Доброго дня, постало питання, нам були виділені кошти на кап.ремонт. Залишаються кошти, чи можемо ми закупити двері і встановити іх власними силами , кошти заплановані по КЕКВ 3132, які для цього нам потрібні документи?
mezz07 писав:Доброго дня, постало питання, нам були виділені кошти на кап.ремонт. Залишаються кошти, чи можемо ми закупити двері і встановити іх власними силами , кошти заплановані по КЕКВ 3132, які для цього нам потрібні документи?
Доброго дня!
Відповідно до п.п. 2.8.1 і 2.8.2 Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд заміна дверних полотен, а також заміна новими дверних коробок, рам та косяків з наличниками або перев'язування їх з додаванням нових матеріалів, належать до робіт з капітального ремонту будівель. Причому незалежно від способу виконання таких робіт.
З огляду на це, придбання всіх витратних матеріалів (у т.ч. дверей, інших дерев’яних чи металопластикових конструкцій) слід проводити за КЕКВ 3132.
Дякую. Мені не зрозуміло трохи, яким документом ми підтверджуємо факт встановлення дверей, якщо будуть це робити наші робітники, треба ж акти Кб-2 та кб-3.
mezz07 писав:Дякую. Мені не зрозуміло трохи, яким документом ми підтверджуємо факт встановлення дверей, якщо будуть це робити наші робітники, треба ж акти Кб-2 та кб-3.
Відповідно до п. 9.2 Методичних рекомендацій з проведення державною контрольно-ревізійною службою ревізій використання коштів на будівництво, затверджених наказом ГоловКРУ від 27.02.2009 р. № 39, форми № КБ-2в поширюються на будівельні підприємства і підрозділи усіх видів економічної діяльності незалежно від форм власності, що виконують будівельні та монтажні роботи, роботи з капітального та поточного ремонту, інші підрядні роботи із залученням бюджетних коштів або коштів підприємств, установ та організацій державної форми власності. Акт приймання виконаних робіт складається на основі журналу обліку виконаних робіт (форма № КБ-6) і надається субпідрядником - генпідряднику, генпідрядником - замовнику.
Цими Методрекомендаціями передбачено лише одне обмеження щодо робіт з поточного ремонту, виконаних господарським способом. У такому випадку складання зазначених зазначених форм не обов'язкове. Винятку щодо капремонту немає.
Водночас підприємства, які не використовують форму № КБ-2в, здійснюють записи в бухобліку на підставі іншого первинного документа з визначення ступеня завершеності робіт та оцінки виконаної роботи. Такий первинний документ повинен містити всі необхідні реквізити, передбачені Законом про бухоблік та Положенням № 88.
Доброго дня всім, виникло питання . Якщо ми ставимо двері своїми силами, закупили двері з КЕКВ 3132 , з якого КЕКВ треба платити за піну монтажну і інше необхідне для монтажу? А також оплатити працю тих хто це робив?
Так, у нас капремонт. Кошторис є тільки на заміну вікрон, договір по заміні вікон. Лишаються кошти, хочемо міняти двері. Двері купуємо , будемо встановлювати своїми силами, треба ще матеріали, з якого кекву їх платити?
mezz07 писав:Доброго дня всім, виникло питання . Якщо ми ставимо двері своїми силами, закупили двері з КЕКВ 3132 , з якого КЕКВ треба платити за піну монтажну і інше необхідне для монтажу? А також оплатити працю тих хто це робив?
Доброго дня!
За КЕКВ 3132 слід проводи всі видатки на капремонт, у тому числі й на придбання будівельних матеріалів, виготовлення проектно-кошторисної документації. А от що стосується оплати праці, то, з огляду на виконання робіт власними силами, заробітну плату і нарахування цим працівникам слід проводити все таки за КЕКВ 2111 "Заробітна плата" та 2120 "Нарахування на оплату праці", відповідно.
Дуже прошу допомоги!!!Робили кап.ремонт (витрати списуємо на видатки,т.я . економічної вигоди немає) .Використали для ремонту основний засіб ( буфєрна ємність).Як бути з цим основним засобом?Його ми купували в березні 2017.Мабуть, потрібно було поставити на матеріали,а ми віднесли на основні (т.я. КЕКВ закупки був 3110).Його тепер портібно списати,а потів в натуральній формі приходувати, щоб використати на ремонт. Що зробити,підкажіть???
