Використання Акта введення в експлуатацію та Акта приймання-пеердачі основних засобів
- VOV
- Коронована особа

- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
Підкажіть, будь ласка, як вірно використовувати Акт введення в експлуатацію основних засобів та Акт приймання-передачі основних засобів
Справа в тому що вони подібні між собою та є певні незрозумілі моменти:
1. Акт приймання-передачі основних засобів логічно б складати при дебетуванні 111-119, тут як би все досить просто і зрозуміло але виникає питання чи потрібно одночасно з ним складати і Акт введення в експлуатацію основних засобів адже в них майже всі дані повторюватимуться?
2. При дебетуванні рахунків 101-109 логічно б складати Акт введення в експлуатацію основних засобів але тоді як бути з Актом приймання-передачі основних засобів так як він також мав би логічно складатися при придбанні активу. Але ж до введення в експлуатацію необоротних активів їх обліковують на рахунку 14 і на той момент актив не є основним засобом (ним він стає, як я розумію після К14 Д10), а до того ж у вигляді 14 рахунку може лежати на складі довгий час. Як бути в даній ситуації?
3. Чи на рахунки 14 також потрібно складати Акт приймання-передачі основних засобів якщо вони не вводяться в експлуатацію? Так як приймання-передача присутня але ж це все таки ще н еосновні засоби що суперечить самій назві документу.
Може хтось пояснити ці незрозумілі моменти? Буду дуже вдячний.
Справа в тому що вони подібні між собою та є певні незрозумілі моменти:
1. Акт приймання-передачі основних засобів логічно б складати при дебетуванні 111-119, тут як би все досить просто і зрозуміло але виникає питання чи потрібно одночасно з ним складати і Акт введення в експлуатацію основних засобів адже в них майже всі дані повторюватимуться?
2. При дебетуванні рахунків 101-109 логічно б складати Акт введення в експлуатацію основних засобів але тоді як бути з Актом приймання-передачі основних засобів так як він також мав би логічно складатися при придбанні активу. Але ж до введення в експлуатацію необоротних активів їх обліковують на рахунку 14 і на той момент актив не є основним засобом (ним він стає, як я розумію після К14 Д10), а до того ж у вигляді 14 рахунку може лежати на складі довгий час. Як бути в даній ситуації?
3. Чи на рахунки 14 також потрібно складати Акт приймання-передачі основних засобів якщо вони не вводяться в експлуатацію? Так як приймання-передача присутня але ж це все таки ще н еосновні засоби що суперечить самій назві документу.
Може хтось пояснити ці незрозумілі моменти? Буду дуже вдячний.
- VOV
- Коронована особа

- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
Чи акт Акт приймання-передачі основних засобів заповнюється лише у разі безоплатного отримання об’єкта основних засобів, як про це написано в інвентарній картці? Тобто тільки по 684 рахунку?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
2. Акт приймання-передачі основних засобів
1. Акт приймання-передачі основних засобів застосовується для оформлення господарських операцій з безоплатного отримання та передачі основних засобів, крім безоплатної передачі основних засобів, які є об'єктами права державної та комунальної власності, оформлення якої здійснюється в порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 21 вересня 1998 року N 1482 "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності", а також застосовується для передачі основних засобів покупцю у разі їх відчуження.
1. Акт введення в експлуатацію основних засобів
1. Акт введення в експлуатацію основних засобів застосовується для оформлення господарських операцій із зарахування об'єктів незавершених капітальних інвестицій до складу основних засобів, які придбані, створені (виготовлені), а також для введення в експлуатацію безоплатно отриманих основних засобів.
1. Акт приймання-передачі основних засобів застосовується для оформлення господарських операцій з безоплатного отримання та передачі основних засобів, крім безоплатної передачі основних засобів, які є об'єктами права державної та комунальної власності, оформлення якої здійснюється в порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 21 вересня 1998 року N 1482 "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності", а також застосовується для передачі основних засобів покупцю у разі їх відчуження.
1. Акт введення в експлуатацію основних засобів
1. Акт введення в експлуатацію основних засобів застосовується для оформлення господарських операцій із зарахування об'єктів незавершених капітальних інвестицій до складу основних засобів, які придбані, створені (виготовлені), а також для введення в експлуатацію безоплатно отриманих основних засобів.
- VOV
- Коронована особа

- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
Так а як бути у випадку коли придбали Д141 К675, а потім К141 Д104. Саме остання операція, я так розумію, і є введенням в експлуатацію. Невже вона не повинна оформлюватися вищезгаданим актом?EVGENIY писав: 1. Акт введення в експлуатацію основних засобів застосовується для оформлення господарських операцій із зарахування об'єктів незавершених капітальних інвестицій до складу основних засобів, які придбані, створені (виготовлені), а також для введення в експлуатацію безоплатно отриманих основних засобів.
Поясніть використання Акта введення в експлуатацію та Акта приймання-пердачі основних засобів: оплатили, отримали ОЗ на склад, які проводки і коли складаєм акт введення. Дякую.
- VOV
- Коронована особа

- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
Акт прийняття - передачі, я так розумію використовуємо лише при надходженні вибутті активів через рахунок 364.19tania71 писав:Поясніть використання Акта введення в експлуатацію та Акта приймання-пердачі основних засобів: оплатили, отримали ОЗ на склад, які проводки і коли складаєм акт введення. Дякую.
А Акт введення в експлуатацію складаємо в момент проведення Д101-122 К141-143 з одночасним Д402 К401, а для 111-119 ще й Д841 К132 та Д401 К841 на 50% суми. І всі оці проведення попадають в акт ввеедння та в ордер №17+
-
31.lecz.62
- Квартирант

- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Регіон: Полтавская область
- Подякували: 1 раз
Хочу поділитися інформацєю щодо обліку рах.14, тобто рекомендовано та доцільно вести накопичення всіх витрат, здійснених до моменту вводу НА в експлуатацію в разі придбання за плату, безоплатного отримання - картку обліку об"єкта НА у складі незакінчених капітальних інвестицій. Вона не обов"язкова, але дуже практична, хоча ще як один додатковий документ. Ну це вже по потребі і кому як. Я веду і мені зручно, видно всі понесені витрати, у кого придбано. Форму можна розробити самим, а я знайшла в журналі баланс бюджет № 30-1 за липень 2015 р., де наведено приклад, як заповнити і які дані вносити. Може кому пригодиться в роботі.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
31.lecz.62, ну от і поділилися би вашою формою, а не рекламували журнал наших конкурентів!
-
31.lecz.62
- Квартирант

- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Регіон: Полтавская область
- Подякували: 1 раз
Вибачте, про рекламу я навіть і не подумала, а про конкуренцію і потім. Не хотіла вас образити з цього приводу.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Я не ображаюсь31.lecz.62 писав:Вибачте, про рекламу я навіть і не подумала, а про конкуренцію і потім. Не хотіла вас образити з цього приводу.
Просто хотілось би конструктиву, якщо вже кажете про форму, то поділіться з користувачами
-
tanyaslavdon
- Мешканець

- Повідомлень: 146
- З нами з: 07 травня 2015, 16:25
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 3 рази
Добрый день!
Я пользуюсь этим бланком. Где-то вычитала, что его рекомендуют для данных операций.
Я пользуюсь этим бланком. Где-то вычитала, что его рекомендуют для данных операций.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
-
tanyaslavdon
- Мешканець

- Повідомлень: 146
- З нами з: 07 травня 2015, 16:25
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 3 рази
Попробуйте в таком форматеАнастейша писав:Татьяна, у меня не откр ваша картка. А можно в другом формате? Спасибо
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
-
julietti
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 13 січня 2017, 12:16
- Регіон: Ивано-Франковская область
- Дякував (ла): 1 раз
скажіть будь ласка чи можна застосовувати акт введення в експлуатацію основних засобів (затв.наказом мінфіну 818) до введення в експлуатацію малоцінних необоротних матеріальних активів рах.113? чи то якийсь інший акт введення має бути? буду вдячна за допомогу
- VOV
- Коронована особа

- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
Так, цей акт слід застосовувати для введення в експлуатацію і матеріальних активів на рах 111-119 також.julietti писав:скажіть будь ласка чи можна застосовувати акт введення в експлуатацію основних засобів (затв.наказом мінфіну 818) до введення в експлуатацію малоцінних необоротних матеріальних активів рах.113? чи то якийсь інший акт введення має бути? буду вдячна за допомогу
- Milana
- Новачок

