EVGENIY, звертається до Вас сільська рада! Ми хочемо встановити світильники на соняних батареях (4 штуки). ТЕРМІНОВО підкажіть нам, будь ласка, чи можемо ми проплатити встановлені нам світильники на сонячних батареї по КЕКВ 3110, згідно накладної?
Росинка писав:Доброго дня! Підскажіть будь-ласка... Бюджетна організація безоплатно отримала ОЗ та ІНМА від фізичних осіб.
Чи вірні бухгалтерські проподки?
1.Дт 10,11 Кт 6211 - безоплатно отримані ОЗ та ІНМА
2.Дт 2313 Кт 7511 - відображено дохід
3.Дт 6211 Кт 2313 - касові витрати
4.Дт 7511 Кт 5111 - збільшення внесеного капіталу
5.Дт 8014 Кт 1411/1412 - нараховано амортизацію
Чи потрібно робити ще такий запис Дт5411 Кт5111?
Дякую!
Доброго дня!
Ні, таку проводку при оприбуткуванні ОЗ та ІНМА, отриманих як благодійна допомога (дарунок), не потрібно. А от при нарахуванні амортизації на такі об'єкти одночасно слід робити другий запис (п. 1.17 Типової кореспонденції субрахунків): Дт 5111 Кт 7511.
Крот Юлія,
Доброго дня! прошу вашої допомоги, так як в бухгалтерії ще не великий спец! у липні 2017 придбали сумки для соцробітників на суму 13 700,28 грн. у кількості 55 шт., видаємо у липні 53 шт, тобто вводимо в експлуатацію, а 2 шт. поки що не видаємо (бо люди в декреті), та не вводимо в експлуатацію.
Проводки прикинули такі:
Отримання фінансування
Дт 2313
Кт 5411 -13700,28
2.Оплата (через передоплату)
Дт 2113
Кт 2313 – 13 700,28
3. відображення придбаного
Дт 1312
Кт 2113 13700,28
4.Якщо не всі вводимо в експлуатацію, то зарахування до складу ІНМА
Дт 1113
Кт 1312 на суму тих сумок, що видаємо 13202,08
Дт 5411
Кт 1312 13202,08
5.Нараховуємо амортизацію
Дт 8014
Кт 1412 по тим, що введені в експлуатацію 6 601,04
Чи вірно?
Де обліковуються ті 2 сумки, що не введені в експлуатацію, тільки на 1312?
на 1113 я їх не прибутковую? Як проводити інвентаризацію цих 2- сумок, по якому рах?
На 5411 та 1312 залишок на вартість 2-х не введених в експлуатацію сумок, це вірно?
дякую
NataliyaRoz писав:Крот Юлія,
Доброго дня! прошу вашої допомоги, так як в бухгалтерії ще не великий спец! у липні 2017 придбали сумки для соцробітників на суму 13 700,28 грн. у кількості 55 шт., видаємо у липні 53 шт, тобто вводимо в експлуатацію, а 2 шт. поки що не видаємо (бо люди в декреті), та не вводимо в експлуатацію.
Проводки прикинули такі:
Отримання фінансування
Дт 2313
Кт 5411 -13700,28
2.Оплата (через передоплату)
Дт 2113
Кт 2313 – 13 700,28
3. відображення придбаного
Дт 1312
Кт 2113 13700,28
4.Якщо не всі вводимо в експлуатацію, то зарахування до складу ІНМА
Дт 1113
Кт 1312 на суму тих сумок, що видаємо 13202,08
Дт 5411
Кт 1312 13202,08
5.Нараховуємо амортизацію
Дт 8014
Кт 1412 по тим, що введені в експлуатацію 6 601,04
Чи вірно?
Де обліковуються ті 2 сумки, що не введені в експлуатацію, тільки на 1312?
на 1113 я їх не прибутковую? Як проводити інвентаризацію цих 2- сумок, по якому рах?
На 5411 та 1312 залишок на вартість 2-х не введених в експлуатацію сумок, це вірно?
дякую
Все майже правильно. От тільки при введенні в експлуатацію (4-та операція) другий запис має бути таким: Дт 5411 Кт 5111.
