Перенесення активів з 104,106 на 113
Прошу допомоги - якими бухгалтерськими проводками правильно перевести з рахунків 104,106 на 113?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Такі бухгалтерські проведення можна робити, якщо Ви помилково зарахували необоротні активи, як належать до малоцінних необоротних матеріальних, до складу основних засобів. Наприклад, бюджетна установа придбала принтер вартістю 2000 грн. З одного боку, строк служби такого принтера явно перевищує 1 рік та й логіка підказує, що принтер належить до обладнання, яке можна обліковувати на субрахунку 104. Водночас з другого боку, є його вартістю (до 2500 грн. за одиницю), яка вказує на необхідність зарахування такого об'єкта до складу МНМА на субрахунок 113.Volchica писав:Прошу допомоги - якими бухгалтерськими проводками правильно перевести з рахунків 104,106 на 113?
Якщо Ви з ти чи інших причин допустили помилку і оприбуткували такий принтер (чи інший об’єкт) до складу основних засобів, цю помилку слід виправляти, шляхом формування обернених проводок або робите ті ж самі проводки, що й при оприбуткуванні, але вже червоним кольором. Після цього оприбутковуєте об'єкт необоротних активів вже на необхідний субрахунок, тобто робите правильну проводку.
Всі ці записи роблять у бухгалтерській довідці.
Але пам'ятайте: таке "перенесення" з рахунка на рахунок можна робити лише у разі виявлення помилки у бухгалтерських записах.
Тут виникла в мене така ситуація - я новий бухгалтер, прийшла на роботу,почала розбиратися з основними засобами і побачила що на цих рахунках за царя гороха, рахуються осн.засоби по 20..,70...і т.д. грн,ще й з копійками. Так про копійки все зрозуміло, я просто хотіла з вами шановні колеги порадитись чи можливо дані основні засоби перевести у інші необоротні матеріальні активи? Дякую за відповіді.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10641
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1396 разів
- Контактна інформація:
Може в часи царя гороха вони вірно були віднесені до ОЗVolchica писав:Тут виникла в мене така ситуація - я новий бухгалтер, прийшла на роботу,почала розбиратися з основними засобами і побачила що на цих рахунках за царя гороха, рахуються осн.засоби по 20..,70...і т.д. грн,ще й з копійками. Так про копійки все зрозуміло, я просто хотіла з вами шановні колеги порадитись чи можливо дані основні засоби перевести у інші необоротні матеріальні активи? Дякую за відповіді.

- YesipenkoTanya
- Мешканець
- Повідомлень: 135
- З нами з: 17 грудня 2014, 12:57
- Подякували: 2 рази
А навіщо списувати копійки. Зараз же ОЗ ведуться з копійками, чи щось змінилось знову?EVGENIY писав:Може в часи царя гороха вони вірно були віднесені до ОЗVolchica писав:Тут виникла в мене така ситуація - я новий бухгалтер, прийшла на роботу,почала розбиратися з основними засобами і побачила що на цих рахунках за царя гороха, рахуються осн.засоби по 20..,70...і т.д. грн,ще й з копійками. Так про копійки все зрозуміло, я просто хотіла з вами шановні колеги порадитись чи можливо дані основні засоби перевести у інші необоротні матеріальні активи? Дякую за відповіді.закон не зобов'язує переносити з рахунків 104 на 113 при збільшенні порога вартості! Тому треба розбиратися! Копійки треба звичайно списати!
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10641
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1396 разів
- Контактна інформація:
А точно!! Копійки не чіпаємоYesipenkoTanya писав:А навіщо списувати копійки. Зараз же ОЗ ведуться з копійками, чи щось змінилось знову?EVGENIY писав:Може в часи царя гороха вони вірно були віднесені до ОЗVolchica писав:Тут виникла в мене така ситуація - я новий бухгалтер, прийшла на роботу,почала розбиратися з основними засобами і побачила що на цих рахунках за царя гороха, рахуються осн.засоби по 20..,70...і т.д. грн,ще й з копійками. Так про копійки все зрозуміло, я просто хотіла з вами шановні колеги порадитись чи можливо дані основні засоби перевести у інші необоротні матеріальні активи? Дякую за відповіді.закон не зобов'язує переносити з рахунків 104 на 113 при збільшенні порога вартості! Тому треба розбиратися! Копійки треба звичайно списати!

