Відповідно до п.1 розд. ІІ Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 інвентаризація проводиться повним складом інвентаризаційної комісії (робочої інвентаризаційної комісії) та у присутності матеріально відповідальної особи.irenavas писав:Матеріально відповідальна особа перебуває на лікарняному: чи можна провести річну інвентаризацію матеріальних цінностей за її відсутності.
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Типовий договір про повну індивідуальну матеріальну відповідальність Ви можете знайти в Переліку посад і робіт, котрі заміщуються чи виконуються працівниками, з якими підприємством, установою, організацією можуть укладатися письмові договори про повну матеріальну відповідальність за незабезпечення збереження цінностей, переданих їм на схов, обробку, продаж (відпуск), перевезення або застосування в процесі виробництва, затвердженому постановою Держкомпраці СРСР і Секретаріату ВЦРПС від 28.12.1977 №447/24.male4a писав:де можна знайти договір про матеріальну відповідальність працівника за передані йому підзвітні цінності????можливо в когось є поділіться будь ласка. Дякую!
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 13
- З нами з: 15 липня 2015, 16:01
- Регіон: Донецкая область
- Подякували: 1 раз
добрий день! Підкажіть будь ласка, ми бюджетна організація, при інвентаризації був виявлений б / у комп'ютер без документів, як його оцінити, оцінюючим актом, чи є така форма? Заздалегідь вдячна!
- Василевская Светлана
- Мандрівник
- Повідомлень: 13
- З нами з: 15 червня 2015, 12:46
- Звідки: Украина, Житомир
Якщо немає розбіжностей між даними бухгалтерського обліку і даними інвентаризаційних описів звіряльна відомість заповнюється ?
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго ранку!
Відповідно до п.20 розд. ІІ Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 бухгалтерською службою складаються звіряльні відомості активів і зобов’язань, у яких відображаються розбіжності між даними бухгалтерського обліку і даними інвентаризаційних описів (актів інвентаризації).
Таким чином, у разі відсутності розбіжностей між даними бухгалтерського обліку і даними інвентаризаційних описів звіряльна відомість не заповнюється.
Відповідно до п.20 розд. ІІ Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 бухгалтерською службою складаються звіряльні відомості активів і зобов’язань, у яких відображаються розбіжності між даними бухгалтерського обліку і даними інвентаризаційних описів (актів інвентаризації).
Таким чином, у разі відсутності розбіжностей між даними бухгалтерського обліку і даними інвентаризаційних описів звіряльна відомість не заповнюється.
- Василевская Светлана
- Мандрівник
- Повідомлень: 13
- З нами з: 15 червня 2015, 12:46
- Звідки: Украина, Житомир
-
- Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 18 березня 2015, 13:21
- Регіон: Ивано-Франковская область
Підкажіть будь-ласка, у нас бюджетна організація, за результатами інвентаризації у нас нестача: "пропав" насос первісна вартість його 11 тис. грн., кримінальну справу в міліції не відкрили, (міліція написала що по даній справі є ЄО за номером в журналі ........) Відповідальний за зберігання цього насоса був в. о. керівника
Яку причину нестачі писати в протокалі інвентаризації, і як діяти далі?
Вибачайте, може щось неточно написала, я є член інвентаризаційної комісії, не бухгалтер, а наш бухгалтер розводить руками. і каже не знаю. Допоможіть,будь-ласка.
Яку причину нестачі писати в протокалі інвентаризації, і як діяти далі?
Вибачайте, може щось неточно написала, я є член інвентаризаційної комісії, не бухгалтер, а наш бухгалтер розводить руками. і каже не знаю. Допоможіть,будь-ласка.
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго дня!
З Вашого запитання зрозуміло, що особу винну у недостачі насоса інвентаризаційна комісія не встановила.
Тому в протоколі Вам залишається зазначити, що недостача виникла внаслідок крадіжки насоса невідомою особою.
Відмова міліції в порушенні кримінальної справи, як правило відбувається у разі відсутності складу злочину. Фактична відсутність (крадіжка) насоса є безперечним фактом, проте міліція не бажає займатись цією справою.
В цьому випадку пораджу Вам з початку звернутись до міліції з запитом щодо надання інформації про причини відмови в порушенні кримінальної справи за зазначеним фактом.
Після цього Вам необхідно буде звернутись до суду із заявою щодо відмови міліції в порушенні кримінальної справи, в свою чергу судом може бути прийнято рішення зобов’язати міліцію в порушенні кримінальної справи за цим фактом.
