Доброго дня! Допоможіть будь ласка, бюджетній установі необхідно списати штампи кутові у к-ті 2 шт вартістю 236,00 грн. На даний час як правильно це зробити?
Добрый день Підскажіть будь-ласка, чи вірні проводки при придбанні і введенні в експлуатацію МНМА (рахунок 1113) на сьогоднішній день "по-новому"
Відображення суми придбання МНМА (1113) 1312 6211 1000,00
Вилучення з доходу асигнувань суми витрат на МНМА 7011 5411 1000,00
Введення в експлуатацію МНМА 1113 1312 1000,00
Водночас проведення другого запису 5411 5111 1000,00
Нараховано амортизацію МНМА 8014 1412 500,00
Арина писав:Добрый день Підскажіть будь-ласка, чи вірні проводки при придбанні і введенні в експлуатацію МНМА (рахунок 1113) на сьогоднішній день "по-новому"
Відображення суми придбання МНМА (1113) 1312 6211 1000,00
Вилучення з доходу асигнувань суми витрат на МНМА 7011 5411 1000,00
Введення в експлуатацію МНМА 1113 1312 1000,00
Водночас проведення другого запису 5411 5111 1000,00
Нараховано амортизацію МНМА 8014 1412 500,00
Доброго дня! Мені дуже потрібна допомога.
У зв'язку з утворенням громад нам необхідно по рішенню сесіїї передати деякі основні засоби (будинки і споруди).
Я складаю акт приймання передачі основних засобів (затверджений наказомМіністерства фінансівУкраїни 13.09.2016 № 818). Як правильно відобразити кореспонденцією рахунків, якщо на декілька об'єктів повністю нарахования знос, а на 2 споруди ще нараховується знос? Дякую.
Добрий день. Скажіть будь ласка чи є в 1113 субрахунку підгрупи? Прийшов журнал № 7 і там є таблиця по 10 та 11 рахункам,в ній розписані які цьому рахунку належать субрахунки та підгрупи, а ось по субрах 1113 підгрупи відображені не цифрами а дефізами.Дякую!
Добрий день. Підкажіть бухгалтеські проведення для відображення передачі від бюджетної установи іншій бюджетній установі основні засоби, які не були введені в експлуатацію.
Підкажіть будь ласка, якщо в мене є субрахунки:
1014/01 - загальний фонд,
1014/02 - спеціальний фонд,
1014/04 - безоплатна передача
то нарахування амортизації буде:
8014 - 1411/01 - загальний фонд
8114 - 1411/02 - спеціальний фонд
???? - 1411/04 - безоплатна передача - ЩО ТУТ СТАВИТИ В Дт?????
Доброго дня. Виникло питання щодо нарахування зносу на основні засоби.
До 01.01.2017 року ОЗ обліковувались по Дебету рахунків 101-109 (відображалася первісна вартість), по Кредиту рахунка 401 - залишкова вартість ОЗ та по Кредиту рахунка 131 - сума нарахованого зносу. Таким чином виконувалася рівність: Д-т р-ків 101-109 дорівнює кредиту рахунків 131, 401.
З 01.01.2017 року рахунки перенесли: 101-109 на 1011-1018; 401 на 5111; 131 на 1411, 1412, 1414.
В Типовій кореспонденціі субрахунків бухгалтерського обліку п. 1.20 вказано: нарахована амортизація основних засобів: Д-т 8014 К-т 1411, 1412, 1414; п. 6.2 Закриття рахунків витрат: Д-т 5511 К-т 8014. (Або правильно буде: Д-т 5111 К-т 1411, 1412, 1414? Напрошується проводка, виходячи з практики минулих років).
Якщо робити проводку нарахування зносу Д-т 8014 К-т 1411, 1412, 1414, то як буде виконуватися рівність, та щотоді робити з р-ком 5111 на якому обліковується залишкова вартість ОЗ?
Буду щиро вдячна за вичерпну відповідь по питаннях нарахування зносу.
Доброго дня. Виникло питання щодо нарахування зносу на основні засоби.
До 01.01.2017 року ОЗ обліковувались по Дебету рахунків 101-109 (відображалася первісна вартість), по Кредиту рахунка 401 - залишкова вартість ОЗ та по Кредиту рахунка 131 - сума нарахованого зносу. Таким чином виконувалася рівність: Д-т р-ків 101-109 дорівнює кредиту рахунків 131, 401.
З 01.01.2017 року рахунки перенесли: 101-109 на 1011-1018; 401 на 5111; 131 на 1411, 1412, 1414.
