Вот об этом я и говорил, что нужно обязательно конвертировать и конвертировать правильно, чтобы избежать всех проблем.Черкес Владимир писав:Завел уже 4 предприятия Одесского горсовета. Два с ключами дфс - без проблем, два с ключами АЦСК Украина - с танцами с бубнами, но завелись. Кстати на последнем предприятии применялся конвертер ключей, только после этого завелось, простое переименование не помогало, хотя тест проходил.
Автоматизована система «Є-Звітність»
- tsuaf
- Мешканець

- Повідомлень: 369
- З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 103 рази
- tsuaf
- Мешканець

- Повідомлень: 369
- З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 103 рази
В этом случае звонить в казначейство и просить чтобы они смотрели почему не заходит, сверяли данные. Это проблема на их стороне или на стороне АЦСК.RFO писав:Ключи тест проходят а на сайте выдает "невірний індентифікатор користувача або пароль" что не так? Ключи Украина, все скачано, переименовано, конвертировано.
-
defaultNick8987
- Новачок

- Повідомлень: 7
- З нами з: 24 квітня 2013, 12:48
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 1 раз
irina.skripka, Здравствуйте! А подскажите,пожалуйста, телефон куда звонить.Я во вторник в кабинет зашла,начала настраивать статус организации,меня выбило из кабинета 4 раза и все,даже зайти не получается((( ключ директора считывает и заново запрашивает.
УРАААА! зашла, я думаю это сервер перегружен и куму повезет-тот зашел.Удачи всем!!!!
УРАААА! зашла, я думаю это сервер перегружен и куму повезет-тот зашел.Удачи всем!!!!
Востаннє редагувалось 01 березня 2018, 14:03 користувачем defaultNick8987, всього редагувалось 1 раз.
-
collega3
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 05 листопада 2015, 14:06
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 4 рази
Добрий день! Хто стикався з такою проблемою: при формуванні бюджетного звіту "Форма 7" (послідовність: зліва "Бюджетна звітність" - кнопка "Створити" - Вид бюджету "Місцевий" - Номер звіту "(МБ) (форма №7) Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (Додаток 7 до Наказу 44) - "Коди бюджетів" - обрати неможливо,немає варіантів.)".
Інші категорії нижче недоступні. При ігноруванні і подальшому натисканні кнопки "Створити" видається помилка
"В мережі консолідації звітності не заповнено Розпорядник який консолідує звітну форму для МБ( Бюджет= фонд= КВК= КПК=)".
Довідники підпорядкованості заповнені для місцевого бюджету (мережа власна фінансова звітність, мережа МБ власна бюджетна звітність). Підпорядкованих установ немає, мережи ДБ не заповнювались, оскільки організація використовує тільки місцевий бюджет. В інструкції такі випадки не описані.
Як бути в такій ситуації, бо наше казначейство не знає, що робити.
І ще такий глюк: відображається наявність вхідного повідомлення, але відкрити неможливо - Перелік непрочитаних повідомлень до розгляду порожній. Прочитати вхідного листа немає можливості. Створити повідомлення в веб-інтерфейсі дуже важко, оскільки часу системою виділяється дуже мало, і після друку тексту при натисканні "Надіслати" система повертає до вікна ввода паролю, без збереження чернетки (якщо занадто довго формулювати запит).
Може хто зтикався, що робити?
Дякую!
Інші категорії нижче недоступні. При ігноруванні і подальшому натисканні кнопки "Створити" видається помилка
"В мережі консолідації звітності не заповнено Розпорядник який консолідує звітну форму для МБ( Бюджет= фонд= КВК= КПК=)".
Довідники підпорядкованості заповнені для місцевого бюджету (мережа власна фінансова звітність, мережа МБ власна бюджетна звітність). Підпорядкованих установ немає, мережи ДБ не заповнювались, оскільки організація використовує тільки місцевий бюджет. В інструкції такі випадки не описані.
Як бути в такій ситуації, бо наше казначейство не знає, що робити.
І ще такий глюк: відображається наявність вхідного повідомлення, але відкрити неможливо - Перелік непрочитаних повідомлень до розгляду порожній. Прочитати вхідного листа немає можливості. Створити повідомлення в веб-інтерфейсі дуже важко, оскільки часу системою виділяється дуже мало, і після друку тексту при натисканні "Надіслати" система повертає до вікна ввода паролю, без збереження чернетки (якщо занадто довго формулювати запит).
Може хто зтикався, що робити?
Дякую!
-
Parashchuk Oleg
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 01 березня 2018, 11:37
[font='Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif]Можливо повторююсь бо був непомічений. При тестуванні видає: Помилка накладення ЕЦП. Зверніться до адміністратора. Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа з носія ключової інформації. А при вході в полі файл таємного ключа зазначен тільки оптичний диск [/font]
-
collega3
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 05 листопада 2015, 14:06
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 4 рази
Пробували Хром, опера (не пішла відразу) і Мозілла (на ХР запрацювали старі версії 43.0 або 45.0). На Win7 працює тільки Експлорер 11 (інші кажуть, що програма застаріла або не встановлена). В казні сказали - тільки Експлорер 11. Результат той самий...
-
Елена717171
- Квартирант