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, нам выделили деньги на капремонт орендованого здания по КЕКВ 3132, с чего нам начинать?
1)Надо ли делать проэкт и кто его делает? Генподрядчик или мы сами находим организацию?
2)Авторский и технадзор? Мы сами находим эти организации или Генподрядчик этим занимается?
3)Если мы сами договариваемся за проэкт, авторский и технадзор, тогда оплата по этим договорам проходит как услуга по КЕКВ 2240, а нам дали все на капремонт. Генподрядчик говорит, что они составляют смету и выполняют работы только. Насколько я поняла, что проект, автор.и технадзор, расходы на работы по смете все это должно быть включено в общую смету. Кто ее состаляет тогда?
4) Надо ли сообщать и брать разрешение в ГАСК, здание в оренде и документов на землю у нас нет?
Добрий день! Потрібна доповога. Проведено капітальний ремонт , що збільшує вартість будівлі. В ході ремонту була установлена система пожежної сигналізації, проведена структурна кабельна мережа та придбані та установлені кондиціонери.Всі витрати війшли в вартість ремонту. Питання: 1)Чи відокремлювати від капремонту пожежну сигналізації, структурну кабельну мережу та кондиціонери і ставити на облік окремо? 2) АБО збільшити вартість будинка на загальну суму капітального ремонту, а устаткування вказати в інвентарній картці будівлі з додатком і подробним описом?
В структурну кабельну мережу увійшло дороге обладнання.
tymofeieva писав:Добрий день! Потрібна доповога. Проведено капітальний ремонт , що збільшує вартість будівлі. В ході ремонту була установлена система пожежної сигналізації, проведена структурна кабельна мережа та придбані та установлені кондиціонери.Всі витрати війшли в вартість ремонту. Питання: 1)Чи відокремлювати від капремонту пожежну сигналізації, структурну кабельну мережу та кондиціонери і ставити на облік окремо? 2) АБО збільшити вартість будинка на загальну суму капітального ремонту, а устаткування вказати в інвентарній картці будівлі з додатком і подробним описом?
В структурну кабельну мережу увійшло дороге обладнання.
Доброго дня!
Цілком прийнятними є обидва варіанти. Як вчинити конкретно у Вашій ситуацій, вирішувати лише Вам.
Безумовно, для обліку кондиціонерів перший варіант більш зручний. Адже якщо у подальшому вийде з ладу кондиціонер Вам не доведеться проводити часткову ліквідацію будівлі на вартість кондиціонера. Ви просто спишете непридатний кондиціонер, а потім придбаєте і встановите новий. Окрім того, за бажання кондиціонер можна перенести (встановити в іншому місці).
А от що стосується пожежної сигналізації та кабельної мережі, то тут краще застосовувати другий варіант обліку. Адже все таки ці об’єкти не віддільні від будівлі.
Natalia Ivanivna, Витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта.
Вартість робіт, що приводять до збільшення очікуваних майбутніх вигод від об'єкта основних засобів, включається до капітальних інвестицій з майбутнім збільшенням первісної вартості основних засобів. Підставою для визнання витрат, пов'язаних з поліпшенням основних засобів, є зростання внаслідок цих витрат очікуваного терміну корисного використання об'єкта, кількості та/або якості робіт, послуг, які надаються цим об'єктом.
Прикладами такого поліпшення є:
1) модифікація, модернізація об'єкта основних засобів з метою подовження терміну його корисної експлуатації або збільшення його виробничої потужності;
2) заміна окремих частин устаткування для підвищення якості робіт, послуг;
3) впровадження ефективнішого технологічного процесу, що дасть змогу зменшити витрати;
4) добудова (надбудова) будівлі, що збільшить кількість місць (площу) будівлі, обсяги та/або якість виконуваних робіт (послуг) чи умови їх виконання.
