Все про ПММ

Обговрюємо бухоблік запасів від оприбуткування до списання
Ольгіца
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 46
З нами з: 03 листопада 2015, 16:42
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення Ольгіца »

Хм. Можливо це для підприємств, що реалізують нафтопродукти по картках? Самі пластикові карточки обліковуються на 221. А якщо я купила бензин в картках, то що мені на 221 саджати? Бензин на 235, а пластик (по якій вартості????) на 221???

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Ольгіца писав:Хм. Можливо це для підприємств, що реалізують нафтопродукти по картках? Самі пластикові карточки обліковуються на 221. А якщо я купила бензин в картках, то що мені на 221 саджати? Бензин на 235, а пластик (по якій вартості????) на 221???
В наступному номері газети "Бюджетна бухгалтерія" Ви зможете докладно прочитати і про облік смарт-карток, і талонів на пальне і скретч-карток. Маю надію всім стане все зрозуміло.

А якщо коротко, то безпосередньо смарт-карти дійсно слід обліковувати на субрахунку 221 "Малоцінні та швидкозношувані предмети" за вартістю їх придбання, якщо Ви придбаваєте таку карту. Якщо ж Ви отримали смарт-картку від постачальника пального лише у тимчасове користування, тоді оприбутковувати її не потрібно. І ця вимога стосується не постачальників ПММ, а покупців - бюджетних установ.
А власне бензин, придбаний за такими картами, обліковуємо, як і раніше, на субрахунку 235 "Паливо, горючі і мастильні матеріали", але на окремому аналітичному рахунку.

Ольгіца
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 46
З нами з: 03 листопада 2015, 16:42
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення Ольгіца »

Дякую. Я так і думала.

Аватар користувача
yulia25
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 41
З нами з: 03 червня 2014, 08:13
Регіон: Николаевская область

Повідомлення yulia25 »

Доброго дня! підскажіть будь-ласка чи потрібно при переведенні палива у налив зі скретч-карток, оформлювати авансовий звіт, внутрішню накладну і роздавальну відомість?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

yulia25 писав:Доброго дня! підскажіть будь-ласка чи потрібно при переведенні палива у налив зі скретч-карток, оформлювати авансовий звіт, внутрішню накладну і роздавальну відомість?
Якщо водій отримав скретч-картку (не гроші на придбання скретч-картки, а власне скрет-картку), поїхав і за нею заправив службовий автомобіль, то оформляти ні авансовий звіт, ані внутрішню накладну, ні роздавальну відомість не потрібно.

Аватар користувача
yulia25
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 41
З нами з: 03 червня 2014, 08:13
Регіон: Николаевская область

Повідомлення yulia25 »

Дякую

Ольгіца
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 46
З нами з: 03 листопада 2015, 16:42
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення Ольгіца »

Крот Юлія писав: Якщо водій отримав скретч-картку (не гроші на придбання скретч-картки, а власне скрет-картку), поїхав і за нею заправив службовий автомобіль, то оформляти ні авансовий звіт, ані внутрішню накладну, ні роздавальну відомість не потрібно.
А як же він відзвітує, що бензин залив в бак? Напевно чек із заправки треба додати до подорожнього листа?
І ще питання. Якщо раніше скретч-картки зберігались у касі та обліковувались за касиром, то тепер вони можуть зберігатися не обовязково у касира, можливо у працівника АГВ... у будь-якому разі при видачі картки водієві потрібна якась внутрішня накладна, або відомість видачі...

