Доброго дня! Сьогодні прийшла з казначейства і просто руки опускаються! Мало того, що в останній час навалилась е-дата, прозоро скоро, так ще й казначея призначили рідкісну ....людину (інакше не скажеш). По-перше, вона начальник відділу, завжди зайнята. Хоча запросто дозволяє собі розмовляти по телефону, і явно не по роботі, коли її чекають під дверима клієнти, іноді хвилин 20 навіть, наперекур виходить не в обід, а коли заманеться. Потім, коли нарешті до неї потрапляєш і даєш документи на опрацювання, робить таке лице, наче я до неї додому зайшла, а не в кабінет. Може запросто завернути усю пачку документів, якщо зверху їй щось не сподобалось, інші документи перевіряти вже не буде. І найцікавіше, що скільки казначеїв, стільки і думок. Цілий рік носили платіжки про повернення помилково зарахованих коштів з одним призначенням, усе проходило, сьогодні вона внесла свої корективи, і по іншому не приймає. Я усе розумію, по регламенту казначеї мають право перевіряти документи 3 дні, не зобов'язані дзвонити клієнту і повідомляти, що не праввильно і що замінити і т.д. Але ж можна якось по-людськи працювати. До цього можна було принести заміну на завтра, а казначей сьогодні усе проведе. Чи дзвонили ввечері і на ранок ми вже їхали з виправленими документами, а не в пусту, коли приїзжаєш забрати документи з оплати, а тобі їх кидають мовчки, іноді нічого не пояснюючи навіть. Бо це ж вона витрачає свій робочий час! А начеб-то ж ми клієнти банку, і до нас повинні ставитись з повагою...
Честно говоря, это - чисто человеческий фактор. Если она начальник отдела - то проситься на замену не стоит - будет хуже. Можно, конечно, ругаться и писать жалобы. Но я за дружбу с казначейством. Подход можно найти к любому человеку. Лично я много раз наблюдала, как у одного и того же казначея с одними организациями конфликт, а с другими - лояльное отношение. Практика показывает, что в документах действительно часто есть ошибки, опечатки.
К требованиям нужно приспосабливаться, это правда, у каждого казначея свои приколы - у одного все проходит, у другого - нет. Иногда нужно погасить эмоции, отстраниться и отнестись к этому как к издержкам работы - это все наши нервы, которые никто не восстановит. Короче, это психология. Попробуйте ей улыбнуться.
fanny, краще переробіть ті документи, як каже казначей. Адже, минулого року призначення платежу було зовсім інше, а вже з початку року змінилося багато нормативки. І якщо по правильному, то клієнт також повинен знати накази, які стосуються його роботи.
А взагалі, все завжди залежить від людей і всіх можна зрозуміти. І бухгалтерів, які ледь поспівають за законодавством і казначеїв, які змушені повертати документи кільканадцятьом бухгалтерам з подібними помилками.
yaoleg, та все це я розумію і знаю. Не перший рік працюємо. А документи і так кожен раз перероблюємо, адже інакше не пройде оплата. І казначеїв я розумію і не заздрю їхній праці. Просто є казначеї, які повертають документи бухгалтерам спокійно пояснюючи що не так, а є такі як цей казначей, які зриваються на клієнтах і дозволяють собі таку поведінку.
Радистка_Кэт, я також за дружбу з казначейством, і завжди так у нас було. Однак з цією особою якось одразу не склалось. Ти посміхаєшся їй, а у відповідь бачиш вираз обличчя "чого припхалися?".
fanny, у нашому житті трапляються такі люди з якими важко порозумітися. Але таким людям краще посміхатися удвічі ширшою посмішкою ніж зазвичай і звісно не брати в голову їхнє ставлення, хоч би яке воно не було образливим.
Шановні колеги прошу підтримати петицію про збільшення розміру добових витрат. Адже для державних службовців це дуже болюча тема. Не можливо прожити у відрядженні на даний час за 30 грн добових.
[font='Noto Sans', sans-serif]Зареєстровано попередню оплату за електроенергію.Сплачено.[/font]
[font='Noto Sans', sans-serif]Проблема в тому, що працівник помилково вказав дату погашення фінансового зобовязання в примітка - місяць.[/font] [font='Noto Sans', sans-serif]Тому, казначейство вимагає акти на закриття дебеторської заборгованності , керуючись датами вказаними в фінансовому зобовязанні.В разі незакриття в сроки дебіторської заборгованності , казначейство попереджає про застосування санкцій с подальшим призупиненням дієзтаності рахунків.[/font]
[font='Noto Sans', sans-serif]Як вийти із положення ?[/font]
yaoleg, расскажу чуток предыстории, чтоб посоветоватся стоит ли это вспоминать в казначействе. Эта дамма, которую нам дали снова, обслуживала нас пару лет назад, и нам удалось от нее избавиться так как она прокололась на том, что принимала договора на регистрацию не от бухгалтерии, а от нач. отделов, который ее, я так подозреваю мотивировали к регистрации юр.обязательств. Все это происходило минуя бухгалтерию, и выяснилось только тогда, когда нам было сказано, что нам не хватает ассигнований, хотя по нашим подсчетам, нам все хватало. И всплыл этот нехилый нюанс. У меня до сих пор в глазах вопрос как ее не поперли? А снова нам как Небесную Кару дали обслуживать нас. Может ее припугнуть? Чтоб она сама от нас отказалась?
Почему у вас не было доверенности о том, кто может приносить документы в казначейство? Кто у вас имеет право подписи на договорах? Кто записан в карточке подписей как первая и вторая подпись? А чья подпись была на договорах? А что у вас в организации за неразбериха по поводу того, кто относит документы в казначейство? Вы доверяете документы начальника и главного бухгалтера левым людям?
Wolf, Вы должны понимать что непроплата Ваших платежей - это не прихоть казначея - такова ситуация по всей стране.
Если срок платежного поручения истекает нужно спрашивать в казначействе - дать ли им письмо с настоятельной просьбой перечислить средства или снимать обязательства или менять платежное поручение. Никогда не паникуйте и не ссорьтесь с казначеем - все проплатят когда можно будет!!!
Но если платежному поручению больше месяца и оно не оплачено в КРУ могут к Вам возникнуть вопросы! Так что снова-таки - работайте с казначейством и все будет нормально!!!
Интересно, зарплату и премию в казначействах платят всегда в срок? Или тоже задерживают?