Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
ivangorod04364087
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 12 грудня 2017, 20:34
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення ivangorod04364087 »

tsuaf писав:
Nataly mar писав:
tsuaf писав:Nataly mar, нет, подозрения никакого не должно быть. Работает от windows XP SP3 до windows 10. Подозрение может быть только в том, что система повреждена либо вирусом, либо ещё чем-то, или антивирус не дает работать правильно.
Систему проверили. Антивирусник уже отключили.
Значит, что-то другое есть. Это необязательно вирус, шаловливые ручки где-то в системе полазили или ещё что-то неочевидное на первый взгляд. А что именно - никто не знает. По форуму этого не понять.
Добрий вечір!!!  Чи найшли ви вихід з своєї проблеми,тому що у нас такі ж самі проблеми.Перепробували різні варіанти ,але проблема не вирішена на windows-7. На іншому комп"ютері windows XP програма працює звіт занесли ,відправили в казначейство і отримали відповідь :звіт прийнятий. Закрадається думка що щось не так із windows-7.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2490
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Вінницька область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 453 рази

Повідомлення yaoleg »

ivangorod04364087, зазвичай, швидше перевстановити операційну систему ніж шукати, невідомо що!

babo4kaleti
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 09 лютого 2015, 13:17
Подякували: 4 рази

Повідомлення babo4kaleti »

Еленна писав:Казначейство повернуло звітність, виправили, підписали головний бухгалтером та керівникосм, але при відправці коли пробуємо в посилку додоти звіт до посилки їх невидно. Допоможіть
 Їх не потрібно нікуди додавати, вони вже підписані автоматично сіли в ту саму посилку яку було повернуто. ЇЇ потрібно просто наново переслать до Казначейства.

babo4kaleti
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 09 лютого 2015, 13:17
Подякували: 4 рази

Повідомлення babo4kaleti »

olena-oleks писав:як повернути  зі статусу"  підписаний  головним бухгалтером та керівником" баланс  1дс з помилкою на " очикує " все по інструкції  але не "повертає " та не "видаляє " пише  не можливо???
Попробуйте створити посилку та  прикріпіть один лише цей файл звітності - баланс 1дс, а потім нажміть вилучити з посилки, при цьому вкажіть причину вилучення ( помилкова). Звіт повинен вилучитись із посилки та змінити статус на введення даних. Заходите під ключем бухгалтера та редагуєте дані, або видаляєте.

ivangorod04364087
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 12 грудня 2017, 20:34
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення ivangorod04364087 »

yaoleg писав:ivangorod04364087, зазвичай, швидше перевстановити операційну систему ніж шукати, невідомо що!
Так ,мабуть прийдеться перевстановити. Причина в тому ,що на камп"ютері встановлено багато робочих програм ,які потрібно буде відновлювати,затрачаючи на це час ,якого постійно не вистачає.В установі програмістів немає.

Valentina_say1
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 30 березня 2018, 01:40
Регіон: Волынская область

Повідомлення Valentina_say1 »

[font='Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif]При діагностиці Bars Crypto маю "Помилка накладення ЕЦП. Зверніться до адміністратора. Виникла помилка при зчитування особистого ключа з носія ключової інформації" Це також казначейство не зареєструвало? Чи я щось не те зробила?[/font]

tanya1126
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 20 листопада 2017, 12:22
Регіон: Ровенская область

Повідомлення tanya1126 »

найк писав:Якщо не знаходить НКІ завантажте сертифікат з АЦСК під номером 15 і все вийде.
Скажіть, будь ласка, куди його завантажити? В мене ключ на токені

Nadiya)))))))
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 19 березня 2018, 18:01
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Nadiya))))))) »

yaoleg писав:Nadiya))))))), зверніться в своє казначейство і Вам розблокують обліковий запис.
Спасибо, но наше казначейство сказали, что они не могут этого сделать. Типа заблокировался сам ключ, и сказал идти в налоговую, но мы с ключом нормально работаем, в других программах, я тоже считаю что заблокировался просто вход для этого пользователя, для керивника, и ключ здесь не причем, буду воевать дальше казначейством.....

kostenkodn
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 26 жовтня 2017, 15:33
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення kostenkodn »

Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, что делать? В кабинете Є-звітність в разделе Администрирование было по ошибке отменено ряд действий для главного бухгалтера и директора. И теперь при входе дает возможность только выполнять ограниченное количество операций, а самое главное пропала возможность администрирования. Может кто-то сталкивался с подобной проблемой?

