Списання Основних засобів
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Я вам привів нормативно правовий акт в якому вказано призначення цього рахунку, а ви мені формули будуєте! Ви ув'язуте те що не потрібно ув'язувати! Навіщо??
-
Gaevuha
- Мандрівник

- Повідомлень: 19
- З нами з: 07 січня 2016, 18:42
- Регіон: Черниговская область
- Дякував (ла): 1 раз
Значить робити так:EVGENIY писав:Я вам привів нормативно правовий акт в якому вказано призначення цього рахунку, а ви мені формули будуєте! Ви ув'язуте те що не потрібно ув'язувати! Навіщо??
Дт1411 Кт1016 2000 грн
Дт5111 Кт5512 2000грн
ПОлучається по балансу на цю суму зменшиться знос, первісна вартість, віднесений капітал.
Но по кредиту 5512 з'явиться сальдо на цю суму і буде там постійно і ніколи не закриється?
Але в мене немає рах 5512 я його не вів і ні чого не переносив на нього. Залишки я переніс на 5511 з 431.
-
Ol4ik.kis
- Мешканець

- Повідомлень: 163
- З нами з: 27 січня 2017, 14:44
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 6 разів
скажите пожалуйста. если остаточная стоимость равна 0, проводки будут Д 1411 Кт 10, Дт 5111 Кт 5512?EVGENIY писав:п.1.30 та п.1.32galina222 писав:Доброго дня всім, підкажіть будб-ласка які проводки потрібно ставити при списання основних засобів, я читала у журналі, що потрібно ставити Дт1411 Кт10, друга проводка Дт8411 Кт10, в мене щось невиходить, не можу зрозуміти............. Дякую
-
Ol4ik.kis
- Мешканець

- Повідомлень: 163
- З нами з: 27 січня 2017, 14:44
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 6 разів
ну скажите пожалуйста. если остаточная стоимость равна 0, проводки будут Д 1411 Кт 10, Дт 5111 Кт 5512?EVGENIY писав:Gaevuha, відповідь на ваше питання криється у пункті 1.28 типової кореспонденції
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Ну а какую ещё вы хотите сделать?? Разве есть другие варианты???????????????Ol4ik.kis писав:ну скажите пожалуйста. если остаточная стоимость равна 0, проводки будут Д 1411 Кт 10, Дт 5111 Кт 5512?EVGENIY писав:Gaevuha, відповідь на ваше питання криється у пункті 1.28 типової кореспонденції
-
Ol4ik.kis
- Мешканець

- Повідомлень: 163
- З нами з: 27 січня 2017, 14:44
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 6 разів
дело не в этом. просто мой главбух не хочет делать вторую проводку почему то. она делается когда, эта проводка? скажите пожалуйста?EVGENIY писав:Ну а какую ещё вы хотите сделать?? Разве есть другие варианты???????????????Ol4ik.kis писав:ну скажите пожалуйста. если остаточная стоимость равна 0, проводки будут Д 1411 Кт 10, Дт 5111 Кт 5512?EVGENIY писав:Gaevuha, відповідь на ваше питання криється у пункті 1.28 типової кореспонденції
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Если она не делала техпроводку, а износ при переносе остатков был 100%, то вторую ей делать ненужно, так как на 5111 у вас НОЛЬ, вы ж туда ничего не переносили!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ol4ik.kis писав:дело не в этом. просто мой главбух не хочет делать вторую проводку почему то. она делается когда, эта проводка? скажите пожалуйста?EVGENIY писав:Ну а какую ещё вы хотите сделать?? Разве есть другие варианты???????????????Ol4ik.kis писав:ну скажите пожалуйста. если остаточная стоимость равна 0, проводки будут Д 1411 Кт 10, Дт 5111 Кт 5512?EVGENIY писав:Gaevuha, відповідь на ваше питання криється у пункті 1.28 типової кореспонденції
-
Светуля
- Мандрівник

