Все про ПММ
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 46
- З нами з: 03 листопада 2015, 17:42
- Регіон: Днепропетровская область
Хм. Можливо це для підприємств, що реалізують нафтопродукти по картках? Самі пластикові карточки обліковуються на 221. А якщо я купила бензин в картках, то що мені на 221 саджати? Бензин на 235, а пластик (по якій вартості????) на 221???
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
В наступному номері газети "Бюджетна бухгалтерія" Ви зможете докладно прочитати і про облік смарт-карток, і талонів на пальне і скретч-карток. Маю надію всім стане все зрозуміло.Ольгіца писав:Хм. Можливо це для підприємств, що реалізують нафтопродукти по картках? Самі пластикові карточки обліковуються на 221. А якщо я купила бензин в картках, то що мені на 221 саджати? Бензин на 235, а пластик (по якій вартості????) на 221???
А якщо коротко, то безпосередньо смарт-карти дійсно слід обліковувати на субрахунку 221 "Малоцінні та швидкозношувані предмети" за вартістю їх придбання, якщо Ви придбаваєте таку карту. Якщо ж Ви отримали смарт-картку від постачальника пального лише у тимчасове користування, тоді оприбутковувати її не потрібно. І ця вимога стосується не постачальників ПММ, а покупців - бюджетних установ.
А власне бензин, придбаний за такими картами, обліковуємо, як і раніше, на субрахунку 235 "Паливо, горючі і мастильні матеріали", але на окремому аналітичному рахунку.
Доброго дня! підскажіть будь-ласка чи потрібно при переведенні палива у налив зі скретч-карток, оформлювати авансовий звіт, внутрішню накладну і роздавальну відомість?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Якщо водій отримав скретч-картку (не гроші на придбання скретч-картки, а власне скрет-картку), поїхав і за нею заправив службовий автомобіль, то оформляти ні авансовий звіт, ані внутрішню накладну, ні роздавальну відомість не потрібно.yulia25 писав:Доброго дня! підскажіть будь-ласка чи потрібно при переведенні палива у налив зі скретч-карток, оформлювати авансовий звіт, внутрішню накладну і роздавальну відомість?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 46
- З нами з: 03 листопада 2015, 17:42
- Регіон: Днепропетровская область
А як же він відзвітує, що бензин залив в бак? Напевно чек із заправки треба додати до подорожнього листа?Крот Юлія писав: Якщо водій отримав скретч-картку (не гроші на придбання скретч-картки, а власне скрет-картку), поїхав і за нею заправив службовий автомобіль, то оформляти ні авансовий звіт, ані внутрішню накладну, ні роздавальну відомість не потрібно.
І ще питання. Якщо раніше скретч-картки зберігались у касі та обліковувались за касиром, то тепер вони можуть зберігатися не обовязково у касира, можливо у працівника АГВ... у будь-якому разі при видачі картки водієві потрібна якась внутрішня накладна, або відомість видачі...
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Протягом місяця видача скретч-карток водію має здійснюватися під його підпис у Відомості обліку скетч-карток на ПММ . Документом, що підтверджує використання талонів, є чек РРО АЗС (водій здає його до бухгалтерії установи), який додається до Звіту про використання скретч-карток на ПММ. За відсутності касових чеків, що підтверджують заправлення автомобіля за допомогою талонів, рекомендуємо проводити звірку з АЗС наприкінці місяця щодо заправлення відповідно службового авто за відповідними датами.Ольгіца писав:А як же він відзвітує, що бензин залив в бак? Напевно чек із заправки треба додати до подорожнього листа?Крот Юлія писав: Якщо водій отримав скретч-картку (не гроші на придбання скретч-картки, а власне скрет-картку), поїхав і за нею заправив службовий автомобіль, то оформляти ні авансовий звіт, ані внутрішню накладну, ні роздавальну відомість не потрібно.
І ще питання. Якщо раніше скретч-картки зберігались у касі та обліковувались за касиром, то тепер вони можуть зберігатися не обовязково у касира, можливо у працівника АГВ... у будь-якому разі при видачі картки водієві потрібна якась внутрішня накладна, або відомість видачі...
Результати місячного обороту пального, як правило, відображають в Акті приймання-передачі пального із зазначенням асортименту, кількості та вартості отриманого протягом місяця пального. Такий акт формує Ваш постачальник пального. Акт складають в останній робочий день поточного місяця та засвідчують його погодження своїми підписами покупець і постачальник.