БухгалтерМоквин
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 30 березня 2018, 11:53
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення БухгалтерМоквин »

Доброго дня. Допоможіть хто знає. Коли в Bars Crypto роблю сторінку діагностики вибиває не знайдено особистих ключів на носії. Я використовую токен. І відповідно не заходить в Є-Звітність (не знайдено НКІ або сертифікати на ньому).

lelek66
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 07 січня 2018, 20:31
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення lelek66 »

Подскажите пожалуйста я зарегистрировалась вошла под ключом директора. Что же дальше? Объясните

NataliZ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 49
З нами з: 27 лютого 2018, 01:07
Регіон: Николаевская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 12 разів

Повідомлення NataliZ »

lelek66 писав:Подскажите пожалуйста я зарегистрировалась вошла под ключом директора. Что же дальше? Объясните
Войдите под ключом бухгалтера, настройте в справочниках мережу и соответственно создайте и заполните нужные отчёты. Затем отправьте на подпись, ввойдите под ключом директора - подпишите. Создайте посылку, прикрепите подписанные отчёты, сопроводительное письмо и отправьте посылку в Казну. И всё, ждите входящее сообщение. А лучше сходите или позвоните, узнайте получили ли они ваш отчёт.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

БухгалтерМоквин писав:Доброго дня. Допоможіть хто знає. Коли в Bars Crypto роблю сторінку діагностики вибиває не знайдено особистих ключів на носії. Я використовую токен. І відповідно не заходить в Є-Звітність (не знайдено НКІ або сертифікати на ньому).
Здравствуйте. Разбираться с казначейством, почему не заходит. Спросить, заведена ли ваша организация? Втянуты ли ваши сертификаты?

lelek66
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 07 січня 2018, 20:31
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення lelek66 »

Спасибо огромное сейчас попробую

Tanchik52
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 38
З нами з: 25 квітня 2014, 10:02
Регіон: Закарпатская Область
Звідки: Ужгород
Дякував (ла): 52 рази
Подякували: 11 разів

Повідомлення Tanchik52 »

kostenkodn писав:Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, что делать? В кабинете Є-звітність в разделе Администрирование было по ошибке отменено ряд действий для главного бухгалтера и директора. И теперь при входе дает возможность только выполнять ограниченное количество операций, а самое главное пропала возможность администрирования. Может кто-то сталкивался с подобной проблемой?
Вот здесь.
yan4ik.rv » 21 мар 2018, 14:09

Треба зайти під ключем керівника. Зліва є розділ адміністрування, далі користувачі, далі в розділі активні користувачі навпроти головного бухгалтера є значок "редагувати"У Вкладці "Модулі" навпроти всіх доступних модулів ставите галочки і стрілочкою переносите в ліву колонку. Це надає бухгалтеру повноваження на довідники і т.д. Тоді після проробленої роботи, зайшовши під ключем головного бухгалтера будуть зліва доступні всі функції

БухгалтерМоквин
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 30 березня 2018, 11:53
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення БухгалтерМоквин »

В казначействі перевіряли, все внесено, сертифікати є. А в чому проблема не можуть відповісти.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

БухгалтерМоквин писав:В казначействі перевіряли, все внесено, сертифікати є. А в чому проблема не можуть відповісти.
Значит драйвер нужен для работы токена с Барскрипто. А тут уже смотря от кого токен.

