Підкажіть, будь-ласка! Відповідно до якого нормативного документу бюджетна установа має здійснювати списання малоцінки з субрахунку 113???
Дякую!
Якщо Ваша установа фінансується з державного бюджету, тоді Вам слід керуватися Порядком списання об’єктів державної власності, затвердженим постановою КМУ від 08.11.2007 р. № 1314. Адже саме цим Порядком визначено механізм списання об'єктів державної власності, якими є об'єкти незавершеного будівництва (незавершені капітальні інвестиції в необоротні матеріальні активи), матеріальні активи, що відповідно до законодавства визнаються основними фондами (засобами), іншими необоротними матеріальними активами. А малоцінні необоротні матеріальні активи (субрахунок 113) як раз і належать до інших необоротних матеріальних.владка писав:Підкажіть, будь-ласка! Відповідно до якого нормативного документу бюджетна установа має здійснювати списання малоцінки з субрахунку 113???
Дякую!
Конкретно, Порядком списання об'єктів державної власності, затвердженим постановою КМУ від 08.11.2007 р. №1314, жодних виключень для малоцінних необоротних матеріальних активів (у тому числі й для меблів) не передбачено.владка писав:Отже, для того, щоб списати поламані стільці, столи, мені необхідно скласти акти їх технічного стану, обгрунтувати необхідність їх списання ???
чи я чогось не розумію?
Повідомлення KeyRuss »
Повідомлення Матвєєва Вікторія »
Повідомлення KeyRuss »
Дякую за відповідь. Але мене ще хвилює те,що новий АБ куплено по КЕКВ 2240-тобто,як послуги....Я його і оприбуткую і спишу на фактичні одним місяцем,але цей КЕКВ... не знаю,як правильно поступити в такій ситуації...Матвєєва Вікторія писав:Дійсно, у вашій ситуацій стару АБ здаєте на утілізацію без будь-яких бухгалтерських проведень (лише документально оформлюєте передачу на утилізацію) та закриваєте на таку АБ Картоку обліку АБ.
А ось нову АБ оприбутковуєте на субрахунок 238, та при встановленні на авто списуєте з нього. Для обліку нової АБ заводите Картку обліку АБ
Повідомлення Матвєєва Вікторія »
Повідомлення KeyRuss »
Бо у мене є акт виконаних робіт,у якому вказано- "Технічне облуговування автомобіля" і сума.А це ніби як послуги. А також до акту є додаток-називається наряд-замовлення,в якому указані послуги і товари,які були використані при тех.обслуговуванні-заміна мастила,заміна фільтру, і разом з тим перелік запчастин-олива,фільтри і АБ....Матвєєва Вікторія писав:Я навіщо Ви його через 2240 проводили? Адже з цього питання були роз*яснення казначейства!!!
Доброго дня!Татьяна писав:Добрый день!
Не нашла такого вопроса, подскажите: у нас сотрудник желает пользоваться личным принтером( т.к. не хватает техники в организации). Мы можем заключить Договора безоплатного пользования имуществом? И потом заправлять картридж за счет бюджетных средств? Как это правильно оформить?
Дякую!Крот Юлія писав:Доброго дня!Татьяна писав:Добрый день!
Не нашла такого вопроса, подскажите: у нас сотрудник желает пользоваться личным принтером( т.к. не хватает техники в организации). Мы можем заключить Договора безоплатного пользования имуществом? И потом заправлять картридж за счет бюджетных средств? Как это правильно оформить?
Так, щоб безоплатно користуватися особистими речами працівника Вам необхідно укласти з ним договір позички. Відносини за договором позички регламентовано гл. 60 ЦКУ.
Майте на увазі, що такий договір між фізичною та юридичною особою має укладатися у письмовій формі.
Обліковувати об’єкти позички доцільно на позабалансовому рахунку 021 «Активи на відповідальному зберіганні розпорядників бюджетних коштів».
Що стосується витрат, на обслуговування принтера, то згідно з ч. 1 ст. 833 ЦКУ користувач несе звичайні витрати щодо підтримання належного стану речі, переданої йому в користування. Тож ці витрати ляжуть на плечі Вашої установи.
Якщо я Вас правильно зрозуміла, то Ви отримали дрова у результаті видалення дерев і плануєте їх реалізувати. У такому разі ці дрова можна оприбуткувати і на субрахунок 1514 "Пально-мастильні матеріали" (як паливо), і на субрахунок 1518 "Інші виробничі запаси" (як матеріальні цінності, одержані від ліквідації основних засобів), і на субрахунок 1815 "Активи для розподілу, передачі, продажу" (як активи, отримані та які утримуються з метою подальшого продажу). Якщо маєте чіткий намір відразу після оприбуткування продати дрова, тоді найкраще підійде субрахунок 1815. Хоча не буде помилкою і застосування будь-якого з поміж згаданих.LENA1987 писав:Підкажіть,НА ЯКИЙ РАХУНОК СТАВИТИ ДРОВА,ЯКІ БУЛИ ВИДАЛЕННЯ І БУДУТЬ ПРОДАВАТИСЬ.КП "КОМУНАЛЬНИК"
Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”