Чи потрібно переносити основні засоби на 113-й рахунок при зміні граничної вартості малоцінних необоротних матріальних активів?
Останні зміни у Плані рахунків бухобліку бюджетних установ (Наказ №611) підвищили поріг вартості ОЗ до 6000 грн без ПДВ відповідно до Наказу МФУ від 28.03.2016 р. № 294. Як саме це зробити - просто скласти перелік ОЗ дешевше 7200 грн або 6000 грн, якщо вони були придбані без ПДВ, та зробити бухгалтерську довідку, чи потрібен ще й окремий наказ?
Перенесення ОЗ на 113й рахунок дозволило би зменшити відомість нарахування амортизації та кількість інвентарних карток! Наскільки я розумію, інвертарних карток як таких для 113-го рахунку не потрібно вести?
Норми про груповий облік малоцінних необоротних матеріальних активів за формою ОЗ-9 (бюджет) "Інвентарна картка групового обліку ОЗ в бюджетних установах" було відмінено разом з Наказом ГУДКУ та ДКСУ № 125/70 від 02.12.1997 р. та Наказом Держказначейства № 64 від 17.07.2000 р. (а саме - п. 6.13 Інструкції). З іншого боку, відповідно до п. 14 розділу ІІІ Методичних рекомендацій з бухобліку ОЗ суб'єктів держсектору, затверджених Наказом МФУ № 11 від 23.01.2015 р.: "Для інших необоротних матеріальних активів застосовується спрощений, груповий або інший специфічний порядок обліку", який, наприклад, можна вести за формою ОЗ-9 "Інвентарний список ОЗ" Наказом Мінстатистики № 352 від 29.12.1995 р.
Тоді виникає питання що мається на увазі під "іншим специфічним" порядком обліку для 11-х рахунків? Може в такому випадку достатньо буде оборотних відомостей за матеріально відповідальними особами? Як Ви вважаєте?
Останні зміни у Плані рахунків бухобліку бюджетних установ (Наказ №611) підвищили поріг вартості ОЗ до 6000 грн без ПДВ відповідно до Наказу МФУ від 28.03.2016 р. № 294. Як саме це зробити - просто скласти перелік ОЗ дешевше 7200 грн або 6000 грн, якщо вони були придбані без ПДВ, та зробити бухгалтерську довідку, чи потрібен ще й окремий наказ?
Перенесення ОЗ на 113й рахунок дозволило би зменшити відомість нарахування амортизації та кількість інвентарних карток! Наскільки я розумію, інвертарних карток як таких для 113-го рахунку не потрібно вести?
Норми про груповий облік малоцінних необоротних матеріальних активів за формою ОЗ-9 (бюджет) "Інвентарна картка групового обліку ОЗ в бюджетних установах" було відмінено разом з Наказом ГУДКУ та ДКСУ № 125/70 від 02.12.1997 р. та Наказом Держказначейства № 64 від 17.07.2000 р. (а саме - п. 6.13 Інструкції). З іншого боку, відповідно до п. 14 розділу ІІІ Методичних рекомендацій з бухобліку ОЗ суб'єктів держсектору, затверджених Наказом МФУ № 11 від 23.01.2015 р.: "Для інших необоротних матеріальних активів застосовується спрощений, груповий або інший специфічний порядок обліку", який, наприклад, можна вести за формою ОЗ-9 "Інвентарний список ОЗ" Наказом Мінстатистики № 352 від 29.12.1995 р.
Тоді виникає питання що мається на увазі під "іншим специфічним" порядком обліку для 11-х рахунків? Може в такому випадку достатньо буде оборотних відомостей за матеріально відповідальними особами? Як Ви вважаєте?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10641
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1396 разів
- Контактна інформація:
Нічого переносити не потрібно!
Наказ ГУДКУ № 125/70 від 02.12.1997 р - чинний його ніхто не відміняв!