Rom6287
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 11 січня 2013, 11:38
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення Rom6287 »

Добрый день! Подскажите, пожалуйста, в чем может быть проблема: ключи АЦСК "Украина" от 13.07.2017, все манипуляции с ключами и сертификатами выполнены по инструкции, на странице диагностики проходить успешная инициализация и подпись, а при попытке зайти в кабинет пишет "[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Не вірний ідентифікатор користувача або пароль[/font]". Ключи нормально работают в программе medok. В Казначействе я вместе с их специалистом вносил серийные номера сертификатов со страницы диагностики, они должны быть правильными, модули все подключены. Что может быть ещё не так?

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Rom6287 писав:Добрый день! Подскажите, пожалуйста, в чем может быть проблема: ключи АЦСК "Украина" от 13.07.2017, все манипуляции с ключами и сертификатами выполнены по инструкции, на странице диагностики проходить успешная инициализация и подпись, а при попытке зайти в кабинет пишет "[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Не вірний ідентифікатор користувача або пароль[/font]". Ключи нормально работают в программе medok. В Казначействе я вместе с их специалистом вносил серийные номера сертификатов со страницы диагностики, они должны быть правильными, модули все подключены. Что может быть ещё не так?
Значит либо всё-таки неправильно были внесены сертификаты, или временное отсутствие доступа.

Rom6287
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 11 січня 2013, 11:38
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення Rom6287 »

tsuaf писав:
Rom6287 писав:Добрый день! Подскажите, пожалуйста, в чем может быть проблема: ключи АЦСК "Украина" от 13.07.2017, все манипуляции с ключами и сертификатами выполнены по инструкции, на странице диагностики проходить успешная инициализация и подпись, а при попытке зайти в кабинет пишет "[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Не вірний ідентифікатор користувача або пароль[/font]". Ключи нормально работают в программе medok. В Казначействе я вместе с их специалистом вносил серийные номера сертификатов со страницы диагностики, они должны быть правильными, модули все подключены. Что может быть ещё не так?
Значит либо всё-таки неправильно были внесены сертификаты, или временное отсутствие доступа.
Сертификаты точно внесены правильно, так как были скопированы со страницы диагностики в текстовый файл и из него же вставлены в соответствующие поля казначеем. А что значит "временное отсутствие доступа"?

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Rom6287 писав:
tsuaf писав:
Rom6287 писав:Добрый день! Подскажите, пожалуйста, в чем может быть проблема: ключи АЦСК "Украина" от 13.07.2017, все манипуляции с ключами и сертификатами выполнены по инструкции, на странице диагностики проходить успешная инициализация и подпись, а при попытке зайти в кабинет пишет "[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Не вірний ідентифікатор користувача або пароль[/font]". Ключи нормально работают в программе medok. В Казначействе я вместе с их специалистом вносил серийные номера сертификатов со страницы диагностики, они должны быть правильными, модули все подключены. Что может быть ещё не так?
Значит либо всё-таки неправильно были внесены сертификаты, или временное отсутствие доступа.
Сертификаты точно внесены правильно, так как были скопированы со страницы диагностики в текстовый файл и из него же вставлены в соответствующие поля казначеем. А что значит "временное отсутствие доступа"?
Неполадки с сайтом. А диагностику проходит?

Rom6287
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 11 січня 2013, 11:38
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення Rom6287 »

tsuaf писав:
Rom6287 писав:
tsuaf писав:
Rom6287 писав:Добрый день! Подскажите, пожалуйста, в чем может быть проблема: ключи АЦСК "Украина" от 13.07.2017, все манипуляции с ключами и сертификатами выполнены по инструкции, на странице диагностики проходить успешная инициализация и подпись, а при попытке зайти в кабинет пишет "[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Не вірний ідентифікатор користувача або пароль[/font]". Ключи нормально работают в программе medok. В Казначействе я вместе с их специалистом вносил серийные номера сертификатов со страницы диагностики, они должны быть правильными, модули все подключены. Что может быть ещё не так?
Значит либо всё-таки неправильно были внесены сертификаты, или временное отсутствие доступа.
Сертификаты точно внесены правильно, так как были скопированы со страницы диагностики в текстовый файл и из него же вставлены в соответствующие поля казначеем. А что значит "временное отсутствие доступа"?
Неполадки с сайтом. А диагностику проходит?
Да, проходит и инициализацию и наложение подписи.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Rom6287, в такой ситуации с двух одно только бывает: либо неправильно занесена организация в казначействе, либо неполадки в работе сайта именно с сертификатами от Украина.