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Ольгіца писав:
Крот Юлія писав: Якщо водій отримав скретч-картку (не гроші на придбання скретч-картки, а власне скрет-картку), поїхав і за нею заправив службовий автомобіль, то оформляти ні авансовий звіт, ані внутрішню накладну, ні роздавальну відомість не потрібно.
А як же він відзвітує, що бензин залив в бак? Напевно чек із заправки треба додати до подорожнього листа?
І ще питання. Якщо раніше скретч-картки зберігались у касі та обліковувались за касиром, то тепер вони можуть зберігатися не обовязково у касира, можливо у працівника АГВ... у будь-якому разі при видачі картки водієві потрібна якась внутрішня накладна, або відомість видачі...
Протягом місяця видача скретч-карток водію має здійснюватися під його підпис у Відомості обліку скетч-карток на ПММ . Документом, що підтверджує використання талонів, є чек РРО АЗС (водій здає його до бухгалтерії установи), який додається до Звіту про використання скретч-карток на ПММ. За відсутності касових чеків, що підтверджують заправлення автомобіля за допомогою талонів, рекомендуємо проводити звірку з АЗС наприкінці місяця щодо заправлення відповідно службового авто за відповідними датами.

Результати місячного обороту пального, як правило, відображають в Акті приймання-передачі пального із зазначенням асортименту, кількості та вартості отриманого протягом місяця пального. Такий акт формує Ваш постачальник пального. Акт складають в останній робочий день поточного місяця та засвідчують його погодження своїми підписами покупець і постачальник.

А Подорожній лист - це документ, який підтверджує використання, а не отримання (заправку) пального. Іншими словами, це підстава для списання пального, використаного на роботу автотранспорту.

Що стосується зберігання скретч-карток, то вони не є грошовими документами чи бланками документів суворої звітності, тож і їх зберігання в касі не обов'язкове. МВО за зберігання та видачу скретч-карток може бути завгосп або інша посадова особа.

Докладніше про це читайте у статті "Талони, смарт- та скретч-картки на пальне: що, коли та як правильно застосовувати" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2015, № 41).

NataliGot
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 24 листопада 2015, 10:13
Регіон: Запорожская область

Повідомлення NataliGot »

Скиньте будь-ласка зразок Звіту про використання скретч-карток на ПММ

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2476
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 425 разів

Повідомлення yaoleg »

Тримайте :69:
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Ксю
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 133
З нами з: 07 листопада 2012, 09:38
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Ксю »

Допоможіть які проводки мають бути при передачі 500л.дизпалива вищестоящій організації?

Pole4ka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 04 листопада 2015, 16:36
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Pole4ka »

Подскажите пожалуйста, как правильно списывать бензин на автомобиль? По каким нормам? По тем, которые указаны в техдокументации завода или же утверждены Нормами №43? Или вообще делать контрольные замеры? И еще, как относится к письму ГлавКРУ от 11.08.2010г. №02-14/1232 по поводу того, что Нормы являются обязательными к исполнению только для предприятий, учреждений и организаций, входящих в сферу управления Минтранса?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Доброго дня!
Насамперед, слід звернути Вашу увагу на те, що в своєму листі від 11.08.2010 №02-14/1232 «Про списання паливно-мастильних матеріалів» Головне контрольно-ревізійне управління України, на теперішній час ще Державна фінансова інспекція України, зазначило наступне.
«Наказ Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43 не пройшов державної реєстрації в Міністерстві юстиції України в зв’язку з чим вважаємо, що він є обов’язковим для виконання лише для підприємств, установ і організацій, які входять до сфери управління Мінтрансу. Іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами і організаціями повинні бути розроблені власні нормативні документи щодо нормування витрат палива та мастильних матеріалів відповідно до законодавства»
З цього приводу зазначу.
По-перше листи за своєю суттю не є нормативними документами, тобто їх виконання не є обов’язковим.
По-друге, при проведенні контрольних заходів фахівці органів Державної фінансової інспекції (далі – органи ДФІ) керуються Методичними рекомендаціями щодо здійснення інспектування органами Державної фінансової інспекції України (далі - Методичні рекомендації), затвердженими наказом Державної фінансової інспекції України 14.12.2011 N 90, які розроблені з метою забезпечення єдиних підходів до підготовки до ревізії, її проведення, оформлення результатів та реалізації матеріалів.
В п. 11.11.3 розділу ІV Методичних рекомендацій зазначено, що при перевірці списання пально-мастильних матеріалів необхідно перевірити дотримання встановленого порядку та норм списання, при цьому в примітці визначено «Списання пально-мастильних матеріалів здійснюється за Нормами витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, які затверджено наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. N 43, на підставі даних про пробіг автомобіля».
З цього виходить, що органи ДФІ не заперечують про можливість застосування підприємствами, установами і організаціями  саме Норм №43.
Враховуючи вищезазначене можливо зробити наступний висновок - підприємство, установа або організація при списанні пально – мастильних матеріалів може використовувати Норми №43, проте це необхідно визначити насамперед в наказі про облікову політику та наказі про встановлення норм витрат палива на відповідні автотранспортні засоби, які враховуються на балансі установи.
Отже вибір за Вами, або використовувати техдокументацію або використовувати Норми №43, проте не все одразу.

