Капитальный ремонт помещений

Обговорюємо бухоблік матеріальних та не матеріальних активів від оприбуткування до списання
Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

tymofeieva писав:Юлія я вам дуже вдячна.
Будь ласка, завжди рада допомогти.
До речі, зауваження Вашої колеги досить слушне. За загальним правилом, витрати на проведення капітального ремонту відносять на фактичні витрати відповідного звітного періоду (без збільшення первісної вартості будівлі). Водночас відповідно до п. 2 розд. VI Методичних рекомендації з обліку ОЗ керівник установи може прийняти рішення про визнання виконаних робіт поліпшенням об’єкта. Причому таке рішення доцільно оформити окремим наказом (розпорядженням) керівника. У такому разі збільшення вартості будівлі на суму витрат на дообладнання і ремонт буде обґрунтованим.

Natalia Ivanivna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 03 лютого 2015, 22:26
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Natalia Ivanivna »

Чи збільшує вартість будівлі 1) заміна вікон на пластикові, 2) заміна електроосвітлення на енергозберігаючі лампи

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Natalia Ivanivna писав:Чи збільшує вартість будівлі  1)   заміна вікон на пластикові, 2) заміна електроосвітлення  на енергозберігаючі лампи
Це як раз ті випадки, про які я писала вище. Рішення має прийняти керівник Вашої установи. Якщо він вважає, що такі роботи суттєво змінюють технічний стан, покращують експлуатаційні характеристики будівлі, тоді потрібно оформити наказ про визнання таких робіт поліпшенням. Бажано висновки керівника обґрунтувати і підтвердити статистичними даними, розрахунками щодо економії бюджетних коштів у зв'язку з встановленням вікон, енергозберігаючих ламп.
Однак на практиці ці види робіт, здебільшого, розглядають як капремонт і відносять на фактичні видатки.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2219
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Уважаемые коллеги, вопрос.

УКБ делало капитальные ремонты для социальных объектов (помещения у них на балансе.)

Как тут написано выше, руководство хочет капитализировать эти расходы, передать на баланс установам, у которых здания на балансе, чтобы они самостоятельно приняли решение - списывать стоимость ремонта на расходы или увеличивать стоимость.

Первый вопрос - можно ли так в принципе.

Второй - проводки
УКБ.
Отримання цільового фінансування для придбання основних засобів та/або їх поліпшення
Дт 2313 "Реєстраційні рахунки"
Кт 5411 «Цільове фінансування розпорядників бюджетних коштів»

Перерахування сум постачальникам Дт 6211 "Розрахунки з постачальниками та підрядниками"
Кт2313 "Реєстраційні рахунки"
 
Витрати на поліпшення, реконструкцію, модернізацію, добудову, дообладнання об'єктів основних засобівДт 1311 "Капітальні інвестиції в основні засоби"
Кт 6211 "Розрахунки з постачальниками та підрядниками"ПЕРЕДАЕТСЯ:
Дт 1311 "Капітальні інвестиції в основні засоби"
Кт 5411 «Цільове фінансування розпорядників бюджетних коштів»
 
Потім вже установи зроблять проводку (якщо збільшиться вартість):
Зарахування витрат після завершення робіт з поліпшення основних засобів на збільшення їх первісної вартостіДт 10 «Основні засоби»
Кт 1311  "Капітальні інвестиції в основні засоби",Дт 5411 "Цільове фінансування розпорядників бюджетних коштів"
Кт 5111 "Внесений капітал розпорядникам бюджетних коштів"

Або (якщо списання)
Дт 8013 «Матеріальні витрати»
Кт 1311 "Капітальні інвестиції в основні засоби"
Дт 5411 «Цільове фінансування розпорядників бюджетних коштів»
Кт 70 "Доходи за бюджетними асигнуваннями"???

G_A_V
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 14 червня 2018, 16:49
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення G_A_V »

В каких случаях при капитальном ремонте не разрабатывается проект и каким нормативным документом это предусмотрено?

Ярослава2791
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 12 грудня 2013, 15:43
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Ярослава2791 »

Добрый день! Подскажите, пожалуйста, проводки по оприходованию ОС, полученных в ходе проведения капитального ремонта (КЕКВ 3132). Например бойлера. Заранее спасибо!