Майте на увазі, що відповідно до п.4. розд. ІV Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 виявлені при інвентаризації розбіжності між фактичною наявністю активів і зобов’язань і даними бухгалтерського обліку регулюються підприємствами в такому порядку:
- нестача цінностей понад норми природного убутку, а також втрати від псування цінностей списуються з балансу та відносяться на рахунок винних осіб у розмірі, визначеному відповідно до законодавства, у разі якщо винні особи не встановлені, вони зараховуються на позабалансовий рахунок до моменту встановлення винних осіб або закриття справи згідно із законодавством.
Враховуючи вищезазначене Вам необхідно домагатися від міліції порушення кримінальної справи для встановлення винних осіб або в подальшому закриття справи згідно із законодавством.
З Вашого запитання зрозуміло, що особу винну у недостачі насоса інвентаризаційна комісія не встановила.
Тому в протоколі Вам залишається зазначити, що недостача виникла внаслідок крадіжки насоса невідомою особою.
Відмова міліції в порушенні кримінальної справи, як правило відбувається у разі відсутності складу злочину. Фактична відсутність (крадіжка) насоса є безперечним фактом, проте міліція не бажає займатись цією справою.
В цьому випадку пораджу Вам з початку звернутись до міліції з запитом щодо надання інформації про причини відмови в порушенні кримінальної справи за зазначеним фактом.
Після цього Вам необхідно буде звернутись до суду із заявою щодо відмови міліції в порушенні кримінальної справи, в свою чергу судом може бути прийнято рішення зобов’язати міліцію в порушенні кримінальної справи за цим фактом.
Майте на увазі, що відповідно до п.4. розд. ІV Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 виявлені при інвентаризації розбіжності між фактичною наявністю активів і зобов’язань і даними бухгалтерського обліку регулюються підприємствами в такому порядку:
- нестача цінностей понад норми природного убутку, а також втрати від псування цінностей списуються з балансу та відносяться на рахунок винних осіб у розмірі, визначеному відповідно до законодавства, у разі якщо винні особи не встановлені, вони зараховуються на позабалансовий рахунок до моменту встановлення винних осіб або закриття справи згідно із законодавством.
Враховуючи вищезазначене Вам необхідно домагатися від міліції порушення кримінальної справи для встановлення винних осіб або в подальшому закриття справи згідно із законодавством.
-
- Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 18 березня 2015, 13:21
- Регіон: Ивано-Франковская область
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
-
- Новачок
- Повідомлень: 7
- З нами з: 04 листопада 2015, 14:14
- Регіон: Донецкая область
- Подякували: 1 раз
Якщо бібліотечний фонд меньше 100 тис. одиниць, з якою періодичністю проводиться інвентаризація???
-
- Квартирант
- Повідомлень: 91
- З нами з: 04 грудня 2014, 13:19
- Регіон: Кировоградская область
- Дякував (ла): 2 рази
подскажите, пожалуйста, а что писать в бланке инвентаризации колонка 15, где строк корисного використання, если у нас нет таких данных, что делать в таком случае. Спасибо заранее!!
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго дня!kr.nata86@mail.ru писав:Якщо бібліотечний фонд меньше 100 тис. одиниць, з якою періодичністю проводиться інвентаризація???
Відповідно до п.4 розд.1 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 проведення інвентаризації забезпечується керівником підприємства, який створює необхідні умови для її проведення, визначає об’єкти, періодичність та строки проведення інвентаризації, крім випадків, коли проведення інвентаризації є обов’язковим.
Зокрема проведення інвентаризації є обов’язковим - перед складанням річної фінансової звітності в обсязі, визначеному п 6 розд.1 Положення №879, з урахуванням особливостей проведення інвентаризації і в строки, визначені п. 10 розд.1 Положення №879.
Так, п. 6 розд.1 Положення №879 суцільною інвентаризацією охоплюються всі види зобов’язань та всі активи підприємства незалежно від їх місцезнаходження, у тому числі предмети, що передані у прокат, оренду або перебувають на реконструкції, модернізації, консервації, у ремонті, запасі або резерві незалежно від технічного стану.
При цьому, відповідно до п.10. розд. І Положення № 879 інвентаризація бібліотечних фондів за рішенням керівника підприємства за встановленим ним графіком може проводиться протягом року. Інвентаризація книжкових пам’яток проводиться щороку.