- Повідомлень: 86
- З нами з: 13 січня 2017, 10:30
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 14 разів
- Подякували: 18 разів
здравствуйте! запустила Барс для е-звит, на раб столе нажимаем на ярлык, пишет "програма вже запущена" что делать? пробовали на нескольких компах..
-
Елена717171
- Квартирант

- Повідомлень: 86
- З нами з: 13 січня 2017, 10:30
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 14 разів
- Подякували: 18 разів
логикаtsuaf писав:Елена717171, значит она уже запущена )Вообще Барскриптор сам запускается при каждой загрузке системы.
но но на самом еделе ничего нигде не открыто ,а нам ведь надо зайти настроить. у нас програмные ключи без флешек. к тому же повторно заходим на # а оно выдает "[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Увімкніть BarsCryptor, або завантажте актуальну версію"..[/font]
- tsuaf
- Мешканець

- Повідомлень: 369
- З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 103 рази
Это означает, что у вас не настроен вход как нужно. В начале ветки есть два видео как настраивать для двух браузеров: хром и мозила. Вы их смотрели? И вы уверены, что ничего не открыто? В диспетчер задач даже заглядывали? )Елена717171 писав:логикаtsuaf писав:Елена717171, значит она уже запущена )Вообще Барскриптор сам запускается при каждой загрузке системы.![]()
но но на самом еделе ничего нигде не открыто ,а нам ведь надо зайти настроить. у нас програмные ключи без флешек. к тому же повторно заходим на # а оно выдает "[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Увімкніть BarsCryptor, або завантажте актуальну версію"..[/font]
-
Елена717171
- Квартирант

- Повідомлень: 86
- З нами з: 13 січня 2017, 10:30
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 14 разів
- Подякували: 18 разів
так у нас в инструкции на писано - зайти на раб столе нажать на ярлык.. но сейчас поищу видео спасибо.tsuaf писав:Это означает, что у вас не настроен вход как нужно. В начале ветки есть два видео как настраивать для двух браузеров: хром и мозила. Вы их смотрели?Елена717171 писав:логикаtsuaf писав:Елена717171, значит она уже запущена )Вообще Барскриптор сам запускается при каждой загрузке системы.![]()
но но на самом еделе ничего нигде не открыто ,а нам ведь надо зайти настроить. у нас програмные ключи без флешек. к тому же повторно заходим на # а оно выдает "[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Увімкніть BarsCryptor, або завантажте актуальну версію"..[/font]
- tsuaf
- Мешканець

- Повідомлень: 369
- З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 103 рази
Елена717171, нажимать ничего вообще не нужно. Барс устанавливается один раз и всё, ничего больше никогда не запускается. Он сам всегда при каждой загрузке запускается. Это если вы его сами принудительно выгружали, тогда нужно его запускать с ярлыка на рабочем столе.
-
Елена717171
- Квартирант

- Повідомлень: 86
- З нами з: 13 січня 2017, 10:30
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 14 разів
- Подякували: 18 разів
да. это мы принудительно и сделали, когда зашли на сайт # через оперу, там и попросили это сделатьtsuaf писав:Елена717171, нажимать ничего вообще не нужно. Барс устанавливается один раз и всё, ничего больше никогда не запускается. Он сам всегда при каждой загрузке запускается. Это если вы его сами принудительно выгружали, тогда нужно его запускать с ярлыка на рабочем столе.
-
Attacker
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 01 березня 2018, 14:47
- Регіон: Ровенская область
- Дякував (ла): 1 раз
Доброго дня! Зробив все по відео, але сайт ''ругається''! Догадуюсь в чому проблема, в зв'язку з цим питання - де береться файловий ключ Key-6.dat??? Беремо його з коріня програми C:\BarsCryptor\Key, чи він має надаватись до наших сертефікатів? А також де взяти [font='Times New Roman', serif]пароль до носія ключової інформації?[/font]
Флешки які нам надали з токенами до даних операцій відношення не мають, правильно?
Флешки які нам надали з токенами до даних операцій відношення не мають, правильно?
-
Елена717171
- Квартирант

- Повідомлень: 86
- З нами з: 13 січня 2017, 10:30
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 14 разів
- Подякували: 18 разів
спасибо. а когда мы установили барс, и открыли хром, все равно написали [font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Увімкніть BarsCryptor, або завантажте актуальну версію[/font]tsuaf писав:Елена717171, через Opera можете не пытаться заходить. Там проблемы есть при входе. Бывает запустит, а бывает - нет.
-
80welkommi
- Квартирант

- Повідомлень: 66
- З нами з: 10 вересня 2015, 10:41
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 25 разів
- Подякували: 12 разів
я уже все испробовала -- СТРАНИЦА ПУСТАЯkrasnogorivka писав:це той БАРС який запитує пароль при вході на сайт???? тоді встановлено. як би я зайшла в особовий кобінетKolpakov Ievgen писав:Барс у Вас установлен?krasnogorivka писав:, я нажимала все что можно из того что возможно...ничего не происходит. и настройки меняла, обновляла
, но ничего не меняется.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.