BAS Anet
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 09 липня 2018, 13:48
Регіон: Киевская область

Повідомлення BAS Anet »

Підкажіть будь ласка якими документами має супроводжуватися капітальний ремонт та реконструкція будівель, та що є підставою для проведення таких робіт, об'єкти є державною власністю та знаходяться на балансі бюджетної установи.

malbuh
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 48
З нами з: 25 лютого 2013, 15:48
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення malbuh »

Доброго дня. У мене дуже цікаве запитання. Проводиться капітальний ремонт дороги. Підрядник, що робить ремонт є платником ПДВ. В зведеному кошторисному розрахунку вказана вартість на утримання служби з технічного нагляду 0,8% в сумі 1401,99 грн.  без ПДВ. В кінці зведеного кошторису стоїть сума роботи по капітальному ремонту і технагляду з ПДВ 1682,39 грн. Підприємство що здійснює технагляд не є платником ПДВ. Я (сільська рада) повинна сплатити за технагляд суму з ПДВ  (яка обрахована як сума вартості робіт помножина 0,8%). Казначейство вимагає , щоб я сплатила суму без ПДВ, так як виконавець не платник ПДВ. Як мені пояснити казначейству,  що підприємство не платник ПДВ не зменшує усі свої роботи на 20% (ПДВ)?

Аватар користувача
Вікторія_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 30
З нами з: 28 жовтня 2011, 10:15
Регіон: Закарпатская область
Звідки: Ужгород
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Вікторія_ubr »

доброго дня. прошу допомоги. в нашій установі проведено Капітальний ремонт системи опалення Відділом капітального будівництва, зараз нам передають акт-приймання обладнання. Питання - я приймаю це обладнання на БАЛАНС ???? і які документи ще мають бути??


Ol4ik.kis
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 141
З нами з: 27 січня 2017, 13:44
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Ol4ik.kis »

Если был капремонт помещения, нужно ли ставить на приход унитазы, цемент, линолеум и тп и тд (согласно сметы)? и потом списывать эти материалы?? какие проводки??

Аватар користувача
Bux6109
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 134
З нами з: 20 листопада 2013, 10:34
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 5 разів

Повідомлення Bux6109 »

Добрий день! Напишить які бухгалтерськи проводки ви робите при капітальних ремонтах

Наприклад:
Дт 2313 Кт 7011 профінансовано на капітальний ремонт
Дт 8013 Кт 6211 отримано акт КБ-2в про виконання робіт
Дт 6211 Кт 2313 перераховано підряднику
далі при закритті рахунків...

Які робите ви?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8737
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 113 разів
Подякували: 1185 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Bux6109 писав:Добрий день! Напишить які бухгалтерськи проводки ви робите при капітальних ремонтах

Наприклад:
Дт 2313 Кт 7011 профінансовано на капітальний ремонт
Дт 8013 Кт 6211 отримано акт КБ-2в про виконання робіт
Дт 6211 Кт 2313 перераховано підряднику
далі при закритті рахунків...

Які робите ви?
Чому ви це питаєте? 
В кінці кварталу або року всі рахунки обліку доходів (7ххх) закриваються і капітальний ремонт тут ні до чого, так само як він ні до чого при закритті рахунків витрат (8ххх)
Дт7ХХХ Кр 5511 закриття рахунків доходів пункт 6.1 кореспонденції
Дт 5511 Кр 8ХХХ пункт 6.2
а в кцінці року закриваються рахунок 5511 на 5512 і залишається залишок лише на 5512 пункт 6.7 і 6.8

Аватар користувача
Bux6109
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 134
З нами з: 20 листопада 2013, 10:34
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 5 разів

Повідомлення Bux6109 »

EVGENIY писав:
Bux6109 писав:Добрий день! Напишить які бухгалтерськи проводки ви робите при капітальних ремонтах

Наприклад:
Дт 2313 Кт 7011 профінансовано на капітальний ремонт
Дт 8013 Кт 6211 отримано акт КБ-2в про виконання робіт
Дт 6211 Кт 2313 перераховано підряднику
далі при закритті рахунків...

Які робите ви?
Чому ви це питаєте? 
В кінці кварталу або року всі рахунки обліку доходів (7ххх) закриваються і капітальний ремонт тут ні до чого, так само як він ні до чого при закритті рахунків витрат (8ххх)
Дт7ХХХ Кр 5511 закриття рахунків доходів пункт 6.1 кореспонденції
Дт 5511 Кр 8ХХХ пункт 6.2
а в кцінці року закриваються рахунок 5511 на 5512 і залишається залишок лише на 5512 пункт 6.7 і 6.8
Справа у тому, що колишній бухгалтер зробив бухгалтерські проводки такі:
Дт 2313 Кт 5411 профінансовано на капремонт будівлі
Дт 8013 Кт 2313 перераховано підряднику за виконані роботи
Дт 5411 Кт 5111 другий запис ?--- це дуже мені не подобається
Дт 5511 Кт 8013 закриття рахунків 
Зараз потрібно, на мою думку, виправляти:
по-перше, не розумію, якщо це капітальний ремонт (за договором) чому робили другий запис? На скільки читала консультації та типову кореспонденцію рахунків збільшувати суму внесеного капіталу не потрібно (переоцінки на збільшення вартості будівлі теж не робилась)
по-друге, закриття рахунків не відбулось повністю
Тому у мене і виникло це запитання (для власного заспокоєння, права я чи ні)