Проте за наявності обсягу бібліотечних фондів від 100 до 500 тис. одиниць інвентаризація може проводитись протягом п’яти років з охопленням щорічно не менше 20 відсотків одиниць, а понад 500 тис. одиниць - протягом десяти років з охопленням щорічно не менше 10 відсотків одиниць.
Отже враховуючи вищевикладене інвентаризацію бібліотечних фондів до 100 тис. одиниць слід проводити щорічно і в повному обсязі, при цьому можливо за рішенням керівника підприємства за встановленим ним графіком протягом року.
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Передача майна на відповідальне зберігання або в оренду обов'язково оформляється договором. У такому договорі і має бути чітко прописано, що особа, яка прийняла матеріальні цінності на зберігання (отримала у користування), несе відповідальність за його збереження. Тож збиток, пов6язаний з викраденням майна Вашої установи (ноутбука), має покрити така особа. Ви ж у свою чергу, маєте списати ноутбук з балансу установи, а суму збитку віднести на винну особу (ту, яка отримала ноутбук у користування).Божок Руслан писав:ми бюджетна установа. надали особі ноутбук на зберігання з правом користування, ноут викрали, поліція веде розслідування. На носі інветраризація річна. Що як робити, як оформити це все діло?
Хоча ситуація у Вас досить неоднозначна: матеріальні цінності або передають на відповідальне зберігання (без права користування), або надають у тимчасове користування (за договором оренди, позички).
До речі, чекати річної інвентаризації не потрібно, факт крадіжки вже є підставою для проведення інвентаризації безпосередньо на день встановлення таких фактів.
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Так, давайте обо всем по порядку.gorilla48 писав:Подскажите пожалуйста.
1. Что ставить в столбик 15 описи по основным средствам? Там написано срок полезного использования. Так в чем он измеряется? В годах, месяцах?
2. Нужно ли сейчас делать ведомость результатов инвентаризации?
3. Если инв.опись на нескольких страницах, то должна ли инв.комиссии расписываться на каждой странице?
Во-первых, в графе 15 инвентаризационной описи нужно указывать строк полезного использования объекта, согласно данным инвентарной карточке соответствующего объекта. Этот строк измеряется в годах, конечно. Ведь по своей сути ОС - это объекты строк службы которых превышает один год, к тому же типовые строки эксплуатации предусмотрены в годах.
Во-вторых, если Вы имели ввиду необходимость составления Сравнительных ведомостей результатов инвентаризации, то вместо нее сейчас нужно составлять Сличительные ведомости.
И в-третьих, на каждой странице инвентаризационной описи следует указывать словам число порядковых номеров активов и общее количество в натуральных измерениях всех активов, которые записаны на этой странице , независимо от того, в каких единицах измерения (штуках, метрах , килограммах и т.д.) они отражены. При этом п. 18 розд. ІІ Положения № 879 предусмотрено, что инвентаризационные описи подписываются всеми членами инвентаризационной комиссии и материально ответственными лицами. Но требования о "визировании" каждой страницы описи в нормативных документах нет. Следовательно, этого делать не нужно.
Залишкова вартість ОЗ = 0, при інвентаризації на 31.12 2015 комісія буде визначати ліквідаційну вартість, яким первиним документом оформити це збільшення первісної вартості? Дякую!
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 16
- З нами з: 18 листопада 2015, 13:21
- Регіон: Днепропетровская область
Подскажите как не опытному человеку-новичку, как правильно оформить недостачу на сч221 выявленую во время инвентаризации если винное лицо найдено, я вычитала что сумму недостачи умножаем на индекс инфляции имножаем на два и плюс затраты на покупку нового такого же самого! да еще и сумму в бюджет на до платить???? очень во всем запуталась((( и проводки при этом какие?





- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10698
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1400 разів
- Контактна інформація:
Конкретно которая у вас в учёте на дату проведения инвентаризации, отдельно под инвентаризацию износ считать не нужно! Если последний раз начисляли 30.09. значит туда ставите эти сумы, считать на 01.11 точно не нужно!buhg писав:подскажите в гр. сума зносу (накопиченої амортизації) проставлять сумму на конец года или конкретно на 1/11,что нетак просто ,надо высчитывать
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Согласна с предыдущим сообщением.buhg писав:подскажите в гр. сума зносу (накопиченої амортизації) проставлять сумму на конец года или конкретно на 1/11,что нетак просто ,надо высчитывать
По тем объектам, по которым не было движения (выбытия) на протяжении октября, указываем сумму износа, начисленного по состоянию на 30.09 текущего года (т.е. за 3 предыдущих квартала).
