Чи буде помилкою, якщо проводкою поставити на облік ті копійки?Радистка_Кэт писав:Так закон обратной силы не имеетvodolejka писав:А як бути з тими, що до 04.09.2015 обліковувались без копійок?
Оприбуткування основних засобів
- vodolejka
- Квартирант

- Повідомлень: 57
- З нами з: 16 травня 2012, 22:12
- Регіон: Ивано-Франковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 2 рази
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Какие копейки, вы ведь пишете, что как раз без копеек учитывались.vodolejka писав:Чи буде помилкою, якщо проводкою поставити на облік ті копійки?Радистка_Кэт писав:Так закон обратной силы не имеетvodolejka писав:А як бути з тими, що до 04.09.2015 обліковувались без копійок?
Все, что было раньше - так и висит в учете
-
Светуля
- Мандрівник

- Повідомлень: 15
- З нами з: 08 травня 2012, 15:25
- Регіон: Черновицкая Область
- Звідки: Черновцы
- Дякував (ла): 2 рази
Дякую! Ще таке питання. Будівлю передали Управління кап.будівництва. Фінансування через нашу установу не проводилось, яка кореспонденція має бути при оприбуткуванні -Крот Юлія писав:Доброго дня!Светуля писав:Крот Юлія, Доброго дня! Підскажіть будь-ласка в такому питанні. Згідно Авізо управління капітального будівництва було передано балансову вартість новозбудованого комплексу наприклад заг.вартістю 10 000 000,00 гривень. в актах виконаних робіт присутні основні засоби та інші необоротні активи наприклад у вигляді бойлерів, унітазів, умивальників та інше.
Оприбуткування будівлі проводити на загальну вартість чи за мінусом основних та інших необоротних активів? Дякую
Всю сантехніку - обладнання санітарно-технічної системи (умивальники, унітази, ванни, змішувачі тощо) слід обліковувати у складі будівлі. А от бойлери, котли тощо можна зарахувати на баланс і окремо, і в складі будівлі. Помилкою це не буде. Обидва варіанти мають право на життя. Тож тут вирішуйте на власний розсуд. Окремо обліковувати таке обладнання дещо зручніше з урахування перспективи їх ремонту та заміни у майбутньому.
Дт 1013 Кт 1311
Дт 1311 кт 5111 ?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10828
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Це внутрівідомча передача чи дарунок? Чи як воно оформлене? Може вони на вас і касові видатки передадуть? так іноді роблять!Светуля писав:Дякую! Ще таке питання. Будівлю передали Управління кап.будівництва. Фінансування через нашу установу не проводилось, яка кореспонденція має бути при оприбуткуванні -Крот Юлія писав:Доброго дня!Светуля писав:Крот Юлія, Доброго дня! Підскажіть будь-ласка в такому питанні. Згідно Авізо управління капітального будівництва було передано балансову вартість новозбудованого комплексу наприклад заг.вартістю 10 000 000,00 гривень. в актах виконаних робіт присутні основні засоби та інші необоротні активи наприклад у вигляді бойлерів, унітазів, умивальників та інше.
Оприбуткування будівлі проводити на загальну вартість чи за мінусом основних та інших необоротних активів? Дякую
Всю сантехніку - обладнання санітарно-технічної системи (умивальники, унітази, ванни, змішувачі тощо) слід обліковувати у складі будівлі. А от бойлери, котли тощо можна зарахувати на баланс і окремо, і в складі будівлі. Помилкою це не буде. Обидва варіанти мають право на життя. Тож тут вирішуйте на власний розсуд. Окремо обліковувати таке обладнання дещо зручніше з урахування перспективи їх ремонту та заміни у майбутньому.
Дт 1013 Кт 1311
Дт 1311 кт 5111 ?
-
Светуля
- Мандрівник

