Запитання про вiднесення на субрахунок
-
Танюшка3575
- Новачок

- Повідомлень: 4
- З нами з: 30 березня 2014, 15:49
- Регіон: Днепропетровская Область
- Звідки: Днепропетровск
Добрий день! Прошу вашої допомоги!Працюю бухгалтером нещодавно, і вже потрапила до складної ситуації через свою необачність((Ми уклали тимчасову угоду з РЕСом на три місяц на суму закладену в тимчасовому кошторисі, і проплатила по ній в січні електроенергію. Тепер ми уклали договір з РЕСом на суму річного кошторису (я не відняла суму тимчасового, ту що я вже зареєструвала). Як мені тепер реєструвати цей договір?Як зняти юридичні по тимчасовій угоді?Які документи потрібні?Будь ласка не сваріть мене, я сама розумію що зробила помилку і тепер дуже хвилююсь(((
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Думаю, додаткова угода даже не нужна - договор повторяет суммы 1 квартала. зарегистрированное дважды нужно просто снять
- Укргость
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 26 січня 2015, 08:16
- Регіон: Херсонская Область
- Звідки: Голая Пристань
Здравствуйте!
Подскажите, пожалуйста, решение моей проблемы:
наша организация приобрела основные средства, соответственно, сразу взяли документы для оплаты, поставили в учет на 104 счет и после оплаты нам прислали наши ОС. Но товар оказался неисправным.
1.Какими документами мы должны оформить возврат неисправного основного средства?
2.Должны ли мы вводить в эксплуатацию неисправное оборудование?
Спасибо!
Подскажите, пожалуйста, решение моей проблемы:
наша организация приобрела основные средства, соответственно, сразу взяли документы для оплаты, поставили в учет на 104 счет и после оплаты нам прислали наши ОС. Но товар оказался неисправным.
1.Какими документами мы должны оформить возврат неисправного основного средства?
2.Должны ли мы вводить в эксплуатацию неисправное оборудование?
Спасибо!
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
- Goldfish
- Мешканець

- Повідомлень: 134
- З нами з: 03 вересня 2013, 23:14
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харьков
Обычно клавиатура и мышь служат более года.Dasha3152 писав:правильно ли будет если я все по отдельности отнесу на 113 счет?или клавиатура и мышь это МШП? Накладные лежат в казне на оплату,
Добавлено (28.02.2015, 12:49)
---------------------------------------------
Да, в случае отсутствияматериальных ценностей действительно есть практика заключать договора хранения.Dasha3152 писав:оответственно накладные есть, а фактически компьютера нет, и неизвестно когда будет,что мне делать????? читала где то что ставить на приход, составлять договор с поставщиком на ответственное хранение, а начислять износ уже когда он будет фактически у нас? ??????? Какой документ подтверждает передачу компьютера в использование???? Спасибо, помогите пожалуйста, может кто то с таким сталкивался.
Но, мне не понятно, зачем делать так, если можно составить договор с предоплатой (если товар до 100 тыс.). Пройдет предоплата и в течении 30 дней вам должны поставить товар.Да, теперь, как японимаю, действительно необходимо начислять амортизацию после ввода в эксплуатацию. Я планировала делать это актом (в инете можно найти пример) и доработать его для себя и утвердить приказом про организации бухучета вместе с составом такой комиссии.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
-
Елена4776
- Мандрівник

