Радистка_Кэт, Ви минулий рік писали, що проводили інвентаризацію станом на 31.12.13: хотіла запитати у Вас, коли Ви оформляли результати від інвентаризації, чи у Вас не було лишків та недостач? І ще: яким числом Ви робили розпорядження про проведення інвентаризації?Радистка_Кэт писав:Радистка_Кэт, головне - не раніше 1 жовтня (Інструкція з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ)
Спасибо! Я в этом году впервые буду делать на 31.12.13 - раньше работала в местном - нас заставляли делать на 01.11, поскольку результаты рассматривали на балансовой комиссии.
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
- tinamar
- Мешканець
- Повідомлень: 459
- З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
- Регіон: Полтавская область
- Звідки: Полтавська область
- Дякував (ла): 18 разів
- Подякували: 6 разів
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Излишков и недостач не было)
Сейчас делаю приказ со старой нормативкой, так как на сегодняшний день она действует. Поставлю провести в срок до 31.12.2014 - и отпадет вопрос с формами. Но у меня небольшая организация, правда
Сейчас делаю приказ со старой нормативкой, так как на сегодняшний день она действует. Поставлю провести в срок до 31.12.2014 - и отпадет вопрос с формами. Но у меня небольшая организация, правда
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Исходите их того, за сколько времени реально обойти все кабинеты и проверить все имущество. Неделя - это на большую школу, я считаю, и то можно быстрее
-
- Місцевий
- Повідомлень: 730
- З нами з: 21 січня 2014, 14:27
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 89 разів
- Подякували: 9 разів
что кто понял про инвентаризацию по новому,что значит периодичность проведения -3 месяца для необоротных,запасов и дебиторской,те 4 раза в году 1 раз в квартал или я неправильно поняла ,подскажите
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10562
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 148 разів
- Подякували: 1392 рази
- Контактна інформація:
buhg, вы не туда смотрите и не правильно понимаете
7. Проведення інвентаризації є обов'язковим:
перед складанням річної фінансової звітності в обсязі, визначеному пунктом 6 цього розділу, з урахуванням особливостей проведення інвентаризації і в строки, визначені пунктом 10 цього розділу;
а вы смотрите вот на это:
10. Інвентаризація активів та зобов'язань перед складанням річної фінансової звітності проводиться до дати балансу в період:
трьох місяців для необоротних активі
Тут имеется ввиду что за три месяца до годового отчёта, т.е. инвентаризацию нужно провести в любой момент времени до начала годового отчёт с октября по декабрь!!!
7. Проведення інвентаризації є обов'язковим:
перед складанням річної фінансової звітності в обсязі, визначеному пунктом 6 цього розділу, з урахуванням особливостей проведення інвентаризації і в строки, визначені пунктом 10 цього розділу;
а вы смотрите вот на это:
10. Інвентаризація активів та зобов'язань перед складанням річної фінансової звітності проводиться до дати балансу в період:
трьох місяців для необоротних активі
Тут имеется ввиду что за три месяца до годового отчёта, т.е. инвентаризацию нужно провести в любой момент времени до начала годового отчёт с октября по декабрь!!!
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10562
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 148 разів
- Подякували: 1392 рази
- Контактна інформація:
buhg, решение руководителя должно вписаться в рамки октябрь - декабрь когда именно в этом периоде проводить вот это решает руководитель, ну и не завбываем про случаи когда проведение обязательно и не разщ в год они описаны в порядке (после пожара, кражи и т.п)
-
- Місцевий
- Повідомлень: 730
- З нами з: 21 січня 2014, 14:27
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 89 разів
- Подякували: 9 разів
EVGENIY, да понятно у нас кража, поэтому и кинулась, бланков новых нет, все на старых,еще не знаю как в протоколе показать недостачу, ведь там сравнивают Фактична наявність и по инв описи, а у меня ни там ни там нет украденых осн.средств, я изменила в протоколе за инв.описом на за даними бух облику, как думаете ,ничего
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10562
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 148 разів
- Подякували: 1392 рази
- Контактна інформація:
buhg, должно быть за даними бухоблику та фактично наявнисть! Форми все такие же как и были в бланках они есть!
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 11
- З нами з: 18 квітня 2011, 13:41
- Регіон: Днепропетровская Область
- Звідки: Днепродзержинск
Добрый день, подскажите, пожалуйста, при смене руководителя нужно проводить инвентаризацию? Прочитала п.7 Положения об инвентаризации и думаю, что обязательно нужно проводить только когда есть коллективная ответственность, а как кто думает. Просто намечается скоро смена руководителя, хочется быть готовой.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 45
- З нами з: 25 листопада 2014, 16:19
- Регіон: Киевская область
- Звідки: Київ
Підскажіть будь-ласка, чи потрібно у разі переходу на складання фінансової звітності за міжнародними стандартами проводити інвентаризацію, якщо так, то яка дата вважається датою такого переходу, і інвентаризацію чого саме потрібно проводити?