- Повідомлень: 15
- З нами з: 08 травня 2012, 15:25
- Регіон: Черновицкая Область
- Звідки: Черновцы
- Дякував (ла): 2 рази
Передача УКБ оформлена АВІЗО в якому відображено передача балансової вартості виконаних робіт по будівництву.Це не дарунок і не внутрівідомча передача.EVGENIY писав:Це внутрівідомча передача чи дарунок? Чи як воно оформлене? Може вони на вас і касові видатки передадуть? так іноді роблять!Светуля писав:Дякую! Ще таке питання. Будівлю передали Управління кап.будівництва. Фінансування через нашу установу не проводилось, яка кореспонденція має бути при оприбуткуванні -Крот Юлія писав:Доброго дня!Светуля писав:Крот Юлія, Доброго дня! Підскажіть будь-ласка в такому питанні. Згідно Авізо управління капітального будівництва було передано балансову вартість новозбудованого комплексу наприклад заг.вартістю 10 000 000,00 гривень. в актах виконаних робіт присутні основні засоби та інші необоротні активи наприклад у вигляді бойлерів, унітазів, умивальників та інше.
Оприбуткування будівлі проводити на загальну вартість чи за мінусом основних та інших необоротних активів? Дякую
Всю сантехніку - обладнання санітарно-технічної системи (умивальники, унітази, ванни, змішувачі тощо) слід обліковувати у складі будівлі. А от бойлери, котли тощо можна зарахувати на баланс і окремо, і в складі будівлі. Помилкою це не буде. Обидва варіанти мають право на життя. Тож тут вирішуйте на власний розсуд. Окремо обліковувати таке обладнання дещо зручніше з урахування перспективи їх ремонту та заміни у майбутньому.
Дт 1013 Кт 1311
Дт 1311 кт 5111 ?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10828
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Аві́зо (від італ. avviso) — у банківській, комерційній, бухгалтерській практиці — офіційне письмове повідомлення одного контрагента іншому про здійснення розрахункових операцій або про зміни у взаєморозрахунках чи відправці товарів; повідомлення про перерахунки грошей (зняття з рахунку тощо), залишки коштів на рахунку, про відкриття акредитива.
Залежно від характеру операцій авізо бувають дебетові і кредитові. В А. зазначаються його номер, дата, характер виконаної операції, сума, номер рахунку платника й організації, котра одержує кошти тощо. У банківській практиці найчастіше застосовується у взаємних розрахунках так зване МФО авізо. СМФО — міжфіліальний оборот. Таке авізо є розпорядженням однієї установи банку іншій здійснити банківські операції (перерахувати на рахунки клієнтів кошти), або списати з його рахунку відповідні суми. Для оптимізації операцій застосовуються зведені авізо, складені на підставі багатьох розрахункових документів.
як це стосується вашої операцїї?
Залежно від характеру операцій авізо бувають дебетові і кредитові. В А. зазначаються його номер, дата, характер виконаної операції, сума, номер рахунку платника й організації, котра одержує кошти тощо. У банківській практиці найчастіше застосовується у взаємних розрахунках так зване МФО авізо. СМФО — міжфіліальний оборот. Таке авізо є розпорядженням однієї установи банку іншій здійснити банківські операції (перерахувати на рахунки клієнтів кошти), або списати з його рахунку відповідні суми. Для оптимізації операцій застосовуються зведені авізо, складені на підставі багатьох розрахункових документів.
як це стосується вашої операцїї?
-
Юля2606
- Мандрівник

- Повідомлень: 13
- З нами з: 12 листопада 2017, 07:46
- Регіон: Ровенская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 1 раз
Добрий день. Я новачок на форумі і новачок у бухгалтерії. Підскажіть будь ласка, які я проводки маю зробити , щоб оприбуткувати ОЗ ТА МНМА, які передаються по акту передачі від сільської ради, яка є вищестоячим органом , дит. садку. Наперед дякую.
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня!Юля2606 писав:Добрий день. Я новачок на форумі і новачок у бухгалтерії. Підскажіть будь ласка, які я проводки маю зробити , щоб оприбуткувати ОЗ ТА МНМА, які передаються по акту передачі від сільської ради, яка є вищестоячим органом , дит. садку. Наперед дякую.
Вам потрібно зробити проводки, передбачені п. 1.12 Типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов'язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами, затвердженої наказом Мінфіну від 29.12.2015 р. № 1219.
Взагалі, Типова кореспонденція має стати для Вас "настільною книгою" або таким собі "дороговказом" у питаннях порядку відображення господарських операцій на рахунках бухобліку. Саме вцьому нормативному документі є відповіді на більшість питань щодо кореспонденції субрахунків.
-
Юля2606
- Мандрівник

