Доброго дня. Підскажіть будь ласка, що робити з дровами після списання дерев та вікан, які були оприбутковані як дрова на рах239 через Держказну. Ми бюджетна установа., ми можемо їх реалізувати фізичній особі?Якщо ми це можемо ,то як це оформити?. Дякую
Вика11 писав:Доброго дня. Підскажіть будь ласка, що робити з дровами після списання дерев та вікан, які були оприбутковані як дрова на рах239 через Держказну. Ми бюджетна установа., ми можемо їх реалізувати фізичній особі?Якщо ми це можемо ,то як це оформити?. Дякую
Можете, обмежень щодо реалізації матеріальних цінностей бюджетною установою фізичній особі чинним законодавством не передбачено.
От тільки оприбутковувати такі матеріальні цінності слід на субрахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу", оскільки саме цей субрахунок призначений для обліку облік запасів, які придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу.
При оприбуткуванні дров комісія з числа працівників Вашої установи мала їх оцінити. Результати оцінки повинні бути відображені в Акті оцінки довільної форми.
Рішення про реалізацію дров доцільно оформити окремим розпорядженням (наказом) керівника установи.
Окрім того, з урахуванням вимог ч.1 ст. 208 Цивільного кодексу України для урегулювання відносин з приводу продажу матеріальних цінностей фізичні особі слід укласти договір купівлі-продажу у письмовій формі.
На підтвердження факту передачі дров (відвантаження) покупцю необхідно скласти видаткову накладку. А також покупцю слід надати рахунок на оплату, на підставі якого фізична особа внесе готівку в касу у станови або внесе кошти на рахунок установи.
Вика11 писав:Доброго дня. Підскажіть будь ласка, що робити з дровами після списання дерев та вікан, які були оприбутковані як дрова на рах239 через Держказну. Ми бюджетна установа., ми можемо їх реалізувати фізичній особі?Якщо ми це можемо ,то як це оформити?. Дякую
Можете, обмежень щодо реалізації матеріальних цінностей бюджетною установою фізичній особі чинним законодавством не передбачено.
От тільки оприбутковувати такі матеріальні цінності слід на субрахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу", оскільки саме цей субрахунок призначений для обліку облік запасів, які придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу.
При оприбуткуванні дров комісія з числа працівників Вашої установи мала їх оцінити. Результати оцінки повинні бути відображені в Акті оцінки довільної форми.
Рішення про реалізацію дров доцільно оформити окремим розпорядженням (наказом) керівника установи.
Окрім того, з урахуванням вимог ч.1 ст. 208 Цивільного кодексу України для урегулювання відносин з приводу продажу матеріальних цінностей фізичні особі слід укласти договір купівлі-продажу у письмовій формі.
На підтвердження факту передачі дров (відвантаження) покупцю необхідно скласти видаткову накладку. А також покупцю слід надати рахунок на оплату, на підставі якого фізична особа внесе готівку в касу у станови або внесе кошти на рахунок установи.
Цікавить вірне документальне оформлення списання МНМА, цікавлять строки експлуатації матеріалів (Посуд, інструмент, білизна і т.д.)
якщо я не помиляюсь то порядок списання МНМА визначений постановою КМУ №1314? Чи є щє якісь нормативні документи?
Доброго дня! Сільська рада придбала термоголовку і насос для газового котла на суму 1410,00 грн. Ці товари можна зарахувати до малоцінних необоротних активів, тому що вартість не перевищує 2500,00 грн. а термін використання перевищує один рік. Кореспонденція рахунків буде наступною:
1. Оприбуткування придбаних МШП Дт 222 Кт 364
Водночас проводиться другий запис Дт 802 Кт 411. Чи потрібно робити ще інші записи? В яких меморіальних ордерах потрібно відобразити?
ljanysuk писав:Доброго дня! Сільська рада придбала термоголовку і насос для газового котла на суму 1410,00 грн. Ці товари можна зарахувати до малоцінних необоротних активів, тому що вартість не перевищує 2500,00 грн. а термін використання перевищує один рік. Кореспонденція рахунків буде наступною:
1. Оприбуткування придбаних МШП Дт 222 Кт 364
Водночас проводиться другий запис Дт 802 Кт 411. Чи потрібно робити ще інші записи? В яких меморіальних ордерах потрібно відобразити?
Вибачайте, але я з Вам не згодна. Адже термоголовка и насос - це прилади, встановлення яких призведе до поліпшення технічних характеристик, а як наслідок і підвищення продуктивності, опалювальної системи. Тобто фактично йдеться про дообладнання (модернізацію) опалювальної системи. Відтак вартість таких приладів і вартість їх встановлення (якщо щим займається стороння організація) слід віднести на збільшення первісної вартості опалювальної системи (за умови що остання обліковується як окремий об’єкт) або первісної вартості будівлі (у разі, якщо опалювальна система не обліковується окрема, а її вартсіть включена до вартості будівлі).
В этих темах речь идет о смене клише. А мы меняем оснастку. [font="Noto Sans", sans-serif]"Про те, як організувати облік печаток та як здійснити їх знищення, ми розповідали в матеріалах «Що потрібно знати про облік та зберігання печаток та штампів» (див. Бюджетна бухгалтерія, 2011, № 25) «За яким КЕКВ оплатити послуги з виготовлення та знищення печаток та штампів» (див. Бюджетна бухгалтерія, 2014, № 14)"[/font]
Журналы в 2015 выписывали. А за 2014 и за 2011 нет возможности прочитать...
GalinaT писав:Питання таке.На 113 рах.обліковуться печатки і штампи. Була потреба замінити кліше до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.Аудит категорично проти.Позиція аудиту: списати поперелні штампи і взяти на облік на 113 по новому.