- Повідомлень: 37
- З нами з: 05 березня 2015, 09:15
- Регіон: Черкасская Область
- Звідки: Золотоноша
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 2 рази
Добрий день!
Прочитала роз'яснення видавничого дому Фактор, про те що запаси з 234 рахунку можна списувати лише коли вони прийшли в непридатність, а не коли видані у використання (крім канцелярії та деяких медикаментів)
Але в голові не вкладається, що на балансі будуть числитись, наприклад,
паперові рушники до тих пір поки не буде відірвано останній його метр, або до останньої краплі миючого засобу.
1.Не можна написати в акті списання: "комісія здійснила перевірку матеріалів, що були видані для поточної роботи закладу та постановила,
що описані нижче цінності підлягають списанню та вилученню з обліку..."?
2. Як тоді бути із електроматеріалами (проводами, розетками...) якщо вони прокладені і
встановлені, то я мушу їх і надалі обліковувати, тому що не можна сказати, що вони стали непридатними?
3. В новій кореспонденції написано 2.4 Вибуття виробничих запасів, матеріалів і продуктів харчування у випадках, передбачених законодавством..." В
якому документі можна прочитати про ці випадки вибуття? Ніде не можу
знайти .
4. Дуже вже хвилюють ці проводи! Зараз виявляється така ситуація, що за багато років змінювались бухгалтери і законодавство, одні при прокладанні
списували їх, інші залишали на балансі. Тепер на балансі накопичилось
немало метрів, в дійсності на складі їх немає, де вони прокладені вже
ніхто згадати не може. Можемо лише по метражу підбирати, та і то
приблизно, бо зривати поли або псувати стіни ніхто не буде, а далі що
робити списати їх, як встановлені чи просто добавити в обороткі опис про
їх місцезнаходження???
Буду вдячна за допомогу)
Прочитала роз'яснення видавничого дому Фактор, про те що запаси з 234 рахунку можна списувати лише коли вони прийшли в непридатність, а не коли видані у використання (крім канцелярії та деяких медикаментів)
Але в голові не вкладається, що на балансі будуть числитись, наприклад,
паперові рушники до тих пір поки не буде відірвано останній його метр, або до останньої краплі миючого засобу.
1.Не можна написати в акті списання: "комісія здійснила перевірку матеріалів, що були видані для поточної роботи закладу та постановила,
що описані нижче цінності підлягають списанню та вилученню з обліку..."?
2. Як тоді бути із електроматеріалами (проводами, розетками...) якщо вони прокладені і
встановлені, то я мушу їх і надалі обліковувати, тому що не можна сказати, що вони стали непридатними?
3. В новій кореспонденції написано 2.4 Вибуття виробничих запасів, матеріалів і продуктів харчування у випадках, передбачених законодавством..." В
якому документі можна прочитати про ці випадки вибуття? Ніде не можу
знайти .
4. Дуже вже хвилюють ці проводи! Зараз виявляється така ситуація, що за багато років змінювались бухгалтери і законодавство, одні при прокладанні
списували їх, інші залишали на балансі. Тепер на балансі накопичилось
немало метрів, в дійсності на складі їх немає, де вони прокладені вже
ніхто згадати не може. Можемо лише по метражу підбирати, та і то
приблизно, бо зривати поли або псувати стіни ніхто не буде, а далі що
робити списати їх, як встановлені чи просто добавити в обороткі опис про
їх місцезнаходження???
Буду вдячна за допомогу)
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10827
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Елена4776, дайте ссылку где прочитали? если в журнале скажите номер журнала!
-
Елена4776
- Мандрівник

- Повідомлень: 37
- З нами з: 05 березня 2015, 09:15
- Регіон: Черкасская Область
- Звідки: Золотоноша
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 2 рази
что-то ссылки не работают
Прочитала на форуме
Список форумів » Консультації з питань застосування законодавства у публічно-правовій сфері » Облік та списання ТМЦ Списання запасів
Когда проверяю переходит, только загружается сюда - не хочет
вроде эта сработала выберете раздел "Списання запасів"
Прочитала на форуме
Список форумів » Консультації з питань застосування законодавства у публічно-правовій сфері » Облік та списання ТМЦ Списання запасів
Когда проверяю переходит, только загружается сюда - не хочет
вроде эта сработала выберете раздел "Списання запасів"
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10827
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Елена4776, там же на форуме ответ есть! При передаче запасов в эксплуатацию это ещё не списание, и второй пункт в конце каждого месяца или чаще оформляется акт на списание использованных запасов и к нему прикладывается ведомость выдачи!
Ведомостью выдали на установку, в конце месяца делаете акт на списания указываете что списать так как установлены (использованы)!Елена4776 писав:2. Як тоді бути із електроматеріалами (проводами, розетками...) якщо вони прокладені івстановлені, то я мушу їх і надалі обліковувати, тому що не можна сказати, що вони стали непридатними?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10827
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Уже давно нужно было списать!Елена4776 писав:4. Дуже вже хвилюють ці проводи! Зараз виявляється така ситуація, що за багато років змінювались бухгалтери і законодавство, одні при прокладаннісписували їх, інші залишали на балансі. Тепер на балансі накопичилось
немало метрів, в дійсності на складі їх немає, де вони прокладені вже
ніхто згадати не може. Можемо лише по метражу підбирати, та і то
приблизно, бо зривати поли або псувати стіни ніхто не буде, а далі що
робити списати їх, як встановлені чи просто добавити в обороткі опис про
їх місцезнаходження???
-
Елена4776
- Мандрівник

