Списання краски, водоемульсійної фарби

Обговрюємо бухоблік запасів від оприбуткування до списання
Аватар користувача
fhbyf
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 64
З нами з: 15 липня 2014, 11:24
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Подякували: 2 рази

Повідомлення fhbyf »

якими діючими нормами керуватися при списанні фарб

Аватар користувача
Просто_человек
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 244
З нами з: 23 грудня 2014, 11:15
Регіон: Днепропетровская область
Звідки: Днепр
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 17 разів

Повідомлення Просто_человек »

В мене питання складніше: як списати фарбу, яку було придбано в 90-ті!!! роки в обсязі за 150 кг (ніхто не намагався з"ясувати реальну вагу).
Весь час фарба перебуває на складі в жестяних бочках. Бочки проїржавіли і потекли. І сама фарба вже не пригодна до використання.
Буду вдячна, якщо підкажете як цей безлад можно списати.
Дякую.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Просто_человек писав:В мене питання складніше: як списати фарбу, яку було придбано в 90-ті!!! роки в обсязі за 150 кг (ніхто не намагався з"ясувати реальну вагу).
Весь час фарба перебуває на складі в жестяних бочках. Бочки проїржавіли і потекли. І сама фарба вже не пригодна до використання.
Буду вдячна, якщо підкажете як цей безлад можно списати.
Дякую.
Запаси, які стали непридатними для подальшого використання, списують на підставі акта списання за типовою формою № З-2 (бюджет).

Аватар користувача
Просто_человек
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 244
З нами з: 23 грудня 2014, 11:15
Регіон: Днепропетровская область
Звідки: Днепр
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 17 разів

Повідомлення Просто_человек »

Крот Юлія писав: Запаси, які стали непридатними для подальшого використання, списують на підставі акта списання за типовою формою № З-2 (бюджет).
Так. Ми за цією формою і користуємося. Але дуже непокоїть обсяг, який підлягає списанню, - щоб у перевіряючих не виникли "зайві" питання...

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Просто_человек писав:
Крот Юлія писав: Запаси, які стали непридатними для подальшого використання, списують на підставі акта списання за типовою формою № З-2 (бюджет).
Так. Ми за цією формою і користуємося. Але дуже непокоїть обсяг, який підлягає списанню, - щоб у перевіряючих не виникли "зайві" питання...
Питання з цього приводу у перевіряючих виникнуть обов'язково. Адже наявність на балансі такої значної кількості фарби, яка не використовується, та ще й протягом такого тривалого періоду часу, свідчить про безгосподарність. Згідно зі ст. 1642 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07.12.84 р. № 8074-X такі дії караються накладанням штрафу у розмірі від 8 до 15 НМДГ. І відповісти доведеться насамперед Вашому керівнику.

Анна весна
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 136
З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Анна весна »

Добрый день! и все-таки какими действующими нормами следует применять при списании краски и т.п. в бюджетном учреждении?.если,например,разные цвета красок (по 2,8кг каждая банка) использовали для покраски и деревянной части и металлической части качелей(нескольких),как правильно списывать? надо измерять площадь каждой детали? если "да",то это абсурд(.Очень жду ответа!

Svevas
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 28 липня 2016, 20:04
Регіон: Днепропетровская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення Svevas »

Підскажіть, будь ласка, при списанні фарби користуватись нормами які вказані на банці, чи є на сьогоднійшній день документ, де вказано за якими нормами списувати фарбу.

Попереднє запитання залишилось без відповіді.

Т.О.
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 24 жовтня 2017, 11:12
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Т.О. »

Бюджетна установа проводить поточний ремонт господарським способом (полакували підлогу). Чи обов'язково складати акт обстеження і кошторис, а потім за дефектним актом списувати використані запаси (лак)? Чи для списання достатньо акта за формою 3-2, у якому і буде вказано куди і за якою нормою використали лак?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Т.О. писав:Бюджетна установа проводить поточний ремонт господарським способом (полакували підлогу). Чи обов'язково складати акт обстеження і кошторис, а потім за дефектним актом списувати використані запаси (лак)? Чи для списання достатньо акта за формою 3-2, у якому і буде вказано куди і за якою нормою використали лак?
Обсяг і вартість поточного ремонту, що виконується господарським способом, може бути визначено на основі дефектних актів і розцінених описів робіт. Власне, такі документи потрібні передусім для того, аби правильно запланувати видатки на їх виконання. Тобто щоб орієнтуватися, які роботи треба виконати і які будівельні матеріали для цього потрібні.
Списання використаних для поточного ремонту матеріалів слід, дійсно, оформляти Актом списання за типовою формою № З-2.

Nadiya
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 18 квітня 2012, 10:04

Повідомлення Nadiya »

Крот Юлія писав:
Т.О. писав:Бюджетна установа проводить поточний ремонт господарським способом (полакували підлогу). Чи обов'язково складати акт обстеження і кошторис, а потім за дефектним актом списувати використані запаси (лак)? Чи для списання достатньо акта за формою 3-2, у якому і буде вказано куди і за якою нормою використали лак?
Обсяг і вартість поточного ремонту, що виконується господарським способом, може бути визначено на основі дефектних актів і розцінених описів робіт. Власне, такі документи потрібні передусім для того, аби правильно запланувати видатки на їх виконання. Тобто щоб орієнтуватися, які роботи треба виконати і які будівельні матеріали для цього потрібні.
Списання використаних для поточного ремонту матеріалів слід, дійсно, оформляти Актом списання за типовою формою № З-2.
Підкажіть, будь ласка, у разі, якщо установа - відділ освіти, Акт списання і дефектні акти повинні затверджуватися керівником відділу освіти чи директором школи, де використовувалася фарба? Хто повинен входити до складу комісії? Яким нормативним актом це регламентується?
Заздалегідь вдячна за відповідь!

Відповісти

Повернутись до “Облік запасів”