- Повідомлень: 15
- З нами з: 08 травня 2012, 15:25
- Регіон: Черновицкая Область
- Звідки: Черновцы
- Дякував (ла): 2 рази
EVGENIY, Доброго дня! Списуємо ОЗ безоплатно отримані у попередні роки зі 100% зносом .Первісна вартість 2000 грн. Знос 2000,00 грн.Ліквідаційна вартісь 60,00грн.
Чи правильно застосували кореспонденцію :
Дт 8411 кт1014 -60,00 грн
Дт 1411 Кт1014 - 2000,00 грн
Дт 5111 Кт5512 - 2060,00 грн
На початку року застосовували технічну проводку.
Чи правильно застосували кореспонденцію :
Дт 8411 кт1014 -60,00 грн
Дт 1411 Кт1014 - 2000,00 грн
Дт 5111 Кт5512 - 2060,00 грн
На початку року застосовували технічну проводку.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Светуля писав:EVGENIY, Доброго дня! Списуємо ОЗ безоплатно отримані у попередні роки зі 100% зносом .Первісна вартість 2000 грн. Знос 2000,00 грн.Ліквідаційна вартісь 60,00грн.
Чи правильно застосували кореспонденцію :
Дт 8411 кт1014 -60,00 грн
Дт 1411 Кт1014 - 2000,00 грн
Дт 5111 Кт5512 - 2060,00 грн
На початку року застосовували технічну проводку.
-
Hapinness
- Новачок

- Повідомлень: 8
- З нами з: 05 жовтня 2016, 11:27
- Регіон: Киевская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 1 раз
Доброго вечора! Підкажіть, будь-ласка, як правильно заповнювати Акт списання основних засобів (часткової ліквідації). В мене є 10 шаф, які необхідно списати. Тоді у мене буде 10 актів списання? по цим шафам не ведеться груповий облік, тому бланк для групового обліку використовувати не можу.
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня!Hapinness писав:Доброго вечора! Підкажіть, будь-ласка, як правильно заповнювати Акт списання основних засобів (часткової ліквідації). В мене є 10 шаф, які необхідно списати. Тоді у мене буде 10 актів списання? по цим шафам не ведеться груповий облік, тому бланк для групового обліку використовувати не можу.
Ви самі вже відповіли на своє запитання. Якщо груповий облік таких шаф не ведеться, тоді буде 10 актів на списання.
-
Диванова
- Мандрівник

- Повідомлень: 37
- З нами з: 26 листопада 2012, 12:29
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 1 раз
Списуємо комп. техніку, чи потрібно складати акт технічного стану, передбачений Постановою 1314. Форма данного акта не затверджена, що туди вписувати? Є вкогось приклад данного акту. чи може в бюджетній бухгалтерії є? Чи підійде акт від сервісного центру?
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Техніко-економічне обґрунтування необхідності списання майна, відомості про майно, що пропонується списати, акт інвентаризації майна, акт технічного стану майна - ці всі документи подають вищій за рівнем установі з метою отримання згоди на списання майна. Водночас для списання повністю амортизованих необоротних активів вартістю до 20 тис. грн., достатньо рішення керівника установи. Отримувати дозвіл, а отже і подавати вище зазначені документи, не потрібно.Диванова писав:Списуємо комп. техніку, чи потрібно складати акт технічного стану, передбачений Постановою 1314. Форма данного акта не затверджена, що туди вписувати? Є вкогось приклад данного акту. чи може в бюджетній бухгалтерії є? Чи підійде акт від сервісного центру?
- vodolejka
- Квартирант

- Повідомлень: 57
- З нами з: 16 травня 2012, 22:12
- Регіон: Ивано-Франковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 2 рази
Але ж у п.10 Закону йде мова про доходи загального фонду, а надходження в результаті списання зараховують до спец.фонду. І що це за "частина" коштів, яка буде спрямована до Держбюджету. Не можу зрозуміти....Радистка_Кэт писав:Відповідно до п. 27 Порядку списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою КМУ від 08.11.07 р. № 1314, кошти, що надходять в результаті списання майна, спрямовуються відповідно до вимог законодавства. Відповідно до пункту 4 статті 13 Бюджетного кодексу України надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна належать до власних надходжень бюджетних установ та включаються до спеціального фонду бюджету. Проте, відповідно до пункту 10 Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік» у 2014 році до доходів належать надходження, визначені частиною другою статті 29 Бюджетного кодексу України, а також, зокрема, надходження від реалізації обладнання та устаткування, що перебувають на балансі органів державної влади, які використовують кошти державного бюджету.
Враховуючи викладене, надходження за результатами списання майна спрямовуватимуться до загального фонду державного бюджету.
За попередньою інформацією, матеріальні цінності, що пропонуються до списання, не містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння.
Проте, у разі їх виявлення під час проведення утилізації, частину коштів, отриманих за здані дорогоцінні метали, що містяться в брухті та відходах, буде спрямовано відповідно до законодавства до Державного бюджету України.
-
Диванова
- Мандрівник

