Основні засоби
-
kazna-orexov@ukr.net
- Мандрівник

- Повідомлень: 34
- З нами з: 15 червня 2016, 10:02
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 5 разів
Дт Кт
1412 1113 236,00 грн
8014 1412 118,00 грн (50%) донарах. знос???
а далі?
-
viktoriya_konon
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 07 жовтня 2015, 12:42
- Регіон: Кировоградская область
Відображення суми придбання МНМА (1113) 1312 6211 1000,00
Вилучення з доходу асигнувань суми витрат на МНМА 7011 5411 1000,00
Введення в експлуатацію МНМА 1113 1312 1000,00
Водночас проведення другого запису 5411 5111 1000,00
Нараховано амортизацію МНМА 8014 1412 500,00
Допоможіть дуже потрібно
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10827
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
я ж вам дал ссылку на проводки! Ещё раз даю ссылку на темуАрина писав:Добрый день Підскажіть будь-ласка, чи вірні проводки при придбанні і введенні в експлуатацію МНМА (рахунок 1113) на сьогоднішній день "по-новому"
Відображення суми придбання МНМА (1113) 1312 6211 1000,00
Вилучення з доходу асигнувань суми витрат на МНМА 7011 5411 1000,00
Введення в експлуатацію МНМА 1113 1312 1000,00
Водночас проведення другого запису 5411 5111 1000,00
Нараховано амортизацію МНМА 8014 1412 500,00
Допоможіть дуже потрібно
-
kazna-orexov@ukr.net
- Мандрівник

- Повідомлень: 34
- З нами з: 15 червня 2016, 10:02
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 5 разів
У зв'язку з утворенням громад нам необхідно по рішенню сесіїї передати деякі основні засоби (будинки і споруди).
Я складаю акт приймання передачі основних засобів (затверджений наказом Міністерства фінансів України 13.09.2016 № 818).
Як правильно відобразити кореспонденцією рахунків, якщо на декілька об'єктів повністю нарахования знос, а на 2 споруди ще нараховується знос?
Дякую.
-
ОльгаК
- Мандрівник

- Повідомлень: 45
- З нами з: 03 листопада 2015, 16:07
- Регіон: Херсонская область
- Дякував (ла): 2 рази
-
Самогородская Екатерина
- Новачок

- Повідомлень: 9
- З нами з: 21 березня 2017, 11:45
- Звідки: Украина, Кременчуг
1014/01 - загальний фонд,
1014/02 - спеціальний фонд,
1014/04 - безоплатна передача
то нарахування амортизації буде:
8014 - 1411/01 - загальний фонд
8114 - 1411/02 - спеціальний фонд
???? - 1411/04 - безоплатна передача - ЩО ТУТ СТАВИТИ В Дт?????
-
Tatyana_vik
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 27 січня 2017, 14:02
- Регіон: Полтавская область
-
Маринка marinka
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 08 квітня 2017, 08:50
- Регіон: Харьковская область
- Доброго дня. Виникло питання щодо нарахування зносу на основні засоби.
До 01.01.2017 року ОЗ обліковувались по Дебету рахунків 101-109 (відображалася первісна вартість), по Кредиту рахунка 401 - залишкова вартість ОЗ та по Кредиту рахунка 131 - сума нарахованого зносу. Таким чином виконувалася рівність: Д-т р-ків 101-109 дорівнює кредиту рахунків 131, 401.
З 01.01.2017 року рахунки перенесли: 101-109 на 1011-1018; 401 на 5111; 131 на 1411, 1412, 1414.
В Типовій кореспонденціі субрахунків бухгалтерського обліку п. 1.20 вказано: нарахована амортизація основних засобів: Д-т 8014 К-т 1411, 1412, 1414; п. 6.2 Закриття рахунків витрат: Д-т 5511 К-т 8014. (Або правильно буде: Д-т 5111 К-т 1411, 1412, 1414? Напрошується проводка, виходячи з практики минулих років).
Якщо робити проводку нарахування зносу Д-т 8014 К-т 1411, 1412, 1414, то як буде виконуватися рівність, та щотоді робити з р-ком 5111 на якому обліковується залишкова вартість ОЗ?
Буду щиро вдячна за вичерпну відповідь по питаннях нарахування зносу.
[font=-apple-system, BlinkMacSystemFont, Roboto, 'Open Sans', 'Helvetica Neue', sans-serif]Ещё
[/font]
[font=-apple-system, BlinkMacSystemFont, Roboto, 'Open Sans', 'Helvetica Neue', sans-serif]Напишите сообщение…[/font]
-
Rina_M
- Новачок