При цьому 2 не введені в експлуатацію сумки будуть обліковуватися у складі капітальних інвестицій на субрахунку 1312. І до моменту передачі їх у використання на вартість таких сумок буде залишок на субрахунках 5411 та 1312.
Доброго дня! Підскажіть будь ласка, прийшла на нову роботу. Потрібно зробити внутрішнє переміщення компютера на нового працівника. цей компютер раніше числився на працівникові який звільнили 3 місяці тому, і ніякої передачі і акту ним не було підписано і за ним досі числиться цей компютер. мені потрібно скласти акт внутрішнього переміщення з особи на особу, але по факту це не можливо бо людина звільнена,тим паче квартал вже закритий, як бути?
Вікторія В. писав:Добрий день! Підкажіть будь ласка чим керуватися при оприбуткуванні МНМА. В ПсБО 7 межа для МНМА вказана у розмірі 1000 грн, а в Податковому кодексі 6000 грн.
YesipenkoTanya писав:Доброго дня. Геть заплуталась. Як правильно відобразити списання з субрахунку 1113
д1412 к1113 2500,00 робимо запис у м.о.9
д8014 к 1412 1250,00 м.о.17
Чи потрібні ще якісь проводки?
Проводки вам треба місяцми поміняти, з початку нараховуємо амортизацію потім списуємо і потім третя проводка 1.28 Віднесення до накопичених фінансових результатів первісної вартості основних засобів, які були придбані або безоплатно отримані за операціями з внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об'єктами державної (комунальної) власності, при їх списанні
51 "Внесений капітал"
5512 "Накопичені фінансові результати виконання кошторису",
Доброго дня. Підскажіть, будь-ласка, бо трохи відстала від життя: нові форми меморіальних ордерів у 2017 році вже були затверджені, чи ні? І ще стосовно необоротних активів: Наказом МФУ 13.09.2016 № 818, затверджені нові форми обліку основних засобів, а що стосується Малоцінних необоротних активів, то застосовуються надалі бланки від 2.12.1997р.?
natluchi писав:Доброго дня. Підскажіть, будь-ласка, бо трохи відстала від життя: нові форми меморіальних ордерів у 2017 році вже були затверджені, чи ні? І ще стосовно необоротних активів: Наказом МФУ 13.09.2016 № 818, затверджені нові форми обліку основних засобів, а що стосується Малоцінних необоротних активів, то застосовуються надалі бланки від 2.12.1997р.?
МО ще не затверджені, тільки проект!
10. Інвентарна картка групового обліку основних засобів
1. Інвентарна картка групового обліку основних засобів є регістром аналітичного обліку і застосовується для групового обліку однорідних об’єктів основних засобів, які мають одне і те саме призначення, однакову технічну характеристику і вартість.
Інвентарна картка групового обліку основних засобів може застосовуватися до бібліотечних фондів, малоцінних необоротних матеріальних активів, білизни, постільних речей, одягу, взуття, інвентарної тари, необоротних матеріальних активів спеціального призначення (на які нараховується амортизація у розмірі 50 відсотків від їх первісної вартості) та інших необоротних матеріальних активів.
Ми не прибуткова організація списуємо 2теплонакопичувачі з 2006року, на які не нараховувався знос взагалі принаймні документів підтверджуючих немає, а також 2 персональних комп'ютери 2012-знос також не нараховувася та 1 систем.блок персон.комп. знос 100%.
Підскажіть проводки????
EVGENIY, скажите пожалуйста, в Тип.кор. п. 1.28 "Віднесення до накопичених фінансових результатів первісної вартості основних засобів..", т.е. мы указываем первонач. стоим-ть, не остат-ную или каку другую сумму? просто мне везде пор-разному говорят и попадается в примерах у всех по разному.. объясните раз и навсегда. спасибо
Ol4ik.kis писав:EVGENIY, скажите пожалуйста, в Тип.кор. п. 1.28 "Віднесення до накопичених фінансових результатів первісної вартості основних засобів..", т.е. мы указываем первонач. стоим-ть, не остат-ную или каку другую сумму? просто мне везде пор-разному говорят и попадается в примерах у всех по разному.. объясните раз и навсегда. спасибо
если вы на 5111 перенесли остаточную стоимость то и списывать нужно остаточную, а если вы сделали техническую проводку и увеличили суму на счёте 5111 на суму амортизации и таким образом ваш счёт 5111 стал соответствовать своей сущности, то вам нужно списывать первоначальную стоимость про что нам и говорит кореспнденция!
EVGENIY, скажите пожалуйста, проводки при списании МНМА и ОС до 2017 года такие:
Дт 8014 Кт 1412 мо 17
Дт 1412 Кт 1113 мо 9
Дт 5111 Кт 5512 мо 9 ?
Дт 5511 Кт 8014 мо? и почему эта проводка ежеквартально? и еще вопрос, мо 17 делать ежеквартально или каждый месяц по МНМА? спасибо!
Допоможіть розібратися. Відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 "Основні засоби" до первісної вартість об'єкта основних засобів у разі придбання за плату включаються суми непрямих податків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не відшкодовуються суб'єктові державного сектору). Ми бюджетна установа не є платником ПДВ. Після проведення закупівлі через електронну систему отримали товар (комп'ютер) у сумі 6400,00 грн. у т. ч. ПДВ. Оплату за товар необхідно проводити за КЕКВ 2210, так як вартість товару без ПДВ складає 5333,33 грн. А як бути з оприбуткуванням товару на рахунках бухгалтерського обліку? По якому рахунку проводити оприбуткування: 1014 у сумі 6400,00 грн. так як вартість товару більше 6000,00 грн. у зв'язку із включенням ПДВ у вартість товару або 1113 у сумі 6400,00 грн. у звязку із проведенням оплати за КЕКВ 2210?
Добрий день, в кого є сканована копія "Облік основних засобів: розглядаємо на числових прикладах" (Бюджетна бухгалтерія , 2017, № 23). Якщо можна пришлість будь ласка на почту elenagalyan1976@gmail.com
Alekso писав:Допоможіть розібратися. Відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 "Основні засоби" до первісної вартість об'єкта основних засобів у разі придбання за плату включаються суми непрямих податків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не відшкодовуються суб'єктові державного сектору). Ми бюджетна установа не є платником ПДВ. Після проведення закупівлі через електронну систему отримали товар (комп'ютер) у сумі 6400,00 грн. у т. ч. ПДВ. Оплату за товар необхідно проводити за КЕКВ 2210, так як вартість товару без ПДВ складає 5333,33 грн. А як бути з оприбуткуванням товару на рахунках бухгалтерського обліку? По якому рахунку проводити оприбуткування: 1014 у сумі 6400,00 грн. так як вартість товару більше 6000,00 грн. у зв'язку із включенням ПДВ у вартість товару або 1113 у сумі 6400,00 грн. у звязку із проведенням оплати за КЕКВ 2210?
Ніхто читати не хоче!!!
малоцінні необоротні матеріальні активи.
До малоцінних необоротних матеріальних активів, зокрема включаються: знаряддя лову (трали, неводи, сіті тощо), бензомоторні пилки, сучкорізи, троси для сплаву; спеціальні інструменти та спеціальні пристосування (для серійного і масового виробництва певних виробів або виготовлення індивідуальних замовлень); предмети виробничого значення вартістю до 6000 гривень включно за одиницю (комплект) без податку на додану вартість - робочі столи, верстаки, кафедри, парти тощо; обладнання, що сприяє охороні праці; предмети технічного значення, які не можуть бути віднесені до робочих машин (світлокопіювальні рами тощо); предмети, призначені для видачі напрокат; господарський інвентар вартістю до 6000 гривень включно за одиницю (комплект) без податку на додану вартість; інші малоцінні необоротні предмети, термін експлуатації яких більше одного року, а вартість за одиницю не перевищує 6000 гривень включно без податку на додану вартість, - сценічно-постановочні засоби, телефони, обчислювальна техніка, пральні та швейні машини, холодильники тощо;