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 19 березня 2015, 11:18
- Регіон: Хмельницкая Область
- Звідки: Хмельницкий
Підскажить будьласка, в старій інструкції з інвентаризації було чітко прописано, що інвентаризацію грошових коштів слід проволити щоквартально, а інвентаризацію розрахунків 2 рази на рік, в новій інструкції уе не прописано, тобто не потрібно проводити інвентаризацію грошових коштів станом на 01.04.15?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 33
- З нами з: 27 листопада 2014, 18:08
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 4 рази
подскажите, проводили инвентаризацию на 01.12.14. Было все чисто формально, теперь 30.03.15 будет уже не формальная проверка. Уже известно, что есть холодильник не поставленный на приход. Ему, как объяснили, около 5 лет. Как мне теперь быть, ведь должны были выявить это на 01.12.14? Или это не очень страшно?
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 27 березня 2015, 09:31
Можливо це хтось з працівників свій холодильник приніс? Тоді потрібно договір про оренду у власне користування між адміністрацією і працівником, акт прийому передачі, і облікувати його на позабалансовому рахунку.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 45
- З нами з: 25 листопада 2014, 16:19
- Регіон: Киевская область
- Звідки: Київ
чи потрібна інвентарізація на 1 квітня?????ІринаАнатолівна писав:Підскажіть будь-ласка, чи потрібно у разі переходу на складання фінансової звітності за міжнародними стандартами проводити інвентаризацію, якщо так, то яка дата вважається датою такого переходу, і інвентаризацію чого саме потрібно проводити?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 33
- З нами з: 27 листопада 2014, 18:08
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 4 рази
Насколько я поняла когда-то в году так 2009-2010 закупались холодильники, за чей счет уже никто не помнит. Т.е. он не работника и на внебаланс его не поставитьodpi_galina писав:Можливо це хтось з працівників свій холодильник приніс? Тоді потрібно договір про оренду у власне користування між адміністрацією і працівником, акт прийому передачі, і облікувати його на позабалансовому рахунку.
Добрий день. мене також хвилює питання чи потрібно робити інвентаризацію бланків суворої звітності на 1 квітня?
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
ПервиснуKoko писав:Підкажіть, в Інвентаризаційних описах в колонці вартість ми пишемо первісну чи залишкову??Наперед вибачаюсь за необізнаність!
Добавлено (07.04.2015, 16:16)
---------------------------------------------
tora писав:Цитата odpi_galina ()Можливо це хтось з працівників свій холодильник приніс? Тоді потрібно договір про оренду у власне користування між адміністрацією і працівником, акт прийому передачі, і облікувати його на позабалансовому рахунку.Насколько я поняла когда-то в году так 2009-2010 закупались холодильники, за чей счет уже никто не помнит. Т.е. он не работника и на внебаланс его не поставить
Ничего страшного, заключите с кем-то из сотрудников договор, например, с начальником.
Либо приходуйте через поступления в натуральной форме по полной программе
-
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 27 лютого 2013, 11:01
- Регіон: Львовская Область
- Звідки: Львов
Добрий день! В нас був викрадений ноутбук з кабінету, більше нічого не вкрали.
Зразу була написана заява в міліцію і через пару днів видана довідка
про кражу.Скажіть, що необхідно робити в цьому випадку (інвентаризацію
тільки щодо матеріальної особи в якої вкрали ноутбук чи загальну по
установі, інвентаризацію тільки основних засобів чи також і необоротних активів, яким числом робити інвентаризацію (числом кражі чи видачі
довідки), як правильно списати, які ще потрібні документи)? Дякую!
Зразу була написана заява в міліцію і через пару днів видана довідка
про кражу.Скажіть, що необхідно робити в цьому випадку (інвентаризацію
тільки щодо матеріальної особи в якої вкрали ноутбук чи загальну по
установі, інвентаризацію тільки основних засобів чи також і необоротних активів, яким числом робити інвентаризацію (числом кражі чи видачі
довідки), як правильно списати, які ще потрібні документи)? Дякую!
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Виновные не найдены, да, это написано в справке?
Вообще, при факте кражи инвентаризация проводится полная.
Если есть справка - списываете стоимость ноутбука на 05 забалансовый счет и храните там 5 лет.