- Повідомлень: 13
- З нами з: 12 листопада 2017, 07:46
- Регіон: Ровенская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 1 раз
Якщо я правильно зрозуміла, то я маю зробити такі проводкиКрот Юлія писав:Доброго дня!Юля2606 писав:Добрий день. Я новачок на форумі і новачок у бухгалтерії. Підскажіть будь ласка, які я проводки маю зробити , щоб оприбуткувати ОЗ ТА МНМА, які передаються по акту передачі від сільської ради, яка є вищестоячим органом , дит. садку. Наперед дякую.
Вам потрібно зробити проводки, передбачені п. 1.12 Типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов'язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами, затвердженої наказом Мінфіну від 29.12.2015 р. № 1219.
Взагалі, Типова кореспонденція має стати для Вас "настільною книгою" або таким собі "дороговказом" у питаннях порядку відображення господарських операцій на рахунках бухобліку. Саме вцьому нормативному документі є відповіді на більшість питань щодо кореспонденції субрахунків.
По ОЗ
Дт 1014 Кт 5111
1016 5111
Знос на ОЗ 10% поквартально Дт 8014 Кт 1411
ПО МНМА
Дт 1113 Кт 5111
Знос 50% 8014 1412 і ці всі проводки я відображаю у 17 МО чи в якомусь іншому?
-
Юля2606
- Мандрівник

- Повідомлень: 13
- З нами з: 12 листопада 2017, 07:46
- Регіон: Ровенская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 1 раз
Підскажіть ще будь ласочка , як правильно у дитячому садку віднести по підгрупах ОЗ - м"ясорубку (вартість14200 грн) , овочерізку (23100 грн), плиту електричну (14500), холодильник (8 тис), холодильну шафу (21600 грн)- 1014 чи 1016.......щиро вдячна.
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Перелічені Вами об’єкти основних засобів слід обліковувати як машини та обладнання (субрахунок 1014) у складі 8-ї підгрупи.Юля2606 писав:Підскажіть ще будь ласочка , як правильно у дитячому садку віднести по підгрупах ОЗ - м"ясорубку (вартість14200 грн) , овочерізку (23100 грн), плиту електричну (14500), холодильник (8 тис), холодильну шафу (21600 грн)- 1014 чи 1016.......щиро вдячна.
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Не зовсім так. Друга проводка щодо нарахування амортизації стосується випадків, коли Ви отримуєте так звані б/у об’єкти. І саме для того, щоб показати суму вже нарахованої (в установі, яка передає об’єкти) амортизації і потрібна ця проводка. Причому, щоб відобразити суму амортизації, нарахованої у попередні звітні періоди, потрібно зробити проводку : Дт 5512 (5511) Кт 1411 (1412). А щоб показати суму амортизації, нарахованої у звітному кварталі, складаємо проводку Дт 8014 (8114) Кт 1411 (1412). Більш докладно про це Ви можете прочитати у консультації "Безоплатна передача малоцінних активів: як показати в обліку" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2017, № 46)Юля2606 писав:Якщо я правильно зрозуміла, то я маю зробити такі проводки
По ОЗ
Дт 1014 Кт 5111
1016 5111
Знос на ОЗ 10% поквартально Дт 8014 Кт 1411
ПО МНМА
Дт 1113 Кт 5111
Знос 50% 8014 1412 і ці всі проводки я відображаю у 17 МО чи в якомусь іншому?
Що стосується нарахування амортизації, то Ви можете це робити або щоквартально, або один раз на рік. Головне, періодичність нарахування амортизації чітко прописати у наказі про облікову політику Вашої установи.
І ще один момент стосовно норми амортизації. Майте на увазі: 10 % - це річна норма амортизації для об’єктів ОЗ зі строком експлуатації 10 років. Щоб обчислити суму амортизації за квартал (якщо Ви оберете щоквартальне нарахування), потрібно річну суму амортизації поділити на 4 (тобто первісну вартість об’єкта множимо на 0,1 і ділимо на 4).
-
Юля2606
- Мандрівник

