Лояльные методы борьбы с Казначейством

Обсуждаем всё что угодно, в пределах приличного
meskalitto
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 23 січня 2014, 18:34
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення meskalitto »

yaoleg, спасибо - будем стараться 

Аватар користувача
fanny
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 88
З нами з: 29 січня 2014, 15:17
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев

Повідомлення fanny »

Доброго дня! Сьогодні прийшла з казначейства і просто руки опускаються! Мало того, що в останній час навалилась е-дата, прозоро скоро, так ще й казначея призначили рідкісну ....людину (інакше не скажеш). По-перше, вона начальник відділу, завжди зайнята. Хоча запросто дозволяє собі розмовляти по телефону, і явно не по роботі, коли її чекають під дверима клієнти, іноді хвилин 20 навіть, наперекур виходить не в обід, а коли заманеться.  Потім, коли нарешті до неї потрапляєш і даєш документи на опрацювання, робить таке лице, наче я до неї додому зайшла, а не в кабінет. Може запросто завернути усю пачку документів, якщо зверху їй щось не сподобалось, інші документи перевіряти вже не буде. І найцікавіше, що скільки казначеїв, стільки і думок. Цілий рік носили платіжки про повернення помилково зарахованих коштів з одним призначенням, усе проходило, сьогодні вона внесла свої корективи, і по іншому не приймає. Я усе розумію, по регламенту казначеї мають право перевіряти документи 3 дні, не зобов'язані дзвонити клієнту і повідомляти, що не праввильно і що замінити і т.д. Але ж можна якось по-людськи працювати. До цього можна було принести заміну на завтра, а казначей сьогодні усе проведе. Чи дзвонили ввечері і на ранок ми вже їхали з виправленими документами, а не в пусту, коли приїзжаєш забрати документи з оплати, а тобі їх кидають мовчки, іноді нічого не пояснюючи навіть. Бо це ж вона витрачає свій робочий час! А начеб-то ж ми клієнти банку, і до нас повинні ставитись з повагою...

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Честно говоря, это - чисто человеческий фактор. Если она начальник отдела - то проситься на замену не стоит - будет хуже. Можно, конечно, ругаться и писать жалобы. Но я за дружбу с казначейством. Подход можно найти к любому человеку. Лично я много раз наблюдала, как у одного и того же казначея с одними организациями конфликт, а с другими - лояльное отношение. Практика показывает, что в документах действительно часто есть ошибки, опечатки.
К требованиям нужно приспосабливаться, это правда, у каждого казначея свои приколы - у одного все проходит, у другого - нет. Иногда нужно погасить эмоции, отстраниться и отнестись к этому как к издержкам работы - это все наши нервы, которые никто не восстановит. Короче, это психология. Попробуйте ей улыбнуться.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2478
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 430 разів

Повідомлення yaoleg »

fanny, краще переробіть ті документи, як каже казначей. Адже, минулого року призначення платежу було зовсім інше, а вже з початку року змінилося багато нормативки. І якщо по правильному, то клієнт також повинен знати накази, які стосуються його роботи.
А взагалі, все завжди залежить від людей і всіх можна зрозуміти. І бухгалтерів, які ледь поспівають за законодавством і казначеїв, які змушені повертати документи кільканадцятьом бухгалтерам з подібними помилками.

Аватар користувача
fanny
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 88
З нами з: 29 січня 2014, 15:17
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев

Повідомлення fanny »

yaoleg, та все це я розумію і знаю. Не перший рік працюємо. А документи і так кожен раз перероблюємо, адже інакше не пройде оплата. І казначеїв я розумію і не заздрю їхній праці. Просто є казначеї, які повертають документи бухгалтерам спокійно пояснюючи що не так, а є такі як цей казначей, які зриваються на клієнтах і дозволяють собі таку поведінку.

Аватар користувача
fanny
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 88
З нами з: 29 січня 2014, 15:17
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев

Повідомлення fanny »

Радистка_Кэт, я також за дружбу з казначейством, і завжди так у нас було. Однак з цією особою якось одразу не склалось. Ти посміхаєшся їй, а у відповідь бачиш вираз обличчя "чого припхалися?".

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2478
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 430 разів

Повідомлення yaoleg »

fanny, у нашому житті трапляються такі люди з якими важко порозумітися. Але таким людям краще посміхатися удвічі ширшою посмішкою ніж зазвичай і звісно не брати в голову їхнє ставлення, хоч би яке воно не було образливим.

Аватар користувача
fanny
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 88
З нами з: 29 січня 2014, 15:17
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев

Повідомлення fanny »

Дякую ) Будем посміхатись ))

Artem1987
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 04 квітня 2017, 10:12
Регіон: Черниговская область

Повідомлення Artem1987 »

Шановні колеги прошу підтримати петицію про збільшення розміру добових витрат. Адже для державних службовців це дуже болюча тема. Не можливо прожити у відрядженні на даний час за 30 грн добових.
 
https://petition.kmu.gov.ua/kmu/Petition/View/1068
 
Залучайте також своїх колег до збору підписів.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2478
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 430 разів

Повідомлення yaoleg »

КМУ вже збільшив розмір добових на 100%!

Dynya
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 20 березня 2018, 11:38
Регіон: Киевская область

Повідомлення Dynya »

[font='Noto Sans', sans-serif]Доброго Дня[/font]
[font='Noto Sans', sans-serif]Допоможіть будь ласка![/font]

[font='Noto Sans', sans-serif]Зареєстровано попередню оплату за електроенергію.Сплачено.[/font]

[font='Noto Sans', sans-serif]Проблема в тому, що працівник помилково вказав дату погашення фінансового зобовязання в примітка - місяць.[/font]
[font='Noto Sans', sans-serif]Тому, казначейство вимагає акти на закриття дебеторської заборгованності , керуючись датами вказаними в фінансовому зобовязанні.В разі незакриття в сроки дебіторської заборгованності , казначейство попереджає про застосування санкцій с подальшим призупиненням дієзтаності рахунків.[/font]

[font='Noto Sans', sans-serif]Як вийти із положення ?[/font]

Відповісти

Повернутись до “Курилка”