Pole4ka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 04 листопада 2015, 16:36
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Pole4ka »

Владислав Станкус писав:Доброго дня!
Насамперед, слід звернути Вашу увагу на те, що в своєму листі від 11.08.2010 №02-14/1232 «Про списання паливно-мастильних матеріалів» Головне контрольно-ревізійне управління України, на теперішній час ще Державна фінансова інспекція України, зазначило наступне.
«Наказ Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43 не пройшов державної реєстрації в Міністерстві юстиції України в зв’язку з чим вважаємо, що він є обов’язковим для виконання лише для підприємств, установ і організацій, які входять до сфери управління Мінтрансу. Іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами і організаціями повинні бути розроблені власні нормативні документи щодо нормування витрат палива та мастильних матеріалів відповідно до законодавства»
З цього приводу зазначу.
По-перше листи за своєю суттю не є нормативними документами, тобто їх виконання не є обов’язковим.
По-друге, при проведенні контрольних заходів фахівці органів Державної фінансової інспекції (далі – органи ДФІ) керуються Методичними рекомендаціями щодо здійснення інспектування органами Державної фінансової інспекції України (далі - Методичні рекомендації), затвердженими наказом Державної фінансової інспекції України 14.12.2011 N 90, які розроблені з метою забезпечення єдиних підходів до підготовки до ревізії, її проведення, оформлення результатів та реалізації матеріалів.
В п. 11.11.3 розділу ІV Методичних рекомендацій зазначено, що при перевірці списання пально-мастильних матеріалів необхідно перевірити дотримання встановленого порядку та норм списання, при цьому в примітці визначено «Списання пально-мастильних матеріалів здійснюється за Нормами витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, які затверджено наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. N 43, на підставі даних про пробіг автомобіля».
З цього виходить, що органи ДФІ не заперечують про можливість застосування підприємствами, установами і організаціями  саме Норм №43.
Враховуючи вищезазначене можливо зробити наступний висновок - підприємство, установа або організація при списанні пально – мастильних матеріалів може використовувати Норми №43, проте це необхідно визначити насамперед в наказі про облікову політику та наказі про встановлення норм витрат палива на відповідні автотранспортні засоби, які враховуються на балансі установи.
Отже вибір за Вами, або використовувати техдокументацію або використовувати Норми №43, проте не все одразу.
Спасибо большое за разъяснение! А при этом можно использовать корректирующие коэффициенты, предусмотренные Нормами №43?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Застосування корегуючих коефіцієнтів можливо лише за умови використання Норм №43, що буде визначено в наказі про облікову політику та наказі про встановлення норм витрат палива на відповідні автотранспортні засоби, які враховуються на балансі підприємства.
У разі застосування норм, визначених в техдокументації на транспортні засоби, коригуючи коефіцієнти, передбачені Нормами №43, застосовувати не можна.

