Диванова писав:Добрий день! Чи включаються до первісної вартості ОЗ запчастини, які використані на створення цього активу? Чи їх списують на витрати?
Доброго дня!
Обов'язково, вартість всіх комплектуючих, витратних матеріалів і послуг, пов’язаних зі створенням ОЗ, слід включати до їх первісної вартості.
Доброго дня! підкажіть будь-ласка. В мене в централізованій бухгалтерії обслуговується установа, яка займається культурною спадщиною міста. Питання таке, ця установа замовляє виготовлення меморіальних дошок, оплата проходить по КЕКВ 2210…. Чи потрібно їх оприбутковувати на баланс та вести їх облік в числі ОЗ чи ІНМА, чи можна їх оприбуткувати на рах.1812 та списати як встановлені.
та чи не підкажете де можна почитати інформацію стосовно цього питання?
Доброго дня! Матеріал про облік стендів був газеті "Бюджетна бухгалтерія ", № 38, 2017. Такий же порядок обліку може бути застосований й до меморіальних дошок. Будь ласка, перегляньте цей матеріал в газеті. Якщо будуть запитання, звертайтесь за допомогою до нашої редакції
Шановні колеги, підкажіть як хто робить! я працюю в с/раді з квітня місяця. Коли купляли насос, вартістю 1000 грн, я зразу не віднесла його до МНМА, послухала старого бухгалтера, який сказав що вкінці року все ставить на баланс. Короче, я здала звіт і вартість купленого насосу віднесла до матеріальних витрат 8013 . А тепер як вийти з цього? Можна так відобразити Дт 1113 Кт 8013?
Доброго дня! Так виправити цю помилку не правильно, адже субрахунок 8013 Ви закрили на фінрезультат звітного періоду 5511. Тому необхідно буде відкоригувати цей субрахунок.
В газеті "Бюджетна бухгалтерія", № 32, 2017 р. був цікавий матеріал "Виправляємо помилки в обліку разом", раджу його переглянути. Там наведено приклади коригування та документації
kazna-orexov@ukr.net писав:Доброго вечора!
Підкажіть будь ласка проводки по оприбуткуванню ОЗ куплених по спеціальному фонду (СФ 7 "Інші кошти спеціального фонду...")
Доброго дня.
Допоможіть будь ласка у вирішені такого питання. Нашою бюджетною установою отримана благодійна допомога медичні засоби (глюкометри в комплекті) на суму 600 000 грн. 108 комплектів.
Провели довідкою про натуралку в казначействі. Як правильно відобразити в обліку?
Так я думаю чи ні: Можливо чогось не вистачає.??
Дт Кт
1113 2111 600 000
2111 2313 600 000
2313 7511 600 000
7511 5111 600 000
8014 1412 300 000
Заздалегідь вдячна.
Доброго дня. Так, не вистачає деяких записів.
5111 7511 - 300000
5511 8014 - 300000
7511 5511 - 300000
В Бюджетній бухгалтерії № 34, 2017 рік був матеріал з цього питання
Ір4ик писав:Добрий день! Юридична установа безоплатно передала нам компютерний набір, вартістю 2600,00 грн. Підскажіть, яка має бути проводка. Дякую)
на пару сообщений выше моё сообщение
EVGENIY » 15 жовтня 2015, 13:46
Добрый день. скажите пожалуйста, в феврале 2013 г. была безвозмездная передача (между бюдж. учрежд.) ОС со 100 % износом. в 2015 году наш бухгалтер стала начислять износ на это ОС.. теперь мы хотим списать его. вопрос, мы должны были заново начислять износ при вводе в эксплуатацию? как нужно было правильно все сделать? с каким износом списывать теперь?
Матвєєва Вікторія писав:Доброго дня. Так, не вистачає деяких записів.
5111 7511 - 300000
5511 8014 - 300000
7511 5511 - 300000
В Бюджетній бухгалтерії № 34, 2017 рік був матеріал з цього питання
Добрый день. скажите пожалуйста, в феврале 2013 г. была безвозмездная передача (между бюдж. учрежд.) ОС со 100 % износом. в 2015 году наш бухгалтер стала начислять износ на это ОС.. теперь мы хотим списать его. вопрос, мы должны были заново начислять износ при вводе в эксплуатацию? как нужно было правильно все сделать? с каким износом списывать теперь?