- Повідомлень: 8
- З нами з: 16 лютого 2017, 16:33
- Регіон: Николаевская область
- Дякував (ла): 3 рази
Тоже волнует этот вопрос. Тем более если еще делать списание согласно корреспонденции 1.32 то счет 5111 непонятно что будет отображать. Интересен вопрос, а Минфин видит свои коллизии?Маринка marinka писав:
- Доброго дня. Виникло питання щодо нарахування зносу на основні засоби.
До 01.01.2017 року ОЗ обліковувались по Дебету рахунків 101-109 (відображалася первісна вартість), по Кредиту рахунка 401 - залишкова вартість ОЗ та по Кредиту рахунка 131 - сума нарахованого зносу. Таким чином виконувалася рівність: Д-т р-ків 101-109 дорівнює кредиту рахунків 131, 401.
З 01.01.2017 року рахунки перенесли: 101-109 на 1011-1018; 401 на 5111; 131 на 1411, 1412, 1414.
В Типовій кореспонденціі субрахунків бухгалтерського обліку п. 1.20 вказано: нарахована амортизація основних засобів: Д-т 8014 К-т 1411, 1412, 1414; п. 6.2 Закриття рахунків витрат: Д-т 5511 К-т 8014. (Або правильно буде: Д-т 5111 К-т 1411, 1412, 1414? Напрошується проводка, виходячи з практики минулих років).
Якщо робити проводку нарахування зносу Д-т 8014 К-т 1411, 1412, 1414, то як буде виконуватися рівність, та щотоді робити з р-ком 5111 на якому обліковується залишкова вартість ОЗ?
Буду щиро вдячна за вичерпну відповідь по питаннях нарахування зносу.
[font=-apple-system, BlinkMacSystemFont, Roboto, 'Open Sans', 'Helvetica Neue', sans-serif]Ещё
[/font]
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10827
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Я модеруюuser писав:Хтось модерує форум? Що це за новини???Ліньки знайти потрібну тему?
-
user
- Мешканець

- Повідомлень: 475
- З нами з: 15 березня 2012, 11:34
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 39 разів
- Buxgalter
- Мандрівник

- Повідомлень: 28
- З нами з: 05 січня 2012, 09:18
- Регіон: Харьковская Область
- Звідки: Харьков
2) 1311 6211
3)10,11 1311
Питання: Яку зробити проводку на 51 "Внесений капітал"????
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10827
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
І це залишок який був на початок року? Чи кошти надійшли в цьому році?Buxgalter писав:Шановні, допоможіть з проводкою по ОЗ. Все зрозуміло, якщо отримано фінансування на придбання ОЗ. Моя ситуація така, що нас не фінансували, а ми придбали ОЗ за власні кошти спецрахунку . Я зробила 1) 6211 2313
2) 1311 6211
3)10,11 1311
Питання: Яку зробити проводку на 51 "Внесений капітал"????
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10827
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Дт 5512 кр 5111 мне ничего другого в голову не приходит!Buxgalter писав:Це був залишок на початок року
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10827
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Так тільки через 5411Buxgalter писав:Так, EVGENIY, мабуть що так, а якщо придбання за рахунок надходження цього року то знімаємо з доходів? Д-т 7111 К-т 5111?
Дт 7111 кр 5411
Дт 5411 Кр 5111
- Buxgalter
- Мандрівник

- Повідомлень: 28
- З нами з: 05 січня 2012, 09:18
- Регіон: Харьковская Область
- Звідки: Харьков
-
tanyaslavdon
- Мешканець