Pole4ka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 04 листопада 2015, 16:36
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Pole4ka »

Владислав Станкус писав:Застосування корегуючих коефіцієнтів можливо лише за умови використання Норм №43, що буде визначено в наказі про облікову політику та наказі про встановлення норм витрат палива на відповідні автотранспортні засоби, які враховуються на балансі підприємства.
У разі застосування норм, визначених в техдокументації на транспортні засоби, коригуючи коефіцієнти, передбачені Нормами №43, застосовувати не можна.
Спасибо!
А возможно ли списание бензина по нормам, установленным контрольными замерами? Если, например, в технической документации указана норма расхода - 8,6 л на 100 км, а фактически, расход где то 10,6 л. Можно ли утвердить приказом фактический средний расход на основании контрольных замеров и чем его обосновать?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Як на мою думку технічна документація на автомобіль це більш вагомий документ ніж акти контрольних замірів. В технічні документації на автомобіль як правило зазначають норми витрат пального в різних режимах – міський режим, за межами міста (на трасі).
Якщо фактичні витрати пального більші за вказані в техдокументації на автомобіль (в вашому випадку на 2 л на 100 км) то Вам насамперед необхідно перевірити технічний стан авто, якість пального і його кількість при заправці, а також проконтролювати дії водія в частині правильності визначення показників спідометра та техніки водіння автомобіля.
Майте на увазі, що встановлені норми на підставі контрольних замірів, при проведенні контролюючими органами перевірок також можуть бути перевірені. А перевіряючі, які мають достатній рівень знань будуть дуже ретельно проводити ці заміри.
Отже Ви маєте бути впевнені на 100 відсотків, що контрольні заміри проведені вірно.

Pole4ka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 04 листопада 2015, 16:36
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Pole4ka »

Владислав Станкус писав:Як на мою думку технічна документація на автомобіль це більш вагомий документ ніж акти контрольних замірів. В технічні документації на автомобіль як правило зазначають норми витрат пального в різних режимах – міський режим, за межами міста (на трасі).
Якщо фактичні витрати пального більші за вказані в техдокументації на автомобіль (в вашому випадку на 2 л на 100 км) то Вам насамперед необхідно перевірити технічний стан авто, якість пального і його кількість при заправці, а також проконтролювати дії водія в частині правильності визначення показників спідометра та техніки водіння автомобіля.
Майте на увазі, що встановлені норми на підставі контрольних замірів, при проведенні контролюючими органами перевірок також можуть бути перевірені. А перевіряючі, які мають достатній рівень знань будуть дуже ретельно проводити ці заміри.
Отже Ви маєте бути впевнені на 100 відсотків, що контрольні заміри проведені вірно.
Спасибо, по этом пункту я поняла!
Единственное, хочу уточнить, исходя из всего вышеизложенного, возможен ли тогда все таки вариант использования предусмотренных норм №43 с корректировочными коэффициентами (с доведением нормативного расхода бензина до приближенного к фактическому) и соответствующим их закреплением приказами по учетной политике и установлению норм расхода топлива?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Так, Ви можете застосовувати Норми №43 і це необхідно визначити насамперед в наказі про облікову політику та наказі про встановлення норм витрат палива на відповідні автотранспортні засоби, які враховуються на балансі підприємства.
При застосуванні Норм №43 Ви маєте право застосовувати корегуючи коефіцієнти, які передбачені Нормами №43 і це також необхідно буде відобразити в наказі про встановлення норм витрат палива. Майте на увазі, що базова лінійна норма витрат палива на автомобіль береться із відповідних додатків до Норм №43.

