Подскажите !
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 28
- З нами з: 01 квітня 2011, 10:11
- Регіон: Херсонская Область
- Звідки: Горностаевка
Усім, доброго дня, так сталося що в зв"язку з переїздом пів року не працювала, раніше я працювала в установі , що фінансувалася з Державного бюджету в Херсонській області, тож казначеям Херсонської області великий привіт і велика вдячність, вони молодці вміють люди працювати. А от тепер про головне: зараз працюю в установі що фінансується з місцевого бюджету. ТОж поясніть які такі великі зміни трапилися за пів року. Чи може в УДКСУ м Хмельницький інші закони. раніше, якщо ти несеш реєструвати зарплату 5 числа(встановлена дата отримання з-плати), хоч на рахунок ще і не надійшли кошти - приймаються одночасно і фінансові зобов"язання і платіжки і Заявка на готівку. А зараз все по іншому: несеш реєструвати заробітну плату (якщо ще кошти не надійшли) - приймають лише фінансові зобов"язання і заявку. А платіжки приймають лише в день коли надходять коши і датою фактичного проведення платежу і знову вимагають Заявку тією ж датою. Виходить що казначеї заставляють мене порушувати строки виплати заробітної плати. адже я як бухгалтер маю своєчасно положити платіжні доручення. Можливо щось змінилося в Порядку проведення безготівкових операції. Підскажіть де прочитати, а то відчуваю себе 15-ти літньою дівчинкою з пустою головою. буду щиро вдячна за відповідь
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10601
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 148 разів
- Подякували: 1392 рази
- Контактна інформація:
HNA, теперь несёте зпл 4-го числа и платёжки от 4-го чтоб они прошли 5-го!
Вобще то если почитать Наказ про обслуживание месных бюджетов то одна из причин в не принятии платёжных поручений это ОТСУТСВИЕ ДЕНЕГ на счёте и вроде так всегда и было, просто раньше на это закрывали глаза сейчас по строже!
На счёт заявки тут они переборщили она нужна одна для взятия финобязательств, зачем им вторая не понятно!
Вобще то если почитать Наказ про обслуживание месных бюджетов то одна из причин в не принятии платёжных поручений это ОТСУТСВИЕ ДЕНЕГ на счёте и вроде так всегда и было, просто раньше на это закрывали глаза сейчас по строже!
На счёт заявки тут они переборщили она нужна одна для взятия финобязательств, зачем им вторая не понятно!
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 28
- З нами з: 01 квітня 2011, 10:11
- Регіон: Херсонская Область
- Звідки: Горностаевка
EVGENIY , насчет отсутствия денег - согласна. Но вот вопрос: какой период времени платежка действительна, насколько мне не изменяет память, согласно Постановления Нац банка - 1 месяц. В таком случае не понятно почему нельзя принять платежку сразу, вместе с винансовыми обязательствами а провести оплату по ней в день зачисления средств на счет? Просто не люблю чувствовать себя слепым котенком. Я пыталась найти на эту тему какую нибудь нормативку - и ничего может вы подскажете?
Добавлено (16.11.2012, 22:39)
---------------------------------------------
EVGENIY, вношу поправку согласно Наказу про обслуживание месных бюджетов платежка действительна 10 дней, но нигде не написано что они не имеют права ее принимать пока на счете нет средств, или же я чего то не дочитала
Добавлено (16.11.2012, 22:39)
---------------------------------------------
EVGENIY, вношу поправку согласно Наказу про обслуживание месных бюджетов платежка действительна 10 дней, но нигде не написано что они не имеют права ее принимать пока на счете нет средств, или же я чего то не дочитала
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2485
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Винницкая область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 450 разів
HNA, платежка действительна 30 календарных дней п.10.3 (Порядок обслуговування МБ), цитата "затвердженою постановою Правління Національного банку України від 21 січня 2004 року № 22"!!! та п.1.9."Доручення платників про списання коштів зі своїх рахунків банки приймають до виконання виключно в межах залишку коштів на цих рахунках або якщо договором між банком та платником передбачено їх приймання та виконання в разі відсутності/недостатності коштів на цих рахунках." того же постановления НБУ!!!!!!
Вообще плательщик не может делать платежное поручение пока не убедится что у него на счете есть необходимая сумма для оплаты(должен получить выписку)! А вообще налаживайте отношения с казначеем, и если Вы правы я уверен Вам пойдут на встречу. Казначейство никогда по своей прихоти не оставит людей без заработной платы. В Вашем случае, бухгалтер и казначей друг друга не поняли.