- Повідомлень: 146
- З нами з: 07 травня 2015, 16:25
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 3 рази
Підкажіть, будь ласка: були встановлені кондиціонери в 2015 році. Витрати на установку включили до вартості. Зараз треба перевісити до інших кабінетів декілька штук. Витрати на нову установку треба знову включати до вартості?
-
user
- Мешканець

- Повідомлень: 475
- З нами з: 15 березня 2012, 11:34
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 39 разів
четверте проведення зайве, зразу фінансування треба ставити на 5411(Дт2313 Кт5411)Buxgalter писав:Підкажіть ще проводки по придбанню ІНМА. Придбали малоцінну річ, вартістю 400,00 грн термін використання більше року.Нас профінансували по загальному фонду на рах 7011. Чи правильно я думаю: 1)6211 - 2313; 2) 1312 - 6211; 3)1113 - 1312; 4)7011 - 5411; 5) 5411 - 5111. Особливо цікавить проводка № 4. Ми повинні зняти з доходів цю суму?
-
tatyanaw1@ukr.net
- Мешканець

- Повідомлень: 221
- З нами з: 10 липня 2015, 21:29
- Регіон: Житомирская область
- Дякував (ла): 53 рази
- Подякували: 29 разів
EVGENIY,Buxgalter,поясните мне.а если у меня залишок по спецу 60 тис., за квартал надийшло 50 тис.хочу купить принтер.так что мне его оприходывать используя залишок(60 тис.)5512-5111.господи дурдом какой-то натворили.EVGENIY писав:Так тільки через 5411Buxgalter писав:Так, EVGENIY, мабуть що так, а якщо придбання за рахунок надходження цього року то знімаємо з доходів? Д-т 7111 К-т 5111?
Дт 7111 кр 5411
Дт 5411 Кр 5111
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10827
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
у вас принтер что 110 тыс стоит???tatyanaw1@ukr.net писав:EVGENIY,Buxgalter,поясните мне.а если у меня залишок по спецу 60 тис., за квартал надийшло 50 тис.хочу купить принтер.так что мне его оприходывать используя залишок(60 тис.)5512-5111.господи дурдом какой-то натворили.EVGENIY писав:Так тільки через 5411Buxgalter писав:Так, EVGENIY, мабуть що так, а якщо придбання за рахунок надходження цього року то знімаємо з доходів? Д-т 7111 К-т 5111?
Дт 7111 кр 5411
Дт 5411 Кр 5111
5512 5111 это не оприходование!!!
-
tanyaslavdon
- Мешканець