- Повідомлень: 4
- З нами з: 13 серпня 2014, 11:05
- Регіон: Харьковская Область
- Звідки: Харьков
Доброго дня. Шановні форумчани, є таке питання. Провели реконструкцію в вигляді технічного пероснащення будівлі з встановленням котельні на альтернативному паливі. Всі витрати накопичувались за рахунокм 141. Зараз всі виплати проведені, але котельня не функціонує з причини, що не має людей для обслуговування даної котельні, не має штатних посад для операторів котельні. Чи доцільно без акту введення в повноцінну експлуатацію котельні обліковувати витрати за 141 рахуноком? І який необхідно саме акт, щоб прийняти котельню загальною вартістю понад 800 тис. грн.?
-
Luda_66
- Мешканець

- Повідомлень: 306
- З нами з: 18 серпня 2014, 11:27
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 2 рази
Добрий день, підскажіть, будь- ласка, чи можна використовувати один акт введення в експлуатацію на всі основні засоби, які прийшли однією накладною, чи на кожну одиницю основних засобів потрібно робити окремий акт , тоб-то, накладна одна, а актів стільки , скільки одиниць ОЗ ?
-
Ira555
- Мешканець

- Повідомлень: 112
- З нами з: 15 березня 2017, 12:19
- Регіон: Херсонская область
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 20 разів
Скажіть, будь ласка, при внутрівідомчому отриманні ОЗ, інших необ. активів потрібно складати акт введення в експлуатацію чи акт приймання-передачі?
А при отриманні благодійки в натур. формі (ОЗ, інші необ. активи), якщо був складений акт приймання благодійної допомоги в довільній формі, акт оцінки, то також ще потрібно складати акт введення в експлуатацію чи акт приймання-передачі?
А при отриманні благодійки в натур. формі (ОЗ, інші необ. активи), якщо був складений акт приймання благодійної допомоги в довільній формі, акт оцінки, то також ще потрібно складати акт введення в експлуатацію чи акт приймання-передачі?
- irina.skripka
- Мешканець

- Повідомлень: 224
- З нами з: 29 травня 2014, 00:15
- Регіон: Черниговская область
- Звідки: Чернігів
- Дякував (ла): 24 рази
- Подякували: 7 разів
Доброго дня, підкажіть, будь ласка, з якого року відбулись такі зміни в законодавстві: якщо при придбанні по рах.113 зразу нараховувати 50% зносу, то потрібно зразу і вводити в експлуатацію актом введення в експлуатацію?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
7. Амортизація необоротних матеріальних активів, зазначених у підпункті 3.2 (крім підпункту 3.2.7) пункту 3 розділу II цього Національного положення (стандарту), нараховується в першому місяці передачі у використання об'єкта необоротних активів у розмірі 50 відсотків його первісної вартості та решта 50 відсотків первісної вартості - у місяці їх вилучення з активів (списання з балансу).irina.skripka писав:Доброго дня, підкажіть, будь ласка, з якого року відбулись такі зміни в законодавстві: якщо при придбанні по рах.113 зразу нараховувати 50% зносу, то потрібно зразу і вводити в експлуатацію актом введення в експлуатацію?
Подробиці:
Набрало чинності з 01.01.2015 р.
П.С. Мені здається і раніше так само було!
- irina.skripka
- Мешканець

- Повідомлень: 224
- З нами з: 29 травня 2014, 00:15
- Регіон: Черниговская область
- Звідки: Чернігів
- Дякував (ла): 24 рази
- Подякували: 7 разів
а можете ще дати Акт на списання по рах. 113 до 2016 рокуEVGENIY писав:7. Амортизація необоротних матеріальних активів, зазначених у підпункті 3.2 (крім підпункту 3.2.7) пункту 3 розділу II цього Національного положення (стандарту), нараховується в першому місяці передачі у використання об'єкта необоротних активів у розмірі 50 відсотків його первісної вартості та решта 50 відсотків первісної вартості - у місяці їх вилучення з активів (списання з балансу).irina.skripka писав:Доброго дня, підкажіть, будь ласка, з якого року відбулись такі зміни в законодавстві: якщо при придбанні по рах.113 зразу нараховувати 50% зносу, то потрібно зразу і вводити в експлуатацію актом введення в експлуатацію?
Подробиці:
Набрало чинності з 01.01.2015 р.
П.С. Мені здається і раніше так само було!
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
осьirina.skripka писав:а можете ще дати Акт на списання по рах. 113 до 2016 рокуEVGENIY писав:7. Амортизація необоротних матеріальних активів, зазначених у підпункті 3.2 (крім підпункту 3.2.7) пункту 3 розділу II цього Національного положення (стандарту), нараховується в першому місяці передачі у використання об'єкта необоротних активів у розмірі 50 відсотків його первісної вартості та решта 50 відсотків первісної вартості - у місяці їх вилучення з активів (списання з балансу).irina.skripka писав:Доброго дня, підкажіть, будь ласка, з якого року відбулись такі зміни в законодавстві: якщо при придбанні по рах.113 зразу нараховувати 50% зносу, то потрібно зразу і вводити в експлуатацію актом введення в експлуатацію?
Подробиці:
Набрало чинності з 01.01.2015 р.
П.С. Мені здається і раніше так само було!
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- irina.skripka
- Мешканець