В Типовій кореспонденціі субрахунків бухгалтерського обліку п. 1.20 вказано: нарахована амортизація основних засобів: Д-т 8014 К-т 1411, 1412, 1414; п. 6.2 Закриття рахунків витрат: Д-т 5511 К-т 8014. (Або правильно буде: Д-т 5111 К-т 1411, 1412, 1414? Напрошується проводка, виходячи з практики минулих років).
Якщо робити проводку нарахування зносу Д-т 8014 К-т 1411, 1412, 1414, то як буде виконуватися рівність, та щотоді робити з р-ком 5111 на якому обліковується залишкова вартість ОЗ?
Буду щиро вдячна за вичерпну відповідь по питаннях нарахування зносу.
Тоже волнует этот вопрос. Тем более если еще делать списание согласно корреспонденции 1.32 то счет 5111 непонятно что будет отображать. Интересен вопрос, а Минфин видит свои коллизии?
Ну є ж якісь правила на форумі. На інших за таке банять. Понавідкривали кучу тем про інвентаризацію і т.п., тепер щоб знайти потрібну треба півгодини витрачати.
Шановні, допоможіть з проводкою по ОЗ. Все зрозуміло, якщо отримано фінансування на придбання ОЗ. Моя ситуація така, що нас не фінансували, а ми придбали ОЗ за власні кошти спецрахунку . Я зробила 1) 6211 2313
2) 1311 6211
3)10,11 1311
Питання: Яку зробити проводку на 51 "Внесений капітал"????
Buxgalter писав:Шановні, допоможіть з проводкою по ОЗ. Все зрозуміло, якщо отримано фінансування на придбання ОЗ. Моя ситуація така, що нас не фінансували, а ми придбали ОЗ за власні кошти спецрахунку . Я зробила 1) 6211 2313
2) 1311 6211
3)10,11 1311
Питання: Яку зробити проводку на 51 "Внесений капітал"????
І це залишок який був на початок року? Чи кошти надійшли в цьому році?
Підкажіть ще проводки по придбанню ІНМА. Придбали малоцінну річ, вартістю 400,00 грн термін використання більше року.Нас профінансували по загальному фонду на рах 7011. Чи правильно я думаю: 1)6211 - 2313; 2) 1312 - 6211; 3)1113 - 1312; 4)7011 - 5411; 5) 5411 - 5111. Особливо цікавить проводка № 4. Ми повинні зняти з доходів цю суму?
Доброго дня!
Підкажіть, будь ласка: були встановлені кондиціонери в 2015 році. Витрати на установку включили до вартості. Зараз треба перевісити до інших кабінетів декілька штук. Витрати на нову установку треба знову включати до вартості?
Buxgalter писав:Підкажіть ще проводки по придбанню ІНМА. Придбали малоцінну річ, вартістю 400,00 грн термін використання більше року.Нас профінансували по загальному фонду на рах 7011. Чи правильно я думаю: 1)6211 - 2313; 2) 1312 - 6211; 3)1113 - 1312; 4)7011 - 5411; 5) 5411 - 5111. Особливо цікавить проводка № 4. Ми повинні зняти з доходів цю суму?
четверте проведення зайве, зразу фінансування треба ставити на 5411(Дт2313 Кт5411)
Buxgalter писав:Так, EVGENIY, мабуть що так, а якщо придбання за рахунок надходження цього року то знімаємо з доходів? Д-т 7111 К-т 5111?
Так тільки через 5411
Дт 7111 кр 5411
Дт 5411 Кр 5111
EVGENIY,Buxgalter,поясните мне.а если у меня залишок по спецу 60 тис., за квартал надийшло 50 тис.хочу купить принтер.так что мне его оприходывать используя залишок(60 тис.)5512-5111.господи дурдом какой-то натворили.
Buxgalter писав:Так, EVGENIY, мабуть що так, а якщо придбання за рахунок надходження цього року то знімаємо з доходів? Д-т 7111 К-т 5111?
Так тільки через 5411
Дт 7111 кр 5411
Дт 5411 Кр 5111
EVGENIY,Buxgalter,поясните мне.а если у меня залишок по спецу 60 тис., за квартал надийшло 50 тис.хочу купить принтер.так что мне его оприходывать используя залишок(60 тис.)5512-5111.господи дурдом какой-то натворили.
у вас принтер что 110 тыс стоит???
5512 5111 это не оприходование!!!
Доброго дня!
Підкажіть, будь ласка: були встановлені кондиціонери в 2015 році. Витрати на установку включили до вартості. Зараз треба перевісити до інших кабінетів декілька штук. Витрати на нову установку треба знову включати до вартості?