Вибачте, але я не бачу сенсу списувати печатку повністю, якщо відбувається лише заміна кліше. У разі ж заміни печатки цілком (оснастки разом з кліше), дійсно потрібно списати старі штампи, печатки, а нові, придбані - оприбуткувати на 113 субрахунок.
Цікаво, чим саме аргументують свою позицію аудитори?
Вот ваш ответ!
Он есть по тем ссылкам что я дал и там же есть суждения на эту тему!
Була потреба замінити кліше осанстку до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.
Почитайте диалог и поймёте! проверяющие приклепались именно к замене клише если бы была замена оснастки то не приклепались бы! Вот вам и ответ!
GalinaT писав:Питання таке.На 113 рах.обліковуться печатки і штампи. Була потреба замінити кліше до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.Аудит категорично проти.Позиція аудиту: списати поперелні штампи і взяти на облік на 113 по новому.
Вибачте, але я не бачу сенсу списувати печатку повністю, якщо відбувається лише заміна кліше. У разі ж заміни печатки цілком (оснастки разом з кліше), дійсно потрібно списати старі штампи, печатки, а нові, придбані - оприбуткувати на 113 субрахунок.
Цікаво, чим саме аргументують свою позицію аудитори?
Вот ваш ответ!
Он есть по тем ссылкам что я дал и там же есть суждения на эту тему!
Була потреба замінити кліше осанстку до штампів.Придбали кліше.І провели по обліку так,як рекомендував журнал ( номер 34 ).А саме ,як заміна запасних деталей жо штампаЧерез 234 рах.і списання на фактичні видатки.
Почитайте диалог и поймёте! проверяющие приклепались именно к замене клише если бы была замена оснастки то не приклепались бы! Вот вам и ответ!
Доброго дня! Підкажіть будь-ласка. Ми школа-інтернат нам безкоштовно передають шафи б\у із іншої школи актом-приймання передачі ОЗ ( 113 рах.) де вказана сумма , знос та інвентарний номер. Як правильно відобразити в обліку? І чи потрібен наказ для прийняття чих О.З.?
vitulya писав:Доброго дня! Підкажіть будь-ласка. Ми школа-інтернат нам безкоштовно передають шафи б\у із іншої школи актом-приймання передачі ОЗ ( 113 рах.) де вказана сумма , знос та інвентарний номер. Як правильно відобразити в обліку? І чи потрібен наказ для прийняття чих О.З.?
Доброго дня!
Відповідно до п. 5 розд. ІІІ Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів суб'єктів державного сектору, затверджених наказом Мінфіну від 23.11.2016 р. № 11, первісна вартість основних засобів, отриманих безоплатно від суб'єктів державного сектору, дорівнює первісній (переоціненій) вартості основних засобів, за якою основні засоби обліковувались у суб'єкта державного сектору, що їх передав, з урахуванням витрат на їх доставку, монтаж тощо (якщо такі мали місце) з наведенням нарахованої суми зносу за повну кількість календарних місяців їх перебування в експлуатації.
Основні засоби передаються разом з первинними документами (чи їх копіями), або обліковими регістрами (чи їх копіями), або іншими документами, в яких зазначено вартість придбання (створення) основних засобів.
У разі якщо відсутня достовірна інформація щодо первісної вартості основних засобів, первісна вартість визначається на рівні справедливої вартості на дату отримання, оцінка якої проводиться відповідно до законодавства.
Необхідність складання наказу керівника установи, яка приймає на баланс ОЗ, нормативними документами чітко не прописана. Однак зайвим його оформлення не буде.
vitulya писав:Дякую Вам за відповідь. А підкажіть , будь-ласка, як правильно відобразити проводками?
1.7
Безоплатне отримання необоротних активів за операціями з внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об'єктами державної (комунальної) власності
101 - 122
401,
131 - 133
1.8
Безоплатна передача необоротних активів за операціями з внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об'єктами державної (комунальної) власності
401,
131 - 133
101 - 122 https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... h-ustanov/
Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для Водоканалу для заміни цих труб .
vysockaira писав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для Водоканалу для заміни цих труб .
Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський????? Можна подробніше будь ласка?
vysockaira писав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для Водоканалу для заміни цих труб .
Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський????? Можна подробніше будь ласка?
вибачте не вірно написала, за програмою використання депутатського фонду нам виділили кошти із загального фонду 3000 грн. на проведення поточного ремонту житлового фонду та придбання матеріалів (водопровідні труби).
vysockaira писав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для Водоканалу для заміни цих труб .
Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський????? Можна подробніше будь ласка?
вибачте не вірно написала, за програмою використання депутатського фонду нам виділили кошти із загального фонду 3000 грн. на проведення поточного ремонту житлового фонду та придбання матеріалів (водопровідні труби).
Можливо на цьому рахунку обліковувати
На субрахунку 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" ведеться облік запасів, що придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу, у тому числі вироби з дорогоцінних металів та дорогоцінного і напівдорогоцінного каміння, підручники й інші матеріали освітніх (навчальних) закладів, запаси озброєння тощо.
Мабуть же будете якийсь акт передачі робити, згідно нього і списувати будете!
vysockaira писав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для Водоканалу для заміни цих труб .
Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський????? Можна подробніше будь ласка?
вибачте не вірно написала, за програмою використання депутатського фонду нам виділили кошти із загального фонду 3000 грн. на проведення поточного ремонту житлового фонду та придбання матеріалів (водопровідні труби).
Можливо на цьому рахунку обліковувати
На субрахунку 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" ведеться облік запасів, що придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу, у тому числі вироби з дорогоцінних металів та дорогоцінного і напівдорогоцінного каміння, підручники й інші матеріали освітніх (навчальних) закладів, запаси озброєння тощо.
Мабуть же будете якийсь акт передачі робити, згідно нього і списувати будете!