- Повідомлень: 224
- З нами з: 29 травня 2014, 00:15
- Регіон: Черниговская область
- Звідки: Чернігів
- Дякував (ла): 24 рази
- Подякували: 7 разів
EVGENIY, а можете ще дати і Акт на введення в експлуатацію по рах. 113 до 2016 року
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
його раніше не існувалоirina.skripka писав:EVGENIY, а можете ще дати і Акт на введення в експлуатацію по рах. 113 до 2016 року
- irina.skripka
- Мешканець

- Повідомлень: 224
- З нами з: 29 травня 2014, 00:15
- Регіон: Черниговская область
- Звідки: Чернігів
- Дякував (ла): 24 рази
- Подякували: 7 разів
тобто для введення в експлуатацію рах. 113 треба свій бланк, або той, що для ОЗ, або взагалі не треба, чи як?EVGENIY писав:його раніше не існувалоirina.skripka писав:EVGENIY, а можете ще дати і Акт на введення в експлуатацію по рах. 113 до 2016 року
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
та здається і для ОЗ не було такого бланку! Треба було його самим вигадувати і затверджувати в наказі про облікову політику!irina.skripka писав:тобто для введення в експлуатацію рах. 113 треба свій бланк, або той, що для ОЗ, або взагалі не треба, чи як?EVGENIY писав:його раніше не існувалоirina.skripka писав:EVGENIY, а можете ще дати і Акт на введення в експлуатацію по рах. 113 до 2016 року
старие бланки
Затвердити типові форми з обліку та списання основних засобів, що належать установам і організаціям, які утримуються за рахунок державного або місцевих бюджетів, і ввести їх у дію з 1 січня 1998 року:
ОЗ-1 (бюджет) "Акт прийняття-передачі основних засобів",
ОЗ-2 (бюджет) "Акт прийняття-здання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об'єктів",
ОЗ-3 (бюджет) "Акт про списання основних засобів",
ОЗ-4 (бюджет) "Акт про списання автотранспортних засобів",
ОЗ-5 (бюджет) "Акт про списання з балансу бюджетних установ і організацій вилученої з бібліотеки літератури",
ОЗ-6 (бюджет) "Інвентарна картка обліку основних засобів в бюджетних установах",
ОЗ-8 (бюджет) "Інвентарна картка обліку основних засобів в бюджетних установах" (для тварин і багаторічних насаджень),
ОЗ-9 (бюджет) "Інвентарна картка групового обліку основних засобів в бюджетних установах",
ОЗ-10 (бюджет) "Опис інвентарних карток з обліку основних засобів",
ОЗ-11 (бюджет) "Інвентарний список основних засобів",
ОЗ-12 (бюджет) "Відомість нарахування зносу на основні засоби".
ОЗ-1 (бюджет) "Акт прийняття-передачі основних засобів",
ОЗ-2 (бюджет) "Акт прийняття-здання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об'єктів",
ОЗ-3 (бюджет) "Акт про списання основних засобів",
ОЗ-4 (бюджет) "Акт про списання автотранспортних засобів",
ОЗ-5 (бюджет) "Акт про списання з балансу бюджетних установ і організацій вилученої з бібліотеки літератури",
ОЗ-6 (бюджет) "Інвентарна картка обліку основних засобів в бюджетних установах",
ОЗ-8 (бюджет) "Інвентарна картка обліку основних засобів в бюджетних установах" (для тварин і багаторічних насаджень),
ОЗ-9 (бюджет) "Інвентарна картка групового обліку основних засобів в бюджетних установах",
ОЗ-10 (бюджет) "Опис інвентарних карток з обліку основних засобів",
ОЗ-11 (бюджет) "Інвентарний список основних засобів",
ОЗ-12 (бюджет) "Відомість нарахування зносу на основні засоби".