(наказ МФУ №11"Методичні рекомендації з бухгалтерського обліку основних засобів суб'єктів державного сектору ")
У вашому випадку: Вартість робіт, що приводять до збільшення очікуваних майбутніх вигод від об'єкта основних засобів, включається до капітальних інвестицій з майбутнім збільшенням первісної вартості основних засобів. Підставою для визнання витрат, пов'язаних з поліпшенням основних засобів, є зростання внаслідок цих витрат очікуваного терміну корисного використання об'єкта, кількості та/або якості робіт, послуг, які надаються цим об'єктом.
Будь ласка, завжди рада допомогти.
До речі, зауваження Вашої колеги досить слушне. За загальним правилом, витрати на проведення капітального ремонту відносять на фактичні витрати відповідного звітного періоду (без збільшення первісної вартості будівлі). Водночас відповідно до п. 2 розд. VI Методичних рекомендації з обліку ОЗ керівник установи може прийняти рішення про визнання виконаних робіт поліпшенням об’єкта. Причому таке рішення доцільно оформити окремим наказом (розпорядженням) керівника. У такому разі збільшення вартості будівлі на суму витрат на дообладнання і ремонт буде обґрунтованим.
Natalia Ivanivna писав:Чи збільшує вартість будівлі 1) заміна вікон на пластикові, 2) заміна електроосвітлення на енергозберігаючі лампи
Це як раз ті випадки, про які я писала вище. Рішення має прийняти керівник Вашої установи. Якщо він вважає, що такі роботи суттєво змінюють технічний стан, покращують експлуатаційні характеристики будівлі, тоді потрібно оформити наказ про визнання таких робіт поліпшенням. Бажано висновки керівника обґрунтувати і підтвердити статистичними даними, розрахунками щодо економії бюджетних коштів у зв'язку з встановленням вікон, енергозберігаючих ламп.
Однак на практиці ці види робіт, здебільшого, розглядають як капремонт і відносять на фактичні видатки.
УКБ делало капитальные ремонты для социальных объектов (помещения у них на балансе.)
Как тут написано выше, руководство хочет капитализировать эти расходы, передать на баланс установам, у которых здания на балансе, чтобы они самостоятельно приняли решение - списывать стоимость ремонта на расходы или увеличивать стоимость.
Первый вопрос - можно ли так в принципе.
Второй - проводки
УКБ. Отримання цільового фінансування для придбання основних засобів та/або їх поліпшення Дт 2313 "Реєстраційні рахунки"
Кт 5411 «Цільове фінансування розпорядників бюджетних коштів» Перерахування сум постачальникам Дт 6211 "Розрахунки з постачальниками та підрядниками" Кт2313 "Реєстраційні рахунки" Витрати на поліпшення, реконструкцію, модернізацію, добудову, дообладнання об'єктів основних засобівДт 1311 "Капітальні інвестиції в основні засоби" Кт 6211 "Розрахунки з постачальниками та підрядниками"ПЕРЕДАЕТСЯ: Дт 1311 "Капітальні інвестиції в основні засоби" Кт 5411 «Цільове фінансування розпорядників бюджетних коштів» Потім вже установи зроблять проводку (якщо збільшиться вартість): Зарахування витрат після завершення робіт з поліпшення основних засобів на збільшення їх первісної вартостіДт 10 «Основні засоби» Кт 1311 "Капітальні інвестиції в основні засоби",Дт 5411 "Цільове фінансування розпорядників бюджетних коштів" Кт 5111 "Внесений капітал розпорядникам бюджетних коштів"
Або (якщо списання) Дт 8013 «Матеріальні витрати» Кт 1311 "Капітальні інвестиції в основні засоби" Дт 5411 «Цільове фінансування розпорядників бюджетних коштів» Кт 70 "Доходи за бюджетними асигнуваннями"???
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, проводки по оприходованию ОС, полученных в ходе проведения капитального ремонта (КЕКВ 3132). Например бойлера. Заранее спасибо!
Підкажіть будь ласка якими документами має супроводжуватися капітальний ремонт та реконструкція будівель, та що є підставою для проведення таких робіт, об'єкти є державною власністю та знаходяться на балансі бюджетної установи.