А Подорожній лист - це документ, який підтверджує використання, а не отримання (заправку) пального. Іншими словами, це підстава для списання пального, використаного на роботу автотранспорту.
Що стосується зберігання скретч-карток, то вони не є грошовими документами чи бланками документів суворої звітності, тож і їх зберігання в касі не обов'язкове. МВО за зберігання та видачу скретч-карток може бути завгосп або інша посадова особа.
Докладніше про це читайте у статті "Талони, смарт- та скретч-картки на пальне: що, коли та як правильно застосовувати" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2015, № 41).
Допоможіть які проводки мають бути при передачі 500л.дизпалива вищестоящій організації?
-
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 04 листопада 2015, 17:36
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 1 раз
Подскажите пожалуйста, как правильно списывать бензин на автомобиль? По каким нормам? По тем, которые указаны в техдокументации завода или же утверждены Нормами №43? Или вообще делать контрольные замеры? И еще, как относится к письму ГлавКРУ от 11.08.2010г. №02-14/1232 по поводу того, что Нормы являются обязательными к исполнению только для предприятий, учреждений и организаций, входящих в сферу управления Минтранса?
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго дня!
Насамперед, слід звернути Вашу увагу на те, що в своєму листі від 11.08.2010 №02-14/1232 «Про списання паливно-мастильних матеріалів» Головне контрольно-ревізійне управління України, на теперішній час ще Державна фінансова інспекція України, зазначило наступне.
«Наказ Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43 не пройшов державної реєстрації в Міністерстві юстиції України в зв’язку з чим вважаємо, що він є обов’язковим для виконання лише для підприємств, установ і організацій, які входять до сфери управління Мінтрансу. Іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами і організаціями повинні бути розроблені власні нормативні документи щодо нормування витрат палива та мастильних матеріалів відповідно до законодавства»
З цього приводу зазначу.
По-перше листи за своєю суттю не є нормативними документами, тобто їх виконання не є обов’язковим.
По-друге, при проведенні контрольних заходів фахівці органів Державної фінансової інспекції (далі – органи ДФІ) керуються Методичними рекомендаціями щодо здійснення інспектування органами Державної фінансової інспекції України (далі - Методичні рекомендації), затвердженими наказом Державної фінансової інспекції України 14.12.2011 N 90, які розроблені з метою забезпечення єдиних підходів до підготовки до ревізії, її проведення, оформлення результатів та реалізації матеріалів.
В п. 11.11.3 розділу ІV Методичних рекомендацій зазначено, що при перевірці списання пально-мастильних матеріалів необхідно перевірити дотримання встановленого порядку та норм списання, при цьому в примітці визначено «Списання пально-мастильних матеріалів здійснюється за Нормами витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, які затверджено наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. N 43, на підставі даних про пробіг автомобіля».
З цього виходить, що органи ДФІ не заперечують про можливість застосування підприємствами, установами і організаціями саме Норм №43.
Враховуючи вищезазначене можливо зробити наступний висновок - підприємство, установа або організація при списанні пально – мастильних матеріалів може використовувати Норми №43, проте це необхідно визначити насамперед в наказі про облікову політику та наказі про встановлення норм витрат палива на відповідні автотранспортні засоби, які враховуються на балансі установи.
Отже вибір за Вами, або використовувати техдокументацію або використовувати Норми №43, проте не все одразу.
Насамперед, слід звернути Вашу увагу на те, що в своєму листі від 11.08.2010 №02-14/1232 «Про списання паливно-мастильних матеріалів» Головне контрольно-ревізійне управління України, на теперішній час ще Державна фінансова інспекція України, зазначило наступне.
«Наказ Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43 не пройшов державної реєстрації в Міністерстві юстиції України в зв’язку з чим вважаємо, що він є обов’язковим для виконання лише для підприємств, установ і організацій, які входять до сфери управління Мінтрансу. Іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами і організаціями повинні бути розроблені власні нормативні документи щодо нормування витрат палива та мастильних матеріалів відповідно до законодавства»
З цього приводу зазначу.
По-перше листи за своєю суттю не є нормативними документами, тобто їх виконання не є обов’язковим.
По-друге, при проведенні контрольних заходів фахівці органів Державної фінансової інспекції (далі – органи ДФІ) керуються Методичними рекомендаціями щодо здійснення інспектування органами Державної фінансової інспекції України (далі - Методичні рекомендації), затвердженими наказом Державної фінансової інспекції України 14.12.2011 N 90, які розроблені з метою забезпечення єдиних підходів до підготовки до ревізії, її проведення, оформлення результатів та реалізації матеріалів.