Доброго дня!
Підкажіть, будь ласка: були встановлені кондиціонери в 2015 році. Витрати на установку включили до вартості. Зараз треба перевісити до інших кабінетів декілька штук. Витрати на нову установку треба знову включати до вартості?
III. Оцінка після первісного визнання та переоцінка основних засобів
1. Витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта.
2. Витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.
Я особисто думаю що у вас НЕ реконструкція (реставрація), модернізація, добудова, дообладнання - тому збільшувати вартість ОЗ не має смислу!
Облік ремонту та поліпшення основних засобів
VI. Облік ремонту та поліпшення основних засобів
1. Приймання закінчених робіт з ремонту і поліпшення основних засобів (модернізація, добудова, реконструкція тощо) оформлюється відповідним первинним документом.
2. Рішення про характер і ознаки здійснюваних суб'єктом державного сектору робіт, тобто, чи спрямовані вони на підвищення техніко-економічних можливостей (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо) об'єкта, що приведе у майбутньому до збільшення економічних вигод, чи здійснюються вони для підтримання об'єкта в придатному для використання стані та одержання первісно визначеної суми майбутніх економічних вигод від його використання, приймається керівником суб'єкта державного сектору з урахуванням результатів аналізу існуючої ситуації та суттєвості таких витрат. Роботи з поліпшення об'єкта основних засобів (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо) здійснюються за рахунок капітальних витрат, передбачених у кошторисах на виконання зазначених робіт.
3. Витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта. Вартість робіт, що приводять до збільшення очікуваних майбутніх вигод від об'єкта основних засобів, включається до капітальних інвестицій з майбутнім збільшенням первісної вартості основних засобів. Підставою для визнання витрат, пов'язаних з поліпшенням основних засобів, є зростання внаслідок цих витрат очікуваного терміну корисного використання об'єкта, кількості та/або якості робіт, послуг, які надаються цим об'єктом.
Прикладами такого поліпшення є:
1) модифікація, модернізація об'єкта основних засобів з метою подовження терміну його корисної експлуатації або збільшення його виробничої потужності;
2) заміна окремих частин устаткування для підвищення якості робіт, послуг;
3) впровадження ефективнішого технологічного процесу, що дасть змогу зменшити витрати;
4) добудова (надбудова) будівлі, що збільшить кількість місць (площу) будівлі, обсяги та/або якість виконуваних робіт (послуг) чи умови їх виконання.
4. Витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені. 5. В інвентарні картки або інші регістри аналітичного обліку відповідних об'єктів основних засобів заносяться дані про змінені техніко-економічні характеристики (вартість, потужність, площа тощо) в результаті їх поліпшення.
Я особисто думаю що у вас НЕ реконструкція (реставрація), модернізація, добудова, дообладнання - тому збільшувати вартість ОЗ не має смислу!
Меня смущает р.3. п. 3 Методрекомендаций
Первісна вартість об'єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат:
суми, що сплачують постачальникам активів та підрядникам за виконання будівельно-монтажних робіт (без непрямих податків);
реєстраційні збори, державне мито та аналогічні платежі, що здійснюються у зв'язку з придбанням (отриманням) прав на об'єкт основних засобів;
суми ввізного мита;
суми непрямих податків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не відшкодовуються суб'єктові державного сектору);
витрати зі страхування ризиків доставки основних засобів;
витрати на транспортування, установку, монтаж, налагодження основних засобів;
інші витрати, безпосередньо пов'язані з доведенням основних засобів до стану, у якому вони придатні для використання із запланованою метою.
Думаете, не стоит? относить на текущие расходы?
Я особисто думаю що у вас НЕ реконструкція (реставрація), модернізація, добудова, дообладнання - тому збільшувати вартість ОЗ не має смислу!
Меня смущает р.3. п. 3 Методрекомендаций
Первісна вартість об'єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат:
суми, що сплачують постачальникам активів та підрядникам за виконання будівельно-монтажних робіт (без непрямих податків);
реєстраційні збори, державне мито та аналогічні платежі, що здійснюються у зв'язку з придбанням (отриманням) прав на об'єкт основних засобів;
суми ввізного мита;
суми непрямих податків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не відшкодовуються суб'єктові державного сектору);
витрати зі страхування ризиків доставки основних засобів;
витрати на транспортування, установку, монтаж, налагодження основних засобів;
інші витрати, безпосередньо пов'язані з доведенням основних засобів до стану, у якому вони придатні для використання із запланованою метою.
Думаете, не стоит? относить на текущие расходы?