- Повідомлень: 13
- З нами з: 12 листопада 2017, 07:46
- Регіон: Ровенская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 1 раз
дуже дякую за допомогу та доступні роз"ясненняКрот Юлія писав:Не зовсім так. Друга проводка щодо нарахування амортизації стосується випадків, коли Ви отримуєте так звані б/у об’єкти. І саме для того, щоб показати суму вже нарахованої (в установі, яка передає об’єкти) амортизації і потрібна ця проводка. Причому, щоб відобразити суму амортизації, нарахованої у попередні звітні періоди, потрібно зробити проводку : Дт 5512 (5511) Кт 1411 (1412). А щоб показати суму амортизації, нарахованої у звітному кварталі, складаємо проводку Дт 8014 (8114) Кт 1411 (1412). Більш докладно про це Ви можете прочитати у консультації "Безоплатна передача малоцінних активів: як показати в обліку" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2017, № 46)Юля2606 писав:Якщо я правильно зрозуміла, то я маю зробити такі проводки
По ОЗ
Дт 1014 Кт 5111
1016 5111
Знос на ОЗ 10% поквартально Дт 8014 Кт 1411
ПО МНМА
Дт 1113 Кт 5111
Знос 50% 8014 1412 і ці всі проводки я відображаю у 17 МО чи в якомусь іншому?
Що стосується нарахування амортизації, то Ви можете це робити або щоквартально, або один раз на рік. Головне, періодичність нарахування амортизації чітко прописати у наказі про облікову політику Вашої установи.
І ще один момент стосовно норми амортизації. Майте на увазі: 10 % - це річна норма амортизації для об’єктів ОЗ зі строком експлуатації 10 років. Щоб обчислити суму амортизації за квартал (якщо Ви оберете щоквартальне нарахування), потрібно річну суму амортизації поділити на 4 (тобто первісну вартість об’єкта множимо на 0,1 і ділимо на 4).
-
Юля2606
- Мандрівник

- Повідомлень: 13
- З нами з: 12 листопада 2017, 07:46
- Регіон: Ровенская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 1 раз
Підскажіть ще будь ласка чи правильно я віднесла твердопаливний котел 60 тис грн, насос 6200 грн, припливна установка 34000 грн на рах 1014 1 підгр, гойдалка подвійна 9600грн рах. 1016 (3 гр)....дякую....і підскажіть де можна більш детально на прикладах почитати про розділення ОЗ по групах?
-
Кузя
- Мешканець

- Повідомлень: 225
- З нами з: 09 листопада 2012, 15:00
- Регіон: Ровенская область
- Звідки: Рівне
- Дякував (ла): 25 разів
- Подякували: 8 разів
Доброго дня. Чи потрібно в обліку розмежовувати ОЗ придбані за рахунок загального фонду бюджету і спеціального. Наприклад: загальний фонд 10/1, а спеціальний 10/2?
-
maria.rozak
- Мандрівник

- Повідомлень: 30
- З нами з: 14 серпня 2017, 12:59
- Регіон: Львовская область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 1 раз
Добрий день!! Допоможіть : мікрохвильовка була придбана ще 2017 р у сумі 2400,00 грн безПДВ,але не проплаченау 2017р,і не поставлена на облік у 2017 ...Підкажіть як првильно зробити проводкі виправити помилки у 2018 (відображення у меморіальних ордерах)
- VOV
- Коронована особа

- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
Це кожен визначає самостійно як йому зручніше і потрібніше.Кузя писав:Доброго дня. Чи потрібно в обліку розмежовувати ОЗ придбані за рахунок загального фонду бюджету і спеціального. Наприклад: загальний фонд 10/1, а спеціальний 10/2?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10828
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Була придбана але не проплачена та ще й не поставлена на облік!!! Все якось взаємовиключне, придбана але не проплачена, так це не придбана!! Виходить що нічого не булоmaria.rozak писав:Добрий день!! Допоможіть : мікрохвильовка була придбана ще 2017 р у сумі 2400,00 грн безПДВ,але не проплаченау 2017р,і не поставлена на облік у 2017 ...Підкажіть як првильно зробити проводкі виправити помилки у 2018 (відображення у меморіальних ордерах)
- YesipenkoTanya
- Мешканець

- Повідомлень: 135
- З нами з: 17 грудня 2014, 12:57
- Подякували: 2 рази
EVGENIY, підкажіть, будь ласка, які правильно зробити проводки по оприбуткуванню в натуральній формі (подаровано) комп*ютера.
Вартість 8200грн.
Завчасно дякую.
Вартість 8200грн.
Завчасно дякую.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10828
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
YesipenkoTanya писав:EVGENIY, підкажіть, будь ласка, які правильно зробити проводки по оприбуткуванню в натуральній формі (подаровано) комп*ютера.
Вартість 8200грн.
Завчасно дякую.
-
Надежда Баринова
- Мандрівник

