Прийняття завершеного будівництва в експлуатацію

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Відповісти
ltvir
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 02 січня 2013, 14:11
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Подякували: 1 раз

Повідомлення ltvir »

Управління капітального будівництва на основі декларації про готовність об'єкта до експлуатації передає на баланс зданий в експлуатацію об'єкт із зазначеною балансовою вартістю, яка зазначена в авізо. Крім цього додається копія декларації про готовність, де зазначено витрати на будівельно-монтажні роботи, які відрізняються від балансової вартості. Які документи є підставою для прийняття на баланс об'єкта завершеного будівництва? чи ми вправі вимагати копії актів виконаних будівельних робіт? Для того принаймі щоб відділити ПДВ.

Animone
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 704
З нами з: 30 червня 2012, 22:03
Регіон: Cortés
Звідки: Tegucigalpita
Подякували: 5 разів

Повідомлення Animone »

ltvir писав:Які документи є підставою для прийняття на баланс об'єкта завершеного будівництва?

Согласно п.5.6 Положения по бух.учету необоротных активов от 26.06.2013 № 611

Взяття на облік необоротних активів, які вводяться в експлуатацію після закінчення будівництва (виготовлення, розробки), проводиться на підставі первинного документа про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом (виготовленням, розробкою) об'єкта установою, у кошторисі якої були закладені такі витрати. В документі вказується вартість збудованого (виготовленого, розробленого) необоротного активу, яка визначається на підставі даних бухгалтерського обліку.

Тётка
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 71
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Комсомольск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Тётка »

Підскажіть будь ласка, якщо в нас (бюджетна установа місцевий бюджет) обліковується незавершене капітальне будівництво, яке надано в оренду. Орендар його доводить до ума. Чи необхідно нам оформляти декларації про початок робіт, а потім про готовність об’єкта до експлуатації.

Animone
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 704
З нами з: 30 червня 2012, 22:03
Регіон: Cortés
Звідки: Tegucigalpita
Подякували: 5 разів

Повідомлення Animone »

Тётка писав:в нас (бюджетна установа місцевий бюджет) обліковується незавершене капітальне будівництво, яке надано в оренду.

Головы надо было бы открутить и руки-ноги оторвать тем начальничкам, которые подписывают подобного рода договора. 

У вас нет оснований вводить в объект в эксплуатацию поскольку для завершения его строительства вы не вложили ни копейки. Это во-первых. А во-вторых: на каком основании и на каких условиях арендатор "доводит его до ума"? По отношению к вам достройщик должен выступать не как арендатор, а как подрядчик, а это уже совершенно другая форма отношений. 

Только не говорите мне, что расчеты по строительству арендодатель будет погашать арендатору в счет арендной платы, ибо такие расчеты в бюджете запрещены, поскольку относятся к бартеру.

Марушка
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 51
З нами з: 05 листопада 2013, 15:29
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков

Повідомлення Марушка »

Animone писав:Головы надо было бы открутить и руки-ноги оторвать тем начальничкам, которые подписывают подобного рода договора. 

ЧЕТВЕРТОВАТЬ! Я прям таки вижу этого начальника. У меня такой же , прям "родной брат". У них прям нюх, как сделать так чтоб "атас" был полный, а адекватному человеку такое и в голову бы не пришло. Причем, идеи эти всплывают с завидной регулярностью. Извините, крик души.

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”