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8737
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 113 разів
Подякували: 1185 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Дт 8013 Кт 2313 перераховано підряднику за виконані роботи
Це ГЄНІАЛЬНО!!!!! Такої проводки не може існувати в принципі!! Суть проводки списали кошти з рахунку на витрати, ну це просто БРЄД!! Ніколи таку проводки не робіть!!!
Дт 5411 Кт 5111 другий запис ?--- це дуже мені не подобається
Ця проводка теж не може існувати без першої проводки, щоб щось внести на внесений капітал треба щось записати в актив (Дт 10хх Кр 13хх), а перед цим треба було щось поставити на 13хх :)

Мабуть проводки робились в часи переходу на новий план рахунків, тому бухгалтер не до кінця розібрався, я її цілком розумію!

І так как виправляти вам, то якщо ви всі проводки написали, висновок такий:
У вас зараз на рахунку 5111 висить те що там не потрібне!! І все закрилось на рахунку 5512. 
Думаю щоб все виправити вам достатньо зробити проводку Дт 5111 Кр 5512 на ту суму

Надія Думка
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 16 лютого 2017, 14:11
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Надія Думка »

Доброго дня! В мене трохи дивна ситуація. Допоможіть! Почалося з передачі  пакету документів з головного управління освіти в районний відділ освіти по накладній. Потім попередники поставили кошторисну документацію та експертний висновок по кап. ремонту на рах.1018. Потім школа від"єдналась. В передавальному балансі на рах.1018 вартість документів. Таке можливо? І що робити далі?

Надія Думка
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 16 лютого 2017, 14:11
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Надія Думка »

Допоможіть! Якими проводками списати на  витрати послуги по виготовленню кошторисної документації та експертній оцінці? Оплачували з КЕКВ 3132. Який рахунок ставити дохідним 7411, 7111 чи 5411? І чи відображається ця сума в звіті 2дс?
У мене вийшло так:
Дт 2313  Кт7411(7111)
Дт 6211  Кт2313
Дт 8013  Кт6211
Це у мене перший раз документація.

Тетяна-бух
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 144
З нами з: 30 березня 2016, 09:57
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Тетяна-бух »

Добрий день! Установа взяла в оренду приміщення та біля нього хоче прокласти нове вуличне освітлення та нову пішохідну доріжку, яких раніше не було ( в договорі оренди прописано, що ореНдар може здійснювати благоустрій прилеглої території ). Ці види робіт відносяться до капремонту (наказ державного комітету україни з питань житлово-комунального господарства №154 від 23.09.2003р. п.1.18,п.6.3). В мне питання, вартість капремонту списувати на видатки поточного періоду? Чи треба оприбутковувати пішохідну доріжку та вуличне освітлення?

Alla Pinchuk
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 02 січня 2020, 12:46
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Alla Pinchuk »

Доброго дня. Допоможіть виправити помилку.  Бюджетна установа замовила в підрядній організації заміну вікон в адмін. будівлі на суму 1 400 000 грн. Адмін будівля не стоїть у нас на балансі, а в оренді у Фонда держ. майна. Заміну здійснювали за рахунок коштів спец. фонду. Такі капітальні інвестиції ми віднесли на субрахунок 13112. Нами були зроблені такі проводки :
Д 6211 – Кр 2311 – 1 400 000
Д 13112 – Кр 6211 – 1 400 000
Д 7111 – Кр 5411 – 1 400 000
Вікна встановили в 1 кв. 2019 р. Зараз, коли прийшов час закривати рік, ми зрозуміли, що не вірно віднесли витрати на кап. ремонт і що потрібно було такі витрати віднести  на субрахунок 8113. Як зараз можна виправити цю помилку?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8737
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 113 разів
Подякували: 1185 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Alla Pinchuk писав:Доброго дня. Допоможіть виправити помилку.  Бюджетна установа замовила в підрядній організації заміну вікон в адмін. будівлі на суму 1 400 000 грн. за рахунок коштів спец. фонду. Такі капітальні інвестиції ми віднесли на субрахунок 13112. Нами були зроблені такі проводки :
Д 6211 – Кр 2311 – 1 400 000
Д 13112 – Кр 6211 – 1 400 000
Д 7111 – Кр 5411 – 1 400 000
Вікна встановили в 1 кв. 2019 р. Зараз, коли прийшов час закривати рік, ми зрозуміли, що не вірно віднесли витрати на кап. ремонт і що потрібно було такі витрати віднести  на субрахунок 8113. Як зараз можна виправити цю помилку?
Ось можна так:
Сторнуйте ці дві проводки
Д 13112 – Кр 6211 – (мінус) 1 400 000 
Д 7111 – Кр 5411 – (мінус) 1 400 000 (тут якщо в кредиті 7111 не має нічого то треба робити 5511 5411 - -1400000)
і робіть одну 8113 6211

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів та нематеріальних активів”