- Повідомлень: 15
- З нами з: 17 січня 2018, 15:20
- Регіон: Одесская область
Добрий день.
Зовсім заплуталися.
Питання ось в чому.
1. У якому вигляді обліковуються капітальні інвестиції, а саме чи має місце облік за кожним об'єктом?
2. Як обліковувати придбаний об'єкт основних засобів на складі до моменту введення в експлуатацію? Адже логічно, що на складі не можуть обліковуватися капітальні інвестиції, а знаходиться по факту, наприклад, компь'ютер.
Зовсім заплуталися.
Питання ось в чому.
1. У якому вигляді обліковуються капітальні інвестиції, а саме чи має місце облік за кожним об'єктом?
2. Як обліковувати придбаний об'єкт основних засобів на складі до моменту введення в експлуатацію? Адже логічно, що на складі не можуть обліковуватися капітальні інвестиції, а знаходиться по факту, наприклад, компь'ютер.
- VOV
- Коронована особа

- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
А чому не можуть? Об'єкт обліковується по рахунку інвестицій так само як і по рахунку, наприклад, основних засобів. В чому різниця?Надежда Баринова писав:Добрий день.
Зовсім заплуталися.
Питання ось в чому.
1. У якому вигляді обліковуються капітальні інвестиції, а саме чи має місце облік за кожним об'єктом?
2. Як обліковувати придбаний об'єкт основних засобів на складі до моменту введення в експлуатацію? Адже логічно, що на складі не можуть обліковуватися капітальні інвестиції, а знаходиться по факту, наприклад, компь'ютер.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10828
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Аналітичний облік незавершених капітальних інвестицій ведеться у розрізі витрат на зазначені роботи (витрати) окремо за кожним об'єктом.Надежда Баринова писав:Добрий день.
Зовсім заплуталися.
Питання ось в чому.
1. У якому вигляді обліковуються капітальні інвестиції, а саме чи має місце облік за кожним об'єктом?
2. Як обліковувати придбаний об'єкт основних засобів на складі до моменту введення в експлуатацію? Адже логічно, що на складі не можуть обліковуватися капітальні інвестиції, а знаходиться по факту, наприклад, компь'ютер.
Подробиці:
На складі об'єкт обліку знаходиться не введений в експлуатацію! Ви навіть можете на нього інвентарну картку завести і номер присвоїти!
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа

- Повідомлень: 1265
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 145 разів
- Контактна інформація:
Про те, як найбільш раціонально та ефективно вести облік вартості таких активів до моменту їх фактичного введення в експлуатацію ми розповідали в матеріалі «Обліковуємо незавершені капітальні інвестиції по-новому» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2015, № 16).Надежда Баринова писав:Добрий день.
Зовсім заплуталися.
Питання ось в чому.
1. У якому вигляді обліковуються капітальні інвестиції, а саме чи має місце облік за кожним об'єктом?
2. Як обліковувати придбаний об'єкт основних засобів на складі до моменту введення в експлуатацію? Адже логічно, що на складі не можуть обліковуватися капітальні інвестиції, а знаходиться по факту, наприклад, компь'ютер.
Раджу переглянути цей матеріал
-
Надежда Баринова
- Мандрівник

- Повідомлень: 15
- З нами з: 17 січня 2018, 15:20
- Регіон: Одесская область
Дякую за відповіді.
Тобто я зрозуміла так.
1. Оприбуткування об'єкта на склад:
Дт 1311 Кт 6211
Завели картку на об'єкт , присвоїли інвентарний номер, наприклад 101460001.
Чи інвентарний номеркапітальних інвестицій?
Тобто я зрозуміла так.
1. Оприбуткування об'єкта на склад:
Дт 1311 Кт 6211
Завели картку на об'єкт , присвоїли інвентарний номер, наприклад 101460001.
Чи інвентарний номеркапітальних інвестицій?
-
Надежда Баринова
- Мандрівник

- Повідомлень: 15
- З нами з: 17 січня 2018, 15:20
- Регіон: Одесская область
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10828
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Надежда Баринова писав:Дякую за відповіді.
Тобто я зрозуміла так.
1. Оприбуткування об'єкта на склад:
Дт 1311 Кт 6211
Завели картку на об'єкт , присвоїли інвентарний номер, наприклад 101460001.
Чи інвентарний номеркапітальних інвестицій?
реєструйтеся і читайте безкоштовно весь 2015 рік давно відкритий у вільний доступ!
-
Надежда Баринова
- Мандрівник