- Повідомлень: 37
- З нами з: 05 березня 2015, 09:15
- Регіон: Черкасская Область
- Звідки: Золотоноша
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 2 рази
Спасибо, за разъяснение, для тех кто в бронепоезде
Просто меня смутила формулировка о том что можно списывать запасы только когда они "стануть непридатними до використання", а провода то как раз только поступят в свою реальную эксплуатацию, вот и закралось такое предположение что неужели их учитывать, до тех пор пока их не заменят, лет так через 40
Знаю, что бред...но уже не удивлюсь никаким изменениям в нашем законодательстве
Просто меня смутила формулировка о том что можно списывать запасы только когда они "стануть непридатними до використання", а провода то как раз только поступят в свою реальную эксплуатацию, вот и закралось такое предположение что неужели их учитывать, до тех пор пока их не заменят, лет так через 40
Знаю, что бред...но уже не удивлюсь никаким изменениям в нашем законодательстве
-
Dasha3152
- Квартирант

- Повідомлень: 67
- З нами з: 17 листопада 2014, 13:18
- Регіон: Днепропетровская Область
- Звідки: Днепропетровск
Программа "Парус" на каком счете должна учитываться, если я правильно понимаю то это нематериальный актив (сч 121 или 122) предыдущий бухгалтер его отнесла на 109, как правильно?????спасибо!
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10827
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Dasha3152,
Dasha3152 писав:Программа "Парус" на каком счете должна учитываться, если я правильно понимаю то это нематериальный актив (сч 121 или 122) предыдущий бухгалтер его отнесла на 109, как правильно?????спасибо!
- YesipenkoTanya
- Мешканець

- Повідомлень: 135
- З нами з: 17 грудня 2014, 12:57
- Подякували: 2 рази
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
- YesipenkoTanya
- Мешканець

- Повідомлень: 135
- З нами з: 17 грудня 2014, 12:57
- Подякували: 2 рази
Підкажіть на який субрахунок віднести дошку з металопластиковим покриттям? Ціна 2760грн
-
Yasha
- Новачок

- Повідомлень: 9
- З нами з: 14 березня 2013, 15:29
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
Доброго времени суток. Подскажите, пожалуйста на какой счет брать шкаф-стенку для игрушек (в детский сад) по цене 2498 грн + НДС 499,60 грн. Читаю ПСБО 121 и метод. рекомендации и зависаю :
"Суб’єкти державного сектору зараховують до малоцінних необоротних матеріальних активів предмети вартістю (без податку на додану вартість), що не перевищує 2500 гривень та строк використання яких перевищує один рік..."
" Первісна вартість об'єкта основнихзасобів у разі придбання за плату складається з таких витрат:суми, щосплачують постачальникам активів та підрядникам за виконання
будівельно-монтажних робіт (без непрямих податків);реєстраційнізбори, державне мито та аналогічні платежі, що здійснюються у зв'язку з
придбанням (отриманням) прав на об'єкт основних засобів;суми ввізногомита;суми непрямихподатків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не
відшкодовуються суб'єктові державного сектору);витрати зістрахування ризиків доставки основних засобів;витрати натранспортування, установку, монтаж, налагодження основних засобів;інші витрати,безпосередньо пов'язані з доведенням основних засобів до стану, у якому вони
придатні для використання із запланованою метою."
"Суб’єкти державного сектору зараховують до малоцінних необоротних матеріальних активів предмети вартістю (без податку на додану вартість), що не перевищує 2500 гривень та строк використання яких перевищує один рік..."
" Первісна вартість об'єкта основнихзасобів у разі придбання за плату складається з таких витрат:суми, щосплачують постачальникам активів та підрядникам за виконання
будівельно-монтажних робіт (без непрямих податків);реєстраційнізбори, державне мито та аналогічні платежі, що здійснюються у зв'язку з
придбанням (отриманням) прав на об'єкт основних засобів;суми ввізногомита;суми непрямихподатків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не
відшкодовуються суб'єктові державного сектору);витрати зістрахування ризиків доставки основних засобів;витрати натранспортування, установку, монтаж, налагодження основних засобів;інші витрати,безпосередньо пов'язані з доведенням основних засобів до стану, у якому вони
придатні для використання із запланованою метою."
-
Бухгалтерёнок_ubr
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 18 квітня 2012, 14:09
- Регіон: Николаевская Область
- Звідки: Первомайск
Подскажите, на какой субсчёт нужно было посадить в 2014 году проектную документацию по разработке генерального плана города, если работы и документация сдаются поэтапно? И на каком он теперь должен быть?
-
фіалка6289
- Мандрівник

