Спецперевірка
-
Дмитрий Иванович
- Місцевий

- Повідомлень: 704
- З нами з: 24 березня 2015, 15:59
- Регіон: Черновцы
- Подякували: 77 разів
Цей орієнтовний перелік немає жодної юридичної сили.Aleksun писав:Добрий день! Наступне питання: приймаємо працівника на роботу до податкової інспекції, його посаду я вважаю посадою з підвищенним корупційним ризиком, виходячи з цього орієнтовного переліку
Ця людина у грудні 2014 року проходила спецперевірку в іншому державному органі. В новому законі "Про запобігання корупції" вказано, що "Кандидат на посаду, стосовно якого спеціальна перевірка вже проводилася, при призначенні в порядку переведення на посаду до іншого державного органу, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування повідомляє про це відповідний орган, який в установленому порядку запитує інформацію щодо її результатів." Тобто йдеться про "переведення" як я розумію? Мій працівник приймається не по переведенню. Чи можу я затребувати довідку про результати спецперевірки в тому держаному органі, чи мені треба робити спецперевірку по новому. І таке питанння: якщо я буду проводити спецперевірку, чи можу я затребувати в них довідку з освіти про дійсність дипломів, адже така довідка на мою думку безстрокова.
Тільки в порядку переведення можна запитувати про результати попереньої спецперевірки.
При призначенні без переведення необхідно проводити перевірку, але тільки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, а також посад з підвищеним корупційним ризиком, перелік яких затверджується Національним агентством.
Останнє питання не зрозуміле. Або ви проводите спецперевірку по новому порядку з усіма запитами або не проводите. Іншого не дано.Посадами, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, є посади, передбачені частиною першою статті 9 Закону України "Про державну службу", посади, віднесені згідно із статтею 25 зазначеного Закону та частиною першою статті 14 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" до першої - третьої категорій, а також посади суддів, прокурорів і слідчих, керівників, заступників керівників державних органів, юрисдикція яких поширюється на всю територію України, їх апаратів та самостійних структурних підрозділів, керівників, заступників керівників державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, юрисдикція яких поширюється на територію однієї або кількох областей, Автономної Республіки Крим, міст Києва або Севастополя, керівників державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, міста республіканського в Автономній Республіці Крим або обласного значення, району в місті, міста районного значення, а також посади, що підлягають заміщенню вищим офіцерським складом військовослужбовців.
Добрий день!
Чи правильно буде проводити спецперевірку кандидатів, які претендують на зайняття посад в органах місцевого самоврядування відподвідно до постанови КМУ №171, поки не затверджено Національним агентством з питань запобігання корупції перелік посад, які претендують на зайняття посад, що передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, а також посад з підвищеним корупційним ризиком.
Дякую))
Чи правильно буде проводити спецперевірку кандидатів, які претендують на зайняття посад в органах місцевого самоврядування відподвідно до постанови КМУ №171, поки не затверджено Національним агентством з питань запобігання корупції перелік посад, які претендують на зайняття посад, що передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, а також посад з підвищеним корупційним ризиком.
Дякую))
-
Козиренко Віталій
- Місцевий

- Повідомлень: 998
- З нами з: 13 березня 2015, 14:25
- Регіон: Луганська область
- Дякував (ла): 29 разів
- Подякували: 211 разів
А попередні коментарі почитайте. Чи так не правильно?Альміра писав:Добрий день!
Чи правильно буде проводити спецперевірку кандидатів, які претендують на зайняття посад в органах місцевого самоврядування відподвідно до постанови КМУ №171, поки не затверджено Національним агентством з питань запобігання корупції перелік посад, які претендують на зайняття посад, що передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, а також посад з підвищеним корупційним ризиком.
Дякую))
Дякую))
-
Дмитрий Иванович
- Місцевий

- Повідомлень: 704
- З нами з: 24 березня 2015, 15:59
- Регіон: Черновцы
- Подякували: 77 разів
-
Яся
- Мандрівник

- Повідомлень: 20
- З нами з: 06 січня 2011, 22:08
- Регіон: Донецкая Область
- Звідки: Донецк
Добрий вечір! Як бути в такому випадку. Отримали висновок з ДФС, в якому зазначено, що особою, по відношенню якої проводилась перевірка згідно ЗУ "Про очищення влади", у декларації- відомості про нерухоме майно відображені з помилками. Працівником були надані пояснення, підтверджуючі документи до ДФС, та надана уточнена декларація. Але у висновку написано" що у декларації вказано недостовірні відомості щодо наявності майна, які не відповідають наявній податковій інформації про майно... а вартість майна, вказаного в декларації, набутого за час перебування на посадах, відповідає наявній податковій інформації про доходи, отримані із законних джерел."
1.Чи є підстави для звільнення працівника?
2. Чи необхідно надати до ДФС запит про додаткову перевірку, і на підставі уточненого висновку приймати рішення щодо застосування заборон? дякую
1.Чи є підстави для звільнення працівника?
2. Чи необхідно надати до ДФС запит про додаткову перевірку, і на підставі уточненого висновку приймати рішення щодо застосування заборон? дякую
-
Козиренко Віталій
- Місцевий

- Повідомлень: 998
- З нами з: 13 березня 2015, 14:25
- Регіон: Луганська область
- Дякував (ла): 29 разів
- Подякували: 211 разів
Питання ж не про спецперевірку, а про люстраційну. Є цілий розділ, в якому можна знайти цікаві думки і з поставленого питання.
По суті: ми просимо податкову уточнити свій висновок з подачею уточненої декларації, яку держлужбовець подає в межах частини 10 ст.12 ЗУ "Про запобігання і протидію корупції". Тут важливіше (суворіша відповідальність) подати уточнену декларацію і на фінансовий контроль, поки цей самий контроль не проведено. А щодо люстраційного висновку, то податкова пише, що уточнена декларацуія не розглядається, але зважаючи, що у декларанта коштів із законних джерел достатньо і судова практика говорить про недостатність для звільнення лише за критерієм недостовірності інформації - висновок позитивний.
але зверніть увагу, що за недостовірні відомості у декларації зараз кримінальна відповідальність не за люстраційним, а за новим антикорупційним законодавством.
По суті: ми просимо податкову уточнити свій висновок з подачею уточненої декларації, яку держлужбовець подає в межах частини 10 ст.12 ЗУ "Про запобігання і протидію корупції". Тут важливіше (суворіша відповідальність) подати уточнену декларацію і на фінансовий контроль, поки цей самий контроль не проведено. А щодо люстраційного висновку, то податкова пише, що уточнена декларацуія не розглядається, але зважаючи, що у декларанта коштів із законних джерел достатньо і судова практика говорить про недостатність для звільнення лише за критерієм недостовірності інформації - висновок позитивний.
але зверніть увагу, що за недостовірні відомості у декларації зараз кримінальна відповідальність не за люстраційним, а за новим антикорупційним законодавством.
-
lubka
- Мешканець

- Повідомлень: 159
- З нами з: 03 квітня 2015, 12:17
- Регіон: Львовская область
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 16 разів
А чи можна притягати до кримінальної відповідальності відповідно до закону 1700, якщо зараз діє ст.12 ЗУ "Про засади запобігання і протидії корупції", яка передбачає дициплінарну та адміністративну відповідальність?
-
Дмитрий Иванович
- Місцевий

- Повідомлень: 704
- З нами з: 24 березня 2015, 15:59
- Регіон: Черновцы
- Подякували: 77 разів
Міру відповідальності встановлює не ЗУ "Про запобігання корупції", а КУпАП та ККУ, норми яких чинні. Тому за подання неправдивих відомостей будуть карати по діючих нормах на момент заповнення декларації.
-
Дмитрий Иванович
- Місцевий

- Повідомлень: 704
- З нами з: 24 березня 2015, 15:59
- Регіон: Черновцы
- Подякували: 77 разів
Я зрозумів ваше питання. І воно дуже доречне і цікаве.
Але тут тема "Спецперевірки", а не "Декларування".
Переходимо в відповідну тему і будем аналізувати закони.

Але тут тема "Спецперевірки", а не "Декларування".
Переходимо в відповідну тему і будем аналізувати закони.
-
Козиренко Віталій
- Місцевий

- Повідомлень: 998
- З нами з: 13 березня 2015, 14:25
- Регіон: Луганська область
- Дякував (ла): 29 разів
- Подякували: 211 разів
так ніде не написано, що діє ст.12 ЗУ3206, діють лише положення щодо фінансового контролю, які втрачають чинність з початком роботи системи подання та оприлюднення відповідно до ЗУ 1700. щодо відповідальності - все діє. я так розумію.lubka писав:А чи можна притягати до кримінальної відповідальності відповідно до закону 1700, якщо зараз діє ст.12 ЗУ "Про засади запобігання і протидії корупції", яка передбачає дициплінарну та адміністративну відповідальність?
-
Козиренко Віталій
- Місцевий