Доброго дня. У мене дуже цікаве запитання. Проводиться капітальний ремонт дороги. Підрядник, що робить ремонт є платником ПДВ. В зведеному кошторисному розрахунку вказана вартість на утримання служби з технічного нагляду 0,8% в сумі 1401,99 грн. без ПДВ. В кінці зведеного кошторису стоїть сума роботи по капітальному ремонту і технагляду з ПДВ 1682,39 грн. Підприємство що здійснює технагляд не є платником ПДВ. Я (сільська рада) повинна сплатити за технагляд суму з ПДВ (яка обрахована як сума вартості робіт помножина 0,8%). Казначейство вимагає , щоб я сплатила суму без ПДВ, так як виконавець не платник ПДВ. Як мені пояснити казначейству, що підприємство не платник ПДВ не зменшує усі свої роботи на 20% (ПДВ)?
доброго дня. прошу допомоги. в нашій установі проведено Капітальний ремонт системи опалення Відділом капітального будівництва, зараз нам передають акт-приймання обладнання. Питання - я приймаю це обладнання на БАЛАНС ???? і які документи ще мають бути??
Если был капремонт помещения, нужно ли ставить на приход унитазы, цемент, линолеум и тп и тд (согласно сметы)? и потом списывать эти материалы?? какие проводки??
Добрий день! Напишить які бухгалтерськи проводки ви робите при капітальних ремонтах
Наприклад:
Дт 2313 Кт 7011 профінансовано на капітальний ремонт
Дт 8013 Кт 6211 отримано акт КБ-2в про виконання робіт
Дт 6211 Кт 2313 перераховано підряднику
далі при закритті рахунків...
Bux6109 писав:Добрий день! Напишить які бухгалтерськи проводки ви робите при капітальних ремонтах
Наприклад:
Дт 2313 Кт 7011 профінансовано на капітальний ремонт
Дт 8013 Кт 6211 отримано акт КБ-2в про виконання робіт
Дт 6211 Кт 2313 перераховано підряднику
далі при закритті рахунків...
Які робите ви?
Чому ви це питаєте?
В кінці кварталу або року всі рахунки обліку доходів (7ххх) закриваються і капітальний ремонт тут ні до чого, так само як він ні до чого при закритті рахунків витрат (8ххх)
Дт7ХХХ Кр 5511 закриття рахунків доходів пункт 6.1 кореспонденції
Дт 5511 Кр 8ХХХ пункт 6.2
а в кцінці року закриваються рахунок 5511 на 5512 і залишається залишок лише на 5512 пункт 6.7 і 6.8
Bux6109 писав:Добрий день! Напишить які бухгалтерськи проводки ви робите при капітальних ремонтах
Наприклад:
Дт 2313 Кт 7011 профінансовано на капітальний ремонт
Дт 8013 Кт 6211 отримано акт КБ-2в про виконання робіт
Дт 6211 Кт 2313 перераховано підряднику
далі при закритті рахунків...
Які робите ви?
Чому ви це питаєте?
В кінці кварталу або року всі рахунки обліку доходів (7ххх) закриваються і капітальний ремонт тут ні до чого, так само як він ні до чого при закритті рахунків витрат (8ххх)
Дт7ХХХ Кр 5511 закриття рахунків доходів пункт 6.1 кореспонденції
Дт 5511 Кр 8ХХХ пункт 6.2
а в кцінці року закриваються рахунок 5511 на 5512 і залишається залишок лише на 5512 пункт 6.7 і 6.8
Справа у тому, що колишній бухгалтер зробив бухгалтерські проводки такі:
Дт 2313 Кт 5411 профінансовано на капремонт будівлі
Дт 8013 Кт 2313 перераховано підряднику за виконані роботи
Дт 5411 Кт 5111 другий запис ?--- це дуже мені не подобається
Дт 5511 Кт 8013 закриття рахунків
Зараз потрібно, на мою думку, виправляти:
по-перше, не розумію, якщо це капітальний ремонт (за договором) чому робили другий запис? На скільки читала консультації та типову кореспонденцію рахунків збільшувати суму внесеного капіталу не потрібно (переоцінки на збільшення вартості будівлі теж не робилась)
по-друге, закриття рахунків не відбулось повністю
Тому у мене і виникло це запитання (для власного заспокоєння, права я чи ні)