Ір4ик писав:Добрий день! Юридична установа безоплатно передала нам компютерний набір, вартістю 2600,00 грн. Підскажіть, яка має бути проводка. Дякую)
на пару сообщений выше моё сообщение
EVGENIY » 15 жовтня 2015, 13:46
Добрый день. скажите пожалуйста, в феврале 2013 г. была безвозмездная передача (между бюдж. учрежд.) ОС со 100 % износом. в 2015 году наш бухгалтер стала начислять износ на это ОС.. теперь мы хотим списать его. вопрос, мы должны были заново начислять износ при вводе в эксплуатацию? как нужно было правильно все сделать? с каким износом списывать теперь?
Как можно начислить износ на 100% изношеное??? Ві на учет должні біли ставить с износом 100% Первісна вартість основних засобів, отриманих безоплатно від суб'єктів державного сектору, дорівнює первісній (переоціненій) вартості основних засобів, за якою основні засоби обліковувались у суб'єкта державного сектору, що їх передав, з урахуванням витрат, передбачених пунктом 3 цього розділу, з наведенням нарахованої суми зносу за повну кількість календарних місяців їх перебування в експлуатації. Основні засоби передаються разом з первинними документами (чи їх копіями), або обліковими регістрами (чи їх копіями), або іншими документами, в яких зазначено вартість придбання (створення) основних засобів.
Добрый день! Бесплатно полученные ОС от другой организации зачисляют на баланс по первоначальной стоимости и показывают сумму начисленного износа (основываются на данных, которые показала передающая организация). В вашей ситуации я так понимаю, эти суммы должны были совпадать.
Дальнейшее начисление износа можно было выполнять только в том случае, если была проведена переоценка такого ОС. Как вариант можно было установить ликвидационную стоимость. Но тогда на такие ОС износ в дальнейшем все равно не начисляют. Почему? Потому что амортизацию начисляют на первоначальную или переоцененную стоимость.
Сейчас, когда вы решили списать такое ОС, нужно действовать как при обычном списании ОС. Списываем первоначальную стоимость, сумму износа. Если же установлена ликвидационная стоимость – списываем сумму износа и ликвидационную стоимость.
Все эти варианты мы рассматривали в «Бюджетной бухгалтерии» № 37, 2017 в материале «Выбытие ОС и МНМА: рассматриваем на числовых примерах».
Поэтому чтобы разобраться, какую стоимость надо списать, посмотрите на ваши данные. Я же их не вижу, поэтому описывают общий подход
EVGENIY, допоможіть будь ласка, ми виконавчий комітет, оплачуємо капітальне будівництво спортивного майданчика, роботи вже виконані, матеріали (тренажери, футбольне поле) підрядник передає на баланс нашій підвідомчій організації. а роботи (штучне покриття поля, експертиза. проектування) сплачували ми. Виконком може передати роботи (штучне покриття поля, експертизу, проектування) на баланс підвідомчої організації та щоб вона оприбудкувала ці роботи і сама ввела в експлуатацію вже готовий обєкт, як цілий спортивний майданчик? І я кщо да, то на що я можу посилатись
Матвєєва Вікторія, допоможіть будь ласка, ми виконавчий комітет, оплачуємо капітальне будівництво спортивного майданчика, роботи вже виконані, матеріали (тренажери, футбольне поле) підрядник передає на баланс нашій підвідомчій організації. а роботи (штучне покриття поля, експертиза. проектування) сплачували ми. Виконком може передати роботи (штучне покриття поля, експертизу, проектування) на баланс підвідомчої організації та щоб вона оприбудкувала ці роботи і сама ввела в експлуатацію вже готовий обєкт, як цілий спортивний майданчик? І я кщо да, то на що я можу посилатись
Добрый день.
Подскажите пожалуйста на числовом примере...
Купили видеокарту в августе (как запасы) для ноутбука - 1500 грн.,Старую видеокарту вынули.
Первоначальная стоимость ноутбука 5000 грн.
Ост.ст-ть ноутбука 1500 грн.
Ноутбук же по идее не нужно было выводить из эксплуатации, т.к. замену сделали в течении дня своими силами в октябре.
это считается улучшением и какие проводки?
Добрый день!
В данной ситуации нужно понимать, речь идет о простой замене неисправных деталей на аналогичные или замене на более "продвинутые", которые придадут такому компьютеру больше технических возможностей и улучшат его характеристики. Именно от характера такой замены зависит порядок планирования расходов по КЕКР и отражения в бухучете
1 вариант - обычная замена без улучшения компа.