В п. 11.11.3 розділу ІV Методичних рекомендацій зазначено, що при перевірці списання пально-мастильних матеріалів необхідно перевірити дотримання встановленого порядку та норм списання, при цьому в примітці визначено «Списання пально-мастильних матеріалів здійснюється за Нормами витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, які затверджено наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. N 43, на підставі даних про пробіг автомобіля».
З цього виходить, що органи ДФІ не заперечують про можливість застосування підприємствами, установами і організаціями саме Норм №43.
Враховуючи вищезазначене можливо зробити наступний висновок - підприємство, установа або організація при списанні пально – мастильних матеріалів може використовувати Норми №43, проте це необхідно визначити насамперед в наказі про облікову політику та наказі про встановлення норм витрат палива на відповідні автотранспортні засоби, які враховуються на балансі установи.
Отже вибір за Вами, або використовувати техдокументацію або використовувати Норми №43, проте не все одразу.
-
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 04 листопада 2015, 17:36
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 1 раз
Спасибо большое за разъяснение! А при этом можно использовать корректирующие коэффициенты, предусмотренные Нормами №43?Владислав Станкус писав:Доброго дня!
Насамперед, слід звернути Вашу увагу на те, що в своєму листі від 11.08.2010 №02-14/1232 «Про списання паливно-мастильних матеріалів» Головне контрольно-ревізійне управління України, на теперішній час ще Державна фінансова інспекція України, зазначило наступне.
«Наказ Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43 не пройшов державної реєстрації в Міністерстві юстиції України в зв’язку з чим вважаємо, що він є обов’язковим для виконання лише для підприємств, установ і організацій, які входять до сфери управління Мінтрансу. Іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами і організаціями повинні бути розроблені власні нормативні документи щодо нормування витрат палива та мастильних матеріалів відповідно до законодавства»
З цього приводу зазначу.
По-перше листи за своєю суттю не є нормативними документами, тобто їх виконання не є обов’язковим.
По-друге, при проведенні контрольних заходів фахівці органів Державної фінансової інспекції (далі – органи ДФІ) керуються Методичними рекомендаціями щодо здійснення інспектування органами Державної фінансової інспекції України (далі - Методичні рекомендації), затвердженими наказом Державної фінансової інспекції України 14.12.2011 N 90, які розроблені з метою забезпечення єдиних підходів до підготовки до ревізії, її проведення, оформлення результатів та реалізації матеріалів.
В п. 11.11.3 розділу ІV Методичних рекомендацій зазначено, що при перевірці списання пально-мастильних матеріалів необхідно перевірити дотримання встановленого порядку та норм списання, при цьому в примітці визначено «Списання пально-мастильних матеріалів здійснюється за Нормами витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, які затверджено наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. N 43, на підставі даних про пробіг автомобіля».
З цього виходить, що органи ДФІ не заперечують про можливість застосування підприємствами, установами і організаціями саме Норм №43.
Враховуючи вищезазначене можливо зробити наступний висновок - підприємство, установа або організація при списанні пально – мастильних матеріалів може використовувати Норми №43, проте це необхідно визначити насамперед в наказі про облікову політику та наказі про встановлення норм витрат палива на відповідні автотранспортні засоби, які враховуються на балансі установи.
Отже вибір за Вами, або використовувати техдокументацію або використовувати Норми №43, проте не все одразу.
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Застосування корегуючих коефіцієнтів можливо лише за умови використання Норм №43, що буде визначено в наказі про облікову політику та наказі про встановлення норм витрат палива на відповідні автотранспортні засоби, які враховуються на балансі підприємства.
У разі застосування норм, визначених в техдокументації на транспортні засоби, коригуючи коефіцієнти, передбачені Нормами №43, застосовувати не можна.
У разі застосування норм, визначених в техдокументації на транспортні засоби, коригуючи коефіцієнти, передбачені Нормами №43, застосовувати не можна.
-
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 04 листопада 2015, 17:36
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 1 раз
Спасибо!Владислав Станкус писав:Застосування корегуючих коефіцієнтів можливо лише за умови використання Норм №43, що буде визначено в наказі про облікову політику та наказі про встановлення норм витрат палива на відповідні автотранспортні засоби, які враховуються на балансі підприємства.
У разі застосування норм, визначених в техдокументації на транспортні засоби, коригуючи коефіцієнти, передбачені Нормами №43, застосовувати не можна.
