Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
student_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 07 червня 2013, 11:46
Регіон: Закарпатская Область
Звідки: Ужгород
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення student_ubr »

Дякую Вам дуже гарно

Buhgalter_T
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 17 листопада 2017, 20:48
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення Buhgalter_T »

Доброго дня! 
З початку року не можу працюати в СДО. 
В зв'язку із відкриттям нових рахунків подали в ДКСУ заявку про надання доступу в СДО. 
Минув місяць але нові рахунки я ще не бачу.
Мені необхідно щось додатково змінити у налаштуваннях?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2488
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Вінницька область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 453 рази

Повідомлення yaoleg »

Buhgalter_T, просто уточніть в своєму управлінні, чи оброблено ваші заявки.

ODSINT2
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 13 лютого 2018, 13:57
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення ODSINT2 »

Не можем решить проблему:
в любом браузере (Explorer11 ver. 11.192.16299.0 или  Chrome 63.0.3239.132) пишет 

Server Error in '/' Application.
The resource cannot be found. 
Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.  Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly. 
Requested URL: /ibank/default.aspx
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:4.0.30319; ASP.NET Version:4.7.2556.0 



Рабочий комп: Intel Pentium G4400, RAM 8 GB, OS - Windows 10 pro ver 1709 


1) Были подозрения на версию Java. поставили самую последнюю Java (Version 8 Update 161).
2) Думали, что это из-за того, что установлен Chrome в качестве браузера по умолчанию.
поставили Explorer.
3) подозревали что проблема из-за IPv6, т.к. ping  localhost выдает адрес [::1].
3.1.) отключили в свойствах адаптера IPv6
3.2.) прописали в hosts 127.0.0.1
3.3.) поставили заплатки для отключения IPv6 httplocalhosts://support.microsoft.com/ru-ru/help/929852/how-to-disable-ipv6-or-its-components-in-windows
3.4.) помогло для отключения IPv6 только редактирование реестра https://windowsnotes.ru/other/korrektno ... enie-ipv6/

Итог: localhost = 127.0.0.1

проблема осталась

пробовали 2 варианта, которые у нас в двух разных инструкциях:
http://localhost/ibank/default.aspx
http://localhost/ibank/login.aspx?lang=UK

Возможно дело в том, что в инструкциях указано, что ошибки при работе "Криптосервера" 

Ошибка открытия сервиса №10013 сокет:80


Что делать? Есть ли у кого-то телефоны тех.поддержки?
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2488
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Вінницька область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 453 рази

Повідомлення yaoleg »

ODSINT2, все просто налаштовується, якщо 80-й порт на зайнятий іншою програмою типу Скайпа або службою операційної системи "World Wide Web Publishing Service" - Служба веб-публікацій. Або ж, файрвол чи проксі-сервер.
Джаву встановлювати не потрібно, замість неї потрібно встановлювати Барскріптор.

rayrada
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 188
З нами з: 17 жовтня 2013, 09:23
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення rayrada »

Доброго дня! Мабуть всі вже працюють в СДО, як роздрукувать зареєстроване юридичне чи фінансове зобовязання з відміткою казначейства про реєстрацію?

Коробко Микита
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 24 січня 2018, 13:34
Регіон: Николаевская область

Повідомлення Коробко Микита »

Доброго дня!
Підкажіть чи можливо приєднати рахунки підпорядкованих установ на які здійснюється розподіл коштів?

rjdweh
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 23 квітня 2018, 14:13
Регіон: Полтавская область

Повідомлення rjdweh »

yaoleg писав:У Вас в ПТК "Клієнт-Казначейства- Казначейство" має бути АРМ "Введення документів" та пункт "Імпорт документів". І тільки через цей пункт можна реєструвати зобов'язання. Просто через "Імпорт" лише платіжні доручення з рахунку групи 3711, тобто лікарняні.
А де проводити платіжні доручення по Міжбюджетним трансфертам без юр. та фін. воно лається не імпортує.Що робити підскажіть ?