Pole4ka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 04 листопада 2015, 16:36
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Pole4ka »

Владислав Станкус писав:Так, Ви можете застосовувати Норми №43 і це необхідно визначити насамперед в наказі про облікову політику та наказі про встановлення норм витрат палива на відповідні автотранспортні засоби, які враховуються на балансі підприємства.
При застосуванні Норм №43 Ви маєте право застосовувати корегуючи коефіцієнти, які передбачені Нормами №43 і це також необхідно буде відобразити в наказі про встановлення норм витрат палива. Майте на увазі, що базова лінійна норма витрат палива на автомобіль береться із відповідних додатків до Норм №43.
И тогда, после такого утверждения и обоснования не возникнут вопросы о расходе топлива? Я имею ввиду, что Вы писали о том, что "[font='Noto Sans', sans-serif]технічна документація на автомобіль це більш вагомий документ ніж акти контрольних замірів". А в случае использования Норм №43 с корректировочными коэффициентами расход топлива при любых обстоятельствах будет больше, указанного в технической документации автомобиля.[/font]

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Я ще раз хочу наголосити на тому, що або ви використовуєте Норми №43 або розробляєте власні нормативи виходячи з техдокументації на автомобіль та контрольних замірів.
Щодо застосування корегуючих коефіцієнтів передбачених Нормами №43, зазначу, що вони застосовуються лише у разі прийняття відповідного рішення керівником установи. Тобто якщо керівник не вважає за необхідне застосовувати підвищуючи коефіцієнти то вони не застосовуються, або застосовуються у мінімальних значеннях.
Стосовно Вашого твердження «А в случае использования Норм №43 с корректировочными коэффициентами расход топлива при любых обстоятельствах будет больше, указанного в технической документации автомобиля»  зазначу, що це спірне питання.
Так, звертаю Вашу увагу, що не так багато підвищуючих коефіцієнтів, передбачених Нормами №43, можливо застосувати наприклад в м. Луганськ, крім того існують ще і випадки, які зменшують норми витрат пального.

swetlanatchokowa
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 22 грудня 2014, 13:48
Контактна інформація:

Повідомлення swetlanatchokowa »

Допоможіть!!! Нашій установі передають ПММ на благодійних  засадах ,не можу знайти бланк Акту прийому-передачі ПММ.

Аватар користувача
zmses
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 106
З нами з: 11 червня 2012, 09:14
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення zmses »

Если в стоимость включены НДС и акциз, приходовать бензин с акцизом или без него?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8804
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1193 рази
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

zmses писав:Если в стоимость включены НДС и акциз, приходовать бензин с акцизом или без него?
Первісною вартістю запасів, що придбані за плату, є собівартість запасів, яка складається з таких фактичних витрат:

суми, що сплачується згідно з договором постачальнику (продавцю), за вирахуванням непрямих податків;

суми ввізного мита;

суми непрямих податків у зв'язку з придбанням запасів, які не відшкодовуються суб'єктам державного сектору;

транспортно-заготівельні витрати (затрати на заготівлю запасів, оплата тарифів (фрахту) за вантажно-розвантажувальні роботи і транспортування запасів усіма видами транспорту до місця їх використання, включаючи витрати зі страхування ризиків транспортування запасів);

інші витрати, які безпосередньо пов'язані з придбанням запасів і доведенням їх до стану, в якому вони придатні для використання у запланованих цілях. До таких витрат, зокрема, належать прямі матеріальні витрати, прямі витрати на оплату праці, інші прямі витрати суб'єкта державного сектору на доопрацювання і підвищення якісно технічних характеристик запасів.
Акцизи - це непрямі податки, які встановлюються у вигляді надбавки до ціни

Аватар користувача
zmses
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 106
З нами з: 11 червня 2012, 09:14
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення zmses »

Спасибо!!!!!!

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Доброго ранку!
Умовами п.3.5.1 Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43 передбачено, що при розрахунках є достатнім використання трьох значущих цифр (округлення значень до трьох значущих цифр).
Тобто, у разі отримання при розрахунку витрат автомобіля число 17,874 л, його достатньо округлити до трьох значущих цифр, і отримаємо  17,9. (третя цифра 8 посилена до 9, так як перша відкидається цифра 7 більше ніж 5).
Форму звіту використання пального Ви можете розробити самі, передбачивши в ній усю необхідну інформацію для списання пального за даними бухгалтерського обліку, а також додаткового контролю за його використанням.