А возможно ли списание бензина по нормам, установленным контрольными замерами? Если, например, в технической документации указана норма расхода - 8,6 л на 100 км, а фактически, расход где то 10,6 л. Можно ли утвердить приказом фактический средний расход на основании контрольных замеров и чем его обосновать?
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Як на мою думку технічна документація на автомобіль це більш вагомий документ ніж акти контрольних замірів. В технічні документації на автомобіль як правило зазначають норми витрат пального в різних режимах – міський режим, за межами міста (на трасі).
Якщо фактичні витрати пального більші за вказані в техдокументації на автомобіль (в вашому випадку на 2 л на 100 км) то Вам насамперед необхідно перевірити технічний стан авто, якість пального і його кількість при заправці, а також проконтролювати дії водія в частині правильності визначення показників спідометра та техніки водіння автомобіля.
Майте на увазі, що встановлені норми на підставі контрольних замірів, при проведенні контролюючими органами перевірок також можуть бути перевірені. А перевіряючі, які мають достатній рівень знань будуть дуже ретельно проводити ці заміри.
Отже Ви маєте бути впевнені на 100 відсотків, що контрольні заміри проведені вірно.
Якщо фактичні витрати пального більші за вказані в техдокументації на автомобіль (в вашому випадку на 2 л на 100 км) то Вам насамперед необхідно перевірити технічний стан авто, якість пального і його кількість при заправці, а також проконтролювати дії водія в частині правильності визначення показників спідометра та техніки водіння автомобіля.
Майте на увазі, що встановлені норми на підставі контрольних замірів, при проведенні контролюючими органами перевірок також можуть бути перевірені. А перевіряючі, які мають достатній рівень знань будуть дуже ретельно проводити ці заміри.
Отже Ви маєте бути впевнені на 100 відсотків, що контрольні заміри проведені вірно.
-
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 04 листопада 2015, 17:36
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 1 раз
Спасибо, по этом пункту я поняла!Владислав Станкус писав:Як на мою думку технічна документація на автомобіль це більш вагомий документ ніж акти контрольних замірів. В технічні документації на автомобіль як правило зазначають норми витрат пального в різних режимах – міський режим, за межами міста (на трасі).
Якщо фактичні витрати пального більші за вказані в техдокументації на автомобіль (в вашому випадку на 2 л на 100 км) то Вам насамперед необхідно перевірити технічний стан авто, якість пального і його кількість при заправці, а також проконтролювати дії водія в частині правильності визначення показників спідометра та техніки водіння автомобіля.
Майте на увазі, що встановлені норми на підставі контрольних замірів, при проведенні контролюючими органами перевірок також можуть бути перевірені. А перевіряючі, які мають достатній рівень знань будуть дуже ретельно проводити ці заміри.
Отже Ви маєте бути впевнені на 100 відсотків, що контрольні заміри проведені вірно.
Единственное, хочу уточнить, исходя из всего вышеизложенного, возможен ли тогда все таки вариант использования предусмотренных норм №43 с корректировочными коэффициентами (с доведением нормативного расхода бензина до приближенного к фактическому) и соответствующим их закреплением приказами по учетной политике и установлению норм расхода топлива?
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Так, Ви можете застосовувати Норми №43 і це необхідно визначити насамперед в наказі про облікову політику та наказі про встановлення норм витрат палива на відповідні автотранспортні засоби, які враховуються на балансі підприємства.
При застосуванні Норм №43 Ви маєте право застосовувати корегуючи коефіцієнти, які передбачені Нормами №43 і це також необхідно буде відобразити в наказі про встановлення норм витрат палива. Майте на увазі, що базова лінійна норма витрат палива на автомобіль береться із відповідних додатків до Норм №43.
При застосуванні Норм №43 Ви маєте право застосовувати корегуючи коефіцієнти, які передбачені Нормами №43 і це також необхідно буде відобразити в наказі про встановлення норм витрат палива. Майте на увазі, що базова лінійна норма витрат палива на автомобіль береться із відповідних додатків до Норм №43.
-
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 04 листопада 2015, 17:36
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 1 раз
И тогда, после такого утверждения и обоснования не возникнут вопросы о расходе топлива? Я имею ввиду, что Вы писали о том, что "[font='Noto Sans', sans-serif]технічна документація на автомобіль це більш вагомий документ ніж акти контрольних замірів". А в случае использования Норм №43 с корректировочными коэффициентами расход топлива при любых обстоятельствах будет больше, указанного в технической документации автомобиля.[/font]Владислав Станкус писав:Так, Ви можете застосовувати Норми №43 і це необхідно визначити насамперед в наказі про облікову політику та наказі про встановлення норм витрат палива на відповідні автотранспортні засоби, які враховуються на балансі підприємства.