Вообще, при факте кражи инвентаризация проводится полная.
Если есть справка - списываете стоимость ноутбука на 05 забалансовый счет и храните там 5 лет.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10562
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 148 разів
- Подякували: 1392 рази
- Контактна інформація:
В таких случаях нужно было МОЛу при увольнении передавать кому нибудь. пока не передал нельзя было увольнять, теперь всё делайте задним числом и просите уволенного подписать! Ну и главбуха вобще нельзя увольнять пока он все дела не передал по акту передачи!Ruuslan писав:Державна установа. Був гол. бухгалтер(1) і зам. гол буха(2) (матеріально відповідальна особа), гол бух(1) пішов на пенсію, зам гол.буха(2) стає в.о. гол буха. Розпорядження про зміну мат відповідальної особи не було. Через деякий час вона теж звільняється, на роботу приймають: нового гол. буха(3) і зам гол буха(4) (на якого пишуть розпорядження про мат. відповідальну особу). Як провести інвентаризацію?????? якщо о в інвентаризаційному описі треба писати РОЗПИСКУ:
"К началу проведения инвентаризации все расходные и приходные документы на ценности сданы в бухгалтерию, и все ценности, поступившие на мою (нашу) ответственность, оприходованы, а выбывшие списаны в расход.
Лицо (а), ответственное (ые) за сохранность основных средств" А остання матеріальна особа по факту це зам. гол буха(2) яка звільнилась.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10562
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 148 разів
- Подякували: 1392 рази
- Контактна інформація:
hamster писав:Про инвентаризацию кассы и бланков строгой отчетности тоже очень жду ответ! Раньше раз в квартал. Сейчас как?
- Ludmila0686
- Мандрівник
- Повідомлень: 17
- З нами з: 25 вересня 2012, 04:22
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 1 раз
Добрый вечер! Уважаемые коллеги, подскажите пожалуйста может кто-то сталкивался. В нашем ВУЗе есть вiдокремлений структурний пiдроздiл , который находится на временно окупированной территории .Провести инвентаризацию на территории ЛНР не безопасно. .В Министерстве сказали, что к инвентаризации нам необходимо приложить с тогово-экономической палаты довiдку, подтверждающую , что мы не можем провести инвентаризацию.Как можно взять такую справку , какой механизм ее получения? Где находится торгово-эконо-мическая палата? Спасибо
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10562
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 148 разів
- Подякували: 1392 рази
- Контактна інформація:
Вот из инструкции по инвентаризацииLudmila0686 писав:Добрый вечер! Уважаемые коллеги, подскажите пожалуйста может кто-то сталкивался. В нашем ВУЗе есть вiдокремлений структурний пiдроздiл , который находится на временно окупированной территории .Провести инвентаризацию на территории ЛНР не безопасно. .В Министерстве сказали, что к инвентаризации нам необходимо приложить с тогово-экономической палаты довiдку, подтверждающую , что мы не можем провести инвентаризацию.Как можно взять такую справку , какой механизм ее получения? Где находится торгово-эконо-мическая палата? Спасибо
8. Підприємства, що знаходяться на тимчасово окупованій території та/або на території проведення антитерористичної операції (або їх структурні підрозділи (відокремлене майно) перебувають на зазначених територіях), проводять інвентаризацію у випадках, обов'язкових для її проведення, тоді, коли стане можливим забезпечити безпечний та безперешкодний доступ уповноважених осіб до активів, первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку, в яких відображені зобов'язання та власний капітал цих підприємств.
Зазначені підприємства зобов'язані провести інвентаризацію станом на 01 число місяця, що настає за місяцем, у якому зникли перешкоди доступу до активів, первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку, та відобразити результати інвентаризації в бухгалтерському обліку відповідного звітного періоду.
А вот из отчётности:
У разі неподання на звітну дату фінансової та бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, що знаходяться на тимчасово окупованій території та на території проведення антитерористичної операції, до зведеної фінансової та бюджетної звітності включаються показники фінансової та бюджетної звітності таких розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, яка була подана ними за попередній звітний період.
Пусть не выдумывают, это называется слышал звон и не знаю где он! Эти справки нужны совсем для другого, а точнее чтоб подтвердить форс-мажор в договорах, но никак не для инвентаризации в бюджетных учреждениях!
Код: Виділити все
Боевые действия на востоке Украины вызвали массовую несостоятельность предпринимателей Донбасса не только выполнять условия договоров, но и вообще платить налоги. Чтобы не быть привлечены к ответственности через суд, бизнес должен подать в соответствующие службы справку торгово-промышленной палаты о заверении форс-мажорных обстоятельств.