- Повідомлень: 15
- З нами з: 17 січня 2018, 15:20
- Регіон: Одесская область
Ознайомилась зі статею "Обліковуємо незавершені капітальні інвестиції по-новому" Бюджетна бухгалтерія №16, квітень 2015.
Ось, що зрозуміла.
1. Необхідно самостійно розробити та передбачити її застосування у обліковій політиці підприємства, картки обліку незавершених капітальних інвестицій.
2. Все що, на знаходиться на складі не об'єктами основних засобів, ІНМА та нематеріальних активів.
3. Під час інвентаризації, ці об'єкти будуть називатися, наприклад, незавершені капіальні інвестиції в комп'ютер.
Тільки, є одна проблема.
Автоматизована система бухгалтерського обліку, в якій ми зараз працюємо (Базис) і працювали раніше (1С) під час орибуткування об'єктів на склад зразу визначає об'єкт в відповідній групі, на відповідному рахунку та присвоює інвентраний номер.
Як все ж таки бути, з цими об'єктами, що ще не введенні в експлуатацію?
Може я не до кінця розумію.
ДОПОМОЖІТЬ. РОЗТОЛКУЙТЕ.
Всім дякую.
Ось, що зрозуміла.
1. Необхідно самостійно розробити та передбачити її застосування у обліковій політиці підприємства, картки обліку незавершених капітальних інвестицій.
2. Все що, на знаходиться на складі не об'єктами основних засобів, ІНМА та нематеріальних активів.
3. Під час інвентаризації, ці об'єкти будуть називатися, наприклад, незавершені капіальні інвестиції в комп'ютер.
Тільки, є одна проблема.
Автоматизована система бухгалтерського обліку, в якій ми зараз працюємо (Базис) і працювали раніше (1С) під час орибуткування об'єктів на склад зразу визначає об'єкт в відповідній групі, на відповідному рахунку та присвоює інвентраний номер.
Як все ж таки бути, з цими об'єктами, що ще не введенні в експлуатацію?
Може я не до кінця розумію.
ДОПОМОЖІТЬ. РОЗТОЛКУЙТЕ.
Всім дякую.
- VOV
- Коронована особа

- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
В принципі Ваша автоматизована система працює вірно: визначає групу та присвоює інвентарний номер. Залишиться лише оприбуткувати цей актив на рахунок інвестицій щоб після введення в експлуатацію перенести на рахунок де він буде обліковуватися. Чи Ваша система не дозволяє поставити об'єкт на рахунок інвестицій?Надежда Баринова писав:Ознайомилась зі статею "Обліковуємо незавершені капітальні інвестиції по-новому" Бюджетна бухгалтерія №16, квітень 2015.
Ось, що зрозуміла.
1. Необхідно самостійно розробити та передбачити її застосування у обліковій політиці підприємства, картки обліку незавершених капітальних інвестицій.
2. Все що, на знаходиться на складі не об'єктами основних засобів, ІНМА та нематеріальних активів.
3. Під час інвентаризації, ці об'єкти будуть називатися, наприклад, незавершені капіальні інвестиції в комп'ютер.
Тільки, є одна проблема.
Автоматизована система бухгалтерського обліку, в якій ми зараз працюємо (Базис) і працювали раніше (1С) під час орибуткування об'єктів на склад зразу визначає об'єкт в відповідній групі, на відповідному рахунку та присвоює інвентраний номер.
Як все ж таки бути, з цими об'єктами, що ще не введенні в експлуатацію?
Може я не до кінця розумію.
ДОПОМОЖІТЬ. РОЗТОЛКУЙТЕ.
Всім дякую.
-
Надежда Баринова
- Мандрівник

- Повідомлень: 15
- З нами з: 17 січня 2018, 15:20
- Регіон: Одесская область
Доброго дня. Повертаюсь до хвилюючого мене питання : незавершені капітальні інвестиціїї.
Так, наша програма не дозволяє віднести об'єкт, якому присвоєно інв. № 101460001 до рахунку 1311. Як бути?
Так, наша програма не дозволяє віднести об'єкт, якому присвоєно інв. № 101460001 до рахунку 1311. Як бути?