При застосуванні Норм №43 Ви маєте право застосовувати корегуючи коефіцієнти, які передбачені Нормами №43 і це також необхідно буде відобразити в наказі про встановлення норм витрат палива. Майте на увазі, що базова лінійна норма витрат палива на автомобіль береться із відповідних додатків до Норм №43.
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Я ще раз хочу наголосити на тому, що або ви використовуєте Норми №43 або розробляєте власні нормативи виходячи з техдокументації на автомобіль та контрольних замірів.
Щодо застосування корегуючих коефіцієнтів передбачених Нормами №43, зазначу, що вони застосовуються лише у разі прийняття відповідного рішення керівником установи. Тобто якщо керівник не вважає за необхідне застосовувати підвищуючи коефіцієнти то вони не застосовуються, або застосовуються у мінімальних значеннях.
Стосовно Вашого твердження «А в случае использования Норм №43 с корректировочными коэффициентами расход топлива при любых обстоятельствах будет больше, указанного в технической документации автомобиля» зазначу, що це спірне питання.
Так, звертаю Вашу увагу, що не так багато підвищуючих коефіцієнтів, передбачених Нормами №43, можливо застосувати наприклад в м. Луганськ, крім того існують ще і випадки, які зменшують норми витрат пального.
Щодо застосування корегуючих коефіцієнтів передбачених Нормами №43, зазначу, що вони застосовуються лише у разі прийняття відповідного рішення керівником установи. Тобто якщо керівник не вважає за необхідне застосовувати підвищуючи коефіцієнти то вони не застосовуються, або застосовуються у мінімальних значеннях.
Стосовно Вашого твердження «А в случае использования Норм №43 с корректировочными коэффициентами расход топлива при любых обстоятельствах будет больше, указанного в технической документации автомобиля» зазначу, що це спірне питання.
Так, звертаю Вашу увагу, що не так багато підвищуючих коефіцієнтів, передбачених Нормами №43, можливо застосувати наприклад в м. Луганськ, крім того існують ще і випадки, які зменшують норми витрат пального.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 43
- З нами з: 22 грудня 2014, 13:48
- Контактна інформація:
Допоможіть!!! Нашій установі передають ПММ на благодійних засадах ,не можу знайти бланк Акту прийому-передачі ПММ.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10700
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1400 разів
- Контактна інформація:
Первісною вартістю запасів, що придбані за плату, є собівартість запасів, яка складається з таких фактичних витрат:zmses писав:Если в стоимость включены НДС и акциз, приходовать бензин с акцизом или без него?
суми, що сплачується згідно з договором постачальнику (продавцю), за вирахуванням непрямих податків;
суми ввізного мита;
суми непрямих податків у зв'язку з придбанням запасів, які не відшкодовуються суб'єктам державного сектору;
транспортно-заготівельні витрати (затрати на заготівлю запасів, оплата тарифів (фрахту) за вантажно-розвантажувальні роботи і транспортування запасів усіма видами транспорту до місця їх використання, включаючи витрати зі страхування ризиків транспортування запасів);
інші витрати, які безпосередньо пов'язані з придбанням запасів і доведенням їх до стану, в якому вони придатні для використання у запланованих цілях. До таких витрат, зокрема, належать прямі матеріальні витрати, прямі витрати на оплату праці, інші прямі витрати суб'єкта державного сектору на доопрацювання і підвищення якісно технічних характеристик запасів.
Акцизи - це непрямі податки, які встановлюються у вигляді надбавки до ціни
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго ранку!
Умовами п.3.5.1 Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43 передбачено, що при розрахунках є достатнім використання трьох значущих цифр (округлення значень до трьох значущих цифр).
Тобто, у разі отримання при розрахунку витрат автомобіля число 17,874 л, його достатньо округлити до трьох значущих цифр, і отримаємо 17,9. (третя цифра 8 посилена до 9, так як перша відкидається цифра 7 більше ніж 5).
Форму звіту використання пального Ви можете розробити самі, передбачивши в ній усю необхідну інформацію для списання пального за даними бухгалтерського обліку, а також додаткового контролю за його використанням.
Умовами п.3.5.1 Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43 передбачено, що при розрахунках є достатнім використання трьох значущих цифр (округлення значень до трьох значущих цифр).