Вообще плательщик не может делать платежное поручение пока не убедится что у него на счете есть необходимая сумма для оплаты(должен получить выписку)! А вообще налаживайте отношения с казначеем, и если Вы правы я уверен Вам пойдут на встречу. Казначейство никогда по своей прихоти не оставит людей без заработной платы. В Вашем случае, бухгалтер и казначей друг друга не поняли.
- nadegda_solo
- Новачок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 27 липня 2011, 22:37
- Регіон: Николаевская Область
- Звідки: Первомайск
- Подякували: 1 раз
здравствуйте! подскажите, какими нормативными документами руководствовались при начислении износа на дома и сооружения в 1996 году. Ну очень нужно исправить ошибки предыдущего бухгалтера...
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10601
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 148 разів
- Подякували: 1392 рази
- Контактна інформація:
HNA,
тут вы пропустили уже действует новый наказ в нём 10 дней убрали! Я согласен с Олегом помоему всегда можно деоговорится, темболее же у соседнего казначея 100% лежит розподил РДА и деньги будутHNA писав:вношу поправку согласно Наказу про обслуживание месных бюджетов платежка действительна 10 дней, но нигде не написано что они не имеют права ее принимать пока на счете нет средств, или же я чего то не дочитала
-
- Мешканець
- Повідомлень: 475
- З нами з: 15 березня 2012, 11:34
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 39 разів
nadegda_solo писав:здравствуйте! подскажите, какими нормативными документами руководствовались при начислении износа на дома и сооружения в 1996 году. Ну очень нужно исправить ошибки предыдущего бухгалтера...
Річні норми амортизаційних відрахувань встановлюються у відсотках до балансової вартості кожної з груп основних фондів на початок звітного періоду в таких розмірах:
група 1 - 5 відсотків;
група 2 - 25 відсотків;
група 3 - 15 відсотків.
Зазначені норми застосовують для нарахування зносу невиробничих основних фондів, у тому числі житлових будинків.
Ці ж норми використовують бюджетні установи і організації для визначення зносу основних фондів.
Добавлено (22.11.2012, 20:51)
---------------------------------------------
Згідно документу
Про проведення індексації балансової вартості основних фондів та визначення розмірів амортизаційних відрахувань на повне їх відновлення у 1996 - 1997 роках
Кабінет Міністрів України
Постанова № 523 від 16.05.1996
- nadegda_solo
- Новачок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 27 липня 2011, 22:37
- Регіон: Николаевская Область
- Звідки: Первомайск
- Подякували: 1 раз
-
- Мешканець
- Повідомлень: 475
- З нами з: 15 березня 2012, 11:34
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 39 разів
Думаю що більше підходять до 221 "господарський інвентар - предмети конторського та господарського облаштування". А взагалі великого значення немає - на таку дрібноту ревізори уваги не звертають, головне щоб було на обліку.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 34
- З нами з: 17 жовтня 2011, 08:23
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Подякували: 1 раз
Невикористані бюджетні асигнування по КЕКВ 1111(загальний фонд,бюджетна установа-відділ Держкомзему) на кінець року.Які наслідки вони будуть мати ,згідно Постанови №228,та Наказу №1223 ? Виходить,що бюджетна установа безпідставно завищила собі потребу в фінансуванні та кошторисних призначеннях-як наслідок залишок невикористаних коштів по з/п,що буде забрано в бюджет в кінці року..
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 34
- З нами з: 17 жовтня 2011, 08:23
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Подякували: 1 раз
так-то оно так..))) но уж очень много остаётся....эконимия ...всё возможное уже выдали...а по 1000 % премии начальник всё равно не поставит))) так-что останется и 1111 и 1120...на другие районы перекинуть не успеем...всё равно-же нарушение ,я так думаю..п.29-включення в кошторис установи асигнувань,не зумовлених потребою..
Добавлено (19.12.2012, 20:53)
---------------------------------------------
EVGENIY,по ходу подскажите как прикреплять файлы?
Добавлено (19.12.2012, 20:53)
---------------------------------------------
EVGENIY,по ходу подскажите как прикреплять файлы?
- Роман
- Мандрівник
- Повідомлень: 11
- З нами з: 23 грудня 2012, 22:22
- Регіон: Черниговская Область
- Звідки: Новгород-Северский
Добрый день всем.
Подскажите пожалуйста, могу ли я изменить условия типового договора на поставку газа нашей организации относительно сроков уплаты. Как известно, договор есть типовым, но вот условия оплаты в них не в пользу бюджетной организации. Я имею ввиду абз.3 пункта 4.6 типового договора.