Lili
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 82
З нами з: 31 березня 2015, 09:49
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Lili »

Доброго вечора, підскажіть будь-ласка розібратися з правельним оформленням обліку  талонів на бензин отриманих з внутрішньовідомчої передачі , ми отримали на рах.261 по цетралізованому постачанню по загальному фонду тобто рах.683, то чи правельні будуть проводки:
261-683
362-261
683-362
Чи потрібно ще відносити талони на бензин отримані з внутрішньвідомчої передачі ще на рах.235, тобто:
261-683
362-261
235-362
683-235

tanechka5
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 15 травня 2015, 11:11
Регіон: Винницкая область

Повідомлення tanechka5 »

Доброго дня!Підкажіть будь ласка, якими нормативними документами регулюється обовязкове надання чеків з АЗС при заправці по талонах?
і чи обовязкова така норма?
на нашому підприємстві  водієві зг. відомості видачі пального видається певна кількість (талон на 10-20л) і усе.ну і списання,як звичайно,проводиться згідно шляхового листа.
Чи правомірні наші дії?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

tanechka5 писав:Доброго дня!Підкажіть будь ласка, якими нормативними документами регулюється обовязкове надання чеків з АЗС при заправці по талонах?
і чи обовязкова така норма?
на нашому підприємстві  водієві зг. відомості видачі пального видається певна кількість (талон на 10-20л) і усе.ну і списання,як звичайно,проводиться згідно шляхового листа.
Чи правомірні наші дії?
У Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженій спільним наказом Мінпаливенерго,Мінекономіки,Мінтрансу та Держкомітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008 р. № 281/171/578/155, чітко зазначено наступне: розрахунковий документ - це документ установленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів, зареєстрований у встановленому порядку РРО або заповнений вручну.
Таким чином, основним документом, який підтверджує факт відпуску бензину (використання талона на бензин), є чек РРО. З огляду на це, водій автомобіля обов'язково має надати до бухгалтерії чек РРО як підтвердження факту заправки. А відтак Ваші дії є неправомірними.
За відсутності касових чеків, що підтверджують заправлення автомобіля за допомогою талонів, рекомендуємо здійснювати звірення з АЗС наприкінці місяця щодо заправлення кожного автомобіля за днями місяця.

tanechka5
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 15 травня 2015, 11:11
Регіон: Винницкая область

Повідомлення tanechka5 »

Крот Юлія писав:
tanechka5 писав:Доброго дня!Підкажіть будь ласка, якими нормативними документами регулюється обовязкове надання чеків з АЗС при заправці по талонах?
і чи обовязкова така норма?
на нашому підприємстві  водієві зг. відомості видачі пального видається певна кількість (талон на 10-20л) і усе.ну і списання,як звичайно,проводиться згідно шляхового листа.
Чи правомірні наші дії?
У Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженій спільним наказом Мінпаливенерго,Мінекономіки,Мінтрансу та Держкомітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008 р. № 281/171/578/155, чітко зазначено наступне: розрахунковий документ - це документ установленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів, зареєстрований у встановленому порядку РРО або заповнений вручну.
Таким чином, основним документом, який підтверджує факт відпуску бензину (використання талона на бензин), є чек РРО. З огляду на це, водій автомобіля обов'язково має надати до бухгалтерії чек РРО як підтвердження факту заправки. А відтак Ваші дії є неправомірними.
За відсутності касових чеків, що підтверджують заправлення автомобіля за допомогою талонів, рекомендуємо здійснювати звірення з АЗС наприкінці місяця щодо заправлення кожного автомобіля за днями місяця.
скажіть будь ласка,а що робити якщо водії заправляються на різних АЗС,можливо і в іншому місті?

і можливо є якийсь ще спосіб оприбуткування бензину по талонах?дуже дякую!

Відповісти

Повернутись до “Облік запасів”