Тобто, у разі отримання при розрахунку витрат автомобіля число 17,874 л, його достатньо округлити до трьох значущих цифр, і отримаємо 17,9. (третя цифра 8 посилена до 9, так як перша відкидається цифра 7 більше ніж 5).
Форму звіту використання пального Ви можете розробити самі, передбачивши в ній усю необхідну інформацію для списання пального за даними бухгалтерського обліку, а також додаткового контролю за його використанням.
-
- Квартирант
- Повідомлень: 82
- З нами з: 31 березня 2015, 09:49
- Регіон: Львовская область
- Дякував (ла): 1 раз
Доброго вечора, підскажіть будь-ласка розібратися з правельним оформленням обліку талонів на бензин отриманих з внутрішньовідомчої передачі , ми отримали на рах.261 по цетралізованому постачанню по загальному фонду тобто рах.683, то чи правельні будуть проводки:
261-683
362-261
683-362
Чи потрібно ще відносити талони на бензин отримані з внутрішньвідомчої передачі ще на рах.235, тобто:
261-683
362-261
235-362
683-235
261-683
362-261
683-362
Чи потрібно ще відносити талони на бензин отримані з внутрішньвідомчої передачі ще на рах.235, тобто:
261-683
362-261
235-362
683-235
Доброго дня!Підкажіть будь ласка, якими нормативними документами регулюється обовязкове надання чеків з АЗС при заправці по талонах?
і чи обовязкова така норма?
на нашому підприємстві водієві зг. відомості видачі пального видається певна кількість (талон на 10-20л) і усе.ну і списання,як звичайно,проводиться згідно шляхового листа.
Чи правомірні наші дії?
і чи обовязкова така норма?
на нашому підприємстві водієві зг. відомості видачі пального видається певна кількість (талон на 10-20л) і усе.ну і списання,як звичайно,проводиться згідно шляхового листа.
Чи правомірні наші дії?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
У Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженій спільним наказом Мінпаливенерго,Мінекономіки,Мінтрансу та Держкомітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008 р. № 281/171/578/155, чітко зазначено наступне: розрахунковий документ - це документ установленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів, зареєстрований у встановленому порядку РРО або заповнений вручну.tanechka5 писав:Доброго дня!Підкажіть будь ласка, якими нормативними документами регулюється обовязкове надання чеків з АЗС при заправці по талонах?
і чи обовязкова така норма?
на нашому підприємстві водієві зг. відомості видачі пального видається певна кількість (талон на 10-20л) і усе.ну і списання,як звичайно,проводиться згідно шляхового листа.
Чи правомірні наші дії?
Таким чином, основним документом, який підтверджує факт відпуску бензину (використання талона на бензин), є чек РРО. З огляду на це, водій автомобіля обов'язково має надати до бухгалтерії чек РРО як підтвердження факту заправки. А відтак Ваші дії є неправомірними.
За відсутності касових чеків, що підтверджують заправлення автомобіля за допомогою талонів, рекомендуємо здійснювати звірення з АЗС наприкінці місяця щодо заправлення кожного автомобіля за днями місяця.
скажіть будь ласка,а що робити якщо водії заправляються на різних АЗС,можливо і в іншому місті?Крот Юлія писав:У Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженій спільним наказом Мінпаливенерго,Мінекономіки,Мінтрансу та Держкомітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008 р. № 281/171/578/155, чітко зазначено наступне: розрахунковий документ - це документ установленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів, зареєстрований у встановленому порядку РРО або заповнений вручну.tanechka5 писав:Доброго дня!Підкажіть будь ласка, якими нормативними документами регулюється обовязкове надання чеків з АЗС при заправці по талонах?
і чи обовязкова така норма?
на нашому підприємстві водієві зг. відомості видачі пального видається певна кількість (талон на 10-20л) і усе.ну і списання,як звичайно,проводиться згідно шляхового листа.
Чи правомірні наші дії?
Таким чином, основним документом, який підтверджує факт відпуску бензину (використання талона на бензин), є чек РРО. З огляду на це, водій автомобіля обов'язково має надати до бухгалтерії чек РРО як підтвердження факту заправки. А відтак Ваші дії є неправомірними.
За відсутності касових чеків, що підтверджують заправлення автомобіля за допомогою талонів, рекомендуємо здійснювати звірення з АЗС наприкінці місяця щодо заправлення кожного автомобіля за днями місяця.
і можливо є якийсь ще спосіб оприбуткування бензину по талонах?дуже дякую!