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Слід розпочати з того, що розмір збитків від нестачі, знищення (псування) матеріальних цінностей відповідно до п. 2 Порядку № 116 визначаєься шляхом проведення незалежної оцінки відповідно до національних стандартів оцінки.ksuxa писав:Подскажите как не опытному человеку-новичку, как правильно оформить недостачу на сч221 выявленую во время инвентаризации если винное лицо найдено, я вычитала что сумму недостачи умножаем на индекс инфляции имножаем на два и плюс затраты на покупку нового такого же самого! да еще и сумму в бюджет на до платить???? очень во всем запуталась((( и проводки при этом какие?![]()
![]()
![]()
Водночас відповідно до п. 110 Методики оцінки майна, затвердженої постановою КМУ від 10.12.2003 р. № 1891, може проводитися стандартизована оцінка збитків комісією установи (вищестоящої організації) самостійно. Така оцінка проводиться у випадках:
- відсутність вихідних даних, що містять інформацію про пошкоджене майно до та після його розкрадання (нестачі, знищення, псування), крім даних бухгалтерського обліку;
- неможливість особистого огляду пошкодженого майна виконавцем оцінки, що не дає йому змоги отримати відомості про стан майна до та після розкрадання (нестачі, знищення, псування);
- завдання майнової шкоди внаслідок неправомірних дій з грошовими коштами.
Суть стандартизованої оціни збитків полягає у збільшенні балансової залишкової вартості пошкодженого майна, визначеної станом на дату оцінки, на відповідний коефіцієнт. Цей коефіцієнт визначається як добуток індексів цін виробників промислової продукції за галузями промисловості (індекси встановлює Державна служба статистики) за період з дати, на яку було визначено балансову залишкову вартість майна, до дати оцінки збитків.
Результати оцінки відображаються в акті оцінки збитків, складеному за формою згідно з додатком 20 до Методики № 1891.
Але і це ще не все. Акт оцінки збитків має пройти рецензію. Рецензування Акта здійснюється згідно із Законом України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" від 12.07.2001 р. № 2658-ІІІ та національними стандартами (п. 17 Методики № 1891). Тільки після отримання рецензії з позитивним висновок на акт оцінки, останній може бути затверджений. Відповідно до п. 18 Методики № 1891 затвердження оцінки майна органом державної влади (органом місцевого самоврядування) здійснюється, шляхом видачі наказу про затвердження відповідного Акта чи Звіту.
Що стосується бухгалтерських проводок зі списання нестачі МШП та віднесення їх вартості на винну особу, то порядок відображення таких операцій на рахунках бухгалтерського обліку прописаний в п. 2.20 Типової кореспонденції субрахунків.
.
Доброго дня! Я не знаю як правильно заповнити інвентаризаційний опис на автобус,що забрали у АТО.Хто вже щось подібне робив допоможіть!!! як все правильно оформити! 

- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Будь ласка допоможіть. Я на форумі бачила як треба в описі інвентаризаційній добавити рахунки. Але знайти не можу.
-
- Новачок
- Повідомлень: 7
- З нами з: 04 листопада 2015, 14:14
- Регіон: Донецкая область
- Подякували: 1 раз
В протоколі інвентаризаційної комісії балансова вартість необоротних активів це різниця між первісної віртістю та накопиченою амортизацією?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Балансова (залишкова) вартість необоротних активів за загальним правилом визначається як різниця між первісною вартістю відповідного об'єкта та сумою накопиченої амортизації. І визначення балансової вартості для її відображення в протоколі інвентаризаційної комісії не є виключенням.kr.nata86@mail.ru писав:В протоколі інвентаризаційної комісії балансова вартість необоротних активів це різниця між первісної віртістю та накопиченою амортизацією?
-
- Новачок
- Повідомлень: 7
- З нами з: 04 листопада 2015, 14:14
- Регіон: Донецкая область
- Подякували: 1 раз
Дякую, просто у формах EXСEL підраховується фактична наявність (по первісній вартості), напевно формула пимилкова.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 46
- З нами з: 03 листопада 2015, 17:42
- Регіон: Днепропетровская область
Мене теж це цікавить. Думаю, якийсь акт або протокол потрібно зробити. Мабуть затвердженої форми не існує...Vesna777 писав:Залишкова вартість ОЗ = 0, при інвентаризації на 31.12 2015 комісія буде визначати ліквідаційну вартість, яким первиним документом оформити це збільшення первісної вартості? Дякую!
А ви будете робити ще інв-цію на 31.12.2015?