Alicon
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 07 лютого 2017, 14:55
Регіон: Полтавская область

Повідомлення Alicon »

Добрий день. Підкажіть будь-ласка як створити реєстр платіжних доручень в СДО, якщо вони вже відправлені в казначейство?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2488
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Вінницька область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 453 рази

Повідомлення yaoleg »

rjdweh, з ПЗ "Фондокументи" всі платіжні доручення чудово імпортує.
Alicon, реєстр платіжних доручень можете сформувати у ПЗ "Фіндокументи" одразу після їх створення. В СДО Ви можете сформувати лише виписку про їх виконання.

Чорноброва
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 30 березня 2018, 14:51
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Чорноброва »

Добрий день, підкажіть підключаємо клієнт казначейство, робимо все по інструкції . А вибиває 

Сайт localhost не позволяет установить соединение.

ERR_CONNECTION_REFUSED

Fedornyak Oksana
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 23 червня 2017, 14:27
Звідки: Ukraine, Krylos
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення Fedornyak Oksana »

Доброго дня! Завантажила Cisco AnyConnect Secure Mobility Client, сертифікати з сайту державної казначейської служби, отримала токени і пробую заходити в http://sdo.treasury.gov.ua - видає помилку, що такий ID не зареєстрований в системі...  Кажуть має бути ще диск з програмним забезпеченням, але в мене його нема. Що робити?

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

Fedornyak Oksana писав:Доброго дня! Завантажила Cisco AnyConnect Secure Mobility Client, сертифікати з сайту державної казначейської служби, отримала токени і пробую заходити в http://sdo.treasury.gov.ua - видає помилку, що такий ID не зареєстрований в системі...  Кажуть має бути ще диск з програмним забезпеченням, але в мене його нема. Що робити?
Добрый день! Если Вы оформляли заявку на доступ к СДО - уточните в своем казначействе, обработана ли она. Если обработана - откройте поле со списком, где указаны ФИО пользователя, выберите другую строку и попробуйте зайти опять.

AнтонінаЦ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 23 липня 2018, 16:29
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення AнтонінаЦ »

Добрий день!!! Підкажіть ми встановили програму  і намагаємося перший раз туди зайти, але проблема в тому, що програма не бачить ключів. Ключи знаходяться на флешках.В чому може бути проблема?

Anna_N
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 23 січня 2018, 16:06
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Anna_N »

Добрый день!
Мы начали работать с СДО, и теперь на платежках и обязательствах нет никаких отметок об их проведении. Можно ли  как-то распечатать из СДО эти документы с отметками?

Евгения_Рой
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 17 серпня 2016, 09:38
Регіон: Винницкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Евгения_Рой »

25.10.2018 Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. Доброго дня! Неприємно вразила нова форма виписки по рахунку - суми без копійок (в той час, коли до розрахункових рахунків додані десяткові розряди), суми не впорядковані за розміром, надходження не відокремлені від видатків. Просимо повернути звичайну форму виписки.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2488
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Вінницька область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 453 рази

Повідомлення yaoleg »

Евгения_Рой писав:25.10.2018 Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. Доброго дня! Неприємно вразила нова форма виписки по рахунку - суми без копійок (в той час, коли до розрахункових рахунків додані десяткові розряди), суми не впорядковані за розміром, надходження не відокремлені від видатків. Просимо повернути звичайну форму виписки.
Викладіть свою проблему в Анкеті і надішліть її на електронну адресу, що вказана ній. Анкету можете завантажити розділі інструкції

Sotnykivka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 29 листопада 2015, 17:24
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 5 разів

Повідомлення Sotnykivka »

[ltr]Anna_N. Імпорт. Вибираєте платіжні доручення . Перечитати. Нажимаєте на сірий флажок. Відкриваєте і побачите платіжку з відміткою. Друк.[/ltr]

AlisaAlaya
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 70
З нами з: 15 січня 2013, 17:22
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення AlisaAlaya »

добрийдень,колеги! Можна дізнатись,чи багато хто користується СДО, чивсе гладко виходить? Бо в нас на обробку одного документа йде купа часу, впродовж якого я. могла би зробити цілу купу інших завдань...Дуже повільно і дуже незручно поки що. На жаль. 
Ще питання- для себе ви друкуєте платіжки чи тільки виписки? Дякую.