- Повідомлень: 37
- З нами з: 26 листопада 2012, 12:29
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 1 раз
А як жеКрот Юлія писав:Техніко-економічне обґрунтування необхідності списання майна, відомості про майно, що пропонується списати, акт інвентаризації майна, акт технічного стану майна - ці всі документи подають вищій за рівнем установі з метою отримання згоди на списання майна. Водночас для списання повністю амортизованих необоротних активів вартістю до 20 тис. грн., достатньо рішення керівника установи. Отримувати дозвіл, а отже і подавати вище зазначені документи, не потрібно.Диванова писав:Списуємо комп. техніку, чи потрібно складати акт технічного стану, передбачений Постановою 1314. Форма данного акта не затверджена, що туди вписувати? Є вкогось приклад данного акту. чи може в бюджетній бухгалтерії є? Чи підійде акт від сервісного центру?
п.14. За результатами роботи складається протокол засідання
комісії, до якого додаються:
1) акт інвентаризації майна, що пропонується до списання;
2) акти технічного стану майна, що пропонується до списання
(не додаються у разі списання майна, виявленого в результаті
інвентаризації як нестача);
{ Підпункт 2 пункту 14 із змінами, внесеними згідно з Постановою
КМ N 199 ( ) від 29.03.2017 }
3) акти на списання майна;
4) інші документи (копія акта про аварію, висновки
відповідних інспекцій, державних органів тощо (за наявності).
Крім цього, також питання: а якщо активи повністю не амортизовані, але не працюють це ж не порушення??
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
vodolejka писав:Але ж у п.10 Закону йде мова про доходи загального фонду, а надходження в результаті списання зараховують до спец.фонду. І що це за "частина" коштів, яка буде спрямована до Держбюджету. Не можу зрозуміти....Радистка_Кэт писав:Відповідно до п. 27 Порядку списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою КМУ від 08.11.07 р. № 1314, кошти, що надходять в результаті списання майна, спрямовуються відповідно до вимог законодавства. Відповідно до пункту 4 статті 13 Бюджетного кодексу України надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна належать до власних надходжень бюджетних установ та включаються до спеціального фонду бюджету. Проте, відповідно до пункту 10 Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік» у 2014 році до доходів належать надходження, визначені частиною другою статті 29 Бюджетного кодексу України, а також, зокрема, надходження від реалізації обладнання та устаткування, що перебувають на балансі органів державної влади, які використовують кошти державного бюджету.
Враховуючи викладене, надходження за результатами списання майна спрямовуватимуться до загального фонду державного бюджету.
За попередньою інформацією, матеріальні цінності, що пропонуються до списання, не містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння.
Проте, у разі їх виявлення під час проведення утилізації, частину коштів, отриманих за здані дорогоцінні метали, що містяться в брухті та відходах, буде спрямовано відповідно до законодавства до Державного бюджету України.
-
shaten
- Квартирант

- Повідомлень: 62
- З нами з: 13 липня 2017, 23:33
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 1 раз
подскажите,пожалуйста у нас такая проблема... вышел из строя водомер,который входит в комплект теплосчетчика. приобрели новый водомер,как списать неисправный? цена приобретения была в целом за комплект :вычислитель+водомер еще в 2000г
-сделать часткову ликвидацию ОС ,так неизвестна стоимость отдельно водомера,а если брать по стоимости приобретения в 2017г, то она составляет почти 11 тыс грн,а за весь комплект в 2000г стоимость составляла 2500грн
-сделать часткову ликвидацию ОС ,так неизвестна стоимость отдельно водомера,а если брать по стоимости приобретения в 2017г, то она составляет почти 11 тыс грн,а за весь комплект в 2000г стоимость составляла 2500грн
-
Ol4ik.kis
- Мешканець