Расходы планируем по 2210
В бухучете
Дт 2313 Кт 7011
Дт 1515 Кт 2116
Дт 2116 Кт 2313
Дт 8013 Кт 1515
2 вариант – замена с модернизацией
Расходы планируем по 3132
В бухучете
Дт 2313 Кт 5411
Дт 1515 Кт 2116
Дт 2116 Кт 2313
Дт 1311 Кт 1515
Дт 1014 Кт 1311
Дт 5411 Кт 5111
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як правильно взяти на облік лічильник газу, вартість якого включена до вартості акту виконаних робіт по газифікації приміщення.
Матвєєва Вікторія, замовником виконаних робіт, експертизи, проектування є виконавчий комітет, але спортивне знаряддя, яке встановлено, сплачувало агенція місцевого розвитку та передала це спортивне знаряддя нашій підвідомчій організації на баланс, ми можемо передати на баланс цій підвідомчій організаціі ще й вартість робіт, експертизи. проектування? і щоб ця організація вводили в експлуатацію готовий обєкт "Спортивний майданчик", чи цю вартість виконаних робіт, експертизи, проектування списати на витрати?
Казначейко писав:Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як правильно взяти на облік лічильник газу, вартість якого включена до вартості акту виконаних робіт по газифікації приміщення.
Доброго дня!
Що входило до вартості акту виконаних робіт по газифікації приміщення окрім вартості самого лічильника?
Диванова писав:Добрий день! Чи включаються до первісної вартості ОЗ запчастини, які використані на створення цього активу? Чи їх списують на витрати?
Доброго дня!
Обов'язково, вартість всіх комплектуючих, витратних матеріалів і послуг, пов’язаних зі створенням ОЗ, слід включати до їх первісної вартості.
Доброго дня! питання в продовження вищенаведеного: Купили сервер та 4 жорстких диска( до сервера, але окремою позицією) за КЕКВ 3110. Тепер треба зібрати до купи( власними силами). Розумію, що треба диск віднести на 1311. А чи потрібно через 1515? Дякую.
Диванова писав:Добрий день! Чи включаються до первісної вартості ОЗ запчастини, які використані на створення цього активу? Чи їх списують на витрати?
Доброго дня!
Обов'язково, вартість всіх комплектуючих, витратних матеріалів і послуг, пов’язаних зі створенням ОЗ, слід включати до їх первісної вартості.
Доброго дня! питання в продовження вищенаведеного: Купили сервер та 4 жорстких диска( до сервера, але окремою позицією) за КЕКВ 3110. Тепер треба зібрати до купи( власними силами). Розумію, що треба диск віднести на 1311. А чи потрібно через 1515? Дякую.
Так потрібно! Не певен чи вірно ви обрали саме 1515, але десь на 15 з початку оприбуткувати, а потім вже через 1311 віднести на вартість сервера!
Казначейко писав:Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як правильно взяти на облік лічильник газу, вартість якого включена до вартості акту виконаних робіт по газифікації приміщення.
Доброго дня!
Що входило до вартості акту виконаних робіт по газифікації приміщення окрім вартості самого лічильника?
До вартості акту виконаних робіт входили роботи по встановленню лічильника, газового конвектора і витратні матеріали на ці роботи (ящик для лічильника, різні труби, гайки, шланги і т.д.). Ми до вартості лічильника додали суму його встановлення + ціну ящика та нарахували ПДВ. Нас цікавить які проводки нам треба зробити.
Казначейко писав:До вартості акту виконаних робіт входили роботи по встановленню лічильника, газового конвектора і витратні матеріали на ці роботи (ящик для лічильника, різні труби, гайки, шланги і т.д.). Ми до вартості лічильника додали суму його встановлення + ціну ящика та нарахували ПДВ. Нас цікавить які проводки нам треба зробити.
Казначейко писав:До вартості акту виконаних робіт входили роботи по встановленню лічильника, газового конвектора і витратні матеріали на ці роботи (ящик для лічильника, різні труби, гайки, шланги і т.д.). Ми до вартості лічильника додали суму його встановлення + ціну ящика та нарахували ПДВ. Нас цікавить які проводки нам треба зробити.
Казначейко писав:Дякую за статтю, але у нашому випадку лічильник є ІНМА (1113 рахунок), так як його вартість становить 1312 грн.
Принцип відображення цієї операції в обліку єдиний. Просто Ви оприбуткуєте лічильник не на субрахунок 1014, а 1113. І одночасно покажете нарахування 50 % амортизації.