Підкажіть будьласка чи діє зараз Форма 443 Акт на списання з балансу білизни, постільних речей, інструментів, виробничого та господарського інвентаря. ?
Тобто цікавить як оформляти на папері списання з рах 1113.?
Дякую!)
Чи діє форма 443 - Акт на списання..
-
Tatyana 3345
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 29 червня 2017, 11:37
- Регіон: Полтавская область
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10802
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Tatyana 3345 писав:Підкажіть будьласка чи діє зараз Форма 443 Акт на списання з балансу білизни, постільних речей, інструментів, виробничого та господарського інвентаря. ?
Тобто цікавить як оформляти на папері списання з рах 1113.?
Дякую!)
-
Tatyana 3345
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 29 червня 2017, 11:37
- Регіон: Полтавская область
так, але мене цікавить списання інших необоротних активів, а в цьому наказі немаєEVGENIY писав:Tatyana 3345 писав:Підкажіть будьласка чи діє зараз Форма 443 Акт на списання з балансу білизни, постільних речей, інструментів, виробничого та господарського інвентаря. ?
Тобто цікавить як оформляти на папері списання з рах 1113.?
Дякую!)
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10802
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Акт списання основних засобів (часткової ліквідації)
1. Акт списання основних засобів (часткової ліквідації) застосовується для оформлення господарських операцій з вибуття основних засобів (крім транспортних засобів та документів бібліотечного фонду) у разі повної ліквідації або вибуття частини об’єкта основних засобів при частковій ліквідації.
2. Інформація про основні засоби вноситься до акта із зазначенням назви об’єкта, інвентарного (номенклатурного) номера, первісної (переоціненої) та ліквідаційної вартості, суми зносу, дати введення в експлуатацію, короткої характеристики об’єкта, технічного стану та причини списання та інших відомостей. При частковій ліквідації об’єкта основних засобів наводиться інформація про об’єкт, що залишається в експлуатації, - первісна (переоцінена) вартість, сума зносу, зміни у характеристиці об’єкта. За відсутності даних у відповідних графах проставляється прочерк. Витрати, пов’язані з ліквідацією об’єкта основних засобів, а також матеріальні цінності, які надійшли від розбирання (знесення) будівель і споруд, демонтажу обладнання та інших основних засобів, зазначаються в розділі акта «Розрахунок результатів списання об’єкта». Списання основних засобів здійснюється у порядку, визначеному законодавством.
3. Акт складається у двох примірниках комісією, призначеною розпорядженням (наказом) керівника суб’єкта державного сектору, та затверджується керівником суб’єкта державного сектору. Перший примірник акта передається до бухгалтерської служби для перенесення інформації до облікових регістрів, про що робиться відмітка, другий примірник акта залишається у матеріально відповідальної особи.
4. Для оформлення вибуття основних засобів, щодо яких ведеться груповий облік, застосовується . До акта включаються об’єкти основних засобів, якщо вони мають одне і те саме призначення, однакові технічні характеристики і вартість.
Подробиці:
1. Акт списання основних засобів (часткової ліквідації) застосовується для оформлення господарських операцій з вибуття основних засобів (крім транспортних засобів та документів бібліотечного фонду) у разі повної ліквідації або вибуття частини об’єкта основних засобів при частковій ліквідації.
2. Інформація про основні засоби вноситься до акта із зазначенням назви об’єкта, інвентарного (номенклатурного) номера, первісної (переоціненої) та ліквідаційної вартості, суми зносу, дати введення в експлуатацію, короткої характеристики об’єкта, технічного стану та причини списання та інших відомостей. При частковій ліквідації об’єкта основних засобів наводиться інформація про об’єкт, що залишається в експлуатації, - первісна (переоцінена) вартість, сума зносу, зміни у характеристиці об’єкта. За відсутності даних у відповідних графах проставляється прочерк. Витрати, пов’язані з ліквідацією об’єкта основних засобів, а також матеріальні цінності, які надійшли від розбирання (знесення) будівель і споруд, демонтажу обладнання та інших основних засобів, зазначаються в розділі акта «Розрахунок результатів списання об’єкта». Списання основних засобів здійснюється у порядку, визначеному законодавством.
3. Акт складається у двох примірниках комісією, призначеною розпорядженням (наказом) керівника суб’єкта державного сектору, та затверджується керівником суб’єкта державного сектору. Перший примірник акта передається до бухгалтерської служби для перенесення інформації до облікових регістрів, про що робиться відмітка, другий примірник акта залишається у матеріально відповідальної особи.
4. Для оформлення вибуття основних засобів, щодо яких ведеться груповий облік, застосовується . До акта включаються об’єкти основних засобів, якщо вони мають одне і те саме призначення, однакові технічні характеристики і вартість.
Подробиці: