Там же написано що: "Існують дві думки щодо того, як правильно передбачає постанова № 22 таке підвищення". І там пропагується одна з цих думок, яка була підтримана профспілками. Інша ж думка була підтримана самим міністерством освіти (і була роз'яснена в листі). Чим закінчилася суперечка профспілок і МОН я не знаю. Але наші нараховують поки що згідно роз'яснень МОН, як профільного мінстерства. Якщо МОН змінить свої роз'яснення то перерахують.
перед святами нам теж було сказано зробити оклади на +10% і від них все нарахування. економісти розрахували штатне та ФОП педагогів теж зі збільшених окладів. керівництво нічим конкретним пояснити не може-ми тепер як на роздоріжжі...
Olga_K писав:перед святами нам теж було сказано зробити оклади на +10% і від них все нарахування. економісти розрахували штатне та ФОП педагогів теж зі збільшених окладів. керівництво нічим конкретним пояснити не може-ми тепер як на роздоріжжі...
Olga_K писав:перед святами нам теж було сказано зробити оклади на +10% і від них все нарахування. економісти розрахували штатне та ФОП педагогів теж зі збільшених окладів. керівництво нічим конкретним пояснити не може-ми тепер як на роздоріжжі...
Так це підвищення посадових окладів, чи доплата до окладу 10%? У нас зробили як доплату.
ми робили як звичайне підвищення, як у листі МОН. а ось тепер змусили підвищити оклади, а потім на ці оклади робити підвищення за звання та тип закладу, але законодавчо обгрунтованого пояснення немає і знову тупик. керівництво більше схиляється до думки профспілок. тим паче, на сайтй МОН вже не змогли знайти того листа. до думки бухгалтера не хочуть прислухатися, хоча логіки в діях немає. бухгалтери схиляються до думки - кожне підвищення окремо, а не підвищення на підвищення. ще трохи часу є до закриття з/пл, але жаль свого часу та зусиль. МОН мовчить, а вчителі хочуть підвищення та й профспілка підтримує педагогів, а нам?????
Olga_K писав:ми робили як звичайне підвищення, як у листі МОН. а ось тепер змусили підвищити оклади, а потім на ці оклади робити підвищення за звання та тип закладу, але законодавчо обгрунтованого пояснення немає і знову тупик. керівництво більше схиляється до думки профспілок. тим паче, на сайтй МОН вже не змогли знайти того листа. до думки бухгалтера не хочуть прислухатися, хоча логіки в діях немає. бухгалтери схиляються до думки - кожне підвищення окремо, а не підвищення на підвищення. ще трохи часу є до закриття з/пл, але жаль свого часу та зусиль. МОН мовчить, а вчителі хочуть підвищення та й профспілка підтримує педагогів, а нам?????
Жаль, що не обгрунтували вимог по підвищенню. Я так розумію, що реальне підвищення від зміни розрахунків для більшості вчителів не дуже велике, а от логіку роботи тарифонї сітки порушує дуже сильно. А як же тепер трактувати пункт 5 наказу 557?
от воно так. я не змогла переконати керівництво. хоча було б краще зараз зробити як ще одне підвищення, а вже після конкретних роз"яснень вищих інстанцій зробити перерахунок-доплатити легше, аніж зробити мінус- тоді ще й заяви потрібні будуть...
Olga_K писав:от воно так. я не змогла переконати керівництво. хоча було б краще зараз зробити як ще одне підвищення, а вже після конкретних роз"яснень вищих інстанцій зробити перерахунок-доплатити легше, аніж зробити мінус- тоді ще й заяви потрібні будуть...
Наші, бухгалтери такої ж думки (легше доплатити ніж утримати), тому поки що не чув, щоб робили перерахунок. І все ж таки після листа МОН (який просто роз'яснював механізм постанови у світлі 557 наказу) більше не було якихось більш-менш офіційних документів які б роз'яснювали дане питання (або вводили особливість трактування 5 пункту 557 наказу). Лист профспілок не може бути таким документом по визначенню, тому що він не є офіційним трактуванням а лише зверненням до МОН, і тільки МОН може рекомендувати роботу згідно цього листа або ні.
semerenkonatala писав:
Тож можна зробити висновок, що наразі МОН вважає, що підвищення на 10% за постановою № 22 — це не окрема виплата під назвою «підвищення окладу…», а це зростання схемного окладу, яке утворює новий оклад працівника
Давайте міркувати логічно:
Згідно наказу 557: «Посадові оклади (тарифні ставки) за розрядами Єдиної тарифної сітки визначаються шляхом множення окладу (ставки) працівника 1 тарифного розряду на відповідний тарифний коефіцієнт.»
Я так розумію це є основним принципом роботи тарифної сітки. Тобто різницю (розмір) тарифних розрядів забезпечує саме тарифна сітка за рахунок її розрядів і передбачений єдиний механізм зростання цих розрядів у грошовому виразі шляхом збільшення першого тарифного розряду.
Все інше є окремими підвищеннями окладу, надбавками і доплатами до посадового окладу, підстав яких може бути дуже багато, їх кількість і розмір може бути різним і змінюватися з часом. Все це не суперечить принципу тарифної сітки.
Відповідно щоб збільшити оклад працівника можна збільшити перший тарифний розряд (із збільшенням всіх інших розрядів) або збільшити кількість або розмір доплат. Іншого способу згідно наказу 557 я не бачу.
Якщо розглядати постанову Як збільшення Посадового окладу (схемного – тобто того що згідно ЄТС) то тоді повинні бути зміни до 557 наказу який визначає механізм ЄТС. Якщо ж її розглядати як окрему доплату то змін до наказу не потрібно тому що схемний оклад зе чіпається і механізм тарифної сітки не порушений.
Змін до наказу 557 не було помічено. Тому яким же чином постанова може впливати на схемний оклад?
Вкажіть, будь ласка на помилку в моїх міркуваннях.
[font="Noto Sans", sans-serif]Працюю бухгалтером на 1,25 ставки, з 8,00 до 19,00години. Головний бухгалтер працює на ставку ,з 8-17 години. Головний бухгалтер уходить у відпустку на місяць. Мене залишають в.о.головного бухгалтера .Підскажіть , я повинна працювати до 19 чи 17години?[/font]
"Міністерству освіти і науки разом з Міністерством фінансів за підсумками виконання Державного бюджету України за перше півріччя 2018 р. розглянути питання щодо підвищення з 1 вересня 2018 р. оплати праці інших категорій педагогічних та науково-педагогічних працівників.
Міністерство фінансів мовчить. Тому підвищення не має!!! Але.....департамент фінансів міської ради напередодні збирав інформацію про необхідні кошти для підвищення. Можливо можуть розглянути питання щодо підвищення з 1 вересня 2018 р "заднім" числом. Чекаємо результатів.
SOS!!!!! Допоможіть, будь ласка!!! 20% доплата за роботу в інклюзивному класі нараховується на все тижневе навантаження вчителів чи тільки за ті години, які вчитель працює з особливими дітьми???
Я не дочекалась відповіді, ще напишу, може економісти, бухгалтери освіти прочитають та допоможуть в цьому питанні. Доплата 20% всім встановлюється вчителям, тільки за роботу в інклюзивному класі чи тільки за години, якщо там присутня дитина з особливими потребами, бо є такі предмети, де викладаються години без цих дітей, з-но індивідуального навчального плану.
Красная писав:Я не дочекалась відповіді, ще напишу, може економісти, бухгалтери освіти прочитають та допоможуть в цьому питанні. Доплата 20% всім встановлюється вчителям, тільки за роботу в інклюзивному класі чи тільки за години, якщо там присутня дитина з особливими потребами, бо є такі предмети, де викладаються години без цих дітей, з-но індивідуального навчального плану.
Яким документом регулюється ця доплата? Там треба читати!
Підскажіть, будь ласка!!! Селищна рада є гол. розпорядником коштів. При ній створено відділ освіти селищної ради, проте фінансування закладів освіти проводиться відділом фінансового обліку та звітності селищної ради. Директора навчальних закладів надають накази про різного роду стимулювання ( Н-д: підвищення відсотків за престижність - гроші в кошторисі передбачені). Чи потрібно візувати ці накази селищним головою, чи директора мають писати відношення на ім'я селищного голови з проханням дозволити??? чи напряму виконувати накази директорів??? ДОПОМОЖІТЬ, БУДЬ ЛАСКА!!!!
У мене така ж ситуація:склала відповідні тарифікації та кошториси і передала селищній раді.Тепер отримала контрольні цифри кошторису і все перераховую знову ,знімаючи доплати в кошторисі державної субвенції та місцевого бюджету.Кошторис затверджує селищний голова.Якщо логічно мислити,то дійсно директори шкіл повинні готувати клопотання про ті чи інші виплати перед селищним головою.Законодавства ще не вичитала.
Відповідаю для Красная= оплата тільки за години з інлюзивниками.Номер постанови не памятаю.
Допоможіть бухгалтери шкіл- водій 2 розряду,що підвозить дітей у школу вимагає доплату за ненормований робочий день 25% і доплату за інтенсивність 50%.При цьому у нього є доплата за класність 25%.Що робити???????
Красная писав:Я не дочекалась відповіді, ще напишу, може економісти, бухгалтери освіти прочитають та допоможуть в цьому питанні. Доплата 20% всім встановлюється вчителям, тільки за роботу в інклюзивному класі чи тільки за години, якщо там присутня дитина з особливими потребами, бо є такі предмети, де викладаються години без цих дітей, з-но індивідуального навчального плану.