- Повідомлень: 42
- З нами з: 13 лютого 2015, 10:14
- Регіон: Винницкая Область
- Звідки: Винница
- Подякували: 1 раз
Подскажите, нужно ли на каждый необоротный актив ( объект) составлять отдельный акт введения в эксплуатацию, если к примеру в одном месяце было куплено компютерную мышь и сетевой фильтр, которые естественно сразу же поступили в эксплуатацию. В другом месяце по грантовому договору была закуплена бытовая техника ( чайники, кофеварки и т.д.)
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
- BartSimpson
- Мандрівник

- Повідомлень: 24
- З нами з: 13 листопада 2013, 13:57
- Регіон: Херсонская Область
- Звідки: Херсон
Здравствуйте!Ошибочно отнесли в прошлом году материалы на 113 счет. Подскажите, пожалуйста, обратные проводки с 113 счета на 221. Заранее благодарна!
- mulberry
- Місцевий

- Повідомлень: 527
- З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
- Регіон: Cortés
- Звідки: Barrio San Antonio
- Подякували: 2 рази
BartSimpson, коли оприбутковували, які проводки використовували? І чи нараховували знос 50 відсотків?
Добавлено (30.03.2015, 15:47)
---------------------------------------------
Я так розумію, замість Фонду у необоротних активах(401) задіювати потрібно Фонд у малоцінних та швидкозношуваних предметах (411). Незрозуміло, правда, як вам дістались ТМЦ, централізовано, чи шляхом придбання за власні кошти. Напишіть конкретніше
Добавлено (30.03.2015, 15:47)
---------------------------------------------
Я так розумію, замість Фонду у необоротних активах(401) задіювати потрібно Фонд у малоцінних та швидкозношуваних предметах (411). Незрозуміло, правда, як вам дістались ТМЦ, централізовано, чи шляхом придбання за власні кошти. Напишіть конкретніше
- fanny
- Квартирант

- Повідомлень: 88
- З нами з: 29 січня 2014, 15:17
- Регіон: Николаевская Область
- Звідки: Николаев
Доброї ночі!
Робили поточний ремонт вентиляції на кухні (бюджетна установа). Загальна сума ремонту 8000 грн. Оплачували усе по КЕКВ 2240.
Після ремонту нам установили витяжний вентилятор -2369 грн., та зонти вентиляційні - 2 шт. по 1245 грн.
Питання: дані суми списувати одразу на фактичні видатки чи їх потрібно поставити на облік на 113 рах.?
Дякую.
Робили поточний ремонт вентиляції на кухні (бюджетна установа). Загальна сума ремонту 8000 грн. Оплачували усе по КЕКВ 2240.
Після ремонту нам установили витяжний вентилятор -2369 грн., та зонти вентиляційні - 2 шт. по 1245 грн.
Питання: дані суми списувати одразу на фактичні видатки чи їх потрібно поставити на облік на 113 рах.?
Дякую.