- Повідомлень: 998
- З нами з: 13 березня 2015, 14:25
- Регіон: Луганська область
- Дякував (ла): 29 разів
- Подякували: 211 разів
Якщо не зможете довести, що документи громадянина А кудись були направлені, громадянин А подасть до суду, виграє справу щодо порушення його прав і отримає компенсацію за дні, які він не був призначений на посаду і моральну шкоду.
Це так, з приводу думок...
Це так, з приводу думок...
-
Дмитрий Иванович
- Місцевий

- Повідомлень: 704
- З нами з: 24 березня 2015, 15:59
- Регіон: Черновцы
- Подякували: 77 разів
Щодо спецперевірки моя думка така, що Указ 25.01.2012 № 33/2012 прийнятий на виконання ЗУ "Про засади запобігання та протидії корупції", який втратив чинність, в тому числі і в частині щодо спецперевірки. Те що указ не скасований це суто технічна помилка. Новий ЗУ "Про запобігання корупції" встановлює новий порядок проведення спецперевірки. На його виконання прийнята Постанова КМУ 25.03.2015 № 171, яка регулює питання проведення спецперевірки. Відповідно керуватися потрібно Постановою. Те що Переліка посад з підвищеним корупційним ризиком немає означає, що спецперевірку потрібно проводити тільки в межах ст.ст. 56-57 нового закону. А ст. 19 Конституції ніхто не відміняв, і надіюсь ніколи не відмінять.
-
Дмитрий Иванович
- Місцевий

- Повідомлень: 704
- З нами з: 24 березня 2015, 15:59
- Регіон: Черновцы
- Подякували: 77 разів
Оспорювати може ніхто і не буде. Але проводити спецперевірку ви маєте право? Якщо впевнені що маєте, то проводьте, але закон є закон.
-
lubka
- Мешканець

- Повідомлень: 159
- З нами з: 03 квітня 2015, 12:17
- Регіон: Львовская область
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 16 разів
Щодо проведення спеціальної перевірки, то маємо офіційну відповідь Нацагентства України з питань державної служби про те, що на даний час спеціальна перевірка проводиться лише стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища і передбачені Постановою КМУ від 25.03.2015 № 171.
Що стосується практики, то у липні 2015 року отримали відмову лише НКЦПФР розглядати запит, який надсилався у рамках спецперевірки особи, посада якої не передбачена постановою. У вересні 2015 року відмову отримали від всіх органів. На даний час приймаємо працівників на посади VІ категорії в органах місцевого самоврядування без спеціальної перевірки.
Що стосується практики, то у липні 2015 року отримали відмову лише НКЦПФР розглядати запит, який надсилався у рамках спецперевірки особи, посада якої не передбачена постановою. У вересні 2015 року відмову отримали від всіх органів. На даний час приймаємо працівників на посади VІ категорії в органах місцевого самоврядування без спеціальної перевірки.
-
Козиренко Віталій
- Місцевий

- Повідомлень: 998
- З нами з: 13 березня 2015, 14:25
- Регіон: Луганська область
- Дякував (ла): 29 разів
- Подякували: 211 разів
Так у Законі написано, що не ми маємо думати, а Нацагентство. Ми маємо виконувати потрібне і не загрузати у зайвому.Марина Marina писав:дякую, пане Віталію.. але ця прогалина в законодавства дійсно суттєва.. як ми можемо зрозуміти, яка з посад є з підвищеним корупційним ризиком.. під дію антикорупційного законодавства всі,перелічені в статті 3 Закону № 1700-VII підпадають..
-
Kateryna.N
- Мешканець

- Повідомлень: 145
- З нами з: 19 березня 2015, 18:49
- Регіон: Хмельницкая область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 1 раз
Шановні колеги ! Пройшли вибори до місцевих рад. Відповідно до Порядку №171 : п. 21. "Спеціальна перевірка стосовно претендентів на посади в органах місцевого самоврядування, призначення (обрання) чи затвердження на які здійснюється місцевою радою, проводиться відповідно до цього Порядку після їх призначення (обрання) чи затвердження на відповідні посади." А якщо будуть перезатверджуватись ці ж заступники, які працювали і працюють на посадах? Чи проводити щодо них спецперевірку? Чи тільки відносно вперше затверджених?
-
Liliia.rada
- Мандрівник

- Повідомлень: 32
- З нами з: 03 березня 2015, 14:45
Шановна Віро Вадимівно, шановні колеги! Прохання надати роз"яснення з питання проведення спеціальної перевірки стосовно претендентів на посади в органах місцевого самоврядування (п.21 Порядку проведення спецперевірки, затвердженого постановою КМУ від 25.03.2015 №171). Наразі, йдеться про голову районної ради.
На першій сесії ради обирається голова, протягом трьох днів він подає документи в раду для проведення спецперевірки. Перевірка триває протягом 25 днів. Якщо претендент не пройшов спецперевірку, його повноваження достроково припиняються без припинення повноважень депутата ради і він звільняється з посади без прийняття рішення відповідною радою.
Питання:
1. Чи виконує новообраний голова свої повноваження з дня обрання та в період проведення спецперевірки? (я так розумію, рішення першої сесії підписує новообраний голова; і розпорядження про проведення такої перевірки також підписує він та покладає обов"язки проведення перевірки на відповідний підрозділ виконавчого апарату).
2. Чи робити йому запис у трудову книжку про обрання?
3. В разі встановлення за результатами спецперевірки обставин, які є підставою для відмови у призначенні (обранні), за якою статтею КЗпП звільняємо цю особу?
Заздалегідь вдячна за оперативну відповідь.
На першій сесії ради обирається голова, протягом трьох днів він подає документи в раду для проведення спецперевірки. Перевірка триває протягом 25 днів. Якщо претендент не пройшов спецперевірку, його повноваження достроково припиняються без припинення повноважень депутата ради і він звільняється з посади без прийняття рішення відповідною радою.
Питання:
1. Чи виконує новообраний голова свої повноваження з дня обрання та в період проведення спецперевірки? (я так розумію, рішення першої сесії підписує новообраний голова; і розпорядження про проведення такої перевірки також підписує він та покладає обов"язки проведення перевірки на відповідний підрозділ виконавчого апарату).
2. Чи робити йому запис у трудову книжку про обрання?
3. В разі встановлення за результатами спецперевірки обставин, які є підставою для відмови у призначенні (обранні), за якою статтею КЗпП звільняємо цю особу?
Заздалегідь вдячна за оперативну відповідь.
-
Дмитрий Иванович
- Місцевий

- Повідомлень: 704
- З нами з: 24 березня 2015, 15:59
- Регіон: Черновцы
- Подякували: 77 разів
Я не зовсім володію знаннями щодо роботи місцевого самоврядування, але спецперевірка проводить до призначення на посаду. Відповідно про яке звільнення може йти мова, якщо депутата не призначено на посаду голови. Думаю до обрання на посаду він може тільки бути в.о. голови. В разі не проходження спецперевірки з нього просто знімають обовязки голови. І все. Але це суто моя думка, не більше.
-
Дмитрий Иванович
- Місцевий

- Повідомлень: 704
- З нами з: 24 березня 2015, 15:59
- Регіон: Черновцы
- Подякували: 77 разів
Ви праві. Але і сам п. 21 не зовсім чіткий. Зокрема:lubka писав:Нажаль, Ваша думка не відповідає п.21 Порядку проведення спецперевірки, затвердженого постановою КМУ від 25.03.2015 №171.
Спеціальна перевірка стосовно претендентів на посади в органах місцевого самоврядування, призначення (обрання) чи затвердження на які здійснюється місцевою радою, проводиться відповідно до цього Порядку після їх призначення (обрання) чи затвердження на відповідні посади.
У разі ненадання такою особою у встановлений строк згоди на проведення спеціальної перевірки або встановлення за результатами її проведення обставин, які є підставою для відмови у призначенні (обранні) чи затвердженні на посаду, її повноваження за відповідною посадою достроково припиняються без припинення повноважень депутата ради. Така особа звільняється з посади без прийняття рішення відповідною радою.
-
Козиренко Віталій
- Місцевий