У нас в договоре, который предоставил горгаз стоит 1 число крайний срок оплаты. Это значить, что за газ нужно рассчитаться в текущем месяце до 1 числа следующего месяца исходя из договорных объемов. Т.Е организация должна платить не за фактический объем газа по счетчику , а за договорной с последующей корректировкой.т.е авансовым платежем. В этом случае возникает вопрос , на основании какого документа я должен перечислить деньги, ведь акт приема-передачи за фактически потребленный объем и счет на оплату согласно того же договора , должен предоставляться горгазом до 5 числа за расчетным месяцем, потом нам дается 2 дня на подписание..
Т.е как минимум, срок уплаты должен составлять 17 число следующего месяца.
Оно б то ничего страшного, но в разделе об ответственности сторон четко оговорено, что в случае неисполения условий договора и нарушения условий оплати взымается пеня или прекращается подача газа.
Подскажите пожалуйста, могу ли я изменить условия типового договора на поставку газа нашей организации относительно сроков уплаты. Как известно, договор есть типовым, но вот условия оплаты в них не в пользу бюджетной организации. Я имею ввиду абз.3 пункта 4.6 типового договора.
У нас в договоре, который предоставил горгаз стоит 1 число крайний срок оплаты. Это значить, что за газ нужно рассчитаться в текущем месяце до 1 числа следующего месяца исходя из договорных объемов. Т.Е организация должна платить не за фактический объем газа по счетчику , а за договорной с последующей корректировкой.т.е авансовым платежем. В этом случае возникает вопрос , на основании какого документа я должен перечислить деньги, ведь акт приема-передачи за фактически потребленный объем и счет на оплату согласно того же договора , должен предоставляться горгазом до 5 числа за расчетным месяцем, потом нам дается 2 дня на подписание..
Т.е как минимум, срок уплаты должен составлять 17 число следующего месяца.
Оно б то ничего страшного, но в разделе об ответственности сторон четко оговорено, что в случае неисполения условий договора и нарушения условий оплати взымается пеня или прекращается подача газа.
- ВалентинаФСБ
- Новачок
- Повідомлень: 6
- З нами з: 30 травня 2011, 15:28
- Регіон: Херсонская Область
- Звідки: Белозерка
Добрый день всем! Помогите в таком вопросе: как правильно вести учет по валюте. Значит ситуация такая: бюджетная организация сдала деньги на валютный счет, открытый в ком.банке. Валюта - деньги, изъятые следователем, будут на счете до решения суда или следователя. Нашла наказ ДКУ от 24.07.01 №126, но там общие фразы, а хочется конкретно, поподробнее. Может кто знает на каком счете учитываются, я нашла что 318, а там еще по видам валюты раписать надо. И проводки какие? И что из банка нам надо иметь? Справик про курсы валют? А в казначейство справку про ин.валюту каждый месяц подавать?
- orif
- Мешканець
- Повідомлень: 389
- З нами з: 13 квітня 2011, 09:38
- Регіон: Луганская Область
- Звідки: Луганск
- Подякували: 1 раз
rozkvit, да, это в "ІНСТРУКЦІЇ щодо заповнення форми річного плану закупівель" ЗАТВЕРДЖЕНОЇ Наказом Міністерства економіки України 26.07.2010 N 922, прописано в п 1:
У разі якщо очікувана вартість закупівлі є меншою сум,
зазначених у частині першій статті 2 Закону ( 2289-17 ), такий
предмет закупівлі відображається в додатку до річного плану, який
складається в довільній формі та підписується головою комітету з
конкурсних торгів або особою, яка виконує його обов'язки.
У разі якщо очікувана вартість закупівлі є меншою сум,
зазначених у частині першій статті 2 Закону ( 2289-17 ), такий
предмет закупівлі відображається в додатку до річного плану, який
складається в довільній формі та підписується головою комітету з
конкурсних торгів або особою, яка виконує його обов'язки.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 112
- З нами з: 31 травня 2012, 22:04
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 3 рази
Подскажите пожалуйста. Если в преамбуле договора на поставку товаров и услуг указан руководитель предприятия, который на даный момент находится на больничном, может ли договор подписать исполняющий обязанности руководителя (есть приказ на временное исполнение обязанностей) или же тогда и в преамбуле должен быть указан и. о. руководителя?
Добрий день. Зовсім не можу розібратись. Для відкриття рахунку в казначействі по спец. фонду треба вказати базу 01,02,03... Де її можна знайти???????? Потрібно відкрити рахунок за кодом 2520200 (на виконання цільових заходів). Буду дуже вдячна.
в мене теж було це питання)))) Необхідно придбати модем (не інтернет) внутрійшній або зовнішній. Перший коштує 90 грн, другий 300грн(приблизно). Казначейство дає програмку, яка ніюи додзвонюється до "казни" і відкриває вашу пошту. Щось таке. Принаймні так пояснили в казначействі.