Rom6287
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 11 січня 2013, 11:38
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення Rom6287 »

tsuaf, у меня на основной работе тоже сертификаты от АЦСК "Украина" и всё работает. А каким образом, кроме серийного номера, может быть неправильно занесена организация в казначействе? Чтобы хоть знать где там у них рыться.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Rom6287 писав:tsuaf, у меня на основной работе тоже сертификаты от АЦСК "Украина" и всё работает. А каким образом, кроме серийного номера, может быть неправильно занесена организация в казначействе? Чтобы хоть знать где там у них рыться.
Нужно проверять работоспособность с этими же ключами и сертификатами на другой системе и тогда будет понятно многое. Если заработает на другой системе, значит проблема где-то на вашем компьютере. А так пока что непонятно, где именно рыться нужно. но такие ошибки бывали только тогда, когда неправильно заводили организацию и когда ошибки с доступом конкретно по данным сертификатам и ключам, но эту проблему можно исключить путём проверки, как я и говорил выше, на другом компьютере. Но судя по тому, что проблем вообще с сертификатами от АЦСК Украина на данный момент нет, то проблема только в том, что я выше написал.

kostenkodn
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 26 жовтня 2017, 15:33
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення kostenkodn »

Tanchik52 писав:
kostenkodn писав:Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, что делать? В кабинете Є-звітність в разделе Администрирование было по ошибке отменено ряд действий для главного бухгалтера и директора. И теперь при входе дает возможность только выполнять ограниченное количество операций, а самое главное пропала возможность администрирования. Может кто-то сталкивался с подобной проблемой?
Вот здесь.
yan4ik.rv » 21 мар 2018, 14:09

Треба зайти під ключем керівника. Зліва є розділ адміністрування, далі користувачі, далі в розділі активні користувачі навпроти головного бухгалтера є значок "редагувати"У Вкладці "Модулі" навпроти всіх доступних модулів ставите галочки і стрілочкою переносите в ліву колонку. Це надає бухгалтеру повноваження на довідники і т.д. Тоді після проробленої роботи, зайшовши під ключем головного бухгалтера будуть зліва доступні всі функції
Дякую за відповідь. Але при вході під ключем директора функція Адміністрування також недоступна. Так як її помилково у вкладці "Модулі" було перенесено в праву колонку.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

maria.rozak
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 30
З нами з: 14 серпня 2017, 12:59
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення maria.rozak »

Добрий день!!! Як оновити у профілі установи КВК місцевого бюджету,бо стоїть ще старий 015 а потрібно 08....

Монголка
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 34
З нами з: 17 квітня 2014, 09:31
Регіон: Одесская область
Звідки: Одеса
Дякував (ла): 11 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення Монголка »

Всем добрый день!
Успешно занесла и отправила всю отчетность за 2017 г.
Сегодня пробую создать за 1 квартал- но где и как выбрать период неясно,пишет ,что звитна форма уже создана и находится на этапе подписи казначеем.
В справочниках занесла еще раз организацию с периодом 01.1.2018.-31.03.2018-не помогает.
Подскажите,у кого получилось создать квартальные отчеты-что делаю не так?

Rom6287
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 11 січня 2013, 11:38
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення Rom6287 »

tsuaf, на других системах тоже не работает. Значит, проблема всё же в казначействе. Короче, нужно налоговские ключи новые делать и не парить мозг.

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

kostenkodn, зайдите под любым пользователем, а затем в адресную строку вставьте следующий адрес https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp/Users/AdmUsers, нажмите Enter, вас перенаправит в раздел административных настроек, где можно выдать нужные модули пользователям.
Востаннє редагувалось 02 квітня 2018, 13:15 користувачем tsuaf, всього редагувалось 2 разів.

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”