Mudryk
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 54
З нами з: 14 лютого 2014, 15:26
Регіон: Тернопольская Область
Звідки: Тернополь
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Mudryk »

Прошу допомоги. Скан-копію договору треба прикріплюють тільки в форматі dbf, чи можна в іншому? Справа в тому, що при сканування в мене відсутній вибір формату dbf, а є якихось чотири інших.

Mudryk
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 54
З нами з: 14 лютого 2014, 15:26
Регіон: Тернопольская Область
Звідки: Тернополь
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Mudryk »

Перепрошую, в пдф

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2488
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Вінницька область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 453 рази

Повідомлення yaoleg »

Mudryk писав:Прошу допомоги. Скан-копію договору треба прикріплюють тільки в форматі dbf, чи можна в іншому? Справа в тому, що при сканування в мене відсутній вибір формату dbf, а є якихось чотири інших.
Використовуйте інше програмне забезпечення в якому можна створювати файли у форматі PDF. Наприклад: WinScan2PDF 4.61

Mudryk
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 54
З нами з: 14 лютого 2014, 15:26
Регіон: Тернопольская Область
Звідки: Тернополь
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Mudryk »

Дякую, але якби ж то я знала як цим користуватися. В нас два місяці тому спокійно документи сканувалися в пдф, а потім щось сталося, і коли сканую, то в виборі форматів відсутній формат пдф. А ле буду розбиратися з вашою підказкою

Mudryk
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 54
З нами з: 14 лютого 2014, 15:26
Регіон: Тернопольская Область
Звідки: Тернополь
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Mudryk »

Скановані договори, акти, накладні мають бути кольорові? В інструкції нічого не сказано, а казна зробила зауваження

Mudryk
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 54
З нами з: 14 лютого 2014, 15:26
Регіон: Тернопольская Область
Звідки: Тернополь
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Mudryk »

І ще, щоб підписати директором і печаткою, в мене виходить тільки якщо знову імпортую документи, бо в СДО не видно попередньо підписаних. Тобто я щоразу, міняючи ключ, роблю наново імпорт документа, і тільки тоді його видно для підписання. Хто знає, чому не видно підписаних документів ключем бухгалтера, коли зайшов під ключем директора, і так само щ печаткою

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2488
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Вінницька область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 453 рази

Повідомлення yaoleg »

Підтвердні документи мають бути кольорові. Повторно імпортувати не потрібно, імпортуємо документи лише один раз під бухгалтером, накаладаємо ЕЦП бухгалтера, а потім ЕЦП керівника і печатки установи. Для відображення документів під користувачем Керівника необхідно вибрати відповідний тип документу та натиснути кнопку "Перечитати".

Mudryk
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 54
З нами з: 14 лютого 2014, 15:26
Регіон: Тернопольская Область
Звідки: Тернополь
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Mudryk »

Може ще підкажете як побачити, чи прийнято казначейством фінансові чи юр. зобов'язання. Коли застосовуються відбір, нічого немає. А де видно всі ЮЗ і ФЗ?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2488
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Вінницька область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 453 рази

Повідомлення yaoleg »

У графі "Статус" дивитесь яким кольором відображається прапорець і коли на нього наводите курсор миші з'являється текстове повідомлення про стан документа. В інструкції користувача всі статуси розшифровані, можете там ознайомитись.

Mudryk
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 54
З нами з: 14 лютого 2014, 15:26
Регіон: Тернопольская Область
Звідки: Тернополь
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Mudryk »

Роблю відбір, щоб подивитись ЮЗ, ФЗ, і нічого не бачу. Про статус я розумію, але ж треба хоча б побачити їх. Прошу дуже допомоги, чому я не бачу проведених казною ЮЗ і ФЗ, а тільки платіжні доручення і надходження фінансування.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2488
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Вінницька область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 453 рази

Повідомлення yaoleg »

Потрібно вибрати в меню відповідний тип документу, дату і натиснути кнопку застосувати. Документи відображаються лише ті, що були імпортовані за допомогою СДО.

Відповісти

Повернутись до “Різне”