Комісія посписанню ТМЦ

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Відповісти
Юлька2015
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 84
З нами з: 08 квітня 2015, 20:08
Регіон: Сумская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 3 рази

Повідомлення Юлька2015 »

Добрий день, підкажіть будь-ласка, як проводити списання ТМЦ у квітні 2015 року, якщо один із членів комісії (наприклад голова) перебуває в основній щорічній відпустці) з 01.04.2015 по 03.05.2015.? Треба вносити зміни до наказу про створення комісії по списанню товарно-матеріальних цінностей у 2015 році на період відпустки її членів? Чи вносити зміни до постійного складу комісії?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1247
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 138 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Дякую за питання. У цій ситуації можна запропонувати такі варіанти: перший — якщо можливо - перенести процедуру списання (звичайно, якщо є можливість), а другий — затвердити новий склад комісії

Юлька2015
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 84
З нами з: 08 квітня 2015, 20:08
Регіон: Сумская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 3 рази

Повідомлення Юлька2015 »

Дякую за допомогу.

Luda_66
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 304
З нами з: 18 серпня 2014, 11:27
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення Luda_66 »

Матвєєва Вікторія писав:Дякую за питання. У цій ситуації можна запропонувати такі варіанти: перший — якщо можливо - перенести процедуру списання (звичайно, якщо є можливість), а другий — затвердити новий склад комісії
Добрий день, а чи обов"язково вносити зміни до складу комісії, якщо працівник звільнився і ми скількісний склад хочемо залишити у зменшеному варіанті?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8813
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1194 рази
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Luda_66 писав:
Матвєєва Вікторія писав:Дякую за питання. У цій ситуації можна запропонувати такі варіанти: перший — якщо можливо - перенести процедуру списання (звичайно, якщо є можливість), а другий — затвердити новий склад комісії
Добрий день, а чи обов"язково вносити зміни до складу комісії, якщо працівник звільнився і ми скількісний склад хочемо залишити у зменшеному варіанті?
Я вважаю, що так! Можна просто оформити зміни до наказу про комісію і виключити його з наказу! Він вже до вашого підприємства відношення не має!

Кузя
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 220
З нами з: 09 листопада 2012, 15:00
Регіон: Ровенская область
Звідки: Рівне
Дякував (ла): 24 рази
Подякували: 8 разів

Повідомлення Кузя »

Доброго дня. Чи можна до складу комісії на списання будівлі включити депутатів сільської ради? Чи обов'язково до складу цієї комісії включати головного бухгалтера?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8813
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1194 рази
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Кузя писав:Доброго дня. Чи можна до складу комісії на списання будівлі включити депутатів сільської ради? Чи обов'язково до складу цієї комісії включати головного бухгалтера?
Утворення суб'єктом господарювання комісії із списання майна, її завдання та повноваження 

9. Для встановлення факту непридатності майна і неможливості та /або неефективності проведення його відновного ремонту чи неможливості його використання іншим чином, а також для оформлення документів на списання майна утворюється комісія із списання майна (далі - комісія), головою якої є заступник керівника суб'єкта господарювання, а членами - головний бухгалтер або його заступник, працівники інженерних, технічних, технологічних, будівельних, обліково-економічних та інших служб суб'єкта господарювання, а також залучені за вимогою суб'єкта управління його представники та інші фахівці. 

Склад комісії затверджується розпорядчим актом за підписом керівника суб'єкта господарювання.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/buhgalterskiy-oblik/pro-zatverdzhennya-poryadku-spisannya-obyektiv-derzhavnoyi-vlasnosti/

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”