- Повідомлень: 998
- З нами з: 13 березня 2015, 14:25
- Регіон: Луганська область
- Дякував (ла): 29 разів
- Подякували: 211 разів
Щодо діючих:Kateryna.N писав:Шановні колеги ! Пройшли вибори до місцевих рад. Відповідно до Порядку №171 : п. 21. "Спеціальна перевірка стосовно претендентів на посади в органах місцевого самоврядування, призначення (обрання) чи затвердження на які здійснюється місцевою радою, проводиться відповідно до цього Порядку після їх призначення (обрання) чи затвердження на відповідні посади." А якщо будуть перезатверджуватись ці ж заступники, які працювали і працюють на посадах? Чи проводити щодо них спецперевірку? Чи тільки відносно вперше затверджених?
з Порядку 171: "2. Спеціальна перевірка не проводиться щодо:
...
3) претендентів, які перебувають на посадах у державних органах, органах влади Автономної Республіки Крим, органах місцевого самоврядування та призначаються в порядку переведення чи просування по службі на посади в межах того ж органу або призначаються в порядку переведення на посади в інших державних органах, органах влади Автономної Республіки Крим, органах місцевого самоврядування;"
Щодо новообраних:
Цитата з питання і є відповідь :"...проводиться відповідно до цього Порядку після їх призначення (обрання) чи затвердження на відповідні посади."
-
Козиренко Віталій
- Місцевий

- Повідомлень: 998
- З нами з: 13 березня 2015, 14:25
- Регіон: Луганська область
- Дякував (ла): 29 разів
- Подякували: 211 разів
Питання не до мене та, з Вашого дозволу, висловлю свою думку:Liliia.rada писав:Шановна Віро Вадимівно, шановні колеги! Прохання надати роз"яснення з питання проведення спеціальної перевірки стосовно претендентів на посади в органах місцевого самоврядування (п.21 Порядку проведення спецперевірки, затвердженого постановою КМУ від 25.03.2015 №171). Наразі, йдеться про голову районної ради.
На першій сесії ради обирається голова, протягом трьох днів він подає документи в раду для проведення спецперевірки. Перевірка триває протягом 25 днів. Якщо претендент не пройшов спецперевірку, його повноваження достроково припиняються без припинення повноважень депутата ради і він звільняється з посади без прийняття рішення відповідною радою.
Питання:
1. Чи виконує новообраний голова свої повноваження з дня обрання та в період проведення спецперевірки? (я так розумію, рішення першої сесії підписує новообраний голова; і розпорядження про проведення такої перевірки також підписує він та покладає обов"язки проведення перевірки на відповідний підрозділ виконавчого апарату).
2. Чи робити йому запис у трудову книжку про обрання?
3. В разі встановлення за результатами спецперевірки обставин, які є підставою для відмови у призначенні (обранні), за якою статтею КЗпП звільняємо цю особу?
Заздалегідь вдячна за оперативну відповідь.
1. Так. З цього моменту кандидат стає посадовою особою з відповідними правами і обов’язками.
2. Так. У той же день (Інструкція з ведення трудових книжок).
3. пункт 7-1 ч.1 ст.36 КЗпПУ ( а для розпорядження ще й ч.3 ст.5 ЗУ "Про службу в органах МС").
Востаннє редагувалось 04 листопада 2015, 00:49 користувачем Козиренко Віталій, всього редагувалось 1 раз.
-
Kateryna.N
- Мешканець

- Повідомлень: 145
- З нами з: 19 березня 2015, 18:49
- Регіон: Хмельницкая область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 1 раз
Дякую, Віталію! Щось, Віра Вадимівна покинула своє "дітище". Нам її не вистачає. З заступниками розібрались. Тепер відносно міського голови. Чи проводити спеціальну перевірку щодо міського голови, який знову обраний на посаду вже на другий термін? посада належить до третьої категорії посад в органах місцевого самоврядування. Відповідно до п.2 Порядку №171:
2. Спеціальна перевірка не проводиться щодо:
1) кандидатів на пост Президента України, кандидатів у народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та на посади сільських, селищних, міських голів; А відповідно до п.1 Порядку №171: Спеціальна перевірка проводиться щодо осіб,які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища...а це є...посади, … віднесені частиною першою статті 14 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” до першої - третьої категорії посад посадових осіб місцевого самоврядування, третя категорія - ...посади міських голів. Але чи є новообраний міський голова кандидатом чи претендентом? А ще є п.21 Порядку №171 - по процедурі проведення спецперевірки стосовно посад в органах місцевого самоврядування, але в нашому випадку міський голова не затверджується, не обирається і не призначається місцевою радою, а відповідно до ст.42 ЗУ "про місцеве самоврядування...набуває повноважень.
2. Спеціальна перевірка не проводиться щодо:
1) кандидатів на пост Президента України, кандидатів у народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та на посади сільських, селищних, міських голів; А відповідно до п.1 Порядку №171: Спеціальна перевірка проводиться щодо осіб,які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища...а це є...посади, … віднесені частиною першою статті 14 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” до першої - третьої категорії посад посадових осіб місцевого самоврядування, третя категорія - ...посади міських голів. Але чи є новообраний міський голова кандидатом чи претендентом? А ще є п.21 Порядку №171 - по процедурі проведення спецперевірки стосовно посад в органах місцевого самоврядування, але в нашому випадку міський голова не затверджується, не обирається і не призначається місцевою радою, а відповідно до ст.42 ЗУ "про місцеве самоврядування...набуває повноважень.
-
Козиренко Віталій
- Місцевий

- Повідомлень: 998
- З нами з: 13 березня 2015, 14:25
- Регіон: Луганська область
- Дякував (ла): 29 разів
- Подякували: 211 разів
думаю, що відповідь: "2. Спеціальна перевірка не проводиться щодо:1) ...кандидатів на посади ... міських голів..."
ПС Щодо пані Віри: якщо вона дійсно покинула форум, а не загрузла тимчасово у якихось справах, то антикорупційний форум спочатку обміліє, а потім і висохне :(
ПС Щодо пані Віри: якщо вона дійсно покинула форум, а не загрузла тимчасово у якихось справах, то антикорупційний форум спочатку обміліє, а потім і висохне :(
-
lubka
- Мешканець

- Повідомлень: 159
- З нами з: 03 квітня 2015, 12:17
- Регіон: Львовская область
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 16 разів
Пане Віталію, питання стосуються заступника міського голови, який перезатверджується.
1. Чи треба робити запис до трудової книжки про звільнення у зв'язку із закінченням строку повноважень виконавчого комітету ради? У випадку внесення такого запису якими повинні бути дати звільнення та затвердження?
2. Якщо заступник буде звільнений, то чи можна вважати його претендентом, який перебуває на посадах у органах місцевого самоврядування та призначається в межах того ж органу, і застосувати до нього з метою проведення (непроведення) спецперевірки п. 3 ч. 2 Порядку 171?
1. Чи треба робити запис до трудової книжки про звільнення у зв'язку із закінченням строку повноважень виконавчого комітету ради? У випадку внесення такого запису якими повинні бути дати звільнення та затвердження?
2. Якщо заступник буде звільнений, то чи можна вважати його претендентом, який перебуває на посадах у органах місцевого самоврядування та призначається в межах того ж органу, і застосувати до нього з метою проведення (непроведення) спецперевірки п. 3 ч. 2 Порядку 171?
-
Kateryna.N
- Мешканець

- Повідомлень: 145
- З нами з: 19 березня 2015, 18:49
- Регіон: Хмельницкая область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 1 раз
Якщо заступник перезатверджується, і його затверджено на новий термін, то запис про звільнення робити не треба, якщо заступник вже буде звільнений то на іншу посаду треба буде призначати по всій процедурі призначення, постарайтесь перевести до сесії (якщо є сумніви що не затвердять)
-
Козиренко Віталій
- Місцевий

- Повідомлень: 998
- З нами з: 13 березня 2015, 14:25
- Регіон: Луганська область
- Дякував (ла): 29 разів
- Подякували: 211 разів
1. Трудова книжка лише відзеркалює розпорядчі акти з особового складу, тому варто говорити про ці акти і їх наповнення. Питання про заступника голови, якого, як я розумію, планується затвердити на нову каденцію. Відповідно до закону він має здійснювати свої повноваження до сформування нового складу виконкому (ч.1 ст.51 ЗУ про МС). Тому, на мій погляд, підставою його звільнення може бути як раз затвердження персонального складу виконкому без цієї особи (п.3 ч.1 ст.26 ЗУ про МС). Отже, варіант 1 - перезатверджено на тій же посаді - у трудову записати у той же день (сподіваюся, що рішення ради буде підписано відразу) сформульовану імперативну частину рішення, наприклад, затверджено заступником голови такої то ради з посиланням на рішення ради. Варіант 2 - затверджено, але на іншу посаду. Це підстава для переведення на іншу посаду (ст. 32 КЗпПУ) за розпорядженням голови. Наприклад, відповідно до ст.32 КЗпПУ, рінення ... ради від ... № .. : преревести ПІБ - заступника ... на посаду керуючого справами ... . У трудову пишемо імперативну частину розпорядження, а підстави і розпорядження, і рішення ради.
2. За цими варіантами спецперевірку проводити не требаю
2. За цими варіантами спецперевірку проводити не требаю