Наказ ГУДКУ № 125/70 від 02.12.1997 р - чинний його ніхто не відміняв!
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Відповіді на всі Ваші запитання з приводу зміни вартісного критерію для ОЗ Ви може знайти у коментарі до наказу Мінфіну від 28.03.2016 р. № 394, який було опубліковано на сторінках нашої газети (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2016, № 17-18, с. 3).OpenBook писав:Чи потрібно переносити основні засоби на 113-й рахунок при зміні граничної вартості малоцінних необоротних матріальних активів?
Останні зміни у Плані рахунків бухобліку бюджетних установ (Наказ №611) підвищили поріг вартості ОЗ до 6000 грн без ПДВ відповідно до Наказу МФУ від 28.03.2016 р. № 294. Як саме це зробити - просто скласти перелік ОЗ дешевше 7200 грн або 6000 грн, якщо вони були придбані без ПДВ, та зробити бухгалтерську довідку, чи потрібен ще й окремий наказ?
Перенесення ОЗ на 113й рахунок дозволило би зменшити відомість нарахування амортизації та кількість інвентарних карток! Наскільки я розумію, інвертарних карток як таких для 113-го рахунку не потрібно вести?
Норми про груповий облік малоцінних необоротних матеріальних активів за формою ОЗ-9 (бюджет) "Інвентарна картка групового обліку ОЗ в бюджетних установах" було відмінено разом з Наказом ГУДКУ та ДКСУ № 125/70 від 02.12.1997 р. та Наказом Держказначейства № 64 від 17.07.2000 р. (а саме - п. 6.13 Інструкції). З іншого боку, відповідно до п. 14 розділу ІІІ Методичних рекомендацій з бухобліку ОЗ суб'єктів держсектору, затверджених Наказом МФУ № 11 від 23.01.2015 р.: "Для інших необоротних матеріальних активів застосовується спрощений, груповий або інший специфічний порядок обліку", який, наприклад, можна вести за формою ОЗ-9 "Інвентарний список ОЗ" Наказом Мінстатистики № 352 від 29.12.1995 р.
Тоді виникає питання що мається на увазі під "іншим специфічним" порядком обліку для 11-х рахунків? Може в такому випадку достатньо буде оборотних відомостей за матеріально відповідальними особами? Як Ви вважаєте?
Проте відминили Наказ Держказначейства № 64 від 17.07.2000 р., який чітко вказує, як вести облік 113-го рахунку, і посилається на Наказ ГУДКУ № 125/70 від 02.12.1997 р:EVGENIY писав:Нічого переносити не потрібно!
Наказ ГУДКУ № 125/70 від 02.12.1997 р - чинний його ніхто не відміняв!
" 6.13. Для обліку білизни, постільних речей, одягу, взуття,
бібліотечних фондів, сценічно-постановочних засобів, малоцінних
необоротних матеріальних активів, матеріалів довготривалого
використання та таких, що мають спеціальне призначення,
застосовуються "Інвентарні картки групового обліку основних
засобів в бюджетних установах" типової форми ОЗ-9 (бюджет).
(
В інвентарних картках групового обліку необоротних активів
ведеться облік за матеріально відповідальними особами, за
предметами одного найменування, якості матеріалу та ціни, з
зазначенням номенклатурного номера. "
Тим не менш, у Інструкції зі складання типових форм з обліку та списання основних засобів, що належать установам і організаціям, які утримуються за рахунок державного або місцевих бюджетів, затверженій Наказом ГУДКУ № 125/70 від 02.12.1997 р, нічого про облік саме 113-го рахунку немає:
" Типова форма N ОЗ-9 (бюджет)
Інвентарна картка групового обліку
основних засобів в бюджетних установах
Застосовується для групового обліку однотипних об'єктів
основних засобів, які мають одне і те ж призначення, однакову
технічну характеристику і вартість. Картки ведуться за матеріально
відповідальними особами. У картках групового обліку основних
засобів слід враховувати однотипні інструменти, столовий і
кухонний інвентар, бібліотечні фонди, сценічно-постановочні
засоби.