- Повідомлень: 163
- З нами з: 27 січня 2017, 14:44
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 6 разів
Скажите пожалуйста, в декабре сделали техпроводку Дт 5512 Кт 5111. Списываем ОС с остаточной стоимостью. Проводки: Дт 1411 Кт 1016 4625,00 грн. (сумма износа), Дт 8411 Кт 1016 10375 грн. (остат.стоим.), Дт 5111 Кт 5512 15000 грн. (?) Последняя проводка 100 % или остат.стоимость нужно списывать?EVGENIY писав:Если она не делала техпроводку, а износ при переносе остатков был 100%, то вторую ей делать ненужно, так как на 5111 у вас НОЛЬ, вы ж туда ничего не переносили!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ol4ik.kis писав:дело не в этом. просто мой главбух не хочет делать вторую проводку почему то. она делается когда, эта проводка? скажите пожалуйста?EVGENIY писав:Ну а какую ещё вы хотите сделать?? Разве есть другие варианты???????????????Ol4ik.kis писав:ну скажите пожалуйста. если остаточная стоимость равна 0, проводки будут Д 1411 Кт 10, Дт 5111 Кт 5512?EVGENIY писав:Gaevuha, відповідь на ваше питання криється у пункті 1.28 типової кореспонденції
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа

- Повідомлень: 1265
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 145 разів
- Контактна інформація:
Подумайте сами, если Вы этой проводкой увеличили остаточную стоимость на сумму износа для того чтобы выйти на первоначальную, то какую тогда стоимость нужно списывать?!?!? Конечно же - первоначальную.
-
Ol4ik.kis
- Мешканець

- Повідомлень: 163
- З нами з: 27 січня 2017, 14:44
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 6 разів
спасибо большое!! конечно я подумала)) просто мне нужен совет, мнение специалиста, т.к. я рядовой бухгалтер, а веду главную книгу для главного бухгалтера, который ничего не знает(((.. еще и стаж работы у меня год с небольшим..Матвєєва Вікторія писав:Подумайте сами, если Вы этой проводкой увеличили остаточную стоимость на сумму износа для того чтобы выйти на первоначальную, то какую тогда стоимость нужно списывать?!?!? Конечно же - первоначальную.
-
Ol4ik.kis
- Мешканець

- Повідомлень: 163
- З нами з: 27 січня 2017, 14:44
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 6 разів
а можно еще спросить Дт 5511 Кт 8411 остат.ст. или 100%? Спасибо!Матвєєва Вікторія писав:Подумайте сами, если Вы этой проводкой увеличили остаточную стоимость на сумму износа для того чтобы выйти на первоначальную, то какую тогда стоимость нужно списывать?!?!? Конечно же - первоначальную.
-
Калинка
- Мандрівник

- Повідомлень: 14
- З нами з: 08 червня 2017, 11:23
- Регіон: Черновицкая область
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 1 раз
Доброго дня! Допоможіть будьласка правельно зробити проводки. Треба зняти з обліку гідротехнічну споруду згідно рішення, яка обліковується на рах.1013. Дт 5111/0 Кт 1013/0 13000
Дт 1411/0 КТ 5111/0 1600
Знос списано раніше на результак, чи потрібно і як це відобразити в обліку?
Дт 1411/0 КТ 5111/0 1600
Знос списано раніше на результак, чи потрібно і як це відобразити в обліку?
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
-
nattka
- Новачок

- Повідомлень: 8
- З нами з: 19 травня 2014, 21:18
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Кременчуг
- Подякували: 1 раз
Для списання повністю амортизованих необоротних активів вартістю до 20 тис. грн., достатньо рішення керівника установи. А чи потрібно установі розробляти положення, що регламентує порядок списання майна?
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз