Є думка, що операції з грошовими документами (у тому числі з поштовими марками, маркованими конвертами і листівками) прирівнюються до касових операцій.
Проте відповідно до Положення № 637 касові операції - операції підприємств (підприємців) між собою та з фізичними особами, що пов'язані з прийманням і видачею готівки під час проведення розрахунків через касу з відображенням цих операцій у відповідних книгах обліку. Грошові документи в даному Положенні не згадуються.
При цьому відповідно до п 2.6 Порядку № 37 до інших коштів установи належать грошові документи ..., які знаходяться в касі установи (поштові марки, сплачені проїзні документи, ....)..
Отже, як бути установі, що не має посади касира та відповідно каси? Марки отримує і використовує співробітник, з яким укладено договір про матеріальну відповідальність. Турбує питання доцільності і необхідності оформлення касових ордерів.
Щодо обліку поштових марок установою, що не має каси
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 15
- З нами з: 19 серпня 2015, 09:13
- Регіон: Киевская область
- Подякували: 1 раз
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, в такому питанні: на балансі рахувались марки номіналом по 2,40 грн. Влітку такі самі марки стали коштувати вже 4,00 грн. І при відправленні листів враховується не 2,40, а вже по 4,00. Як тепер бути установі, якщо на балансі є залишок марок по 2,4грн. Робити дооцінку? На укрпошті ніяких підтверджуючих документів про підвищення не дають. Як правильно оформити цю операцію? Будемо дуже вдячні за відповідь!
-
- Мешканець
- Повідомлень: 146
- З нами з: 07 травня 2015, 16:25
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 3 рази
Добрый вечер! Подскажите, пожалуйста имеет ли право главный специалист отдела бухучета получать ТМЦ, в частности марки на почте???? В штате предприятия есть отдел МТО( 5 чел), в отделе бухгалтерского учета - гл.бухгалтер, зам. гл. бухгалтера, 2 гл. специалиста. Благодарю!