Записи в цих картках проводяться окремо на кожний предмет, із
зазначенням його інвентарного номера та суми вартості. Масовий
інвентар (парти, інструмент та інші предмети) можна записувати
загальними сумами, вказуючи кількість одиниць та їх інвентарні
номери.
Для сценічно-постановочних засобів картки відкриваються на
матеріально відповідальних осіб і ведуться по предметах одного
найменування, близьких за розмірами, якістю матеріалу і ціною.
Записи в картках здійснюються в кількісному і сумарному вираженні.
Для обліку бібліотечних фондів відкривається одна картка.
Облік провадиться тільки в вартісному вираженні загальною сумою."
Як діяти в такому випадку?
Востаннє редагувалось 27 травня 2016, 14:46 користувачем OpenBook, всього редагувалось 1 раз.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10641
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1396 разів
- Контактна інформація:
14. Для інших необоротних матеріальних активів застосовується спрощений, груповий або інший специфічний порядок обліку.
III. Визнання та первісна оцінка основних засобів
(Наказ|Методичні рекомендації, Мінфін, від 23.01.2015, № 11 "Про затвердження Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку для суб'єктів державного сектору")Так я про це і питала раніше:EVGENIY писав:14. Для інших необоротних матеріальних активів застосовується спрощений, груповий або інший специфічний порядок обліку.
III. Визнання та первісна оцінка основних засобів
(Наказ|Методичні рекомендації, Мінфін, від 23.01.2015, № 11 "Про затвердження Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку для суб'єктів державного сектору")
З іншого боку, відповідно до п. 14 розділу ІІІ Методичних рекомендацій з бухобліку ОЗ суб'єктів держсектору, затверджених Наказом МФУ № 11 від 23.01.2015 р.: "Для інших необоротних матеріальних активів застосовується спрощений, груповий або інший специфічний порядок обліку", який, наприклад, можна вести за формою ОЗ-9 "Інвентарний список ОЗ" Наказом Мінстатистики № 352 від 29.12.1995 р.
Тоді виникає питання що мається на увазі під "іншим специфічним" порядком обліку для 11-х рахунків? Може в такому випадку достатньо буде оборотних відомостей за матеріально відповідальними особами? Як Ви вважаєте?
Крот Юлія, Дякую, але наша установа користується підпискою тільки на "Баланс Бюджет", а там з цього приводу була лише одна маленька заміточка без коментарів або порад((
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10641
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1396 разів
- Контактна інформація:
Вам не здається що вигадуєте велосипед? Питання навіщо????
В рекомендаціях сказано ведете груповий облік, в формах є картка групового обліку! Що ви ще хочете вигадати?
В рекомендаціях сказано ведете груповий облік, в формах є картка групового обліку! Що ви ще хочете вигадати?

EVGENIY, Просто сама форма досить не зручна, намагаюсь знайти альтернативне рішення!
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10641
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1396 разів
- Контактна інформація:
Мінфін вже підготував нові формиOpenBook писав:EVGENIY, Просто сама форма досить не зручна, намагаюсь знайти альтернативне рішення!
Тому не переймайтеся так!

Як затвердять я зроблю їх в екселі і все буде зручно

Здравствуйте. С выходом нового плана счетов решили подкорректировать свои материалы, котрые нам были переданы в таком состоянии. Подскажите пож-та можна ли и как перенести с 1113 на 1812 столовые приборы которые там числятся (ложки, вилки, ножи) их цена 2 грн.? Или точно так же на этот счет были брошены акумуляторы, запчасти для авто их перенести на 1515 (старый 238). За ранее благодарна!!!
-
- Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Регіон: Полтавская область
- Подякували: 1 раз
по вартості та терміну експлуатації більше 1 року: до 6000,00 грн. - 113, а більше 6000,00 грн. - 106.3 (предмети протипожежного значення)
якщо благодійно надійшли матеріали по КЕКВ 2210, які проводки?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 27
- З нами з: 17 грудня 2016, 21:23
- Регіон: Черниговская область
При передачі первинки лікарні були передані запчастини до автомобіля які стоять на рах. 1016 які потрібно зробити проводки щоб перенести на запчастини на 1515