меморіально-ордерна форма бухгалтерського обліку з 2017 року

Обсуждаем Документи, бланки, форми бухгалтеров
Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

Tigrishechka писав:Доброго дня, шановні колеги! Прошу допомоги. Я бухгалтер з обліку матеріалів. Щомісяця за накладною-вимогою передаю зі складу медикаментів на старших медичних сестер необхідні матеріали. За підсумками місяця старші сестри подають звіт на списання витрачених медикаментів.
Всі ці операції (як внутрішні переміщення, так і списання) раніше входили до 13 МО. Після переходу з "Парусу" на "Афіну" операції з передачі перенесли до 17МО, а витрати залишилися в 13МО.
Це правильно, чи ні? В наказі №755 сказано, що "до меморіального ордера заносяться дані з первинних документів про витрачання матеріальних цінностей (накладних (вимог), забірних карток тощо)".
Підкажіть, як правильно робити???
Як на мене внутрішні переміщення взагалі нікуди не повинні йти так як не змінюють ні фінансової ні кількісної сторони активів. Якщо ж їх вести в ордері то потрібно якось відображати і в книзі "Журнал-головна" а що ж там відображати? Вважаю що внутрішнє переміщення достатньо відобразити в оборотній відомості а також у звіті про витрати по кожній МВО
Виглядить приблизно так:
Зображення

Зображення

Tigrishechka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 26 листопада 2015, 09:16
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Tigrishechka »

А куди підшивати документи на переміщення?))

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

Tigrishechka писав:А куди підшивати документи на переміщення?))
Оцього я не знаю. Цеж внутрішні документи, можна до звітів  МВО адже вони передають один одному. І в будь якому випадку ці документи зовсім не впливають на баланс тому повинні бути окремо від М/О та головної.

Аватар користувача
nessa-iness
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 160
З нами з: 08 січня 2015, 16:53
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Херсон
Дякував (ла): 56 разів
Подякували: 58 разів

Повідомлення nessa-iness »

У нас окрема папка заведена для актів передач.

Відповісти

Повернутись до “Документи, бланки, форми”