць (тобто на видатковий рахунок ця сума не потрапила взагалі)? В МО2 таку суму відображають? Чи ніяк в обліку не відображають такі суми?
Якщо ви установа яка фінансується з державного бюджету то ваші відкриті асигнування не мають відношення до бухобліку, у вас буде рух по реєстраційному рахунку в момент видатків коли його підкріплюють вашими відкритими асигнуваннями тобто завжди 2313 буде дорівнювати нулю (ну іноді коли зайдуть кошти на відновлення може бути залишок але його майже завжди протягом дня розносять)
Тобто наприклад ось ви платите за послгу 6211 2313 1000 грн, то перед цією проводкою завжди робите 7011 2313 на 1000 грн
Добрий день. Скажіть будь-ласка, як в обліку відображається сума відкритих асигнувань по загальному фонду, яка не використана весь лютий місяць (тобто на видатковий рахунок ця сума не потрапила взагалі)? В МО2 таку суму відображають? Чи ніяк в обліку не відображають такі суми?
Якщо ви установа яка фінансується з державного бюджету то ваші відкриті асигнування не мають відношення до бухобліку, у вас буде рух по реєстраційному рахунку в момент видатків коли його підкріплюють вашими відкритими асигнуваннями тобто завжди 2313 буде дорівнювати нулю (ну іноді коли зайдуть кошти на відновлення може бути залишок але його майже завжди протягом дня розносять)
Тобто наприклад ось ви платите за послгу 6211 2313 1000 грн, то перед цією проводкою завжди робите 7011 2313 на 1000 грн
Допоможіть будь-ласка, ще з таким питанням. Ми є установою, що фінансується з державного бюджету. Як в обліку відображається сума відкритих асигнувань по спеціальному фонду (від спрямування 10 % частини ПДФО), яка не використана весь лютий місяць (тобто на видатковий рахунок ця сума не потрапила взагалі)? В МО3 таку суму відображають? Чи ніяк в обліку не відображають такі суми?
Допоможіть будь-ласка, ще з таким питанням. Ми є установою, що фінансується з державного бюджету. Як в обліку відображається сума відкритих асигнувань по спеціальному фонду (від спрямування 10 % частини ПДФО), яка не використана весь лютий місяць (тобто на видатковий рахунок ця сума не потрапила взагалі)? В МО3 таку суму відображають? Чи ніяк в обліку не відображають такі суми?
Спецфондів є чотири, тому треба розуміти про який самий ви питаєте. Частина ПДФО це надходження бюджету, а не установи, тому уточніть про що мова
Допоможіть будь-ласка, ще з таким питанням. Ми є установою, що фінансується з державного бюджету. Як в обліку відображається сума відкритих асигнувань по спеціальному фонду (від спрямування 10 % частини ПДФО), яка не використана весь лютий місяць (тобто на видатковий рахунок ця сума не потрапила взагалі)? В МО3 таку суму відображають? Чи ніяк в обліку не відображають такі суми?
Спецфондів є чотири, тому треба розуміти про який самий ви питаєте. Частина ПДФО це надходження бюджету, а не установи, тому уточніть про що мова
Надходження "10% ПДФО" це "інші надходженя спеціального фонду". Є інформація, що вони будуть відображатись в звіті 4-3.
"10% ПДФО" надходять на рахунок установи згідно "Порядку спрямування коштів спеціального фонду державного бюджету, джерелом яких є 10 відсотків частини ПДФО..." https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/69-2024-%D0%BF#n25
Тільки є питання: чи в МО3 відображати невикористані в лютому суми таких надходжень? Чи ніяк в обліку не відображають такі суми?
По перше до чого тут МОЗ?? Форма 4-3 це те саме що 2 м,д ні там ні там не має джерел надходжень, взагалі вам як установі не важливо звідки кошти то 10 відсотків пдфо а по загальному наприклад ПДВ це джерело надходжень загального фонджу, але чомусь тут питань не має, а тут ви полізли в планування бюджету , ще раз повторюю плануванню БЮДЖЕТУ ще й державного, ви як установа до планування державного бюджету не маєте ніякого відношення, вам відкривають асигнування 7011 2313 і все а джерело цих коштів ви не показуєте ні в кошторисі ні в формі 4-3
Добрий день. Поділіться будь-ласка досвідом, який підтверджуючий документ ви зшиваєте в МО4 для проведення Дт 2117 - Кт 2313 (касові видатки, при оприбуткуванні благодійної допомоги в натуральній формі)? На підставі якого саме первинного документу відображається в обліку така кореспонденція рахунків?