- Повідомлень: 146
- З нами з: 07 травня 2015, 16:25
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 3 рази
Re: Основні засоби
Татьяна » 20 апр 2017, 11:54
Доброго дня!
Підкажіть, будь ласка: були встановлені кондиціонери в 2015 році. Витрати на установку включили до вартості. Зараз треба перевісити до інших кабінетів декілька штук. Витрати на нову установку треба знову включати до вартості?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10827
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Татьяна писав:EVGENIY, помогите, пожалуйста!
Re: Основні засоби
Татьяна » 20 апр 2017, 11:54
Доброго дня!
Підкажіть, будь ласка: були встановлені кондиціонери в 2015 році. Витрати на установку включили до вартості. Зараз треба перевісити до інших кабінетів декілька штук. Витрати на нову установку треба знову включати до вартості?
Я особисто думаю що у вас НЕ реконструкція (реставрація), модернізація, добудова, дообладнання - тому збільшувати вартість ОЗ не має смислу!III. Оцінка після первісного визнання та переоцінка основних засобів
1. Витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта.
2. Витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.
Подробиці:
Облік ремонту та поліпшення основних засобів
1. Приймання закінчених робіт з ремонту і поліпшення основних засобів (модернізація, добудова, реконструкція тощо) оформлюється відповідним первинним документом.
2. Рішення про характер і ознаки здійснюваних суб'єктом державного сектору робіт, тобто, чи спрямовані вони на підвищення техніко-економічних можливостей (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо) об'єкта, що приведе у майбутньому до збільшення економічних вигод, чи здійснюються вони для підтримання об'єкта в придатному для використання стані та одержання первісно визначеної суми майбутніх економічних вигод від його використання, приймається керівником суб'єкта державного сектору з урахуванням результатів аналізу існуючої ситуації та суттєвості таких витрат. Роботи з поліпшення об'єкта основних засобів (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо) здійснюються за рахунок капітальних витрат, передбачених у кошторисах на виконання зазначених робіт.
3. Витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта. Вартість робіт, що приводять до збільшення очікуваних майбутніх вигод від об'єкта основних засобів, включається до капітальних інвестицій з майбутнім збільшенням первісної вартості основних засобів. Підставою для визнання витрат, пов'язаних з поліпшенням основних засобів, є зростання внаслідок цих витрат очікуваного терміну корисного використання об'єкта, кількості та/або якості робіт, послуг, які надаються цим об'єктом.
Прикладами такого поліпшення є:
1) модифікація, модернізація об'єкта основних засобів з метою подовження терміну його корисної експлуатації або збільшення його виробничої потужності;
2) заміна окремих частин устаткування для підвищення якості робіт, послуг;
3) впровадження ефективнішого технологічного процесу, що дасть змогу зменшити витрати;
4) добудова (надбудова) будівлі, що збільшить кількість місць (площу) будівлі, обсяги та/або якість виконуваних робіт (послуг) чи умови їх виконання.
4. Витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені. 5. В інвентарні картки або інші регістри аналітичного обліку відповідних об'єктів основних засобів заносяться дані про змінені техніко-економічні характеристики (вартість, потужність, площа тощо) в результаті їх поліпшення.
Подробиці:
-
tanyaslavdon
- Мешканець

- Повідомлень: 146
- З нами з: 07 травня 2015, 16:25
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 3 рази
Меня смущает р.3. п. 3 МетодрекомендацийEVGENIY писав:Татьяна писав:EVGENIY, помогите, пожалуйста!Я особисто думаю що у вас НЕ реконструкція (реставрація), модернізація, добудова, дообладнання - тому збільшувати вартість ОЗ не має смислу!III. Оцінка після первісного визнання та переоцінка основних засобів
Первісна вартість об'єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат:
суми, що сплачують постачальникам активів та підрядникам за виконання будівельно-монтажних робіт (без непрямих податків);
реєстраційні збори, державне мито та аналогічні платежі, що здійснюються у зв'язку з придбанням (отриманням) прав на об'єкт основних засобів;
суми ввізного мита;
суми непрямих податків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не відшкодовуються суб'єктові державного сектору);
витрати зі страхування ризиків доставки основних засобів;
витрати на транспортування, установку, монтаж, налагодження основних засобів;
інші витрати, безпосередньо пов'язані з доведенням основних засобів до стану, у якому вони придатні для використання із запланованою метою.Думаете, не стоит? относить на текущие расходы?
Так, відносити на видатки установи.Татьяна писав:Меня смущает р.3. п. 3 МетодрекомендацийEVGENIY писав:Татьяна писав:EVGENIY, помогите, пожалуйста!Я особисто думаю що у вас НЕ реконструкція (реставрація), модернізація, добудова, дообладнання - тому збільшувати вартість ОЗ не має смислу!III. Оцінка після первісного визнання та переоцінка основних засобів
Первісна вартість об'єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат:суми, що сплачують постачальникам активів та підрядникам за виконання будівельно-монтажних робіт (без непрямих податків);
реєстраційні збори, державне мито та аналогічні платежі, що здійснюються у зв'язку з придбанням (отриманням) прав на об'єкт основних засобів;
суми ввізного мита;
суми непрямих податків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не відшкодовуються суб'єктові державного сектору);
витрати зі страхування ризиків доставки основних засобів;
витрати на транспортування, установку, монтаж, налагодження основних засобів;
інші витрати, безпосередньо пов'язані з доведенням основних засобів до стану, у якому вони придатні для використання із запланованою метою.
Думаете, не стоит? относить на текущие расходы?